Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nekem is csöpög. Nekem a főtengely szimeringnél. Vezérlés mögött sajna.

Ott nekem is. Pedig uj szimering van benne. Így volt az előző vezérléscserénél is, akkor is csöpögött kicsit már az uj szimeringgel is. Azt mondta a szerelőm, valószínű hogy a szimeringnél minimálisan, de kikoptatta a főtengelyt. Ezért hiába az uj szimmering, nem tud tökéletesen tömiteni.

Elküldve
Ott nekem is. Pedig uj szimering van benne. Így volt az előző vezérléscserénél is, akkor is csöpögött kicsit már az uj szimeringgel is. Azt mondta a szerelőm, valószínű hogy a szimeringnél minimálisan, de kikoptatta a főtengelyt. Ezért hiába az uj szimmering, nem tud tökéletesen tömiteni.

Nekem a bordáskerék cserénél valószínűleg meg lett kicsit nyomorítva. Azóta csöpög csak.

Elküldve
Az a bizbasz a TPS jeladó. A fojtószelep pozícióját mondja meg az ECU-nak. Sokat kezdeni nem tudsz vele, ha tényleg az a gondja akkor csere.

Zotya képén kék pötty van rajta, ha jól látom.

Azért ellenőrizd előbb a gázpedál bovdenjét, illetve a mechanikát, nem-e csak az akad egy kicsit.

Köszi szépen! :D Akkor holnap kiszedem és megtisztogatom az alapjárati motort..A "kék pötty"egyébként micsoda,amit én az alapjárati motornak véltem? Azzal lehet valamit eszközölni??

Csak azt tudnám mi a facért töröm magam...... :D ...még ha oldalakat kéne visszalapozni miatta, de, hogy pont felette se lehet elolvasni........ :P

A képet meg már megtanulhattad volna kiszedni az idézetből! :P UTÓLAG IS KI LEHET!!!!

Elküldve
Ott nekem is. Pedig uj szimering van benne. Így volt az előző vezérléscserénél is, akkor is csöpögött kicsit már az uj szimeringgel is. Azt mondta a szerelőm, valószínű hogy a szimeringnél minimálisan, de kikoptatta a főtengelyt. Ezért hiába az uj szimmering, nem tud tökéletesen tömiteni.

Az a baj hogy nekem valahol magasabbról jön az olaj :D

Hengerfej és a blokk ahol össze van illesztve esetleg? Vagy nem tudom már..

Elküldve
Ott nekem is. Pedig uj szimering van benne. Így volt az előző vezérléscserénél is, akkor is csöpögött kicsit már az uj szimeringgel is. Azt mondta a szerelőm, valószínű hogy a szimeringnél minimálisan, de kikoptatta a főtengelyt. Ezért hiába az uj szimmering, nem tud tökéletesen tömiteni.

Erre én tudok 1 tuti megoldást nekem is volt efajta gondom mi úgy oldotúk meg ,hogy az új szimering böl le kell esztergálni pontosan 1milit és ez által beljebb kerül a házban így atengelyen pont átmegy a kopott részen és tömít ahogy kell . Nekem így van meg oldva és jó . :D

Elküldve
Erre én tudok 1 tuti megoldást nekem is volt efajta gondom mi úgy oldotúk meg ,hogy az új szimering böl le kell esztergálni pontosan 1milit és ez által beljebb kerül a házban így atengelyen pont átmegy a kopott részen és tömít ahogy kell . Nekem így van meg oldva és jó . :D

Nem ismerem a szimeringed méretét, de általában egy adott tengely és ház mérethez kapható különböző szélességű szimering. Nem kell esztergálni, csak egy keskenyebbet beszerelni! :P

Elküldve

tud valaki mondani erre nekem valamit:

x14xe a mocim. a hidrotökéket kiakarnám tisztitani mert kelepelnek, csattognak szörnyü hangjuk van. tavaly hengerfejtömitést cseréltem és kiakartam tisztitani a hidrotökéket is, de nem tudtam szétszedni. a GYIK-ban van leirás hogy kell szétszedni azt irja ütögessem hozzá fához a tökét ugy hogy lefelé legyen a belseje, ezt igy csináltam, de megse moccant pedig már izombol dühböl is vertem. a végén már kombináltfogóval próbáltam azzal se moccant ki a belseje. hogy lehet ezeket kiszedni? mitöl van az hogy igy bele van szorulva? köszi!!!

Elküldve
tud valaki mondani erre nekem valamit:

x14xe a mocim. a hidrotökéket kiakarnám tisztitani mert kelepelnek, csattognak szörnyü hangjuk van. tavaly hengerfejtömitést cseréltem és kiakartam tisztitani a hidrotökéket is, de nem tudtam szétszedni. a GYIK-ban van leirás hogy kell szétszedni azt irja ütögessem hozzá fához a tökét ugy hogy lefelé legyen a belseje, ezt igy csináltam, de megse moccant pedig már izombol dühböl is vertem. a végén már kombináltfogóval próbáltam azzal se moccant ki a belseje. hogy lehet ezeket kiszedni? mitöl van az hogy igy bele van szorulva? köszi!!!

Utoljára kadetten szedtem szét , csavarhúzóval pattant le a tartó lemez .

Ha jól tudom van olajbemeneti és kimeneti furat is rajta ,talán ha megpiszkálod a bennelévő nyomástartó szelepet akkor szétcsúszik.

Elküldve

Sziasztok!

C16SE motorom a 93-as hibakódot dobta: Quad Drive Module (in ECU). indítás után 4-5 mp-vel jön a sárga lámpa. Egyébként semmi változást nem érzek az autón.

Mi lehet a gond?

Köszi

Elküldve
Sziasztok!

C16SE motorom a 93-as hibakódot dobta: Quad Drive Module (in ECU). indítás után 4-5 mp-vel jön a sárga lámpa. Egyébként semmi változást nem érzek az autón.

Mi lehet a gond?

Köszi

ennél a motornál a 93-as hibakód: Hall-szenzor feszültség túl alacsony

Legalábbis az Autofit szerint...

Elküldve

Kedves Mindenki!

Bocs, hogy offolok.

Egy jó C Kadettbe építek be egy F astrából való 1,6-os motort.

Szükségem lenne egy 1.4si / 1,6si hengerfejre.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv.

V.I.

06308257678

kutyaurkukacgmail.com

Elküldve

Sziasztok! Alapjárat problémám adódott. Indítástól kezdve magas a fordulatszám. 1500-2000 között változó. Egy pillanat gáz adás után alapjárat hejett felmegy 2000fölé, majd visszaesik 1000-re. és ezt játsza folyamatosan hullámozva. Menet közben motorféknél is hullámzik ugyanúgy. X20XEV a motor.

Elküldve
ennél a motornál a 93-as hibakód: Hall-szenzor feszültség túl alacsony

Legalábbis az Autofit szerint...

Az vicces, mert HALL-szenzora csak az 1.4-esnek van.

Elküldve
Sziasztok! Alapjárat problémám adódott. Indítástól kezdve magas a fordulatszám. 1500-2000 között változó. Egy pillanat gáz adás után alapjárat hejett felmegy 2000fölé, majd visszaesik 1000-re. és ezt játsza folyamatosan hullámozva. Menet közben motorféknél is hullámzik ugyanúgy. X20XEV a motor.

Így elsőre vákuumrendszeri szivárgásra (lecsúszott, kirepedt vákuumcső), esetleg fojtószelep-potméter hibára tippelnék, persze ha az alapjárati szabályzómotor már volt tisztítva/ellenőrizve.

Elküldve
Így elsőre vákuumrendszeri szivárgásra (lecsúszott, kirepedt vákuumcső), esetleg fojtószelep-potméter hibára tippelnék, persze ha az alapjárati szabályzómotor már volt tisztítva/ellenőrizve.

Kicseréltem a komplett alapjárati motort, és leszedtem a szívótorokról a teljes csonkot a folytószeleppel megtisztítani. sajnos az nem segített. A folytószelep érzékelőre én is gondoltam, de már nem volt időm cserélni, rámesteledett. Holnap megnézem hátha.

Elküldve
Nem ismerem a szimeringed méretét, de általában egy adott tengely és ház mérethez kapható különböző szélességű szimering. Nem kell esztergálni, csak egy keskenyebbet beszerelni! :D

Ezt így ebben a formában még nem hallottam .De köszi az infót majd utána nézek .

Elküldve
Kicseréltem a komplett alapjárati motort, és leszedtem a szívótorokról a teljes csonkot a folytószeleppel megtisztítani. sajnos az nem segített. A folytószelep érzékelőre én is gondoltam, de már nem volt időm cserélni, rámesteledett. Holnap megnézem hátha.

Elég csak lehúzni a potméter csatiját, mivel ha az a rossz akkor beáll normális alapjáratra.

Elküldve
Elég csak lehúzni a potméter csatiját, mivel ha az a rossz akkor beáll normális alapjáratra.

Sztem ez nem reális, mert a poti nélkül az ECU vészüzemmódba kapcsol, amikor egy csomó szabályzás nem megy benne.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.