Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem! Első indításnál van ez a jelenség mindig! Beindul az autó és az alapjárat leesik olyan 500-ra majd lefullad de utána magától visszamegy 1100-ra és semmi gond vele! Többi indításnál minden normális!

Előre is köszönöm!

Nekem is csinál ilyet, sztem nem probléma, gondolom az alapjárati motor még az utolsó leállításkori állásban van, ami hidegen beindított motornál nem megfelelő, és egy kis idő kell az ECU-nak, hogy korrigálja.

Link to comment
Megosztás:

Ha ennyire iszapos volt a szűrő lehet az egész üa rendszer tele van vele. Én egy protec-es kezelést megejtenék. Éredmes lenne üa nyomást is mérni mert ha túl alacsony akkor lehet pumpa haldoklik, ha túl magas akkor lehet az üzemanyag nyomás szabályzó nem működik.

Nyomásmérésre szerintem akár egy pontosabb keréknyomás mérő is jó lehet elvégre olyan szelep van az injektorhíd végén. Kérdés csak hogy bírja-e a benzint...

Az az egy injektor ami cserélve lett az ugyanolyan mint a többi?

A protec-es kezelés már folyamatban van. Az üa nyomás mekkora lehet? Hengerenkénti befecsis úgy hallottam ezeknél magasabb nyonáson megy az injekció. A cserélt injektor valszeg ugyan olyan mint a többi mivel a problémám csak 2 hete kezdődött. Azt megtudná nekem valaki mondani, hogy mi lehet az a kb 4cm átmérőjű 1-1.5cm vastag kerek fémes tárgy ami az üa vezetékbe van bekötve és a szívótorok alatt helyezkedik el?

Link to comment
Megosztás:

A protec-es kezelés már folyamatban van. Az üa nyomás mekkora lehet? Hengerenkénti befecsis úgy hallottam ezeknél magasabb nyonáson megy az injekció. A cserélt injektor valszeg ugyan olyan mint a többi mivel a problémám csak 2 hete kezdődött. Azt megtudná nekem valaki mondani, hogy mi lehet az a kb 4cm átmérőjű 1-1.5cm vastag kerek fémes tárgy ami az üa vezetékbe van bekötve és a szívótorok alatt helyezkedik el?

Ha jól tudom, akkor a hengerenkéntibe 3 bárnak kell lenni a nyomásnak.

Link to comment
Megosztás:

A protec-es kezelés már folyamatban van. Az üa nyomás mekkora lehet? Hengerenkénti befecsis úgy hallottam ezeknél magasabb nyonáson megy az injekció. A cserélt injektor valszeg ugyan olyan mint a többi mivel a problémám csak 2 hete kezdődött. Azt megtudná nekem valaki mondani, hogy mi lehet az a kb 4cm átmérőjű 1-1.5cm vastag kerek fémes tárgy ami az üa vezetékbe van bekötve és a szívótorok alatt helyezkedik el?

3 bar tűrést én sem tudom. A 4cm átmérőjű valamiről esetleg fotó? Hány cső megy rá? Ha három akár a nyomás-szbályzó is lehet.

Mi is a motorkódod? Esetleg az aláírásba betéve mindíg látnánk...

Link to comment
Megosztás:

Én meg elszaladtam szűrőt venni.... :D

Na mindegy holnap nekiugrok aztán átnézem. Szerintem nem árt neki a szűrőcsere úgy néztem még az eredeti van fent (eléggé rozsdás).

Kösz! :P

Kisokos szerint 60 ezrenként kell cserélni a benzinszűrőt. Egyszerű megjegyezni, vezérműszíjjal és vízpumpával együtt.... :P

Link to comment
Megosztás:

A protec-es kezelés már folyamatban van. Az üa nyomás mekkora lehet? Hengerenkénti befecsis úgy hallottam ezeknél magasabb nyonáson megy az injekció. A cserélt injektor valszeg ugyan olyan mint a többi mivel a problémám csak 2 hete kezdődött. Azt megtudná nekem valaki mondani, hogy mi lehet az a kb 4cm átmérőjű 1-1.5cm vastag kerek fémes tárgy ami az üa vezetékbe van bekötve és a szívótorok alatt helyezkedik el?

Ha igaz amit nekem mondtak erről a kerek kütyüről, akkor ez egy torlószelep, ami a benzin visszatérő ágában van, és biztosítja az állandó nyomást az injektorban.

Link to comment
Megosztás:

Ha igaz amit nekem mondtak erről a kerek kütyüről, akkor ez egy torlószelep, ami a benzin visszatérő ágában van, és biztosítja az állandó nyomást az injektorban.

Az lesz az! Akk viszont mi van a közös üa csatornára szerelve amire a benzin vezeték csatlakozik és kiidul belőle egy "vákuumcső" a szívótórókba?

Ugyanis már csak ezek maradtak hátra amit még nem piszkálltam (na meg az AC de amikor cseréltem a benzinszűrőt akk összeszorítottam a csövet és ráindítóztunk úgy tünt van nyomás).... :D

Link to comment
Megosztás:

LoL. Ott valami baj van nem? Akkor már jól kilehet a motor. Egy haverom mesélte, amikor megvette az 1.4 60Lovas verdát eleinte 170et ment mikor eladta már csak 140 volt a vége. :D

Gyári adat 1.4-es caravannal 153...nagy baj nem lehet. Amikor megvettem óra szerint 180-at is ment de aztán igazítottam az órán.

Link to comment
Megosztás:

Nagyon patent. Szép lett. Azzal a hővédővel kéne még csinálni valamit.

hát igen most majd úgyis jön le mert alatta dolgom lesz :D

és akkor azis rendbe lesz! tudsz mondani valami festéket ami ott megállja a helyét?

szerencsére ilyen jól néz ki kinntról is az autó :P ritkán járok vele épp most néztem hogy tavaly óta 2 ezer km-ert raktam bele

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.