Dáwid Elküldve Augusztus3, 2011 Elküldve Augusztus3, 2011 Üdv! Ma vettem 4 ezer forintért 5l castrol magnatec 10w-40 A3/B4 motorolajat. Az autóm 94-es sima 1,4 literes. Megfelelő hozzá ez az olaj, vagy kénytelen leszek túladni rajta? Előre is köszi a segítséget! Papíron jó, de ha visszaolvasol pár oldalt, akkor látod a véleményeket, tapasztalatokat a castrolról :)
blaka Elküldve Augusztus3, 2011 Elküldve Augusztus3, 2011 Papíron jó, de ha visszaolvasol pár oldalt, akkor látod a véleményeket, tapasztalatokat a castrolról :) Köszi a gyors választ! Igazából ahány ember annyi felé oszlanak meg erről a vélemények. A GM olajnál csak jobb lehet. Engem ez az A3/B4 kód zavart meg, mert nem tudom, hogy mit jelent. Mindenesetre akkor az elkövetkezendő egy évig ez marad, aztán meglátjuk, hogyan szerepelt. Még egyszer köszönöm!
ideglal Elküldve Augusztus3, 2011 Elküldve Augusztus3, 2011 hello! lehet már tettek fel ilyen kérdést, de azért érdeklődnék hogy a c14nz motorba jó-e a c16nz-nek a motorvezérlő computere?
Tiu Elküldve Augusztus3, 2011 Elküldve Augusztus3, 2011 Aha kettőt találtam GM 75W80 és 80W90 akkomostakko melyik :D ? Olvastam, hogy ha vastag az oil akkor zajos, ha vékony akkor meg hidegen nehezen működö lesz a váltó (vagy fordítva). Kösz! Szerintem ez a harmadik az. :D A másik két fajtát hol találtad? :) (és igen, fordítva :D )
zotya975 Elküldve Augusztus3, 2011 Elküldve Augusztus3, 2011 hello! lehet már tettek fel ilyen kérdést, de azért érdeklődnék hogy a c14nz motorba jó-e a c16nz-nek a motorvezérlő computere? Szerintem alapból nem, de esetleg véletlenül működhet vele.
samtron77 Elküldve Augusztus3, 2011 Elküldve Augusztus3, 2011 Szerintem ez a harmadik az. :D A másik két fajtát hol találtad? :) (és igen, fordítva :D ) Az egyik:http://webshop.zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Ken%C5%91anyagok__Hajt%C3%B3m%C5%B1olaj__75W-90+GL-4+1liter?cikkkod=1940182+%2ACS Jogos! a másik 75W90-es......
daykiller Elküldve Augusztus3, 2011 Elküldve Augusztus3, 2011 Szerintem ez a harmadik az. :D A másik két fajtát hol találtad? :) (és igen, fordítva :lol: ) Tudtommal 80W90 kell a váltóba. :D Szerintem alapból nem, de esetleg véletlenül működhet vele. Véletlenül? :D Véletlenek nincsenek. ;)
Breki Elküldve Augusztus3, 2011 Elküldve Augusztus3, 2011 Szerintem alapból nem, de esetleg véletlenül működhet vele. .........feltéve, hogy rá tudja dugni. Tudtommal még a stekkere sem stimmel..... :)
frecsume Elküldve Augusztus3, 2011 Elküldve Augusztus3, 2011 Üdv mindenkinek.Van problémám a szekérrel, tünetek a következők:kevés víz fogyik/kb1deci/hó/,elszált egy vízcső/cserélve/ tiszta vízzel kimosva a rendszer és tiszta vízzel nem /csapvíz felöntve/. Mai napi észrevétel hazajötem munkábol és nem volt víz a kiegyenlítő tartályba majd letekerve a sapkát fele víz viszajött a tartályba,felöntöttem és beindítottam még egy kis vizet kért és beált a szint.A víz szine sárgás és egy picifehér hab a tetején. Az olajbeöntő sapka minta kapucsínó és mintha járás közben vizet köpne. Az én diagnózisom erre a hibára hengerfejtömítés vagy a hengerfej hibája tömítés átszakadt és v.henger beledolgozik a vízbe. Megerősítés várok vagy ha más a hiba akkor a lehetséges okot.
Tiu Elküldve Augusztus3, 2011 Elküldve Augusztus3, 2011 Az egyik:http://webshop.zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Ken%C5%91anyagok__Hajt%C3%B3m%C5%B1olaj__75W-90+GL-4+1liter?cikkkod=1940182+%2ACS Jogos! a másik 75W90-es...... Vegyél nyugodtan GM olajat, ha megnézed mindenhol 19 40 182 a cikkszáma. Mivel a flakonon nincs viszkozitási jelzés, mindenki annak sorolja be amit éppen gondol. A lényeg a kézi váltó olaj. Tudtommal 80W90 kell a váltóba. :) Igen, így is szokták ajánlani. :D
zotya975 Elküldve Augusztus3, 2011 Elküldve Augusztus3, 2011 Tudtommal 80W90 kell a váltóba. :) Véletlenül? :D Véletlenek nincsenek. :lol: Ne kezd megint ezt egyszer már megbeszéltük.... :D Üdv mindenkinek.Van problémám a szekérrel, tünetek a következők:kevés víz fogyik/kb1deci/hó/,elszált egy vízcső/cserélve/ tiszta vízzel kimosva a rendszer és tiszta vízzel nem /csapvíz felöntve/. Mai napi észrevétel hazajötem munkábol és nem volt víz a kiegyenlítő tartályba majd letekerve a sapkát fele víz viszajött a tartályba,felöntöttem és beindítottam még egy kis vizet kért és beált a szint.A víz szine sárgás és egy picifehér hab a tetején. Az olajbeöntő sapka minta kapucsínó és mintha járás közben vizet köpne. Az én diagnózisom erre a hibára hengerfejtömítés vagy a hengerfej hibája tömítés átszakadt és v.henger beledolgozik a vízbe. Megerősítés várok vagy ha más a hiba akkor a lehetséges okot. Hát ugye a tiszta víz nem jó, mert a vízpumpát kenni kell, erre való a hűtőfolyadék, de kis időre tökmindegy. Elképzelhető hogy HF-es a moci, a motor beledolgozik a vízkörbe ilyenkor betonkemények a csövek (el is durrannak néha) ugye attól függöen hol égett átt, vagy szakadt átt a tömítés, vagy maga a hengerefej. Olaj-vízjáratok találkoztak, olaj-égéstér, vagy víz-égéstér. Sárgás-fehéres habot a kartergáz szokott produkálni, ez megint a HF-esség mellett szól. Szóval nagyon gyanús. :D Ha szerencséd van akkor csak a HF-tömítés, egy leszedéssel, síkolással új tömítéssel megúszod. De szerintem ez a leszedéskor úgyis látszani fog, ha sikerül egyben megtekinteni a tömítést, és nem marad fele a blokkon, és fele a HF-en levételkor. A HF-et meg lehet vinni nyomáspróbára pölö.
kocsiga Elküldve Augusztus4, 2011 Elküldve Augusztus4, 2011 Sziasztok!Segítséget kérnék!Valaki árulja már el legyen szíves ,hogy hol találom az alapjárati motort a blokkon.Sajnos a gugli sem dobott ki jó képet.Illetve amit kidobott olyan nekem nincs.1.6 16V X16XEL a kód.Előre is köszi!
pszilaj Elküldve Augusztus4, 2011 Elküldve Augusztus4, 2011 Sziasztok!Segítséget kérnék!Valaki árulja már el legyen szíves ,hogy hol találom az alapjárati motort a blokkon.Sajnos a gugli sem dobott ki jó képet.Illetve amit kidobott olyan nekem nincs.1.6 16V X16XEL a kód.Előre is köszi! Szerintem ott, ahol a piros nyíl mutatja...de nem biztos hogy jól tudom...
kocsiga Elküldve Augusztus4, 2011 Elküldve Augusztus4, 2011 Szerintem ott, ahol a piros nyíl mutatja...de nem biztos hogy jól tudom... Köszi! Csak azt nem tudom pontosan mit keressek,mert amit a gugli kidobott,olyan alakú cuccot nem láttam. Úgy is dobott ki képet,hogy fojtószelep. ugyan az a kettő?
pszilaj Elküldve Augusztus4, 2011 Elküldve Augusztus4, 2011 Szerintem ott, ahol a piros nyíl mutatja...de nem biztos hogy jól tudom... Köszi! Csak azt nem tudom pontosan mit keressek,mert amit a gugli kidobott,olyan alakú cuccot nem láttam. Úgy is dobott ki képet,hogy fojtószelep. ugyan az a kettő? A fojtószelep az más. Úgy is nevezik, hogy pillangószelep. Ez a szívótorokban van. Az alapjárati meg ilyen: Az utolsó képben nem vagyok biztos, hogy jó...
kocsiga Elküldve Augusztus4, 2011 Elküldve Augusztus4, 2011 Köszi!Megyek szemügyre veszem jobban a gépet!Még 1x!
pszilaj Elküldve Augusztus4, 2011 Elküldve Augusztus4, 2011 Köszi!Megyek szemügyre veszem jobban a gépet!Még 1x! Ilyet keress:
kocsiga Elküldve Augusztus4, 2011 Elküldve Augusztus4, 2011 Köszi a segítséget!Megtaláltam! Nagyobbnak gondoltam.Könnyen szerelhető helyen van :) .
aholy Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 hello! a hengerfejem alól jön egy picit az olaj, vettem felső tömítés készletet, a hengerfejtömítésen 79mm-es a lyuk, de ha jól tudom akkor 77mm-es a c14nz furata, ez lehet probléma? vagy az még jó bele, vagy ennyi kell is? köszi!
Guest gorbi Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 hello! a hengerfejem alól jön egy picit az olaj, vettem felső tömítés készletet, a hengerfejtömítésen 79mm-es a lyuk, de ha jól tudom akkor 77mm-es a c14nz furata, ez lehet probléma? vagy az még jó bele, vagy ennyi kell is? köszi! A tömítésen a hengerfurat körüli fémgyűrű deformálódik a hengerfej csavarok lehúzásakor és elvileg akkor veszi fel végleges alakját és méretét. (Az én hengerfejtömítésem is ereszti kifelé az olajat már több, mint két éve. Amíg ezen kívül tünetmentesen teszi a dolgát, addig csak menjen.)
jankovacs Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 Sziasztok! Érdekes problémám van. Léci, aki tud írjon lehetséges variációkat a probléma megoldására! Szóval: C16NZ Astránkkal néhány kilométert 90 km/h -val megteszünk, majd ha egy körforgalom, kanyar, kereszteződés következik és ki kell nyomnom a kuplungot fékezéshez illetve kisebb sebességbe tevéshez, a motor azonnal leáll a kuplung kinyomásakor. Indításkor azonnal "vissza"indul. Városban szinte soha nem csinálja, 98 %-ban városon kívül nagy sebességről fékezéskor illetve sebbeségváltáskor, mint írtam. 2 hete volt : vezérműszíjszett csere, olaj+szűrő csere, légszűrő csere, pollenszűrő csere,hosszbordás szíj csere, vízpumpa+görgő csere, kilométeróra csere. Ezeket azért írtam, hogy hátha segít elindulni a megoldás felé, mert a leállás a előbbiek elvégzése után jelentkezett. A probléma miatt az üzemanyagszűrő és a pollenszűrő közelében levő egyik jeladó lett cserélve. Injektorfej, tömlők átnézve és mégis ugyanúgy csinálja a leállást, nem változott semmit. Nem értek az autókhoz, de szeretnék infót gyűjteni és a szerelőmnek ajánlani. Várom a tippeket! Mindenkinek előre is köszönöm! Jan
atis c14se Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 Sziasztok! Érdekes problémám van. Léci, aki tud írjon lehetséges variációkat a probléma megoldására! Szóval: C16NZ Astránkkal néhány kilométert 90 km/h -val megteszünk, majd ha egy körforgalom, kanyar, kereszteződés következik és ki kell nyomnom a kuplungot fékezéshez illetve kisebb sebességbe tevéshez, a motor azonnal leáll a kuplung kinyomásakor. Indításkor azonnal "vissza"indul. Városban szinte soha nem csinálja, 98 %-ban városon kívül nagy sebességről fékezéskor illetve sebbeségváltáskor, mint írtam. 2 hete volt : vezérműszíjszett csere, olaj+szűrő csere, légszűrő csere, pollenszűrő csere,hosszbordás szíj csere, vízpumpa+görgő csere, kilométeróra csere. Ezeket azért írtam, hogy hátha segít elindulni a megoldás felé, mert a leállás a előbbiek elvégzése után jelentkezett. A probléma miatt az üzemanyagszűrő és a pollenszűrő közelében levő egyik jeladó lett cserélve. Injektorfej, tömlők átnézve és mégis ugyanúgy csinálja a leállást, nem változott semmit. Nem értek az autókhoz, de szeretnék infót gyűjteni és a szerelőmnek ajánlani. Várom a tippeket! Mindenkinek előre is köszönöm! Jan A kilóméter órát rakd vissza a régit, és nézd meg úgy, hogy leáll-e.
aholy Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 A tömítésen a hengerfurat körüli fémgyűrű deformálódik a hengerfej csavarok lehúzásakor és elvileg akkor veszi fel végleges alakját és méretét. (Az én hengerfejtömítésem is ereszti kifelé az olajat már több, mint két éve. Amíg ezen kívül tünetmentesen teszi a dolgát, addig csak menjen.) köszi! nem nyúlnék hozzá ha nem idegesítene hogy szivárog az olajam:D, bosszant hogy tiszta ganaj a motor, meg ha valahol hosszabb ideig állok akkor ott marad olajfolt, azseszép:D
h.adam92 Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 Sziasztok! Érdekes problémám van. Léci, aki tud írjon lehetséges variációkat a probléma megoldására! Szóval: C16NZ Astránkkal néhány kilométert 90 km/h -val megteszünk, majd ha egy körforgalom, kanyar, kereszteződés következik és ki kell nyomnom a kuplungot fékezéshez illetve kisebb sebességbe tevéshez, a motor azonnal leáll a kuplung kinyomásakor. Indításkor azonnal "vissza"indul. Városban szinte soha nem csinálja, 98 %-ban városon kívül nagy sebességről fékezéskor illetve sebbeségváltáskor, mint írtam. 2 hete volt : vezérműszíjszett csere, olaj+szűrő csere, légszűrő csere, pollenszűrő csere,hosszbordás szíj csere, vízpumpa+görgő csere, kilométeróra csere. Ezeket azért írtam, hogy hátha segít elindulni a megoldás felé, mert a leállás a előbbiek elvégzése után jelentkezett. A probléma miatt az üzemanyagszűrő és a pollenszűrő közelében levő egyik jeladó lett cserélve. Injektorfej, tömlők átnézve és mégis ugyanúgy csinálja a leállást, nem változott semmit. Nem értek az autókhoz, de szeretnék infót gyűjteni és a szerelőmnek ajánlani. Várom a tippeket! Mindenkinek előre is köszönöm! Jan Az enyém is szokta ezt csinálni, de nálam főképp városba, és csak klímával. Mostanában mondjuk nem jelentkezett ez a tünet.
aholy Elküldve Augusztus9, 2011 Elküldve Augusztus9, 2011 hello! az mitől lehet hogy a szekér melegen vagy nehezen indul, vagy csak gázzal(pedál)?
Recommended Posts