maci26 Elküldve Május26, 2005 Megoszt Elküldve Május26, 2005 Én amikor megvettem kipróbáltam, normál közlekedés mellett 94 km-et mentem el az első felvillanás után, teljes megállásig. Isuzu TD. Köszi majd beteszek egy 10 literes kannát a csomitartóba és irány az utca :headbang: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stepor Elküldve Május26, 2005 Megoszt Elküldve Május26, 2005 Opel16v ! Remélem jó a srác, akit ajánlottál! Egyébként marhára beletrafáltál helyileg. Az Őrjárat úti kórháztol vagy 200 méterre lakom. Szal nem kell majd messzire mennem. Hogyha bejön, akkor köszi. Ha nem jön be, akkor is köszi, csak akkor nem kérdezek tőled többször szerelőt! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Május27, 2005 Megoszt Elküldve Május27, 2005 Opel16v ! Remélem jó a srác, akit ajánlottál! Egyébként marhára beletrafáltál helyileg. Az Őrjárat úti kórháztol vagy 200 méterre lakom. Szal nem kell majd messzire mennem. Hogyha bejön, akkor köszi. Ha nem jön be, akkor is köszi, csak akkor nem kérdezek tőled többször szerelőt! :lol: Hát szerintem vele nem lesz gond! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május27, 2005 Megoszt Elküldve Május27, 2005 Ért hozzá, nyugi! :lol: Mondjuk meg is kéri az árát, de szvsz megéri! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danee Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 Szevasztok, 7végén mentem Miskolcra M3-on. Utazó 130 körül semmi gond, vizhőfok 90-95 körül. Ha elkezdtem egy hosszabbat előzni 140-160 közt mentem egy darabon, és a vízhőfok elkezdett állandóan felszaladni a 100-as fok fölé. Pirosig nem engedtem.... Aztán fűtés bekapcsol, visszaálltam 130-ra, és visszament a hőfok. Na most mi a baja a kocsinak? Alapjáraton álldogállok, ventillátort bekapcsolja, szóval ez a része a rendeszernek naggyából működik. Egy hete vettem a kocsit, és még nem tudom, milyen hőfoknál kezd el tényleg forrni a viz, stb. Valami 5letetek van? ('95 1.7 Isuzu) Danee Link to comment Megosztás: More sharing options...
2004tiborc Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 A következő problémára keresem a megoldást: 1. Péntek este parkolok a tömbház előtt, araszolgatok hátrafele, lábam leveszem a gázról, kuplungot benyomom, a járgány megáll. Eddig minden rendben. A következő másodpercben hatalmas ‘üvöltés’ a motorból, úgy szólt mintha üresjáratban padlógázt adtam volna. Olyan gyorsan történt, hogy nem volt időm reagálni. Azt nem tudom, hogy én állítottam-e le a motrot vagy magától állte le, de az ujraindítás után szépen müködött. 2. Szombaton nincs meglepetés. 3. A második produkció vasárnap este történt. Megálltam egy jelzőlámpánál, kivettem sebességből és vártam a zöldet. Egyszer érzem, hogy mintha le akarna fuladni a motor. Nem tudom, hogy miért, de nem a gázt keztem nyomni hanem benyomtam a kuplungot. Erre ugyanazt csinálta mint pénteken. Most már nem volt olyan meglepetés, egyből leállitottam. Első kulcsra újraindult és ment rendesen. Mi a vélemenyetek a történtekről? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 Alapjárati motor tisztítás... :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 Hali! No szeretném lekötni a kartelgáz visszavezetést. Kérdés: Van e értelme? Jól gondolom e, hogy ami a szelepfedél (szemből) bal oldaláról megy az injektor tetején lévő fekete dobozba (torokhoz, amibe a légszűrő is torkollik), azt a csövet kell levezetni, az injektorfedelet meg ledugózni? Köszöntem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 Hali! No szeretném lekötni a kartelgáz visszavezetést. Kérdés: Van e értelme? Jól gondolom e, hogy ami a szelepfedél (szemből) bal oldaláról megy az injektor tetején lévő fekete dobozba (torokhoz, amibe a légszűrő is torkollik), azt a csövet kell levezetni, az injektorfedelet meg ledugózni? Köszöntem KarteRgáz. Szerintem van értelme, de nem egy nagy dolog visszacsinálni sem, ha valaki nem így látja. Jól gondolod. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 És mire jó ez így? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 És mire jó ez így? Nem nyomja tele mocsokkal a fojtószelepházat/alapjárati motort/stb-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 Nem nyomja tele mocsokkal a fojtószelepházat/alapjárati motort/stb-t. Eddig tetszik. De akkor minek van így gyárilag? Bocs a hülye kérdések miatt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 Környezetvédelmi okok miatt... Danee! Lehet hogy csak az óra csal felfelé. Érdemes alapjáraton járatni és úgy nézni, hogy kapcsolgat-e a venti. Ha az normálisan ki-be kapcsol meleg motornál járatás közben párpercenként, akkor valszeg nincs más baj, mint a műszer vagy a jeladója. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 És az akkor ok, ha a levegő kiegyenlítőtartály tetején (oldalán) bemenő csövet lehúzom róla, betömítem a tartályon a nyílást, a csövet meg (ami ugye a szelepfedéltől ment oda) levezetem? Milyen szakszavakat tudok mi :lol: kiegyenlítőtartály meg ilyenek :lol: Isten ez az ÍGY CSINÁLD :lol: Köszönet érte Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 Nem. Kell lecsapató, gyűjtőtartály és szűrő. Ez a szép megoldása. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 Nem. Kell lecsapató, gyűjtőtartály és szűrő. Ez a szép megoldása. :lol: Pfhuu.. Ezt tudnád részletezni, akár pü-ben is jó. Ha jól értem, (lehet nem :lol: ) akkor a ledugózás a kiegyenlítőn ok, és a csőnek kell a lecsapató :shock: , meg a gyűjtő :?: :idea: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 ja meg szűrő, de hova is? :shock: Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 Nem, nem priviben, mert mást is érdekel. Meg az ár is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 Igen, a szívórészt le kell dugózni. Kartergázcsőre rá kell hack-elni egy lecsapatót, és egy gyűjtőtartályt, amibe a lecsapatott olaj fog gyűlni, majd a végére egy kicsi szűrő. A lecsapatót 3 éve 4000-ért, a szűrőt 2500-ért vettem. Vezetőoldal tornyát kell figyelni... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 ÁHHÁM... Értem.. Tehát technikailag jó, ahhogy elgondoltam, de környezetvédelmi okok meg persze esztétika miatt kell a lecsapató (ezt még nem értem funkcionálisan, gyűjtő hogy ne a vak világba mennyen a gáz lecsapódott folyékony része, meg szűrő, hogy valahol azért tudjon távozni a gáz. Jól vágom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 A szűrő leginkább arra jó, hogy a motorba ne kerüljön mocsok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 és a lecsapató mire jó? (a gyűjtőt azt értem, hogy abba gyűlik a fekete olajhoz hasonló trutyi) Meg mi a sorrend, tehát cső-lecsapató-gyüjtőtartály-szűrő ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 Nekem nincs lecsapatóm, simán csak a szűrő a cső végén. Nem csepeg, sőt olajnak nyoma sincs. Először én is meglepődtem, de már így üzemel kb. fél éve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 A lecsapató elé kell kötni a tartályt, a rendszer legmélyebb pontjára. Arra jó, hogy a kartergázzal kijövő olajpára lecsapódik, és visszacsorog a tartályba. Abban igaza van Tsz kartársnak, hogy utcai használathoz nem túl öreg motor esetén nem szükséges lecsapató, mivel nem nagy a kartergáz, és nincs túlmelegítve az olaj a motorban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Május30, 2005 Megoszt Elküldve Május30, 2005 no asszem egy szűrőt meg egy gyűjtőtartályt azért beiktatok, az azért esztétikusabb is, meg biztosabb is... Köszöntem, megyek is meló után sufnituningolni, meg egy úttal meglesem a folytószelep állapotát, hisz ha jól értem, akkor ha leveszem a kiegyenlítőt, akkor láthatóvá válik a szelep. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts