Tarakos Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 16mp helyett 13mp kell neki a 0-100-hoz. :lol: Megérzed kategória (ha nagyon figyelsz :lol: ,)de kérdés,hogy megéri ez neked azt az összeget amit említettél,mert olcsóbban nem hozod ki az tuti. Ugye itt van dörti motorja 40-ért, HF felújítás 20,új tömítések 10e,benzinpumpa bontott 5e. Meg gondolom valaki kell aki összerakja.Tehát a 100ropival lehet minimum számolni. Az injektorok a szívósoron helyezkednek el, különbség a szívósor csatlakozásában van a HF-en,az egyiken kör alakú a másikon meg négyzet,ennyi az összes különbség. Kicsit több pénzből megvan egy motorcsere. A 40ekm-t futott motorod meg elvan a sarokban. Nem kér enni. A kábelezéssel ugyanúgy taknyolni kell, szivattyúval ugyanúgy, mintha motort cserélnél. Pl.c16se-t egész biztosan gond nélkül ráraksz az f13-as váltódra. Az 100le. Tehát akkor a 82 pacitól még nem fogok seggre ülni. Sajnálom, mert azt reméltem, hogy érezhetően nyomatékosabb lesz azzal a +30Nm-el, még ha nem is lesz egy versenyautó. (Most viszont az M6 bevezetőjén Érden, az emelkedőn csak padló gázzal tudja tartani a 99km/át 5.-ben, ami siralmas szerintem.) Teljes motorcserét nem szeretnék, mert a papírozás bonyodalmas, és ha már cserélnék, akkor csak C20XE-re, oda meg váltó, motor, féltengely, csonkállvány, minden kell. Nem ér annyit az egész, és akkor utána eszik 10-13 litert a hazai nem túl olcsó benzinből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Fogadjunk, hogy Dörtiét találtad meg :lol: :lol: Lehet, nem tudom. Ezt találtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Sziasztok! 92-es F Astra,C14NZ Nagyon úgy néz ki,cserélnem kell a főtengely szimeringeket is,mindkét oldalt..A vezérlés felőli oké,az nem okoz különösebb gondot,hanem a váltó felöli,az már macerásabb..Mi ennek a menete??Mindenképp le kell hozzá szedni a váltót+a féltengelyeket??és ha ezeket leszedem,vár még valami meglepetés ott belül?? :lol: A GYIK-en nem találtam erre vonatkozó leírást,de lehet hogy csak figyelmetlen voltam..Segítségeteket előre is köszi.. Más kocsiból kiindulva a váltó oldali szimering a lendkerék alatt van. Tehát le kell szedni a váltót, (értelem szerint a féltengelyek kiugranak) utána akuplung tárcsát és szerkezetet, majd a lendkereket, és alatta van a főtengely végén a szimeringgel. Nem kicsi meló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Tehát akkor a 82 pacitól még nem fogok seggre ülni. Sajnálom, mert azt reméltem, hogy érezhetően nyomatékosabb lesz azzal a +30Nm-el, még ha nem is lesz egy versenyautó. (Most viszont az M6 bevezetőjén Érden, az emelkedőn csak padló gázzal tudja tartani a 99km/át 5.-ben, ami siralmas szerintem.) Teljes motorcserét nem szeretnék, mert a papírozás bonyodalmas, és ha már cserélnék, akkor csak C20XE-re, oda meg váltó, motor, féltengely, csonkállvány, minden kell. Nem ér annyit az egész, és akkor utána eszik 10-13 litert a hazai nem túl olcsó benzinből. Szerintem azért valamennyire lehet érezni azt a 30Nm nyomaték többletet. Mert azért az majdnem 30%-os plusz nyomaték. De. Azért azt tegyük hozzá, hogy az a plusz nyomaték magasabb fordulaton jön. Mert neked van most 103Nm-es nyomatékod ami 2800-as fordulaton jön, az si-nél pedig van 133-as nyomaték ami 3400-as fordulaton jön. És így ha ki akarod használni a plusz nyomatékot, akkor jobban kell pörgetni a motort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Hol láttatok 30 Nm-t? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Sziasztok! 92-es F Astra,C14NZ Nagyon úgy néz ki,cserélnem kell a főtengely szimeringeket is,mindkét oldalt..A vezérlés felőli oké,az nem okoz különösebb gondot,hanem a váltó felöli,az már macerásabb..Mi ennek a menete??Mindenképp le kell hozzá szedni a váltót+a féltengelyeket??és ha ezeket leszedem,vár még valami meglepetés ott belül?? :lol: A GYIK-en nem találtam erre vonatkozó leírást,de lehet hogy csak figyelmetlen voltam..Segítségeteket előre is köszi.. Nemsokára lesz. Tehát akkor a 82 pacitól még nem fogok seggre ülni. Sajnálom, mert azt reméltem, hogy érezhetően nyomatékosabb lesz azzal a +30Nm-el, még ha nem is lesz egy versenyautó. (Most viszont az M6 bevezetőjén Érden, az emelkedőn csak padló gázzal tudja tartani a 99km/át 5.-ben, ami siralmas szerintem.) Teljes motorcserét nem szeretnék, mert a papírozás bonyodalmas, és ha már cserélnék, akkor csak C20XE-re, oda meg váltó, motor, féltengely, csonkállvány, minden kell. Nem ér annyit az egész, és akkor utána eszik 10-13 litert a hazai nem túl olcsó benzinből. Nem lesz 82-paci nem teljesen egyforma a két motor HF-től lefelé sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Nemsokára lesz. Nem lesz 82-paci nem teljesen egyforma a két motor HF-től lefelé sem. Csak a dugók másak meg a lendkerék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Csak a dugók másak meg a lendkerék. Pont ezért nem kap plussz 22-pacit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Tehát akkor a 82 pacitól még nem fogok seggre ülni. Sajnálom, mert azt reméltem, hogy érezhetően nyomatékosabb lesz azzal a +30Nm-el, még ha nem is lesz egy versenyautó. (Most viszont az M6 bevezetőjén Érden, az emelkedőn csak padló gázzal tudja tartani a 99km/át 5.-ben, ami siralmas szerintem.) Teljes motorcserét nem szeretnék, mert a papírozás bonyodalmas, és ha már cserélnék, akkor csak C20XE-re, oda meg váltó, motor, féltengely, csonkállvány, minden kell. Nem ér annyit az egész, és akkor utána eszik 10-13 litert a hazai nem túl olcsó benzinből. Nem a legjobb, az tuti. Nekem az M7 Érdi emelkedőn, még gyorsul is felfelé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Nem a legjobb, az tuti. Nekem az M7 Érdi emelkedőn, még gyorsul is felfelé. Ezért jók a dieselek. Meg a fogyasztás miatt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Lehet, nem tudom. Ezt találtam. Jó kis Cucc! SE inside :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Hol láttatok 30 Nm-t? :lol: Én úgy tudom,hogy az 14nz 103 a 14se meg 113nm. De 133 mentális nm az soha nem árt. :lol: Szóval az érdi emelkedőn ugyanúgy padlózni kell 5.ben ha nem akar lassulni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Én úgy tudom,hogy az 14nz 103 a 14se meg 113nm. De 133 mentális nm az soha nem árt. :lol: Szóval az érdi emelkedőn ugyanúgy padlózni kell 5.ben ha nem akar lassulni. http://www.osszesauto.hu/prg/autoinfo5.kk?fnMID=29027 Én innen vettem az infót Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Az X16SZR meg 128Nm? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Az X16SZR meg 128Nm? Az annyi,de nem jön be az opel-infos :lol: Ezek pontosnak tűnnek. A c14nz és a 16sz vezérműtengelye megegyezik-e,tudja valaki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 http://www.osszesauto.hu/prg/autoinfo5.kk?fnMID=29027 Én innen vettem az infót Pedig itt is itt van. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Az X16SZR meg 128Nm? 125. X16SZ a 128Nm-es. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Segítséget szeretnék kérni sima szívó dízel (17DR) vezérlés beállításában. Vezérműszíjat cseréltem meg az adagoló főtengelyén lévő szimeringet. Egyszerűen nem tom beállítani a vezérlést. Hidegindító spray nélkül el se indul. Mikor nagy nehezen elkapja olyan gyenge a motor mint a harmat. padló gázt nyomok neki alapjáraton és 1-2 mp késedelemmel kezd el felpörögni. Előtöltést állítgatom fel-le de semmi eredmény. Valamit a vezérlésnél cseszhettem el, csak az a gond hogy fogalmam sincs mit kell nézni mert egy darab jelölés sincs sehol. Kérem aki tud mondjon valami okosat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 üdv! bevallom őszintén nem volt időm csak érintőlegesen átnézni a fórumot a kérdésemmel kapcsolatban... arról lenne szó, hogy a c20xe motorom egy pár napja elkezdett nem normálisan viselkedni. a jelenség a következő: kis gázon indőnként nagyokat ránt és remeg, ha jobban elkezdem nyomni a gázt eltűnik a jelenség szép fokozatosan. hidegen és melegen is ugyanez a helyzet. Én gyújtásra gyanakodtam, de újak a gyertyák, újak a gyertya kábelek (bosch - jó drága volt), új elosztó fedél és rotor. Van esetleg tippetek mi lehet ez? A fordulatszám ugrál össze-vissza és gyakran leáll, ha egy helyben állok, ill. kinyomom a kuplongot. De ez gondolom alapjárati motor, csak azért írom le hátha esetleg mégis van köze a dologhoz. Köszönöm a segítséget előre is. Így elsőre fojtószelep-potméterre gyanakodnék. Sárga hibalámpa nem szokott világítani ilyenkor? Ki kéne villogtatni, hátha elmeséli a motorvezérlő, mi a gondja. A mikéntjét pár oldallal előrébb megtalálod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Szervusztok! Astra F 92-es..Termosztátot cserélek benne,viszont a termosztáthoz kaptam 2tömítést is,egy vékonyat meg egy vastagot,melyiket tegyem belülre/a term.és a motor fala közé/és melyiket kívülre/a term.és a háza közé/??? Illetve a vezérműtengely szimeringet/vezérlés oldali/ ki lehet szedni simán,a tengely kivétele nélkül?? Elég hozzáférhető helyen van kívülről is,arra gondoltam csavarhúzóval vagy valami kampóval megpróbálom kibányászni...:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Szervusztok! Astra F 92-es..Termosztátot cserélek benne,viszont a termosztáthoz kaptam 2tömítést is,egy vékonyat meg egy vastagot,melyiket tegyem belülre/a term.és a motor fala közé/és melyiket kívülre/a term.és a háza közé/??? Illetve a vezérműtengely szimeringet/vezérlés oldali/ ki lehet szedni simán,a tengely kivétele nélkül?? Elég hozzáférhető helyen van kívülről is,arra gondoltam csavarhúzóval vagy valami kampóval megpróbálom kibányászni...:lol: Motorkód? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Motorkód? C14NZ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Nem a legjobb, az tuti. Nekem az M7 Érdi emelkedőn, még gyorsul is felfelé. Nekem is, csak éppen nem az opel... :-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Pont ezért nem kap plussz 22-pacit. A dugóban mi a különbség? Mik a sima és mik az SE méretei, ha meg tudod mondani? (a sűrítési viszony más, de a HF síkolással lehet hozni valamit rajta.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Szervusztok! Astra F 92-es..Termosztátot cserélek benne,viszont a termosztáthoz kaptam 2tömítést is,egy vékonyat meg egy vastagot,melyiket tegyem belülre/a term.és a motor fala közé/és melyiket kívülre/a term.és a háza közé/??? Illetve a vezérműtengely szimeringet/vezérlés oldali/ ki lehet szedni simán,a tengely kivétele nélkül?? Elég hozzáférhető helyen van kívülről is,arra gondoltam csavarhúzóval vagy valami kampóval megpróbálom kibányászni...:lol: Elméletileg van olyan tömítés amit rá kell húzni a termosztát peremére, van a belső részén egy nút, ha kaptál ilyet akkor ezt tedd rá. Simán ki lehet szedni a szimeringet a felrakáskor viszont ügyelj rá, hogyha van a tengelyen nút éknek(már nem emlékszem) akkor az ne sértse meg a szimmeringet. A dugóban mi a különbség? Mik a sima és mik az SE méretei, ha meg tudod mondani? (a sűrítési viszony más, de a HF síkolással lehet hozni valamit rajta.) A különbséget nem tudom, csak azt hogy más a sürítési viszony ahogy írtad ebbel adódik, hogy nem lesz meg mind a 82-ló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts