zotya975 Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Az az érdekes, hogy sok hűtőfolyadékra azt hiszem a rőzsaszín GM-re is az van írva hogy csak csapvízzel és nem lehet vagy nem ajálják hozá az ioncserélt vizet. Lehet kémiailag így jobban megoldják a vízlágyítást. Hát ha vízlágyító van benne akkor nem gond. Miért most milyen hűtő folyadék van benne? Nem fog minden víz kijönni úgy. Azt hiszem, hogy a vízpumpán keresztül lehet leengedni teljesen, de az meg elég macerás. De a hűtőbe akkor is marad víz, ha csak nem kiszeded a hűtőt, és forgatva kiöntöd a vizet belőle. Az ablakmosó folyadékot nyomd ki a szélvédőre, vagy szívd ki a tartályból egy nagy fecskendővel. Vagy csak húzd ki a mosómotort, és engedd kifolyni. De nem jönnek olyan hirtelen a kemény hidegek, öntsd rá a télit, akkor lez mondjuk -10-fokos aztán ahogy fogy utánna lehet önteni télivel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jankovacs Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Köszi a válaszokat. Most vettem, nem rég az Astrát és nem tudom milyen hűtőfolyadék van benne. Még az is lehet, hogy tiszta víz. Gondoltam az a legjobb ha az egészet leengedem. Lehet valamelyik nap megméretem egy kútnál, hogy hány fokos és ha rossz, akkor elviszem egy műhelybe és az egészet lecseréltetem. Nem gondoltam, hogy ilyen babrás az egészet leengedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Igen, az mutat, mert spirálos. Hogyan lehet orvosolni? Amit írtam, . kiegészítem még annyival, hogy a BC sebességjel a kék-piros kanóc. A sebességjelet a műszeregység hátulján levő szerkezet adja, ezen a képen az a rész, ahova a sárga-piros-fekete vezeték csatlakozik. Ezt kell leellenőrizni, hogy nem szakadt-e a fólia valahol, jó-e az érintkezés a csatlakozónál, vagy esetleg a jeladó halott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Óra szerint de milyen óra szerint? Stimmel a w szám? :D Legalább T-s gumival ami 180-at tud csak? Gyilkos egy tempó... Az enyém gyári adat szerint 195-öt tud és úgy érzem tudná is de 180 fölé még nem mentem (temészetesen azt is csak német autópályán :P ). Úgy érzem az már kínzás az autónak és felelsleges kockázat nekem. Nem egy mai autó kit udja mi adná meg magát ekkora tempónál... Szóval én inkább nem.. Még életbiztosításom sincs de családom igen... mi az a w szám? fiatal vagyok és hülye ! tehát ilyeneken nem gondolkozok. most azonnal rám szakadhat a plafon és meghalhatok, vagy elcsúszhatok a fürdőkádban.. tehát ilyenen sem agyalok.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 mi az a w szám? fiatal vagyok és hülye ! tehát ilyeneken nem gondolkozok. most azonnal rám szakadhat a plafon és meghalhatok, vagy elcsúszhatok a fürdőkádban.. tehát ilyenen sem agyalok.. A W-szám az óra belső "áttételezését" mutatja meg, ha másmilyet teszel bele, mint a mostani, esetleg (többet) csalni fog a sebességmérő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 A W-szám az óra belső "áttételezését" mutatja meg, ha másmilyet teszel bele, mint a mostani, esetleg (többet) csalni fog a sebességmérő. mi 12 éve semmit nem változtattunk ezen a kocsin, tehát ilyenek minden gyári. az előző tulaj alig használta, akkor is szak szervizbe vitte olajcserére meg mindenre. :P :D úgyhogy szerintem csak annyit csal amennyit minden gyári :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marek Elküldve Október5, 2011 Megoszt Elküldve Október5, 2011 főtengely impulzus jeladó is lehet a ludas Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Október5, 2011 Megoszt Elküldve Október5, 2011 A W-szám az óra belső "áttételezését" mutatja meg, ha másmilyet teszel bele, mint a mostani, esetleg (többet) csalni fog a sebességmérő. Általában 1102-esek szoktak lenni az annyit jelent,hogy 1km alatt 1102őt fordul a spirál. Én raktam 1150helyett 1121 tigra órát és 1km/h val pontosabb lett az órám. :D 100nál 94el megy. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
gianniboy Elküldve Október5, 2011 Megoszt Elküldve Október5, 2011 Amit írtam, . kiegészítem még annyival, hogy a BC sebességjel a kék-piros kanóc. A sebességjelet a műszeregység hátulján levő szerkezet adja, ezen a képen az a rész, ahova a sárga-piros-fekete vezeték csatlakozik. Ezt kell leellenőrizni, hogy nem szakadt-e a fólia valahol, jó-e az érintkezés a csatlakozónál, vagy esetleg a jeladó halott. Köszönöm, mégis igazad volt :P Bár ahogy írtam az EGR jel 0%-on volt végig, meg se mozdult, de érdekes módon nem volt ilyen hiba a computerben. Ha esetleg a jeladó rossz azt lehet cserélni vagy komplett óracsoport kell? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Október5, 2011 Megoszt Elküldve Október5, 2011 Köszönöm, mégis igazad volt :P Bár ahogy írtam az EGR jel 0%-on volt végig, meg se mozdult, de érdekes módon nem volt ilyen hiba a computerben. Ha esetleg a jeladó rossz azt lehet cserélni vagy komplett óracsoport kell? :P Lehet külön jeladót is cserélni, kmó-t is és óracsoportot is. :D Arra kell figyelni, hogy a jeladó ugyanolyan impulzusszámot mérjen, mint ami most van benne, mert ha a másik kerül bele, akkor lehet a BC-t is újra programozni (ez a 8xxx vagy 15xxx imp.szám, amit a BC is kiír, ha megkéred). Azt sajnos nem tudom ez a jeladónál honnan derül ki, de biztos van itt aki tudja. :D Szerk: Itt látod, hogyan szedhető ki külön a jeladó is, a fekete rész közepén 1 csavar fogja. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gianniboy Elküldve Október5, 2011 Megoszt Elküldve Október5, 2011 Lehet külön jeladót is cserélni, kmó-t is és óracsoportot is. :P Arra kell figyelni, hogy a jeladó ugyanolyan impulzusszámot mérjen, mint ami most van benne, mert ha a másik kerül bele, akkor lehet a BC-t is újra programozni (ez a 8xxx vagy 15xxx imp.szám, amit a BC is kiír, ha megkéred). Azt sajnos nem tudom ez a jeladónál honnan derül ki, de biztos van itt aki tudja. :D Szerk: Itt látod, hogyan szedhető ki külön a jeladó is, a fekete rész közepén 1 csavar fogja. :D Na meg is van a hiba! :D Rohadt egér megrágta az egyik kivezetést! Az impulzusszámot hogyan hozom elő? Akkor lehet, hogy megszívtam, mert most kértem kölcsön egy másik órát aminek a száma W=1111. Azt már észrevettem, hogy többet mutat mint amennyivel megyek. De akkor elállítja a BC-t is? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október5, 2011 Megoszt Elküldve Október5, 2011 Na meg is van a hiba! :D Rohadt egér megrágta az egyik kivezetést! Az impulzusszámot hogyan hozom elő? Akkor lehet, hogy megszívtam, mert most kértem kölcsön egy másik órát aminek a száma W=1111. Azt már észrevettem, hogy többet mutat mint amennyivel megyek. De akkor elállítja a BC-t is? :P Ha jól tudom, el, mert onnan kapja a jelet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október5, 2011 Megoszt Elküldve Október5, 2011 Lehet külön jeladót is cserélni, kmó-t is és óracsoportot is. :D Arra kell figyelni, hogy a jeladó ugyanolyan impulzusszámot mérjen, mint ami most van benne, mert ha a másik kerül bele, akkor lehet a BC-t is újra programozni (ez a 8xxx vagy 15xxx imp.szám, amit a BC is kiír, ha megkéred). Azt sajnos nem tudom ez a jeladónál honnan derül ki, de biztos van itt aki tudja. :P Szerk: Itt látod, hogyan szedhető ki külön a jeladó is, a fekete rész közepén 1 csavar fogja. :P Nem a jeladón múlik, az csak egy optikai kapu. Az impulzusszámot a kilométerórában levő. fényvisszaverő felületekkel ellátott tárcsa határozza meg, attól függően, hogy hány ilyen fényvisszaverő felület van rajta (a jeladó leszedése után a helyére benézve látható). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Október5, 2011 Megoszt Elküldve Október5, 2011 Na meg is van a hiba! :D Rohadt egér megrágta az egyik kivezetést! Az impulzusszámot hogyan hozom elő? Akkor lehet, hogy megszívtam, mert most kértem kölcsön egy másik órát aminek a száma W=1111. Azt már észrevettem, hogy többet mutat mint amennyivel megyek. De akkor elállítja a BC-t is? :P Így elég a megrágott kivezetést megjavítani, a kölcsön cuccot pedig visszaadni. :D Nem a jeladón múlik, az csak egy optikai kapu. Az impulzusszámot a kilométerórában levő. fényvisszaverő felületekkel ellátott tárcsa határozza meg, attól függően, hogy hány ilyen fényvisszaverő felület van rajta (a jeladó leszedése után a helyére benézve látható). Akkor már ezt is tudjuk. :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október5, 2011 Megoszt Elküldve Október5, 2011 Na meg is van a hiba! :D Rohadt egér megrágta az egyik kivezetést! Az impulzusszámot hogyan hozom elő? Akkor lehet, hogy megszívtam, mert most kértem kölcsön egy másik órát aminek a száma W=1111. Azt már észrevettem, hogy többet mutat mint amennyivel megyek. De akkor elállítja a BC-t is? :P No, akkor nekem szerencsém volt, illetve az egeremnek nem volt! Én ugyanis összeszáradva találtam meg az egeret a motorháztető hang és hőszigetelő paplana és a lemez között! :P Nem volt ideje megrágni bármit is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
jankovacs Elküldve Október7, 2011 Megoszt Elküldve Október7, 2011 Atis c14se! Megmérték a hűtőfolyadékomat a MOL-nál, -12 fokos. Szerinted ha kiengedek 2-3 litert és rátöltök koncentrátumot úgy jó lesz? Vagy inkább valami jobb fajtából öntsek rá készrekevertet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október7, 2011 Megoszt Elküldve Október7, 2011 Atis c14se! Megmérték a hűtőfolyadékomat a MOL-nál, -12 fokos. Szerinted ha kiengedek 2-3 litert és rátöltök koncentrátumot úgy jó lesz? Vagy inkább valami jobb fajtából öntsek rá készrekevertet? Sztem egy litert kiengedsz, a helyére a koncentrátumot (-72°C) és jó lesz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Október7, 2011 Megoszt Elküldve Október7, 2011 Atis c14se! Megmérték a hűtőfolyadékomat a MOL-nál, -12 fokos. Szerinted ha kiengedek 2-3 litert és rátöltök koncentrátumot úgy jó lesz? Vagy inkább valami jobb fajtából öntsek rá készrekevertet? FPepe már írta is a megoldást Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október7, 2011 Megoszt Elküldve Október7, 2011 Atis c14se! Megmérték a hűtőfolyadékomat a MOL-nál, -12 fokos. Szerinted ha kiengedek 2-3 litert és rátöltök koncentrátumot úgy jó lesz? Vagy inkább valami jobb fajtából öntsek rá készrekevertet? Sztem egy litert kiengedsz, a helyére a koncentrátumot (-72°C) és jó lesz :D Mennyi is a teljes mennyiség 6liter? Akkor ha jól számolom és kiveszel belőle 1litert és a helyére 72fokosat töltesz akkor 22fokos lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jankovacs Elküldve Október7, 2011 Megoszt Elküldve Október7, 2011 Köszi mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október8, 2011 Megoszt Elküldve Október8, 2011 Mennyi is a teljes mennyiség 6liter? Akkor ha jól számolom és kiveszel belőle 1litert és a helyére 72fokosat töltesz akkor 22fokos lesz. Az tökéletes nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október8, 2011 Megoszt Elküldve Október8, 2011 Az tökéletes nem? Hááát, azért én nyugodtam lennék, ha 25-fok alatt lenne. Mostanában elég kemények a telek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Október8, 2011 Megoszt Elküldve Október8, 2011 Üdv. Valaki meg tudná nekem mondani hogy az alapjárati motor alaphelyzete mennyi? Úgy tudom hogy a felfekvő felület és a kúp végéig szokták mérni és úgy beállítani. Remélem érthető a kérdésem, próbáltam úgy feltenni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október8, 2011 Megoszt Elküldve Október8, 2011 Üdv. Valaki meg tudná nekem mondani hogy az alapjárati motor alaphelyzete mennyi? Úgy tudom hogy a felfekvő felület és a kúp végéig szokták mérni és úgy beállítani. Remélem érthető a kérdésem, próbáltam úgy feltenni! Nem neked kell beállítani hanem az ECU-nak. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Október8, 2011 Megoszt Elküldve Október8, 2011 Nem neked kell beállítani hanem az ECU-nak. :D Ez így van de a tengely kiszereltem és az menettel van belefogatva! Ha rádugom a csatit majd gyújtás elvileg beáll alaphelyzetbe ami nem tudom hogy mennyi! Ha nagy az eltérés nem tudja beállítani az ECU! Most összeraktam és 500 az alapjáratom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts