Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok

Létezik olyan, hogy kartergázos a motor, szelepfedél és olaj nívónál is, viszont a kmpresszió 9-10 bar és az egyik gyertya olajkokszos, biztos, hogy a henger koptt, és azért van, vgay ha van kompresszió, akkor nem onnan jut folaj a hengerbe, meg kipufogógáz a karterbe?

A karter és a szelepfedél nincs összekötve csővel, hogy csalóka a gáz megjelenése, mondjuk szelepszár szimeringes a motor, és ezért a karter is füstöl!?

Elküldve
Sziasztok

Létezik olyan, hogy kartergázos a motor, szelepfedél és olaj nívónál is, viszont a kmpresszió 9-10 bar és az egyik gyertya olajkokszos, biztos, hogy a henger koptt, és azért van, vgay ha van kompresszió, akkor nem onnan jut folaj a hengerbe, meg kipufogógáz a karterbe?

A karter és a szelepfedél nincs összekötve csővel, hogy csalóka a gáz megjelenése, mondjuk szelepszár szimeringes a motor, és ezért a karter is füstöl!?

Nem olyan egyszerű kibogozni, hogy mit akarsz mondani.

Elküldve
Sziasztok

Létezik olyan, hogy kartergázos a motor, szelepfedél és olaj nívónál is, viszont a kmpresszió 9-10 bar és az egyik gyertya olajkokszos, biztos, hogy a henger koptt, és azért van, vgay ha van kompresszió, akkor nem onnan jut folaj a hengerbe, meg kipufogógáz a karterbe?

A karter és a szelepfedél nincs összekötve csővel, hogy csalóka a gáz megjelenése, mondjuk szelepszár szimeringes a motor, és ezért a karter is füstöl!?

Szerintem mindkettő. Szimerig is, gyűrű is kopott. De ha szét van szedve akkor úgyis felújítva illik összerakni a hengerfejet.

Nekem 11-12 barokat mértünk és ilyen volt a gyűrű zárhézag. (nagyjából háromszorosa volt a normálnak)

20110919634_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve
Sziasztok

Létezik olyan, hogy kartergázos a motor, szelepfedél és olaj nívónál is, viszont a kmpresszió 9-10 bar és az egyik gyertya olajkokszos, biztos, hogy a henger koptt, és azért van, vgay ha van kompresszió, akkor nem onnan jut folaj a hengerbe, meg kipufogógáz a karterbe?

A karter és a szelepfedél nincs összekötve csővel, hogy csalóka a gáz megjelenése, mondjuk szelepszár szimeringes a motor, és ezért a karter is füstöl!?

Össze van kötve, a kartergázt felvezetik a szelepfedél alá onnan meg az injektorházba. Ugye ha a szelepszárszimering a kuka akkor felfele füstöl, ha a gyűrű kopott akkor meg lefele. Szétt kell választani a csövezéssel a két részt, hogy lásd valójában hol "ereszt" a motor.

Elküldve
És még mindig nem pörgeted? :P

A tiéd fúrva is lett nem?

De pörgetem. Annyi, hogy már lehet 3000 fölé is. :D Meg már nem ügyelek arra, hogy 2000 alatt visszaváltani kellett gázralépés helyett. :P

Nem lett fúrva. Ez a marha nagy mákom. :D

Elküldve
De pörgetem. Annyi, hogy már lehet 3000 fölé is. :D Meg már nem ügyelek arra, hogy 2000 alatt visszaváltani kellett gázralépés helyett. :P

Nem lett fúrva. Ez a marha nagy mákom. :D

ne mán én lehet odaadom valakinek bejáratni. :D Fizikai fájdalom a kettőt,hármat nem 4500-5000-ig húzatni. :P

Furatmikrométerrel néztétek a henger kopottságát?

Mert mi csak megnéztük,hogy nincs válla a hengernek meg az új gyűrűk zárhézagja jó lett,aztán összeraktuk új siklócsapágyakkal.

Elküldve

Üdv mindenki!

A gondom csak annyi, hogy gyorsításkor rángat a kocsi. Csak gyorsításkor mert amikor elérem a kívánt sebességet mexűnik a problem. Cseréltem benne gyultáskábelszettet (5db), gyujtótrafót, gyertyákat de a gond makacs. Gyanaxok az ü-anyag rendszerre (ülepedés) vagy valamelyik szenzorra a torokban (légmennyiség mérő?).

Hasonló tapasztalat esetleg megoldás?????

Kösz előre is!

Elküldve
Üdv mindenki!

A gondom csak annyi, hogy gyorsításkor rángat a kocsi. Csak gyorsításkor mert amikor elérem a kívánt sebességet mexűnik a problem. Cseréltem benne gyultáskábelszettet (5db), gyujtótrafót, gyertyákat de a gond makacs. Gyanaxok az ü-anyag rendszerre (ülepedés) vagy valamelyik szenzorra a torokban (légmennyiség mérő?).

Hasonló tapasztalat esetleg megoldás?????

Kösz előre is!

Benzinszűrő mikor volt cserélve?

Elküldve
Beletaláltál! Sosem.... Gondolod az okozhat ilyen gondot? Érzésre olyan mintha kihagyna 1 pill-ra a gyujtás.....

Főleg, ha gázadásnál a megnövekedett üzemanyag mennyiség nem tud átmenni az eltömődött szűrőn... :P

Első körben cseréld ki azt az ezerforintos dolgot, aztán majd kiderül... :D

Elküldve
Főleg, ha gázadásnál a megnövekedett üzemanyag mennyiség nem tud átmenni az eltömődött szűrőn... :P

Első körben cseréld ki azt az ezerforintos dolgot, aztán majd kiderül... :D

Most néztem rá és csak 1 lapos kör (kb átmérő 4cm) alaku fémes kacatot láttam a nyomó v visszafolyó vezetékben. az lenne a szűrő vagy inkább a visszacsapó szelep az? szűrőszerü (átlátszó) dolgot nem is találtam ott...

Elküldve
Most néztem rá és csak 1 lapos kör (kb átmérő 4cm) alaku fémes kacatot láttam a nyomó v visszafolyó vezetékben. az lenne a szűrő vagy inkább a visszacsapó szelep az? szűrőszerü (átlátszó) dolgot nem is találtam ott...

Az üzemanyag szűrő a jobb hátsó kerék előtt van, a küszöb mellett...és egy kb 5-6 centi átmérőjű kb 10 centi hosszú aluhenger... :D

Elküldve
Az üzemanyag szűrő a jobb hátsó kerék előtt van, a küszöb mellett...és egy kb 5-6 centi átmérőjű kb 10 centi hosszú aluhenger... :P

Mindegyik asztrán? Nekem c14se 93"-as van..... :D

Elküldve

Sziasztok!

A 93-as hibakód mellé kivillog a 15-ös is. "Coolant Temperature Sensor" Ez melyik, a kétvezetékes vagy a szimpla csúszósarus a generátor felől?

Köszi

Elküldve
Azon ott kell lennie!

Szerintem nem kell egyből kicserélni!

Húzd le az injektor fejről az üzemanyag csövet és indítózzál!

Ha el van dugulva, azt egyből látod!

Az ac pumpa kilyukadt csöve is tud ilyen problémát okozni, akkorn sem jön elég üzemanyag, azt is érdemes megnézni!

Elküldve
Szerintem nem kell egyből kicserélni!

Húzd le az injektor fejről az üzemanyag csövet és indítózzál!

Ha el van dugulva, azt egyből látod!

Az ac pumpa kilyukadt csöve is tud ilyen problémát okozni, akkorn sem jön elég üzemanyag, azt is érdemes megnézni!

Én meg elszaladtam szűrőt venni.... :D

Na mindegy holnap nekiugrok aztán átnézem. Szerintem nem árt neki a szűrőcsere úgy néztem még az eredeti van fent (eléggé rozsdás).

Kösz! :P

Elküldve
Én meg elszaladtam szűrőt venni.... :D

Na mindegy holnap nekiugrok aztán átnézem. Szerintem nem árt neki a szűrőcsere úgy néztem még az eredeti van fent (eléggé rozsdás).

Kösz! :P

Nem nagy összeg és nem árt cserélni...főleg, ha nem tudni mikor volt cserélve... :P

Elküldve
Én meg elszaladtam szűrőt venni.... :D

Na mindegy holnap nekiugrok aztán átnézem. Szerintem nem árt neki a szűrőcsere úgy néztem még az eredeti van fent (eléggé rozsdás).

Kösz! :P

Nem egy hatalmas összeg, úgyhogy nem vesztesz vele sokat. De legalább egy hibalehetőséget kizársz, és amúgy se baj ha kicseréled, főleg ha már elég réginek néz ki.

Elküldve
Szerintem nem kell egyből kicserélni!

Húzd le az injektor fejről az üzemanyag csövet és indítózzál!

Ha el van dugulva, azt egyből látod!

Az ac pumpa kilyukadt csöve is tud ilyen problémát okozni, akkorn sem jön elég üzemanyag, azt is érdemes megnézni!

Igazából nem csak a szállított mennyiség hanem a nyomás is fontos, itt jöhet szóba az edugult szűrő, ahogy Day-nak is. Az AC-nek valóban vagy egy kábé 6 centis csöve a tankon bellül, de szerintem nem nagyon tud kilyukadni, esetleg ha cserélték a pumpát és meglazult a bilincs, olyan előfordulhat. A szűrőt amúgy is illik cserélni asszem 30 ezer kilóméterenként, nem egy nagy összeg.

346247-20110926-gwh7Bq.jpg

Elküldve

hali srácok!

csak felmerült bennem ma egy kérdés: az egr-t ha leszedem, a benne levö szelepet be kéne tudnom nyomni és úgy jó, vagy ha betudom nyomni akkor az nem jó (fixen van rögzitve és nem lehet nyomkodni, csak ha tápot kap akkor mozog be-ki)?

köszi

Elküldve

helló

tanacsot szeretnék kérni!!

felforrt ma a vizem..nem indul be a ventillátor...eddig 95 foknál indult, de most meg se nyikkan.

Mivel klímás a kocsi (utólagos, nincs külön klímaventillátor) gondoltam beindítoma klímát. ekkor rájöttem hogy az se működik az összes fokozatban. nem rég cseréltem előtétellenállást ugyanezért. bár akkor a vízzel nem volt gond. lehet, hogy ez megint az ellenállás hibája vagy a 2 dolog nem függ össze?

a másik hogy a kiegyenlítöben mintha ilyen szürkés zöld lenne a víz és egy két gombostűfejnyi fehér trutyi uszkál rajta.

mi lehet a gond?

Elküldve
helló

tanacsot szeretnék kérni!!

felforrt ma a vizem..nem indul be a ventillátor...eddig 95 foknál indult, de most meg se nyikkan.

Mivel klímás a kocsi (utólagos, nincs külön klímaventillátor) gondoltam beindítoma klímát. ekkor rájöttem hogy az se működik az összes fokozatban. nem rég cseréltem előtétellenállást ugyanezért. bár akkor a vízzel nem volt gond. lehet, hogy ez megint az ellenállás hibája vagy a 2 dolog nem függ össze?

a másik hogy a kiegyenlítöben mintha ilyen szürkés zöld lenne a víz és egy két gombostűfejnyi fehér trutyi uszkál rajta.

mi lehet a gond?

A hőgombát kéne megnézni, ami a hűtő oldalába van becsavarva. Járó motornál húzd le a csatiját, a kábelen levő csatiban zárd össze a lábakat, ha így elindul a venti, akkor a hőgomba a hibás.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.