Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

megállt a motorom :lol:

két hengerezős hangja van, megtorpan de fordulaton megy. stb nem füstöl

elvittem szerelőhöz megnézte aztmondta, hogy beégtek a szelepek a b*zi EGR-miatt.....

szerintetek mennyibe fog fájni köbö?

aztmondta a szelepeket nem lehet megmenteni úgyhogy új kell, a hengerfejet síkoltatni kell, a szelepfészkeket maratni.... aztmondta hogy ez vezérműszíjjal együtt kijön kb 50ből. igazez?

Link to comment
Megosztás:

megállt a motorom ;)

két hengerezős hangja van, megtorpan de fordulaton megy. stb nem füstöl

elvittem szerelőhöz megnézte aztmondta, hogy beégtek a szelepek a b*zi EGR-miatt.....

szerintetek mennyibe fog fájni köbö?

aztmondta a szelepeket nem lehet megmenteni úgyhogy új kell, a hengerfejet síkoltatni kell, a szelepfészkeket maratni.... aztmondta hogy ez vezérműszíjjal együtt kijön kb 50ből. igazez?

Először is Helló neked is.

Milyen motor? Zsiguli, Ferrári? Kawasaki? Szokás ilyenkor a motor kódot közölni. :) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ez milyen szívósor? :lol:

Ennyire nem látszik az Irmscher felirat? ;)

megállt a motorom :)

két hengerezős hangja van, megtorpan de fordulaton megy. stb nem füstöl

elvittem szerelőhöz megnézte aztmondta, hogy beégtek a szelepek a b*zi EGR-miatt.....

szerintetek mennyibe fog fájni köbö?

aztmondta a szelepeket nem lehet megmenteni úgyhogy új kell, a hengerfejet síkoltatni kell, a szelepfészkeket maratni.... aztmondta hogy ez vezérműszíjjal együtt kijön kb 50ből. igazez?

Nem lehet, hogy csak felragadt az EGR?

Kompressziót mért a szerelőd?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Vezérműszíjat kellene cserélnem.

Szíj: DAYCO , CONTITECH

Görgő: DAYCO , SNR , INA

Ezek közül melyiket ajánljátok, mi a véleményetek ezekről?

Vízpumpából milyet vegyek ?

Gondolom az nem nagy baj ha nem ugyanaz a márkájuk... (wp, görgő,szíj)

Astra F 1.4 8V

Köszi előre :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Vezérműszíjat kellene cserélnem.

Szíj: DAYCO , CONTITECH

Görgő: DAYCO , SNR , INA

Ezek közül melyiket ajánljátok, mi a véleményetek ezekről?

Vízpumpából milyet vegyek ?

Gondolom az nem nagy baj ha nem ugyanaz a márkájuk... (wp, görgő,szíj)

Astra F 1.4 8V

Köszi előre :lol:

Én szíjból Gatest vettem. Feszítőből Optimalt, vízpumpából pedig Dolz-ot. Ezt a kombót használtam már 2autómnál és nem volt semmi gond velük ;)

Link to comment
Megosztás:

Először is Helló neked is.

Milyen motor? Zsiguli, Ferrári? Kawasaki? Szokás ilyenkor a motor kódot közölni. ;) :lol:

bocsi, SZIASZTOK mindenki

régebben sokat fórumoztam csak eltűntem egy időre.

1.6 16V F Astra sedanom van '96-os évjárat. (motorkódot nemtudom)

igen mért kompressziót és az 1.hengerben 0,4, 2.hengerben 15, 3.hengerben 0!, 4.hengerben 15.

(astrában 320.000 km van. de 220.000nél volt rajta nagy generál mert szétment két dugattyú, akkor fúrás is volt, dugattyú csere, stb)

Link to comment
Megosztás:

bocsi, SZIASZTOK mindenki

régebben sokat fórumoztam csak eltűntem egy időre.

1.6 16V F Astra sedanom van '96-os évjárat. (motorkódot nemtudom)

igen mért kompressziót és az 1.hengerben 0,4, 2.hengerben 15, 3.hengerben 0!, 4.hengerben 15.

(astrában 320.000 km van. de 220.000nél volt rajta nagy generál mert szétment két dugattyú, akkor fúrás is volt, dugattyú csere, stb)

Sztem a 16szelepes felújítása nem jön ki 50ből. De ha igen akkor örülj. :lol: x16xel a motorkódod. ;) Én horror árakat hallottam 16szelepesről....

Link to comment
Megosztás:

bocsi, SZIASZTOK mindenki

régebben sokat fórumoztam csak eltűntem egy időre.

1.6 16V F Astra sedanom van '96-os évjárat. (motorkódot nemtudom)

igen mért kompressziót és az 1.hengerben 0,4, 2.hengerben 15, 3.hengerben 0!, 4.hengerben 15.

(astrában 320.000 km van. de 220.000nél volt rajta nagy generál mert szétment két dugattyú, akkor fúrás is volt, dugattyú csere, stb)

Háát... igazából egy ilyen (először is 16szelepes, egyszer már generálozott, fúrt, előtte dugattyú-széthullott, most meg 0-ás, meg 0,4-es kompressziós...) motorra én nem költenék :lol: Valószínű, olcsóbban megúszod cserével.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!Következő problémáim lennének:(van egy pár:D)hirtelen gázadásra torpan az autóm,sokat eszik,alacsony fordulaton nem húz,10 km alatt is csak 75-80 fokos a motorom,ez amugy astra 1.8i 16v c18xe

Termosztát, Lambdaszonda, EGR. CheckEngine nincs? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Termosztát, Lambdaszonda, EGR. CheckEngine nincs? :lol:

dehogyisnem,csak már hozzá szoktam a karácsonyfához:Dde eddig is világított,de jó volt a fogyi is,meg minden,ki akarom cserélni a lambda szondát,a hőfok gombát,benzinszűrőt,de állitólag a termosztát elég macerás helyen van,ez igaz?vagy csak nem akartak vele szenvedni?

Link to comment
Megosztás:

dehogyisnem,csak már hozzá szoktam a karácsonyfához:Dde eddig is világított,de jó volt a fogyi is,meg minden,ki akarom cserélni a lambda szondát,a hőfok gombát,benzinszűrőt,de állitólag a termosztát elég macerás helyen van,ez igaz?vagy csak nem akartak vele szenvedni?

Ha virít akkor esetleg meg kéne kérdezni tőle hogy miért, nem? ;) Hibakód alapján azért könnyebb elindulni. Igen, tényleg macerás helyen van, de ha cserélni kell, akkor cserélni kell :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha virít akkor esetleg meg kéne kérdezni tőle hogy miért, nem? ;) Hibakód alapján azért könnyebb elindulni. Igen, tényleg macerás helyen van, de ha cserélni kell, akkor cserélni kell :lol:

az a baj,hogy van egy érzékelőm az olajteknőn is, nah és azsincs bekötve,de gondolom az nem sok szerepet játszik a fogyasztásban

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!Következő problémáim lennének:(van egy pár:D)hirtelen gázadásra torpan az autóm,sokat eszik,alacsony fordulaton nem húz,10 km alatt is csak 75-80 fokos a motorom,ez amugy astra 1.8i 16v c18xe

Hibakód olvasással kéne kezdeni, gyújtás (gyertyák, kábelek állapota), valamint az előbb felsoroltak! A kétvezetékes hőfokjeladó is lehet kuka (egyvezetékes csak a műszerfalra küldi a jeleket), termosztát csere nagyon egyszerű, de persze pénzbe kerül! Üzemanyag ellátás OK?

Link to comment
Megosztás:

az a baj,hogy van egy érzékelőm az olajteknőn is, nah és azsincs bekötve,de gondolom az nem sok szerepet játszik a fogyasztásban

Olajszint érzékelő!

Ha BC-s a géped akkor annak kellene kiírnia ha tök elfelejtetted, hogy olaj is kell a motorodba. Más szerepe nincs.

Link to comment
Megosztás:

Szasztok. A képen szereplő doboznak mi a célja a rendszerben? :lol: egy 1.6os g astrából mentettem.... minden stimmel már fenn is van az autón csak a légszűrő doboz van vissza de nem tudom mi is a célja? ;) Semmi vezeték semmi plusz vákum cső nincs rajta.... csak egy Y-a gége csőbe....

396500-20111201-UKQm5F.jpg

Valaki valami tipp? A pillangószelep ház és a szelepfedél között lévő fekede dobozka levegő tud belé hatolni....

Link to comment
Megosztás:

Szasztok. A képen szereplő doboznak mi a célja a rendszerben? ;) egy 1.6os g astrából mentettem.... minden stimmel már fenn is van az autón csak a légszűrő doboz van vissza de nem tudom mi is a célja? :) Semmi vezeték semmi plusz vákum cső nincs rajta.... csak egy Y-a gége csőbe....

Valaki valami tipp? A pillangószelep ház és a szelepfedél között lévő fekede dobozka levegő tud belé hatolni....

Összes G Astrában ilyen az X16SZR fojtószelepház tető. :lol: Azt én se tudom minek az Y. Talán ha érthetően leírnád, vagy lefotóznád... :)

Link to comment
Megosztás:

C14SE-n ha ugrik a vezérlés, összeérhetnek a dugók és a szelepek? :) ;)

Kompressziómérés megmondja...

Mit bactál el? :)

Összes G Astrában ilyen az X16SZR fojtószelepház tető. :lol: Azt én se tudom minek az Y. Talán ha érthetően leírnád, vagy lefotóznád... :P

Szerintem hangolt szívóoldal...

Link to comment
Megosztás:

Összes G Astrában ilyen az X16SZR fojtószelepház tető. :lol: Azt én se tudom minek az Y. Talán ha érthetően leírnád, vagy lefotóznád... ;)

Ott a kép ember. :) Ott az ipszilon a légszűrő-pillangószelepház-és innen ágazik abba a dobozba..... ennyi..

Link to comment
Megosztás:

Kompressziómérés megmondja...

Mit bactál el? ;)

Vagy nem feszítettem eléggé a szíjon, vagy fellazult a csavar, mert urgott a vezérlésem. A pontos okát még nem tudom. Megállt az autó, rtomi vontatott el egy autószerelő haverjához, holnap fogja megnézni mi is a probléma pontosan. Viszont attól fosok, hogy összekócolódott minden fent. Remélem ennél nem érhetnek össze. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.