Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Opel16v !

Remélem jó a srác, akit ajánlottál!

Egyébként marhára beletrafáltál helyileg.

Az Őrjárat úti kórháztol vagy 200 méterre lakom.

Szal nem kell majd messzire mennem.

Hogyha bejön, akkor köszi.

Ha nem jön be, akkor is köszi, csak akkor nem kérdezek tőled többször szerelőt! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Opel16v !

Remélem jó a srác, akit ajánlottál!

Egyébként marhára beletrafáltál helyileg.

Az Őrjárat úti kórháztol vagy 200 méterre lakom.

Szal nem kell majd messzire mennem.

Hogyha bejön, akkor köszi.

Ha nem jön be, akkor is köszi, csak akkor nem kérdezek tőled többször szerelőt! :lol:

Hát szerintem vele nem lesz gond! :wink:

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok,

7végén mentem Miskolcra M3-on. Utazó 130 körül semmi gond, vizhőfok 90-95 körül. Ha elkezdtem egy hosszabbat előzni 140-160 közt mentem egy darabon, és a vízhőfok elkezdett állandóan felszaladni a 100-as fok fölé. Pirosig nem engedtem....

Aztán fűtés bekapcsol, visszaálltam 130-ra, és visszament a hőfok. Na most mi a baja a kocsinak? Alapjáraton álldogállok, ventillátort bekapcsolja, szóval ez a része a rendeszernek naggyából működik.

Egy hete vettem a kocsit, és még nem tudom, milyen hőfoknál kezd el tényleg forrni a viz, stb. Valami 5letetek van? ('95 1.7 Isuzu)

Danee

Link to comment
Megosztás:

A következő problémára keresem a megoldást:

1. Péntek este parkolok a tömbház előtt, araszolgatok hátrafele, lábam leveszem a gázról, kuplungot benyomom, a járgány megáll. Eddig minden rendben. A következő másodpercben hatalmas ‘üvöltés’ a motorból, úgy szólt mintha üresjáratban padlógázt adtam volna. Olyan gyorsan történt, hogy nem volt időm reagálni. Azt nem tudom, hogy én állítottam-e le a motrot vagy magától állte le, de az ujraindítás után szépen müködött.

2. Szombaton nincs meglepetés.

3. A második produkció vasárnap este történt. Megálltam egy jelzőlámpánál, kivettem sebességből és vártam a zöldet. Egyszer érzem, hogy mintha le akarna fuladni a motor. Nem tudom, hogy miért, de nem a gázt keztem nyomni hanem benyomtam a kuplungot. Erre ugyanazt csinálta mint pénteken. Most már nem volt olyan meglepetés, egyből leállitottam. Első kulcsra újraindult és ment rendesen.

Mi a vélemenyetek a történtekről?

:lol:

Link to comment
Megosztás:

Hali!

No szeretném lekötni a kartelgáz visszavezetést.

Kérdés:

Van e értelme?

Jól gondolom e, hogy ami a szelepfedél (szemből) bal oldaláról megy az injektor tetején lévő fekete dobozba (torokhoz, amibe a légszűrő is torkollik), azt a csövet kell levezetni, az injektorfedelet meg ledugózni?

Köszöntem

Link to comment
Megosztás:

Hali!

No szeretném lekötni a kartelgáz visszavezetést.

Kérdés:

Van e értelme?

Jól gondolom e, hogy ami a szelepfedél (szemből) bal oldaláról megy az injektor tetején lévő fekete dobozba (torokhoz, amibe a légszűrő is torkollik), azt a csövet kell levezetni, az injektorfedelet meg ledugózni?

Köszöntem

KarteRgáz.

Szerintem van értelme, de nem egy nagy dolog visszacsinálni sem, ha valaki nem így látja.

Jól gondolod. :wink:

Link to comment
Megosztás:

Környezetvédelmi okok miatt...

Danee!

Lehet hogy csak az óra csal felfelé. Érdemes alapjáraton járatni

és úgy nézni, hogy kapcsolgat-e a venti. Ha az normálisan ki-be kapcsol

meleg motornál járatás közben párpercenként, akkor valszeg nincs más

baj, mint a műszer vagy a jeladója.

Link to comment
Megosztás:

És az akkor ok, ha a levegő kiegyenlítőtartály tetején (oldalán) bemenő csövet lehúzom róla, betömítem a tartályon a nyílást, a csövet meg (ami ugye a szelepfedéltől ment oda) levezetem?

Milyen szakszavakat tudok mi :lol: kiegyenlítőtartály meg ilyenek :lol:

Isten ez az ÍGY CSINÁLD :lol:

Köszönet érte

Link to comment
Megosztás:

Nem. Kell lecsapató, gyűjtőtartály és szűrő.

Ez a szép megoldása. :lol:

Pfhuu..

Ezt tudnád részletezni, akár pü-ben is jó.

Ha jól értem, (lehet nem :lol: ) akkor a ledugózás a kiegyenlítőn ok, és a csőnek kell a lecsapató :shock: , meg a gyűjtő :?: :idea:

Link to comment
Megosztás:

Igen, a szívórészt le kell dugózni.

Kartergázcsőre rá kell hack-elni egy lecsapatót, és egy gyűjtőtartályt,

amibe a lecsapatott olaj fog gyűlni, majd a végére egy kicsi szűrő.

A lecsapatót 3 éve 4000-ért, a szűrőt 2500-ért vettem.

motorter.jpg

Vezetőoldal tornyát kell figyelni... :lol:

Link to comment
Megosztás:

ÁHHÁM... Értem..

Tehát technikailag jó, ahhogy elgondoltam, de környezetvédelmi okok meg persze esztétika miatt kell a lecsapató (ezt még nem értem funkcionálisan, gyűjtő hogy ne a vak világba mennyen a gáz lecsapódott folyékony része, meg szűrő, hogy valahol azért tudjon távozni a gáz.

Jól vágom?

Link to comment
Megosztás:

A lecsapató elé kell kötni a tartályt, a rendszer legmélyebb pontjára.

Arra jó, hogy a kartergázzal kijövő olajpára lecsapódik, és visszacsorog

a tartályba.

Abban igaza van Tsz kartársnak, hogy utcai használathoz nem túl öreg motor

esetén nem szükséges lecsapató, mivel nem nagy a kartergáz, és nincs

túlmelegítve az olaj a motorban.

Link to comment
Megosztás:

no asszem egy szűrőt meg egy gyűjtőtartályt azért beiktatok, az azért esztétikusabb is, meg biztosabb is...

Köszöntem, megyek is meló után sufnituningolni, meg egy úttal meglesem a folytószelep állapotát, hisz ha jól értem, akkor ha leveszem a kiegyenlítőt, akkor láthatóvá válik a szelep.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.