FPepe Elküldve Szeptember28, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2011 Sziasztok! Lenne egy kérdésem! Első indításnál van ez a jelenség mindig! Beindul az autó és az alapjárat leesik olyan 500-ra majd lefullad de utána magától visszamegy 1100-ra és semmi gond vele! Többi indításnál minden normális! Előre is köszönöm! Nekem is csinál ilyet, sztem nem probléma, gondolom az alapjárati motor még az utolsó leállításkori állásban van, ami hidegen beindított motornál nem megfelelő, és egy kis idő kell az ECU-nak, hogy korrigálja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve Szeptember28, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2011 Ha ennyire iszapos volt a szűrő lehet az egész üa rendszer tele van vele. Én egy protec-es kezelést megejtenék. Éredmes lenne üa nyomást is mérni mert ha túl alacsony akkor lehet pumpa haldoklik, ha túl magas akkor lehet az üzemanyag nyomás szabályzó nem működik. Nyomásmérésre szerintem akár egy pontosabb keréknyomás mérő is jó lehet elvégre olyan szelep van az injektorhíd végén. Kérdés csak hogy bírja-e a benzint... Az az egy injektor ami cserélve lett az ugyanolyan mint a többi? A protec-es kezelés már folyamatban van. Az üa nyomás mekkora lehet? Hengerenkénti befecsis úgy hallottam ezeknél magasabb nyonáson megy az injekció. A cserélt injektor valszeg ugyan olyan mint a többi mivel a problémám csak 2 hete kezdődött. Azt megtudná nekem valaki mondani, hogy mi lehet az a kb 4cm átmérőjű 1-1.5cm vastag kerek fémes tárgy ami az üa vezetékbe van bekötve és a szívótorok alatt helyezkedik el? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Szeptember28, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2011 A protec-es kezelés már folyamatban van. Az üa nyomás mekkora lehet? Hengerenkénti befecsis úgy hallottam ezeknél magasabb nyonáson megy az injekció. A cserélt injektor valszeg ugyan olyan mint a többi mivel a problémám csak 2 hete kezdődött. Azt megtudná nekem valaki mondani, hogy mi lehet az a kb 4cm átmérőjű 1-1.5cm vastag kerek fémes tárgy ami az üa vezetékbe van bekötve és a szívótorok alatt helyezkedik el? Ha jól tudom, akkor a hengerenkéntibe 3 bárnak kell lenni a nyomásnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve Szeptember28, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2011 Ha jól tudom, akkor a hengerenkéntibe 3 bárnak kell lenni a nyomásnak. Tűrés intervallum? Jó lenne tudni a tól-iget.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Szeptember28, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2011 Tűrés intervallum? Jó lenne tudni a tól-iget.... :D Passz Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember28, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2011 A protec-es kezelés már folyamatban van. Az üa nyomás mekkora lehet? Hengerenkénti befecsis úgy hallottam ezeknél magasabb nyonáson megy az injekció. A cserélt injektor valszeg ugyan olyan mint a többi mivel a problémám csak 2 hete kezdődött. Azt megtudná nekem valaki mondani, hogy mi lehet az a kb 4cm átmérőjű 1-1.5cm vastag kerek fémes tárgy ami az üa vezetékbe van bekötve és a szívótorok alatt helyezkedik el? 3 bar tűrést én sem tudom. A 4cm átmérőjű valamiről esetleg fotó? Hány cső megy rá? Ha három akár a nyomás-szbályzó is lehet. Mi is a motorkódod? Esetleg az aláírásba betéve mindíg látnánk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember28, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2011 Én meg elszaladtam szűrőt venni.... :D Na mindegy holnap nekiugrok aztán átnézem. Szerintem nem árt neki a szűrőcsere úgy néztem még az eredeti van fent (eléggé rozsdás). Kösz! :P Kisokos szerint 60 ezrenként kell cserélni a benzinszűrőt. Egyszerű megjegyezni, vezérműszíjjal és vízpumpával együtt.... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember28, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2011 A protec-es kezelés már folyamatban van. Az üa nyomás mekkora lehet? Hengerenkénti befecsis úgy hallottam ezeknél magasabb nyonáson megy az injekció. A cserélt injektor valszeg ugyan olyan mint a többi mivel a problémám csak 2 hete kezdődött. Azt megtudná nekem valaki mondani, hogy mi lehet az a kb 4cm átmérőjű 1-1.5cm vastag kerek fémes tárgy ami az üa vezetékbe van bekötve és a szívótorok alatt helyezkedik el? Ha igaz amit nekem mondtak erről a kerek kütyüről, akkor ez egy torlószelep, ami a benzin visszatérő ágában van, és biztosítja az állandó nyomást az injektorban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve Szeptember28, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2011 Ha igaz amit nekem mondtak erről a kerek kütyüről, akkor ez egy torlószelep, ami a benzin visszatérő ágában van, és biztosítja az állandó nyomást az injektorban. Az lesz az! Akk viszont mi van a közös üa csatornára szerelve amire a benzin vezeték csatlakozik és kiidul belőle egy "vákuumcső" a szívótórókba? Ugyanis már csak ezek maradtak hátra amit még nem piszkálltam (na meg az AC de amikor cseréltem a benzinszűrőt akk összeszorítottam a csövet és ráindítóztunk úgy tünt van nyomás).... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Szeptember28, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2011 Valaki már próbálkozott C14SE-ből mit lehet kihozni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve Szeptember28, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2011 3 bar tűrést én sem tudom. A 4cm átmérőjű valamiről esetleg fotó? Hány cső megy rá? Ha három akár a nyomás-szbályzó is lehet. Mi is a motorkódod? Esetleg az aláírásba betéve mindíg látnánk... Pár fotó https://picasaweb.google.com/10289332227918...65/Alkatreszek# Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember28, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2011 Valaki már próbálkozott C14SE-ből mit lehet kihozni? Az attól függ, hányan ülnek benne , milyen a kasztni, fúj-e a szél, szerintem úgy 160-at... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Szeptember28, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2011 Az attól függ, hányan ülnek benne , milyen a kasztni, fúj-e a szél, szerintem úgy 160-at... :D Nekem olyan 170et ment B corsába. Annál többet nem igen. De ennyivel már mentem vele fixen. Ha a végsebesség a kérdés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember28, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2011 Nekem olyan 170et ment B corsába. Annál többet nem igen. De ennyivel már mentem vele fixen. Ha a végsebesség a kérdés. Nekem 150-a vége. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Szeptember28, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2011 Nekem 150-a vége. LoL. Ott valami baj van nem? Akkor már jól kilehet a motor. Egy haverom mesélte, amikor megvette az 1.4 60Lovas verdát eleinte 170et ment mikor eladta már csak 140 volt a vége. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember28, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2011 LoL. Ott valami baj van nem? Akkor már jól kilehet a motor. Egy haverom mesélte, amikor megvette az 1.4 60Lovas verdát eleinte 170et ment mikor eladta már csak 140 volt a vége. :D Gyári adat 1.4-es caravannal 153...nagy baj nem lehet. Amikor megvettem óra szerint 180-at is ment de aztán igazítottam az órán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Szeptember28, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2011 Gyári adat 1.4-es caravannal 153...nagy baj nem lehet. Amikor megvettem óra szerint 180-at is ment de aztán igazítottam az órán. Ja az más karavánnal lehetséges. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Szeptember28, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2011 Valaki már próbálkozott C14SE-ből mit lehet kihozni? Az Ő aláírásában nézz körül, a "Hasznos holmik" közt. :P Itt is van pár ötlet. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember28, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2011 Valaki már próbálkozott C14SE-ből mit lehet kihozni? Tápiószecső cartárs, ha jól rémlik, 110 paci körül volt a vége. Ehh, Tiu megelőzött :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 Tápiószecső cartárs, ha jól rémlik, 110 paci körül volt a vége. Ehh, Tiu megelőzött :D Asszem Ő maga is bevallotta, hogy kalandnak, kihívásnak szép volt, pénztárcának nem annyira. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 Asszem Ő maga is bevallotta, hogy kalandnak, kihívásnak szép volt, pénztárcának nem annyira. :D Hát nem a sovány pénztárcának találták ki a tuningot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marek Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 Sziasztok! Kicsit kitakarítottam a motorteret! Szerintem szép lett ! http://imagerz.com/QEEVXEtvAwMGU15JQAVR Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 Sziasztok! Kicsit kitakarítottam a motorteret! Szerintem szép lett ! http://imagerz.com/QEEVXEtvAwMGU15JQAVR Nagyon patent. Szép lett. Azzal a hővédővel kéne még csinálni valamit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marek Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 Nagyon patent. Szép lett. Azzal a hővédővel kéne még csinálni valamit. hát igen most majd úgyis jön le mert alatta dolgom lesz :D és akkor azis rendbe lesz! tudsz mondani valami festéket ami ott megállja a helyét? szerencsére ilyen jól néz ki kinntról is az autó :P ritkán járok vele épp most néztem hogy tavaly óta 2 ezer km-ert raktam bele Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marek Elküldve Szeptember29, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2011 jut eszembe! annak a mocsok hövédő lemez csavarának ( 6 szögű csillag forma) mi a neve? nincs olyan cuccom és szerezni kellene Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts