Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Köszi a válaszokat. Most vettem, nem rég az Astrát és nem tudom milyen hűtőfolyadék van benne. Még az is lehet, hogy tiszta víz. Gondoltam az a legjobb ha az egészet leengedem. Lehet valamelyik nap megméretem egy kútnál, hogy hány fokos és ha rossz, akkor elviszem egy műhelybe és az egészet lecseréltetem. Nem gondoltam, hogy ilyen babrás az egészet leengedni.

Link to comment
Megosztás:

Igen, az mutat, mert spirálos. Hogyan lehet orvosolni?

Amit írtam, . kiegészítem még annyival, hogy a BC sebességjel a kék-piros kanóc.

A sebességjelet a műszeregység hátulján levő szerkezet adja, ezen a képen az a rész, ahova a sárga-piros-fekete vezeték csatlakozik. Ezt kell leellenőrizni, hogy nem szakadt-e a fólia valahol, jó-e az érintkezés a csatlakozónál, vagy esetleg a jeladó halott.

Link to comment
Megosztás:

Óra szerint de milyen óra szerint? Stimmel a w szám? :D

Legalább T-s gumival ami 180-at tud csak? Gyilkos egy tempó...

Az enyém gyári adat szerint 195-öt tud és úgy érzem tudná is de 180 fölé még nem mentem (temészetesen azt is csak német autópályán :P ). Úgy érzem az már kínzás az autónak és felelsleges kockázat nekem. Nem egy mai autó kit udja mi adná meg magát ekkora tempónál... Szóval én inkább nem.. Még életbiztosításom sincs de családom igen...

mi az a w szám? fiatal vagyok és hülye ! tehát ilyeneken nem gondolkozok. most azonnal rám szakadhat a plafon és meghalhatok, vagy elcsúszhatok a fürdőkádban.. tehát ilyenen sem agyalok..

Link to comment
Megosztás:

mi az a w szám? fiatal vagyok és hülye ! tehát ilyeneken nem gondolkozok. most azonnal rám szakadhat a plafon és meghalhatok, vagy elcsúszhatok a fürdőkádban.. tehát ilyenen sem agyalok..

A W-szám az óra belső "áttételezését" mutatja meg, ha másmilyet teszel bele, mint a mostani, esetleg (többet) csalni fog a sebességmérő.

Link to comment
Megosztás:

A W-szám az óra belső "áttételezését" mutatja meg, ha másmilyet teszel bele, mint a mostani, esetleg (többet) csalni fog a sebességmérő.

mi 12 éve semmit nem változtattunk ezen a kocsin, tehát ilyenek minden gyári. az előző tulaj alig használta, akkor is szak szervizbe vitte olajcserére meg mindenre. :P :D úgyhogy szerintem csak annyit csal amennyit minden gyári :P

Link to comment
Megosztás:

A W-szám az óra belső "áttételezését" mutatja meg, ha másmilyet teszel bele, mint a mostani, esetleg (többet) csalni fog a sebességmérő.

Általában 1102-esek szoktak lenni az annyit jelent,hogy 1km alatt 1102őt fordul a spirál.

Én raktam 1150helyett 1121 tigra órát és 1km/h val pontosabb lett az órám. :D

100nál 94el megy. :P

Link to comment
Megosztás:

Amit írtam, . kiegészítem még annyival, hogy a BC sebességjel a kék-piros kanóc.

A sebességjelet a műszeregység hátulján levő szerkezet adja, ezen a képen az a rész, ahova a sárga-piros-fekete vezeték csatlakozik. Ezt kell leellenőrizni, hogy nem szakadt-e a fólia valahol, jó-e az érintkezés a csatlakozónál, vagy esetleg a jeladó halott.

Köszönöm, mégis igazad volt :P Bár ahogy írtam az EGR jel 0%-on volt végig, meg se mozdult, de érdekes módon nem volt ilyen hiba a computerben. Ha esetleg a jeladó rossz azt lehet cserélni vagy komplett óracsoport kell? :D

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm, mégis igazad volt :P Bár ahogy írtam az EGR jel 0%-on volt végig, meg se mozdult, de érdekes módon nem volt ilyen hiba a computerben. Ha esetleg a jeladó rossz azt lehet cserélni vagy komplett óracsoport kell? :P

Lehet külön jeladót is cserélni, kmó-t is és óracsoportot is. :D

Arra kell figyelni, hogy a jeladó ugyanolyan impulzusszámot mérjen, mint ami most van benne, mert ha a másik kerül bele, akkor lehet a BC-t is újra programozni (ez a 8xxx vagy 15xxx imp.szám, amit a BC is kiír, ha megkéred). Azt sajnos nem tudom ez a jeladónál honnan derül ki, de biztos van itt aki tudja. :D

Szerk: Itt látod, hogyan szedhető ki külön a jeladó is, a fekete rész közepén 1 csavar fogja. :D

Link to comment
Megosztás:

Lehet külön jeladót is cserélni, kmó-t is és óracsoportot is. :P

Arra kell figyelni, hogy a jeladó ugyanolyan impulzusszámot mérjen, mint ami most van benne, mert ha a másik kerül bele, akkor lehet a BC-t is újra programozni (ez a 8xxx vagy 15xxx imp.szám, amit a BC is kiír, ha megkéred). Azt sajnos nem tudom ez a jeladónál honnan derül ki, de biztos van itt aki tudja. :D

Szerk: Itt látod, hogyan szedhető ki külön a jeladó is, a fekete rész közepén 1 csavar fogja. :D

Na meg is van a hiba! :D Rohadt egér megrágta az egyik kivezetést! Az impulzusszámot hogyan hozom elő? Akkor lehet, hogy megszívtam, mert most kértem kölcsön egy másik órát aminek a száma W=1111. Azt már észrevettem, hogy többet mutat mint amennyivel megyek. De akkor elállítja a BC-t is? :P

Link to comment
Megosztás:

Na meg is van a hiba! :D Rohadt egér megrágta az egyik kivezetést! Az impulzusszámot hogyan hozom elő? Akkor lehet, hogy megszívtam, mert most kértem kölcsön egy másik órát aminek a száma W=1111. Azt már észrevettem, hogy többet mutat mint amennyivel megyek. De akkor elállítja a BC-t is? :P

Ha jól tudom, el, mert onnan kapja a jelet.

Link to comment
Megosztás:

Lehet külön jeladót is cserélni, kmó-t is és óracsoportot is. :D

Arra kell figyelni, hogy a jeladó ugyanolyan impulzusszámot mérjen, mint ami most van benne, mert ha a másik kerül bele, akkor lehet a BC-t is újra programozni (ez a 8xxx vagy 15xxx imp.szám, amit a BC is kiír, ha megkéred). Azt sajnos nem tudom ez a jeladónál honnan derül ki, de biztos van itt aki tudja. :P

Szerk: Itt látod, hogyan szedhető ki külön a jeladó is, a fekete rész közepén 1 csavar fogja. :P

Nem a jeladón múlik, az csak egy optikai kapu. Az impulzusszámot a kilométerórában levő. fényvisszaverő felületekkel ellátott tárcsa határozza meg, attól függően, hogy hány ilyen fényvisszaverő felület van rajta (a jeladó leszedése után a helyére benézve látható).

Link to comment
Megosztás:

Na meg is van a hiba! :D Rohadt egér megrágta az egyik kivezetést! Az impulzusszámot hogyan hozom elő? Akkor lehet, hogy megszívtam, mert most kértem kölcsön egy másik órát aminek a száma W=1111. Azt már észrevettem, hogy többet mutat mint amennyivel megyek. De akkor elállítja a BC-t is? :P

Így elég a megrágott kivezetést megjavítani, a kölcsön cuccot pedig visszaadni. :D

Nem a jeladón múlik, az csak egy optikai kapu. Az impulzusszámot a kilométerórában levő. fényvisszaverő felületekkel ellátott tárcsa határozza meg, attól függően, hogy hány ilyen fényvisszaverő felület van rajta (a jeladó leszedése után a helyére benézve látható).

Akkor már ezt is tudjuk. :P :D

Link to comment
Megosztás:

Na meg is van a hiba! :D Rohadt egér megrágta az egyik kivezetést! Az impulzusszámot hogyan hozom elő? Akkor lehet, hogy megszívtam, mert most kértem kölcsön egy másik órát aminek a száma W=1111. Azt már észrevettem, hogy többet mutat mint amennyivel megyek. De akkor elállítja a BC-t is? :P

No, akkor nekem szerencsém volt, illetve az egeremnek nem volt!

Én ugyanis összeszáradva találtam meg az egeret a motorháztető hang és hőszigetelő paplana és a lemez között! :P

Nem volt ideje megrágni bármit is!

Link to comment
Megosztás:

Atis c14se!

Megmérték a hűtőfolyadékomat a MOL-nál, -12 fokos. Szerinted ha kiengedek 2-3 litert és rátöltök koncentrátumot úgy jó lesz? Vagy inkább valami jobb fajtából öntsek rá készrekevertet?

Sztem egy litert kiengedsz, a helyére a koncentrátumot (-72°C) és jó lesz :D

Link to comment
Megosztás:

Atis c14se!

Megmérték a hűtőfolyadékomat a MOL-nál, -12 fokos. Szerinted ha kiengedek 2-3 litert és rátöltök koncentrátumot úgy jó lesz? Vagy inkább valami jobb fajtából öntsek rá készrekevertet?

Sztem egy litert kiengedsz, a helyére a koncentrátumot (-72°C) és jó lesz :D

Mennyi is a teljes mennyiség 6liter? Akkor ha jól számolom és kiveszel belőle 1litert és a helyére 72fokosat töltesz akkor 22fokos lesz.

Link to comment
Megosztás:

Üdv. Valaki meg tudná nekem mondani hogy az alapjárati motor alaphelyzete mennyi? Úgy tudom hogy a felfekvő felület és a kúp végéig szokták mérni és úgy beállítani. Remélem érthető a kérdésem, próbáltam úgy feltenni!

Nem neked kell beállítani hanem az ECU-nak. :D

Link to comment
Megosztás:

Nem neked kell beállítani hanem az ECU-nak. :D

Ez így van de a tengely kiszereltem és az menettel van belefogatva! Ha rádugom a csatit majd gyújtás elvileg beáll alaphelyzetbe ami nem tudom hogy mennyi! Ha nagy az eltérés nem tudja beállítani az ECU! Most összeraktam és 500 az alapjáratom!

Link to comment
Megosztás:

Ez így van de a tengely kiszereltem és az menettel van belefogatva! Ha rádugom a csatit majd gyújtás elvileg beáll alaphelyzetbe ami nem tudom hogy mennyi! Ha nagy az eltérés nem tudja beállítani az ECU! Most összeraktam és 500 az alapjáratom!

Akkor tekerd kicsit beljebb.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.