Bálintka 1.6i Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 Néztem egy '92-es Astra f Caravan 20 CD-t. Szerintetek a 240.000.km sok ezekben a motorokban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 Néztem egy '92-es Astra f Caravan 20 CD-t. Szerintetek a 240.000.km sok ezekben a motorokban? Ha jól bántak vele, akkor akár még ennyit elmehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 Ha jól bántak vele, akkor akár még ennyit elmehet. A c16nz-mben 330 felett volt amikor megvettem.Csak az órában egy százassal kevesebb volt. Meg is mekkent 3000km után :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 A c16nz-mben 330 felett volt amikor megvettem.Csak az órában egy százassal kevesebb volt. Meg is mekkent 3000km után :) Mint mondtam, sok múlik az előéletén. Ott van pl. EPK autója ilyen motorral, abban is van már bőven km. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 Mint mondtam, sok múlik az előéletén. Ott van pl. EPK autója ilyen motorral, abban is van már bőven km. De a mostani mociban se tudom mennyi van.De nem panaszkodom rá.Nagyon megy,nem eszik sokat. Olajat semmit.Mondjuk én figyelek rá.A samarámat is 200.000.km után adtam el,makulátlan motorral... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabesz19811201 Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Sziasztok! 1997-es évjáratú F Astrám motorja (X16XEL) nehezen áll be alapjáratra indítás után és az alapjárat szabálytalan, dadogós lett mostanában. Tudnátok megbízható, hozzáértő ebben a típusban jártas szerelőt? Az alapjárati motort a múltkor már tisztították, de pár hétre szűnt csak meg a hiba. Köszi!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Sziasztok! 1997-es évjáratú F Astrám motorja (X16XEL) nehezen áll be alapjáratra indítás után és az alapjárat szabálytalan, dadogós lett mostanában. Tudnátok megbízható, hozzáértő ebben a típusban jártas szerelőt? Az alapjárati motort a múltkor már tisztították, de pár hétre szűnt csak meg a hiba. Köszi!! Merrefelé lax? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabesz19811201 Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Merrefelé lax? Újpesten Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Az egyik X16SZ, a másik X16SZR. Hogy melyik melyik, azt nem tudom :) Alapvetően a motorvezérlőben és a dugattyú kialakításában térnek el (más sűrítési viszony). X16SZ 71 paccer, SZR 75 paccer. Az SZR több lóerőt tud az SZ meg több nyomatékot. A dugattyúk meg passz. Ugye nekem a motorgenerálnál kiderült, hogy könnyített dugók voltak benne (nem volt palástja) a donor motorban meg palástos dugók voltak. Ettől függetlenül 75,9 lóerő megvan. :D Használtautós hírdetések szerint: 71 paci X16SZR 71 paci X16SZ 75 paci C16NZ Helyesbítek, az x16SZR az 75 pacis, csakúgy mint a C16NZ. "X16SZ gyárilag 71 LE, X16SZR 75 LE, mindkettő Euro 3-as, utóbbinak kicsit nagyobb a sűrítése is." Euro 2. :D Egyébként a C16NZ utóda az X16SZ. A környezetvédelmi hülyeségek miatt gyengébb lett, de aztán nagyobb sűrítéssel kiadták az SZR-t. Az R meg növelt teljesítményt jelent. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 X16SZ 71 paccer, SZR 75 paccer. Az SZR több lóerőt tud az SZ meg több nyomatékot. A dugattyúk meg passz. Ugye nekem a motorgenerálnál kiderült, hogy könnyített dugók voltak benne (nem volt palástja) a donor motorban meg palástos dugók voltak. Ettől függetlenül 75,9 lóerő megvan. :D Euro 2. :D Egyébként a C16NZ utóda az X16SZ. A környezetvédelmi hülyeségek miatt gyengébb lett, de aztán nagyobb sűrítéssel kiadták az SZR-t. Az R meg növelt teljesítményt jelent. :) Jogos! Köszi a kiigazítást! :D X16SZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Sziasztok!Olyan gondom van hogy az ékszijam elfogy kb 5000km alatt,a fogak kiperegnek.A tárcsák cserélve és nem ütnek.Sima szij nem hosszbordás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Sziasztok!Olyan gondom van hogy az ékszijam elfogy kb 5000km alatt,a fogak kiperegnek.A tárcsák cserélve és nem ütnek.Sima szij nem hosszbordás. Ez most milyen szíj? Ezt csak én nem értem? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Ez most milyen szíj? Ezt csak én nem értem? :D ha ékszíj, akkor nem is lehet hosszbordás... :) De akkor milyen fogak peregnek ki? :D Szerintem generátorszíjról van szó! A vezérműszíj azért dúrva lenne 5000 alatt! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Sziasztok!Olyan gondom van hogy az ékszijam elfogy kb 5000km alatt,a fogak kiperegnek.A tárcsák cserélve és nem ütnek.Sima szij nem hosszbordás. Síkban futnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 ha ékszíj, akkor nem is lehet hosszbordás... :) De akkor milyen fogak peregnek ki? :D Szerintem generátorszíjról van szó! A vezérműszíj azért dúrva lenne 5000 alatt! :D Miért ne lehetne hosszbordás?Igen a generátorszijról van szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Síkban futnak? Igen minden ok ott,nincs eltérés.Esös idöben meg "csipog".Kicsit huzok rajta,de csak idöleges megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Miért ne lehetne hosszbordás?Igen a generátorszijról van szó. Bocsi, csak te írtad, hogy ékszíj! nálam a sima ékszíj ilyen! A hosszbordás az nem ék alakú, én erre értettem! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Üdv mindenki! tudom lerágott csont de végül is milyen és mennyi olaj való egy 1.4 astra f-es (c14se) váltójába a kezelési útm-ba csak 1 kód van (OPEL 19 40-750(90001777)) . Kösz!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Üdv mindenki! tudom lerágott csont de végül is milyen és mennyi olaj való egy 1.4 astra f-es (c14se) váltójába a kezelési útm-ba csak 1 kód van (OPEL 19 40-750(90001777)) . Kösz!!! 1,6 liter az F13-as váltóhoz. (a szint ellenőrzése: 2cm-rel az ellenőrző nyílás alatt) :D Szerk.: Ja, és a GM váltóolajat ajánlják itt legtöbben (én is) :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 1,6 liter az F13-as váltóhoz. (a szint ellenőrzése: 2cm-rel az ellenőrző nyílás alatt) :D Szerk.: Ja, és a GM váltóolajat ajánlják itt legtöbben (én is) :D :) Az ellenőrzőnyílás pedig itt van: A bal első kerék mögött található, ha kifordítod látszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagyonkezdő Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Sziasztok!Olyan gondom van hogy az ékszijam elfogy kb 5000km alatt,a fogak kiperegnek.A tárcsák cserélve és nem ütnek.Sima szij nem hosszbordás. Üdv! Szintén zenész, ezért csináltattam másik ékszijtárcsát ,aminek a külső oldala nincs megsüllyesztve. Talán igy nem nyilik ki mint az eredeti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 ha ékszíj, akkor nem is lehet hosszbordás... :) De akkor milyen fogak peregnek ki? :D Szerintem generátorszíjról van szó! A vezérműszíj azért dúrva lenne 5000 alatt! :D ILYENEK És szerintem azért van v alakú foga, hogy kis átmérőjű tárcsán is használható legyen. Nem gyűrődik a belseje, hanem hajlik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 1,6 liter az F13-as váltóhoz. (a szint ellenőrzése: 2cm-rel az ellenőrző nyílás alatt) :D Szerk.: Ja, és a GM váltóolajat ajánlják itt legtöbben (én is) :D :) Aha kettőt találtam GM 75W80 és 80W90 akkomostakko melyik :D ? Olvastam, hogy ha vastag az oil akkor zajos, ha vékony akkor meg hidegen nehezen működö lesz a váltó (vagy fordítva). Kösz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 ILYENEK És szerintem azért van v alakú foga, hogy kis átmérőjű tárcsán is használható legyen. Nem gyűrődik a belseje, hanem hajlik :) Legyen! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus3, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2011 Miért ne lehetne hosszbordás?Igen a generátorszijról van szó. ILYENEK És szerintem azért van v alakú foga, hogy kis átmérőjű tárcsán is használható legyen. Nem gyűrődik a belseje, hanem hajlik :D Hosszbordás van neki! :D (legalábbis azt írja) Arról meg csak akkor mehet le a fog (illetve hosszborda) ha nem fut síkban minden tárcsa! :lol: Másképp elképzelhetetlennek tartom! ;) De hogy ezek a fogak kiperegjenek 5000 Km alatt?! :) 60.000-et ment nálam a szíj, miután lecseréltem - nem hosszbordás, hanem ilyen ékszíj, mint amilyet linkeltél - (és kitudja az előző gazdánál még mennyit ment), de a fogak megvoltak rajta ugyanúgy... az oldala volt csak megkopva, megkeményedve! Ha mégis ILYEN van neki, akkor nem lehet, hogy nem rávaló szíjat tettek a generátorra, így nagyon lemegy a vékony szíj, és beleér a közepébe a tárcsának, és amiatt kopik? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts