blaka Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Üdv! Ma vettem 4 ezer forintért 5l castrol magnatec 10w-40 A3/B4 motorolajat. Az autóm 94-es sima 1,4 literes. Megfelelő hozzá ez az olaj, vagy kénytelen leszek túladni rajta? Előre is köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Üdv! Ma vettem 4 ezer forintért 5l castrol magnatec 10w-40 A3/B4 motorolajat. Az autóm 94-es sima 1,4 literes. Megfelelő hozzá ez az olaj, vagy kénytelen leszek túladni rajta? Előre is köszi a segítséget! Papíron jó, de ha visszaolvasol pár oldalt, akkor látod a véleményeket, tapasztalatokat a castrolról :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
blaka Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Papíron jó, de ha visszaolvasol pár oldalt, akkor látod a véleményeket, tapasztalatokat a castrolról :) Köszi a gyors választ! Igazából ahány ember annyi felé oszlanak meg erről a vélemények. A GM olajnál csak jobb lehet. Engem ez az A3/B4 kód zavart meg, mert nem tudom, hogy mit jelent. Mindenesetre akkor az elkövetkezendő egy évig ez marad, aztán meglátjuk, hogyan szerepelt. Még egyszer köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ideglal Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 hello! lehet már tettek fel ilyen kérdést, de azért érdeklődnék hogy a c14nz motorba jó-e a c16nz-nek a motorvezérlő computere? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Aha kettőt találtam GM 75W80 és 80W90 akkomostakko melyik :D ? Olvastam, hogy ha vastag az oil akkor zajos, ha vékony akkor meg hidegen nehezen működö lesz a váltó (vagy fordítva). Kösz! Szerintem ez a harmadik az. :D A másik két fajtát hol találtad? :) (és igen, fordítva :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 hello! lehet már tettek fel ilyen kérdést, de azért érdeklődnék hogy a c14nz motorba jó-e a c16nz-nek a motorvezérlő computere? Szerintem alapból nem, de esetleg véletlenül működhet vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Szerintem ez a harmadik az. :D A másik két fajtát hol találtad? :) (és igen, fordítva :D ) Az egyik:http://webshop.zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Ken%C5%91anyagok__Hajt%C3%B3m%C5%B1olaj__75W-90+GL-4+1liter?cikkkod=1940182+%2ACS Jogos! a másik 75W90-es...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Szerintem ez a harmadik az. :D A másik két fajtát hol találtad? :) (és igen, fordítva :lol: ) Tudtommal 80W90 kell a váltóba. :D Szerintem alapból nem, de esetleg véletlenül működhet vele. Véletlenül? :D Véletlenek nincsenek. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Szerintem alapból nem, de esetleg véletlenül működhet vele. .........feltéve, hogy rá tudja dugni. Tudtommal még a stekkere sem stimmel..... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Üdv mindenkinek.Van problémám a szekérrel, tünetek a következők:kevés víz fogyik/kb1deci/hó/,elszált egy vízcső/cserélve/ tiszta vízzel kimosva a rendszer és tiszta vízzel nem /csapvíz felöntve/. Mai napi észrevétel hazajötem munkábol és nem volt víz a kiegyenlítő tartályba majd letekerve a sapkát fele víz viszajött a tartályba,felöntöttem és beindítottam még egy kis vizet kért és beált a szint.A víz szine sárgás és egy picifehér hab a tetején. Az olajbeöntő sapka minta kapucsínó és mintha járás közben vizet köpne. Az én diagnózisom erre a hibára hengerfejtömítés vagy a hengerfej hibája tömítés átszakadt és v.henger beledolgozik a vízbe. Megerősítés várok vagy ha más a hiba akkor a lehetséges okot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Az egyik:http://webshop.zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Ken%C5%91anyagok__Hajt%C3%B3m%C5%B1olaj__75W-90+GL-4+1liter?cikkkod=1940182+%2ACS Jogos! a másik 75W90-es...... Vegyél nyugodtan GM olajat, ha megnézed mindenhol 19 40 182 a cikkszáma. Mivel a flakonon nincs viszkozitási jelzés, mindenki annak sorolja be amit éppen gondol. A lényeg a kézi váltó olaj. Tudtommal 80W90 kell a váltóba. :) Igen, így is szokták ajánlani. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Tudtommal 80W90 kell a váltóba. :) Véletlenül? :D Véletlenek nincsenek. :lol: Ne kezd megint ezt egyszer már megbeszéltük.... :D Üdv mindenkinek.Van problémám a szekérrel, tünetek a következők:kevés víz fogyik/kb1deci/hó/,elszált egy vízcső/cserélve/ tiszta vízzel kimosva a rendszer és tiszta vízzel nem /csapvíz felöntve/. Mai napi észrevétel hazajötem munkábol és nem volt víz a kiegyenlítő tartályba majd letekerve a sapkát fele víz viszajött a tartályba,felöntöttem és beindítottam még egy kis vizet kért és beált a szint.A víz szine sárgás és egy picifehér hab a tetején. Az olajbeöntő sapka minta kapucsínó és mintha járás közben vizet köpne. Az én diagnózisom erre a hibára hengerfejtömítés vagy a hengerfej hibája tömítés átszakadt és v.henger beledolgozik a vízbe. Megerősítés várok vagy ha más a hiba akkor a lehetséges okot. Hát ugye a tiszta víz nem jó, mert a vízpumpát kenni kell, erre való a hűtőfolyadék, de kis időre tökmindegy. Elképzelhető hogy HF-es a moci, a motor beledolgozik a vízkörbe ilyenkor betonkemények a csövek (el is durrannak néha) ugye attól függöen hol égett átt, vagy szakadt átt a tömítés, vagy maga a hengerefej. Olaj-vízjáratok találkoztak, olaj-égéstér, vagy víz-égéstér. Sárgás-fehéres habot a kartergáz szokott produkálni, ez megint a HF-esség mellett szól. Szóval nagyon gyanús. :D Ha szerencséd van akkor csak a HF-tömítés, egy leszedéssel, síkolással új tömítéssel megúszod. De szerintem ez a leszedéskor úgyis látszani fog, ha sikerül egyben megtekinteni a tömítést, és nem marad fele a blokkon, és fele a HF-en levételkor. A HF-et meg lehet vinni nyomáspróbára pölö. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocsiga Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Sziasztok!Segítséget kérnék!Valaki árulja már el legyen szíves ,hogy hol találom az alapjárati motort a blokkon.Sajnos a gugli sem dobott ki jó képet.Illetve amit kidobott olyan nekem nincs.1.6 16V X16XEL a kód.Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Sziasztok!Segítséget kérnék!Valaki árulja már el legyen szíves ,hogy hol találom az alapjárati motort a blokkon.Sajnos a gugli sem dobott ki jó képet.Illetve amit kidobott olyan nekem nincs.1.6 16V X16XEL a kód.Előre is köszi! Szerintem ott, ahol a piros nyíl mutatja...de nem biztos hogy jól tudom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocsiga Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Szerintem ott, ahol a piros nyíl mutatja...de nem biztos hogy jól tudom... Köszi! Csak azt nem tudom pontosan mit keressek,mert amit a gugli kidobott,olyan alakú cuccot nem láttam. Úgy is dobott ki képet,hogy fojtószelep. ugyan az a kettő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Szerintem ott, ahol a piros nyíl mutatja...de nem biztos hogy jól tudom... Köszi! Csak azt nem tudom pontosan mit keressek,mert amit a gugli kidobott,olyan alakú cuccot nem láttam. Úgy is dobott ki képet,hogy fojtószelep. ugyan az a kettő? A fojtószelep az más. Úgy is nevezik, hogy pillangószelep. Ez a szívótorokban van. Az alapjárati meg ilyen: Az utolsó képben nem vagyok biztos, hogy jó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocsiga Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Köszi!Megyek szemügyre veszem jobban a gépet!Még 1x! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Köszi!Megyek szemügyre veszem jobban a gépet!Még 1x! Ilyet keress: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocsiga Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Köszi a segítséget!Megtaláltam! Nagyobbnak gondoltam.Könnyen szerelhető helyen van :) . Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 hello! a hengerfejem alól jön egy picit az olaj, vettem felső tömítés készletet, a hengerfejtömítésen 79mm-es a lyuk, de ha jól tudom akkor 77mm-es a c14nz furata, ez lehet probléma? vagy az még jó bele, vagy ennyi kell is? köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 hello! a hengerfejem alól jön egy picit az olaj, vettem felső tömítés készletet, a hengerfejtömítésen 79mm-es a lyuk, de ha jól tudom akkor 77mm-es a c14nz furata, ez lehet probléma? vagy az még jó bele, vagy ennyi kell is? köszi! A tömítésen a hengerfurat körüli fémgyűrű deformálódik a hengerfej csavarok lehúzásakor és elvileg akkor veszi fel végleges alakját és méretét. (Az én hengerfejtömítésem is ereszti kifelé az olajat már több, mint két éve. Amíg ezen kívül tünetmentesen teszi a dolgát, addig csak menjen.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jankovacs Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Sziasztok! Érdekes problémám van. Léci, aki tud írjon lehetséges variációkat a probléma megoldására! Szóval: C16NZ Astránkkal néhány kilométert 90 km/h -val megteszünk, majd ha egy körforgalom, kanyar, kereszteződés következik és ki kell nyomnom a kuplungot fékezéshez illetve kisebb sebességbe tevéshez, a motor azonnal leáll a kuplung kinyomásakor. Indításkor azonnal "vissza"indul. Városban szinte soha nem csinálja, 98 %-ban városon kívül nagy sebességről fékezéskor illetve sebbeségváltáskor, mint írtam. 2 hete volt : vezérműszíjszett csere, olaj+szűrő csere, légszűrő csere, pollenszűrő csere,hosszbordás szíj csere, vízpumpa+görgő csere, kilométeróra csere. Ezeket azért írtam, hogy hátha segít elindulni a megoldás felé, mert a leállás a előbbiek elvégzése után jelentkezett. A probléma miatt az üzemanyagszűrő és a pollenszűrő közelében levő egyik jeladó lett cserélve. Injektorfej, tömlők átnézve és mégis ugyanúgy csinálja a leállást, nem változott semmit. Nem értek az autókhoz, de szeretnék infót gyűjteni és a szerelőmnek ajánlani. Várom a tippeket! Mindenkinek előre is köszönöm! Jan Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Sziasztok! Érdekes problémám van. Léci, aki tud írjon lehetséges variációkat a probléma megoldására! Szóval: C16NZ Astránkkal néhány kilométert 90 km/h -val megteszünk, majd ha egy körforgalom, kanyar, kereszteződés következik és ki kell nyomnom a kuplungot fékezéshez illetve kisebb sebességbe tevéshez, a motor azonnal leáll a kuplung kinyomásakor. Indításkor azonnal "vissza"indul. Városban szinte soha nem csinálja, 98 %-ban városon kívül nagy sebességről fékezéskor illetve sebbeségváltáskor, mint írtam. 2 hete volt : vezérműszíjszett csere, olaj+szűrő csere, légszűrő csere, pollenszűrő csere,hosszbordás szíj csere, vízpumpa+görgő csere, kilométeróra csere. Ezeket azért írtam, hogy hátha segít elindulni a megoldás felé, mert a leállás a előbbiek elvégzése után jelentkezett. A probléma miatt az üzemanyagszűrő és a pollenszűrő közelében levő egyik jeladó lett cserélve. Injektorfej, tömlők átnézve és mégis ugyanúgy csinálja a leállást, nem változott semmit. Nem értek az autókhoz, de szeretnék infót gyűjteni és a szerelőmnek ajánlani. Várom a tippeket! Mindenkinek előre is köszönöm! Jan A kilóméter órát rakd vissza a régit, és nézd meg úgy, hogy leáll-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 A tömítésen a hengerfurat körüli fémgyűrű deformálódik a hengerfej csavarok lehúzásakor és elvileg akkor veszi fel végleges alakját és méretét. (Az én hengerfejtömítésem is ereszti kifelé az olajat már több, mint két éve. Amíg ezen kívül tünetmentesen teszi a dolgát, addig csak menjen.) köszi! nem nyúlnék hozzá ha nem idegesítene hogy szivárog az olajam:D, bosszant hogy tiszta ganaj a motor, meg ha valahol hosszabb ideig állok akkor ott marad olajfolt, azseszép:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Sziasztok! Érdekes problémám van. Léci, aki tud írjon lehetséges variációkat a probléma megoldására! Szóval: C16NZ Astránkkal néhány kilométert 90 km/h -val megteszünk, majd ha egy körforgalom, kanyar, kereszteződés következik és ki kell nyomnom a kuplungot fékezéshez illetve kisebb sebességbe tevéshez, a motor azonnal leáll a kuplung kinyomásakor. Indításkor azonnal "vissza"indul. Városban szinte soha nem csinálja, 98 %-ban városon kívül nagy sebességről fékezéskor illetve sebbeségváltáskor, mint írtam. 2 hete volt : vezérműszíjszett csere, olaj+szűrő csere, légszűrő csere, pollenszűrő csere,hosszbordás szíj csere, vízpumpa+görgő csere, kilométeróra csere. Ezeket azért írtam, hogy hátha segít elindulni a megoldás felé, mert a leállás a előbbiek elvégzése után jelentkezett. A probléma miatt az üzemanyagszűrő és a pollenszűrő közelében levő egyik jeladó lett cserélve. Injektorfej, tömlők átnézve és mégis ugyanúgy csinálja a leállást, nem változott semmit. Nem értek az autókhoz, de szeretnék infót gyűjteni és a szerelőmnek ajánlani. Várom a tippeket! Mindenkinek előre is köszönöm! Jan Az enyém is szokta ezt csinálni, de nálam főképp városba, és csak klímával. Mostanában mondjuk nem jelentkezett ez a tünet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts