astrásgyerek Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 De ha kisavazom a motorszámot akkor az okmányirodában elvileg rávezetik h a motorszám nem olvasható!De állítólag még az sem kell mert azonos típusszámú motort tehetek bele... természetes elhasználódás mi? :D :icon4: :icon4: Mi van a mociddal? kifeküdt? Vizsga után cseréld ki és jóvann. ;) 2év sok idő... addig még akármi is történhet. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 természetes elhasználódás mi? :D :icon4: :icon4: Mi van a mociddal? kifeküdt? Vizsga után cseréld ki és jóvann. ;) 2év sok idő... addig még akármi is történhet. ;) Valószínű gyűrűzni kéne...meg még akkor pár"apróságot" cserélni,síkoltatni... 380ezer az 380ezer! ;) Műszakim meg még van több mint 1 év!Azon is gondolkoztam h németből hozni egy ugyanilyet rendszám át aztán kalap! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 Valószínű gyűrűzni kéne...meg még akkor pár"apróságot" cserélni,síkoltatni... 380ezer az 380ezer! :icon4: Műszakim meg még van több mint 1 év!Azon is gondolkoztam h németből hozni egy ugyanilyet rendszám át aztán kalap! ;) Amúgy igazad van, minek kívlódni! :D :icon4: autoscaut24.de Link to comment Megosztás: More sharing options...
amavisca Elküldve Július26, 2011 Megoszt Elküldve Július26, 2011 Amúgy igazad van, minek kívlódni! :D :icon4: autoscaut24.de Tudom...rajta vagyok!Már csak kavics kéne... :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
RickJames Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Amúgy igazad van, minek kívlódni! :) :D autoscaut24.de bazze, mocskos regado :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
soliver Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Sztem okozhat ilyeneket, de hogy hol találod meg, azt majd megmondja valamelyik cartárs, akinek ilyen motorja van. Lehet, hogy a szén kijött az aktívszenes szűrőből, és megakasztotta a szelepet. Üdv! Én épp most találkoztam egy ilyen hibával (szén az EVAP csőben). Miután észrevettem, hogy a cső nincs a helyén (amúgy ütemes puffogás és alapjárat ingadozás volt a hibajelenség)vissza szereltem a puffogás megszűnt, de időnként ugrik az alapjárati fordulat. Megnéztem újra és akkor vettem észre a szenet... Mi a megoldás? Széntartály csere? Ha igen milyen árban van? Köszi! (Motor X16SZR) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Üdv! Én épp most találkoztam egy ilyen hibával (szén az EVAP csőben). Miután észrevettem, hogy a cső nincs a helyén (amúgy ütemes puffogás és alapjárat ingadozás volt a hibajelenség)vissza szereltem a puffogás megszűnt, de időnként ugrik az alapjárati fordulat. Megnéztem újra és akkor vettem észre a szenet... Mi a megoldás? Széntartály csere? Ha igen milyen árban van? Köszi! (Motor X16SZR) Nem olcsó, de van itt, aki úgy oldotta meg, hogy a széntartály felől jövő csőbe tett egy műanyag benzinszűrőt, amilyet a motorokon szoktak használni, azon nem megy át a szén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
soliver Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Nem olcsó, de van itt, aki úgy oldotta meg, hogy a széntartály felől jövő csőbe tett egy műanyag benzinszűrőt, amilyet a motorokon szoktak használni, azon nem megy át a szén. Akkor szerintem én is megbarkácsolom:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
soliver Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Nem olcsó, de van itt, aki úgy oldotta meg, hogy a széntartály felől jövő csőbe tett egy műanyag benzinszűrőt, amilyet a motorokon szoktak használni, azon nem megy át a szén. Elméletileg rendbe van, beraktam egy kis szűrőt. Csak az ütemszelep lehet nem zár rendesen. Belefújtam és nehezen, de engedi a levegőt. Ki lehet valahogy tisztítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Elméletileg rendbe van, beraktam egy kis szűrőt. Csak az ütemszelep lehet nem zár rendesen. Belefújtam és nehezen, de engedi a levegőt. Ki lehet valahogy tisztítani? Elméletileg szét lehet szedni. Én legalábbis szét tudtam szedni. Van az egyik oldalán egy kerek bigyó, amiben van egy háromszögletű lyuk. Na ezt a bigyót ki lehet szedni belőle és amögött van a szeleprúd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
soliver Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Elméletileg szét lehet szedni. Én legalábbis szét tudtam szedni. Van az egyik oldalán egy kerek bigyó, amiben van egy háromszögletű lyuk. Na ezt a bigyót ki lehet szedni belőle és amögött van a szeleprúd. Azon a kis lyukon keresztül lehet tisztítani? Te hogy csináltad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 Szép napot mindenkinek Az autómmal kapcsolatosan merültek fel aggályaim.Lehetőségem nyílt egy másik kocsi vásárlására.A tipus marad,de jobban felszereltre cserélném.Viszont az eladásnál ütköznék problémába a hivatalos szerveknél. Tavaly nyár elején esett át a kocsim egy motorcserén.Hivatalos bontóból vettem a motort,megvan a számlám is.Viszont a forgalmiban nem ez a motorszám szerepel és az eladáskor az új tulaj eredetvizsgáztatni sem tudná.Átíratnám én,de utána néztem és a számlán kívül szükség van hivatalos szervíz számlájára is,amivel igazolom,hogy ők szerelték be.De nem ők szerelték be.... Így számla sincs róla.Lehet ebből buktatóm? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 Szép napot mindenkinek Az autómmal kapcsolatosan merültek fel aggályaim.Lehetőségem nyílt egy másik kocsi vásárlására.A tipus marad,de jobban felszereltre cserélném.Viszont az eladásnál ütköznék problémába a hivatalos szerveknél. Tavaly nyár elején esett át a kocsim egy motorcserén.Hivatalos bontóból vettem a motort,megvan a számlám is.Viszont a forgalmiban nem ez a motorszám szerepel és az eladáskor az új tulaj eredetvizsgáztatni sem tudná.Átíratnám én,de utána néztem és a számlán kívül szükség van hivatalos szervíz számlájára is,amivel igazolom,hogy ők szerelték be.De nem ők szerelték be.... Így számla sincs róla.Lehet ebből buktatóm? Ez nem igaz, nem kell!! Ha pont ugyanolyan a motor, akkor nem! Mi is cseréltünk a Wartburgban motort, és mi szereltük át! Ezt el is mondtuk az átírtatásakor! Te kell elvidd eredetiségvizsgára, majd irány az okmányiroda! Mi kb 1 évet jártunk vele, próbálgattuk a motort, és bevált. Műszaki előtt 1 héttel lejártuk ezt a kört, zökkenőmentesen ment minden! Kérdezd meg a vizsgáztatóhelyen, ők biztos tudnak mondani valami okosságot! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 Ez nem igaz, nem kell!! Ha pont ugyanolyan a motor, akkor nem! Mi is cseréltünk a Wartburgban motort, és mi szereltük át! Ezt el is mondtuk az átírtatásakor! Te kell elvidd eredetiségvizsgára, majd irány az okmányiroda! Mi kb 1 évet jártunk vele, próbálgattuk a motort, és bevált. Műszaki előtt 1 héttel lejártuk ezt a kört, zökkenőmentesen ment minden! Kérdezd meg a vizsgáztatóhelyen, ők biztos tudnak mondani valami okosságot! :D Én júniusban cseréltem a motort.Decemberben elvittem vizsgára.Egy ötösért nem látott olyan élesen az ember :) .Azóta használom,nincs vele gond.Másik kocsit néztem ki,ezért akarom cserélni.Ajánlottak egy ugyanilyet csak benzin-gázost...Hajlok a dologra erősen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 Én júniusban cseréltem a motort.Decemberben elvittem vizsgára.Egy ötösért nem látott olyan élesen az ember :) .Azóta használom,nincs vele gond.Másik kocsit néztem ki,ezért akarom cserélni.Ajánlottak egy ugyanilyet csak benzin-gázost...Hajlok a dologra erősen... Nekünk a díjak így alakultak: eredetiségvizsga + forgalmi-csere. Majd persze a vizsgadíj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 Nekünk a díjak így alakultak: eredetiségvizsga + forgalmi-csere. Majd persze a vizsgadíj. Köszönöm a hozzászólást :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandic18xe Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 Ahoj! Kérdésem, hogy astra c20xe-je egyezik-e a calibra c20xe-jével felfogatási pontokat illetően? Ugye nem kell átalakítani semmit? Köszi, üdv, Bandi Link to comment Megosztás: More sharing options...
mokik Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 sziasztok! érdekelne hogy az X16SZ® motortipusok a gyártósorokról gördültek le e 74kW teljesitménnyel? vagy ezek a tipusú motorok csak 55KW-ig készültek mind nagyobb teljesitményük amit az "R" betű takar. üdv! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 sziasztok! érdekelne hogy az X16SZ® motortipusok a gyártósorokról gördültek le e 74kW teljesitménnyel? vagy ezek a tipusú motorok csak 55KW-ig készültek mind nagyobb teljesitményük amit az "R" betű takar. üdv! :D Az nem 74 kW hanem 75 LE. :) Nem mindegy! Az R megemelt teljesítményt jelent a 72 LE-höz, az X16SZ-hez képest. (Marha nagy emelés, nem? :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 sziasztok! érdekelne hogy az X16SZ® motortipusok a gyártósorokról gördültek le e 74kW teljesitménnyel? vagy ezek a tipusú motorok csak 55KW-ig készültek mind nagyobb teljesitményük amit az "R" betű takar. üdv! :) 74kW-os biztos nem volt belőlük, az a C16SE lehetett. Az R valami környezetvédelmi dologra utal sztem. Ui.: meg is jött a korrekt válasz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mokik Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 Az nem 74 kW hanem 75 LE. :) Nem mindegy! Az R megemelt teljesítményt jelent a 72 LE-höz, az X16SZ-hez képest. (Marha nagy emelés, nem? :D ) Értelek és semmit sem irtam rosszul. Egyet értek azzal a lóerővel is amit irtál! Adott egy kocsi ahol a forgalmi könyvében a 74kw (101LE) irtak be már elég rég. Amikor átnéztem a kocsin (kasztni) a számokat ott az állt x16szr. Utána olvasva egy német infó oldalon a motornak hát valahogy gyanús lett. Kerestem kerestem és semmi logikusat nem láttam benne. Ekkora teljesitmény nincs ebben a motorban :D Ezért gondoltam itt jó helyen megkérdem. Szerintem rosszul irták be a forgalmiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 Értelek és semmit sem irtam rosszul. Egyet értek azzal a lóerővel is amit irtál! Adott egy kocsi ahol a forgalmi könyvében a 74kw (101LE) irtak be már elég rég. Amikor átnéztem a kocsin (kasztni) a számokat ott az állt x16szr. Utána olvasva egy német infó oldalon a motornak hát valahogy gyanús lett. Kerestem kerestem és semmi logikusat nem láttam benne. Ekkora teljesitmény nincs ebben a motorban :) Ezért gondoltam itt jó helyen megkérdem. Szerintem rosszul irták be a forgalmiba. A forgalmiban a motorszám hogyan kezdődik? Ha is ott X16SZR van, akkor valóban a kW-ot felejtették el átszámolni. Ez csak azért gáz, mert ez alapján adózol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mokik Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 A forgalmiban a motorszám hogyan kezdődik? Ha is ott X16SZR van, akkor valóban a kW-ot felejtették el átszámolni. Ez csak azért gáz, mert ez alapján adózol. A moroszám a forgalmiban: X16SZ0... Akkor ezek szerint valaki csunyán félreirta. köszönöm válaszaitokat! :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 A moroszám a forgalmiban: X16SZ0... Akkor ezek szerint valaki csunyán félreirta. köszönöm válaszaitokat! :-) Ha van fotód a motortérről, akkor megmondjuk, hogy melyik típus van benne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Július31, 2011 Megoszt Elküldve Július31, 2011 Néztem egy '92-es Astra f Caravan 20 CD-t. Szerintetek a 240.000.km sok ezekben a motorokban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts