Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
hmm, 25-ért akarják adni a hengerfejet.

az sok érte szerintetek?

Komplett C14SE motort adtam el 40ért váltóval és minden cuccával együtt. :lol: Szóval rohadt drága szerintem. :lol:

Elküldve
Én anno a komplett szettet vettem ennyiért.

Felmentek az árak. :P :lol: :D

Komplett C14SE motort adtam el 40ért váltóval és minden cuccával együtt. :D Szóval rohadt drága szerintem. ;)

Szerintem is sok. A benzines motorok azért jóval olcsóbbak a dízeleknél. :lol:

Elküldve
Komplett C14SE motort adtam el 40ért váltóval és minden cuccával együtt. :lol: Szóval rohadt drága szerintem. :lol:

Azért így nem lehet számolni, hogy ha komplett motort veszel 40-ért akkor a hengerfejért sok a 25. Autót is veszel 4 millióért, de ha alkatrészenként veszed meg akkor sokkal többe kerül. Amúgy a 25 szerintem is sok érte. 20 ezerért szerintem korrekt lenne.

Elküldve
Azért így nem lehet számolni, hogy ha komplett motort veszel 40-ért akkor a hengerfejért sok a 25. Autót is veszel 4 millióért, de ha alkatrészenként veszed meg akkor sokkal többe kerül. Amúgy a 25 szerintem is sok érte. 20 ezerért szerintem korrekt lenne.

Főleg, hogy érdemes egy kis gépi munkát csinálni rajta...pölö síkolás...és ha már ki van véve, akkor esetleg szelepszártömítés csere, esetleg kis szelepcsiszolás... szóval 20ezer... :lol:

Elküldve
Főleg, hogy érdemes egy kis gépi munkát csinálni rajta...pölö síkolás...és ha már ki van véve, akkor esetleg szelepszártömítés csere, esetleg kis szelepcsiszolás... szóval 20ezer... :lol:

Ma megyek, meglátjuk mit tudok kihozni belőle. Amit hozzátett az ember, az az hogy nagyon jó állapotú, hátul törött autóból vették ki, és azt mondja kb 20.000km van benne. Ez mondjuk sz.tem blöff. Attól függetlenül tényleg jól nézett ki. Mind1 ma kiderül.

Elküldve
Ma megyek, meglátjuk mit tudok kihozni belőle. Amit hozzátett az ember, az az hogy nagyon jó állapotú, hátul törött autóból vették ki, és azt mondja kb 20.000km van benne. Ez mondjuk sz.tem blöff. Attól függetlenül tényleg jól nézett ki. Mind1 ma kiderül.

Egy kis motormosás csodákra képes. :D a 20eKm meg kamu, mondjuk ennyi biztos hogy van benne.

De valljuk meg őszintén: mit veszünk manapság 20.000 Ft-ért? Még egy jó telefont sem... :lol:

Amúgy meg akinek nincs pénze 50.eFt-ot kiadni, az örül a 20eFt-os "tuningnak" is :lol:

Sok szerencsét!! ;) De ha úgy látod, hogy xar az árú, akkor inkább ne vedd meg, inkább még keresgess kicsit, felújítani sokkal többe lesz, mint egy komplett moci. :D

Elküldve

Heló! A kérdésem az lenne hogy a kuplungtárcsát hogy lehet megállapítani hogy milyen állapotba van (kell e cserélni vagy nem)? 40000Km ment az autó csere óta! Köszi

Elküldve
Heló! A kérdésem az lenne hogy a kuplungtárcsát hogy lehet megállapítani hogy milyen állapotba van (kell e cserélni vagy nem)? 40000Km ment az autó csere óta! Köszi

Ha csak 40ekm-t ment akkor egyszerűen: még nem kopott :lol:

Na de komolyra fordítva a szót: Mi a konkrét probléma? Csúszik? Nem old? Nehéz váltani?

Ha minden cserélve lett szerkezet, tárcsa, kinyomócsapágy és jól be van állítva a bowden akkor kizártnak tartom, hogy ennyi km után tönkremenjen. (Persze el tudom képzelni ha valaki minden indulásnál nagy gáz és csúsztatott kuplung 100méteren át stb)

Az enyém 150ekm és még a gyári pedig pesten használom.

Elküldve
Ha csak 40ekm-t ment akkor egyszerűen: még nem kopott :lol:

Na de komolyra fordítva a szót: Mi a konkrét probléma? Csúszik? Nem old? Nehéz váltani?

Ha minden cserélve lett szerkezet, tárcsa, kinyomócsapágy és jól be van állítva a bowden akkor kizártnak tartom, hogy ennyi km után tönkremenjen. (Persze el tudom képzelni ha valaki minden indulásnál nagy gáz és csúsztatott kuplung 100méteren át stb)

Az enyém 150ekm és még a gyári pedig pesten használom.

Nincs probléma a kuplungal, nem csúszik, könnyű váltani szépen dolgozik csak ma reggel a párom ment el az autóval és ahogy indulásnál csúsztatta a kuplungot alapjáraton fémes hangot halottan egy kis ideig! Innen gondoltam hogy talán a tárcsa már a szegecseknél lenne de nem mert hazaért és egy kicsit megerőszakoltam a kuplungot (kézifék, fordulat kuplung rá) de semmi hang!

Elküldve
Nincs probléma a kuplungal, nem csúszik, könnyű váltani szépen dolgozik csak ma reggel a párom ment el az autóval és ahogy indulásnál csúsztatta a kuplungot alapjáraton fémes hangot halottan egy kis ideig! Innen gondoltam hogy talán a tárcsa már a szegecseknél lenne de nem mert hazaért és egy kicsit megerőszakoltam a kuplungot (kézifék, fordulat kuplung rá) de semmi hang!

Lehet inkább a kipuffnál rezonált valami vagy a berozsdált féktárcsa stb. Ez elég sok minden lehet. No para :lol:

Elküldve
Mennyire szabad a hengerfejet megtakarítani? Illetve a külseje festhető?

Bármennyire csak hidegen csináld, úgy értem ne forró motornál. Nekem a sima snassz konyhai zsíroldó vált be a legjobban, fémtisztára leszedte a trutyit. Festéssel szerintem kár foglalkozni, elég nagy hőt kap.

Nincs probléma a kuplungal, nem csúszik, könnyű váltani szépen dolgozik csak ma reggel a párom ment el az autóval és ahogy indulásnál csúsztatta a kuplungot alapjáraton fémes hangot halottan egy kis ideig! Innen gondoltam hogy talán a tárcsa már a szegecseknél lenne de nem mert hazaért és egy kicsit megerőszakoltam a kuplungot (kézifék, fordulat kuplung rá) de semmi hang!

Ha ablakos a váltód ott rá tudsz nézni.

Elküldve

Sziasztok....lenne egy olyan kérdésem,h egy f-es astrám van a 60-LE,és h mit lehetne bele rakni vagy kicserélni h jobban mennyen???Jah és a chip tunning mennyit dobna ráá megérii-e???elöre is köszönöm

Elküldve
Sziasztok....lenne egy olyan kérdésem,h egy f-es astrám van a 60-LE,és h mit lehetne bele rakni vagy kicserélni h jobban mennyen???Jah és a chip tunning mennyit dobna ráá megérii-e???elöre is köszönöm

Mire akarod használni az autót, hogy kevesled a 60 lóerőt?

Elküldve
Sziasztok....lenne egy olyan kérdésem,h egy f-es astrám van a 60-LE,és h mit lehetne bele rakni vagy kicserélni h jobban mennyen???Jah és a chip tunning mennyit dobna ráá megérii-e???elöre is köszönöm

SE-sítés, kipakolás, erősebb vásárlás.

Elküldve
Bármennyire csak hidegen csináld, úgy értem ne forró motornál. Nekem a sima snassz konyhai zsíroldó vált be a legjobban, fémtisztára leszedte a trutyit. Festéssel szerintem kár foglalkozni, elég nagy hőt kap.

Van ám hőálló festék is.

Sziasztok....lenne egy olyan kérdésem,h egy f-es astrám van a 60-LE,és h mit lehetne bele rakni vagy kicserélni h jobban mennyen???Jah és a chip tunning mennyit dobna ráá megérii-e???elöre is köszönöm

Kérdés mennyi pénzt szánsz rá.

Elküldve
Sziasztok....lenne egy olyan kérdésem,h egy f-es astrám van a 60-LE,és h mit lehetne bele rakni vagy kicserélni h jobban mennyen???Jah és a chip tunning mennyit dobna ráá megérii-e???elöre is köszönöm

Ki kell cserélni a hátulján a feliratot "1.2"-re és mindjárt jobban fog menni... az egyketteshez képest! :lol:

Jó, bocsi a tréfáért!

Egy csiptuninggal kapsz 10% erőnövekedést és ekkor nagyon optimista vagyok...60-ból lesz kb 66 lóerő...

szerinted mit fogsz érezni???

SE-szettet rá és lesz nyolcvan lovad, de ez kb 100ban lesz, ha nem tudod magad megszerelni...

Elküldve
Ki kell cserélni a hátulján a feliratot "1.2"-re és mindjárt jobban fog menni... az egyketteshez képest! :lol:

Jó, bocsi a tréfáért!

Egy csiptuninggal kapsz 10% erőnövekedést és ekkor nagyon optimista vagyok...60-ból lesz kb 66 lóerő...

szerinted mit fogsz érezni???

SE-szettet rá és lesz nyolcvan lovad, de ez kb 100ban lesz, ha nem tudod magad megszerelni...

Nekem sikerült gyárilag 45lóból csinálni 56-ot. Padon mérve. De nz-ből tényleg kb. csak 66lovat lehet csinálni. SZ-ből sikerült ez a mutatvány 38eft befektetéssel.

Elküldve
Nekem sikerült gyárilag 45lóból csinálni 56-ot. Padon mérve. De nz-ből tényleg kb. csak 66lovat lehet csinálni. SZ-ből sikerült ez a mutatvány 38eft befektetéssel.

Na és SE+csiptuning? :lol:

Elküldve
Na és SE+csiptuning? :lol:

Akkor már esetleg lehet belőle 88-is...

Átlagosan 10% teljesítmény növekedés van...

Viszont ha szerencséje van az illetőnek, akkor alacsonyabb fordulaton jön elő a nyomaték, ami dinamikusabbá teszi a járművet... :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.