zotya975 Elküldve Október2, 2011 Megoszt Elküldve Október2, 2011 Ne aggódj! Tudod Opel sosem kop el!!!! :P Most mégis. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október2, 2011 Megoszt Elküldve Október2, 2011 Utolért a végzet, a háztól 5 kilóméterre fuldoklás-rángatás közepette leállt a motor. Még néhányszor elindult, zakatolva járt megfordultam mentem pár kilómétert aztán már el sem indult. Pumpát hallottam járni, hibakód nincs. Annyit nyektettem az önindító sem húz már be, bár pörög. Anyuék húztam haza Corsával, most állok neki. :D Gondolom a legjobbkor. :P Kíváncsian várjuk a fejleményeket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október2, 2011 Megoszt Elküldve Október2, 2011 Gondolom a legjobbkor. :D Kíváncsian várjuk a fejleményeket. Tönkrement a bendix az önindítón, gondolom nem arra tervezték, hogy 100métereket legyen behúzva. Amíg nem szerzek másikat addíg nem tudok továbblépni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Október2, 2011 Megoszt Elküldve Október2, 2011 Gondolom nem olcsó egy ilyen kazán... :D Mi 350-ért csináljuk elektronika nélkül . Az ökofen úgy cirka 2.5 milióért adja komplet be üzemelve . Hát a környezetkímélés és az energia takarékosság sokba kerül . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 A műszerfalban, ahol a gyári helye is van. Zavarna? engem nem, legalább látnám. :D de hogy villog a rendes, és villog az utánfutó visszajelzője is, nem értem miért zavarna? :P Úgyis csak indexelésnél villogna... :D Mert plusszba villog 2helyen a műszerfal, amúgy egyszerre fog egyáltalán villlogni mert pl nekem az index meg a vonóhorog index néha külön villog. az utánfutó visszajelzőnek meg ott a helye... ha máshol villog mivel jobb? jobb mint az ide oda beragasztott befúrt.. úgyis csak akkor villog ha futóval mész. :P Amúgy a gyári helyen nem tudtam hogy az is csak simán villog. Azt hittem annak az ikonnak az a szerepe ha futó van rajta akkor folyamatosan világít. Pl elkerülve azt a helyzetet, hogy esetleg elfelejtse valaki hogy rá van csatlakoztatva. Ismerős elfelejtette hogy aznap a futó rajta volt azt főúton elkezdett toltani olyan lendülettel mint szokott kisteherautóval, kicsit bepicskázott a dolog. Ehh Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 210 óra szerint. kpem is van csak nem ezen a gépen.. de tudom igazolni bármikor.. Óra szerint de milyen óra szerint? Stimmel a w szám? :D talán téli gumi volt ez de sim a nyárival is tudja. nincs különbség. Legalább T-s gumival ami 180-at tud csak? Gyilkos egy tempó... Az enyém gyári adat szerint 195-öt tud és úgy érzem tudná is de 180 fölé még nem mentem (temészetesen azt is csak német autópályán :P ). Úgy érzem az már kínzás az autónak és felelsleges kockázat nekem. Nem egy mai autó kit udja mi adná meg magát ekkora tempónál... Szóval én inkább nem.. Még életbiztosításom sincs de családom igen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Mert plusszba villog 2helyen a műszerfal, amúgy egyszerre fog egyáltalán villlogni mert pl nekem az index meg a vonóhorog index néha külön villog. Amúgy a gyári helyen nem tudtam hogy az is csak simán villog. Azt hittem annak az ikonnak az a szerepe ha futó van rajta akkor folyamatosan világít. Pl elkerülve azt a helyzetet, hogy esetleg elfelejtse valaki hogy rá van csatlakoztatva. Ismerős elfelejtette hogy aznap a futó rajta volt azt főúton elkezdett toltani olyan lendülettel mint szokott kisteherautóval, kicsit bepicskázott a dolog. Ehh A gyári visszajelző is villog és felváltva a rendes index visszajelzővel. Amúgy elakadásjelzőnél is villog az utánfutó visszajelző. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 A gyári visszajelző is villog és felváltva a rendes index visszajelzővel. Amúgy elakadásjelzőnél is villog az utánfutó visszajelző. Jaja azt még tom, csak pl teljesen más funkcióra gondoltam a vonóhorog ikonra a műszeregységen. Bár én 1évbe 2x használom a vonóhorgot (ezen az autón még 1x sem mióta megvan) nekem ne villogjon a műszeregységen. :D Nahh de legalább ennyivel is okosabb vagyok. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Jaja azt még tom, csak pl teljesen más funkcióra gondoltam a vonóhorog ikonra a műszeregységen. Bár én 1évbe 2x használom a vonóhorgot (ezen az autón még 1x sem mióta megvan) nekem ne villogjon a műszeregységen. :D Nahh de legalább ennyivel is okosabb vagyok. :P Ha nem akarod hogy villogjon egyszerűen cseréld ki az index relét visszajelző nélkülire és megszűnik a villogás :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Ha nem akarod hogy villogjon egyszerűen cseréld ki az index relét visszajelző nélkülire és megszűnik a villogás :P Nem zavar mert pici led villog csak és este se igazán látom mert felfele villog. Csak a műszeregységen gondoltam hogy szerintem zavarna. Meg ugye nem gondoltam hogy az a funkciója, amit most már tudok. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
panc Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy egy motorcserének mi a pontos mente? Illetve mik a lehetőségek és meddig lehet elmenni hivatalosan? Konkrétan egy 1.7 sima dieseles (17DR) astram van, amiben a motor már valószínűleg nem sokáig bírja (nemrég hengerfejes volt) és ha van arra lehetőség, akkor egy 1.7 TD Isuzu (X17DT) motort raknék bele. Mekkora átalakításon menne át az astra illetve mi a költsége? A válaszokat előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy egy motorcserének mi a pontos mente? Illetve mik a lehetőségek és meddig lehet elmenni hivatalosan? Konkrétan egy 1.7 sima dieseles (17DR) astram van, amiben a motor már valószínűleg nem sokáig bírja (nemrég hengerfejes volt) és ha van arra lehetőség, akkor egy 1.7 TD Isuzu (X17DT) motort raknék bele. Mekkora átalakításon menne át az astra illetve mi a költsége? A válaszokat előre is köszönöm Motorcsere, eredetiségvizsgálat, okmányiroda. Kell átalakítás is, mert az isuzu sokban másabb (több kábel megy rá, jeladók, ilyesmik). Lényegében járható út, csak azért nem olcsó ez sem. :D De a munkadíj lenne a legtöbb szerintem. Persze mindenképp vedd meg a motortartó bakokat is, mert az másabb az isuzunál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy egy motorcserének mi a pontos mente? Illetve mik a lehetőségek és meddig lehet elmenni hivatalosan? Konkrétan egy 1.7 sima dieseles (17DR) astram van, amiben a motor már valószínűleg nem sokáig bírja (nemrég hengerfejes volt) és ha van arra lehetőség, akkor egy 1.7 TD Isuzu (X17DT) motort raknék bele. Mekkora átalakításon menne át az astra illetve mi a költsége? A válaszokat előre is köszönöm Amennyiért megveszed a másik TD motoros autót. :D Ha hivatalosan szeretnéd, akkor ez vonatkozik rá. ...és mivel nem típusazonos, még ezek a költségek is lennének. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Amennyiért megveszed a másik TD motoros autót. :P Ha hivatalosan szeretnéd, akkor ez vonatkozik rá. ...és mivel nem típusazonos, még ezek a költségek is lennének. Huh, így már tényleg dúrvább... De érdekes, hogy ugyanez a kasztni többféle motorral, és mégsem cserélhetsz másmilyen motorra. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
panc Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Amennyiért megveszed a másik TD motoros autót. :D Ha hivatalosan szeretnéd, akkor ez vonatkozik rá. ...és mivel nem típusazonos, még ezek a költségek is lennének. Tehát akkor bele se fogjak, igazából akkor csak az lenne a kérdésem, hogy most hengerfejes volt az astram és akkor tiszta volt a hűtővíz, most miután nemrég megcsinálták csapvizet töltöttem bele, mert itt a környéken nem volt sehol desztillált víz, jópár km után ilyen szürkés, zöldes színű trutyi volt a víz felszínén és a tartály oldalán, megint a legrosszabbra gondoltam, mert ha ez olaj akkor megint hengerfejes. Viszont mások azt mondták, hogy semmi baja a motornak, csak ne csapvizet töltsek bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Tehát akkor bele se fogjak, igazából akkor csak az lenne a kérdésem, hogy most hengerfejes volt az astram és akkor tiszta volt a hűtővíz, most miután nemrég megcsinálták csapvizet töltöttem bele, mert itt a környéken nem volt sehol desztillált víz, jópár km után ilyen szürkés, zöldes színű trutyi volt a víz felszínén és a tartály oldalán, megint a legrosszabbra gondoltam, mert ha ez olaj akkor megint hengerfejes. Viszont mások azt mondták, hogy semmi baja a motornak, csak ne csapvizet töltsek bele. Ha hengerfejes az autó akkor annak más jelei is vannak, pölö fehéren gőzölög a kipufogó, mert a víz bejut az égéstérbe, fogy az olaj, fogy a víz, olajos a víz...stb attól függöen, hogy az olaj-vízjáratoknál szakadt átt a tömítés, vagy a víz jut be a hengerbe..stb. A sima csapvíz egyrészt ugye vízkőlerakódást okoz, de a nagyobbik baj, hogy a vízpumpát a fagyálló folyadék keni, ha nincs benne nem tesz jót neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Tehát akkor bele se fogjak, igazából akkor csak az lenne a kérdésem, hogy most hengerfejes volt az astram és akkor tiszta volt a hűtővíz, most miután nemrég megcsinálták csapvizet töltöttem bele, mert itt a környéken nem volt sehol desztillált víz, jópár km után ilyen szürkés, zöldes színű trutyi volt a víz felszínén és a tartály oldalán, megint a legrosszabbra gondoltam, mert ha ez olaj akkor megint hengerfejes. Viszont mások azt mondták, hogy semmi baja a motornak, csak ne csapvizet töltsek bele. Ha csak hengerfejes volt, akkor attól még sokáig elmehet, ha jól megcsinálták. :D Az, hogy most kicsit koszos a hűtővíz, az attól is lehet, hogy mikor megbontották, belefolyt egy kis ez-az a víztérbe. Ha nem forralja a vizet és nem is fogy, akkor valószínű sikerült a műtét, és ha így van, akkor fagyállót bele mielőbb. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
panc Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Ha csak hengerfejes volt, akkor attól még sokáig elmehet, ha jól megcsinálták. :D Az, hogy most kicsit koszos a hűtővíz, az attól is lehet, hogy mikor megbontották, belefolyt egy kis ez-az a víztérbe. Ha nem forralja a vizet és nem is fogy, akkor valószínű sikerült a műtét, és ha így van, akkor fagyállót bele mielőbb. :P Igen a szerelőnél is ezt mondták, hogy a szerelés miatt, csak az a gond h amúgy is szivárog a hűtőnél a víz és miután megint teljesen feltöltöm, ismét az a fura állagú dolog kerül a víz felszínére, ezért gondoltam azt, hogy olaj és megint hengerfejes lett. Egyébként ha rendesen van benne víz akkor tökéletes a hőmérséklet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Ha hengerfejes az autó akkor annak más jelei is vannak, pölö fehéren gőzölög a kipufogó, mert a víz bejut az égéstérbe, fogy az olaj, fogy a víz, olajos a víz...stb attól függöen, hogy az olaj-vízjáratoknál szakadt átt a tömítés, vagy a víz jut be a hengerbe..stb. A sima csapvíz egyrészt ugye vízkőlerakódást okoz, de a nagyobbik baj, hogy a vízpumpát a fagyálló folyadék keni, ha nincs benne nem tesz jót neki. Az az érdekes, hogy sok hűtőfolyadékra azt hiszem a rőzsaszín GM-re is az van írva hogy csak csapvízzel és nem lehet vagy nem ajálják hozá az ioncserélt vizet. Lehet kémiailag így jobban megoldják a vízlágyítást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jankovacs Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Sziasztok! Hamarosan esedékes lesz a hűtőfolyadékot lecserélni fagyállóra. C16NZ Astrán elég ha leveszem a hűtőn az aksi felőli vastag csövet és leveszem a fűtéscsöveket a víz leengedéséhez? A hűtőn ez a vastag cső kb. közép tájt van az aksi felől, fura nekem , hogy azon minden víz kijönne. Az ablakmosó folyadékot hogy engedjem le? Előre is köszönet a válaszokért! Jani Link to comment Megosztás: More sharing options...
gianniboy Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Sziasztok! Valami gond van az autóval. Jelenségek: - Néha menet közben ha benyomom a kuplungot leáll, - Világít a sárga hibajelző, - Ha nem áll le akkor az alapjárat 600-700 körül ingadozik, - Gyorsításánál rángat. Ma kiolvastattam a hibakódot, és nincs sebességjel az volt benne. Ez produkálhatja ezek a hibákat? Megnéztük a többi adatot is, és az EGR szelep meg se mozdul, én erre tippeltem, de ilyen hibakód nem volt benne. Vagy ez lehet a gond? A sebességjelet honnan veszi? Van valami jeladó? Köszi előre is a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Sziasztok! Valami gond van az autóval. Jelenségek: - Néha menet közben ha benyomom a kuplungot leáll, - Világít a sárga hibajelző, - Ha nem áll le akkor az alapjárat 600-700 körül ingadozik, - Gyorsításánál rángat. Ma kiolvastattam a hibakódot, és nincs sebességjel az volt benne. Ez produkálhatja ezek a hibákat? Megnéztük a többi adatot is, és az EGR szelep meg se mozdul, én erre tippeltem, de ilyen hibakód nem volt benne. Vagy ez lehet a gond? A sebességjelet honnan veszi? Van valami jeladó? Köszi előre is a segítséget Hi! Okozhatja. Kilométerórád műxik rendesen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gianniboy Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Hi! Okozhatja. Kilométerórád műxik rendesen? Igen, az mutat, mert spirálos. Hogyan lehet orvosolni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Sziasztok! Hamarosan esedékes lesz a hűtőfolyadékot lecserélni fagyállóra. C16NZ Astrán elég ha leveszem a hűtőn az aksi felőli vastag csövet és leveszem a fűtéscsöveket a víz leengedéséhez? A hűtőn ez a vastag cső kb. közép tájt van az aksi felől, fura nekem , hogy azon minden víz kijönne. Az ablakmosó folyadékot hogy engedjem le? Előre is köszönet a válaszokért! Jani Miért most milyen hűtő folyadék van benne? Nem fog minden víz kijönni úgy. Azt hiszem, hogy a vízpumpán keresztül lehet leengedni teljesen, de az meg elég macerás. De a hűtőbe akkor is marad víz, ha csak nem kiszeded a hűtőt, és forgatva kiöntöd a vizet belőle. Az ablakmosó folyadékot nyomd ki a szélvédőre, vagy szívd ki a tartályból egy nagy fecskendővel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Sziasztok! Hamarosan esedékes lesz a hűtőfolyadékot lecserélni fagyállóra. C16NZ Astrán elég ha leveszem a hűtőn az aksi felőli vastag csövet és leveszem a fűtéscsöveket a víz leengedéséhez? A hűtőn ez a vastag cső kb. közép tájt van az aksi felől, fura nekem , hogy azon minden víz kijönne. Az ablakmosó folyadékot hogy engedjem le? Előre is köszönet a válaszokért! Jani Miért most milyen hűtő folyadék van benne? Nem fog minden víz kijönni úgy. Azt hiszem, hogy a vízpumpán keresztül lehet leengedni teljesen, de az meg elég macerás. De a hűtőbe akkor is marad víz, ha csak nem kiszeded a hűtőt, és forgatva kiöntöd a vizet belőle. Az ablakmosó folyadékot nyomd ki a szélvédőre, vagy szívd ki a tartályból egy nagy fecskendővel. Az ablakmosó tartályból húzd ki a kis szivattyút, és simán kifolyik belőle a folyadék... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts