Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

lehet megúszódik :icon4: felhivtam egy pesti műhelyt, azt mondta ha csak pár dolgot kell cserélni, a többit csak felújítani köszörülni etc kell, akkor motor+hengerfej felújítás ~150k. Pl esetemben, nincs baj a motorral (úgy néz ki), csak az előző tulaj nem valószínű hogy kímélte.. :D

Nem értem, pedig egy GSI-t csak bevásárlásra szoktak használni xD

Link to comment
Megosztás:

"fülre" mondta a szerelő aki msot cseréli a vezérlést, hogy nem tűnik úgy, hogy beteg lenne

Kartergáz mennyi van?

Olajnak van-e benzinszaga? (Dugó mellett szökő keverék a karterban köt ki.)

Füstölés különböző fordulattartományon?

Olajfogyasztás?

Vízhőfok hol áll be és mennyire stabilan tartja országúton?

Hangok?

Egyenletesen adja le a teljesítményét vagy van olyan,hogy hiába pörög nem húz annyira,mint máskor?

Vagy miből szűrted le a felújítás szükségességét?

Link to comment
Megosztás:

Kartergáz mennyi van?

Olajnak van-e benzinszaga? (Dugó mellett szökő keverék a karterban köt ki.)

Füstölés különböző fordulattartományon?

Olajfogyasztás?

Vízhőfok hol áll be és mennyire stabilan tartja országúton?

Hangok?

Egyenletesen adja le a teljesítményét vagy van olyan,hogy hiába pörög nem húz annyira,mint máskor?

Vagy miből szűrted le a felújítás szükségességét?

Na ezért lesz az, hogy kiviszem majd köv csütin, és megkérek valakit, hogy nézzen rá :D Én csak a hang miatt aggódtam, hogy valahol a motortérben folyamatosan sziszegő hangot hallok, olajfogyiról meg vízhőfokról nem tudok még mondani semmit. Egy hete vettem, sikeresen benéztem az "eladáskor más gumi, mint megvételkor" trükköt, ugyhogy az egyik oldalon 185ös a másikon 205ös gumik vannak, így nem járok vele. Csak elvittem az 1KM-re lévő szerelőhöz a vezérléscserére, péntek este hozom el. A szerelő szerint ilyen hangja kell, hogy legyen mint amilyen most is, de ha egy 100-150ből tényleg meg lehetne úszni egy felújítást, akkor nyugodtabb lennék utána. Egyébként az normális hogy pl állóhelyzetben, felpörgetem olyan 3ezerig, és hirtelen elengedem a gázt, akkor először leesik 500as fordulat környékére aztán vissza 1.000-1100-ra?

Link to comment
Megosztás:

Na ezért lesz az, hogy kiviszem majd köv csütin, és megkérek valakit, hogy nézzen rá :D Én csak a hang miatt aggódtam, hogy valahol a motortérben folyamatosan sziszegő hangot hallok, olajfogyiról meg vízhőfokról nem tudok még mondani semmit. Egy hete vettem, sikeresen benéztem az "eladáskor más gumi, mint megvételkor" trükköt, ugyhogy az egyik oldalon 185ös a másikon 205ös gumik vannak, így nem járok vele. Csak elvittem az 1KM-re lévő szerelőhöz a vezérléscserére, péntek este hozom el. A szerelő szerint ilyen hangja kell, hogy legyen mint amilyen most is, de ha egy 100-150ből tényleg meg lehetne úszni egy felújítást, akkor nyugodtabb lennék utána. Egyébként az normális hogy pl állóhelyzetben, felpörgetem olyan 3ezerig, és hirtelen elengedem a gázt, akkor először leesik 500as fordulat környékére aztán vissza 1.000-1100-ra?

Alapjárati tisztítás ráfér...

Link to comment
Megosztás:

Kedves Fórumozók!

Szeretném a segítségeteket kérni "97-es évjáratú 1,6 16V Astámmal kapcsolatban.

Mai indulásnál felkapcsoltam a világítást, egy pillanatra felvillant és egy halk kattanással elaludt. Azóta nem tudok életet lehelni a világításba.

Megnéztem a kapcsolót, az működik. Mérhető a 12V a kapcsoló mögötti csatlakozón, de a fényszórók és a műszerek világítása nem megy.

A fénykürt viszont igen. Lenne esetleg egy relé még ami tönkre mehetett?

Ha valakinek van ötlete kérem segítsen, szombaton fontos lenne vidékre utaznom.

Köszi!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Kedves Fórumozók!

Szeretném a segítségeteket kérni "97-es évjáratú 1,6 16V Astámmal kapcsolatban.

Mai indulásnál felkapcsoltam a világítást, egy pillanatra felvillant és egy halk kattanással elaludt. Azóta nem tudok életet lehelni a világításba.

Megnéztem a kapcsolót, az működik. Mérhető a 12V a kapcsoló mögötti csatlakozón, de a fényszórók és a műszerek világítása nem megy.

A fénykürt viszont igen. Lenne esetleg egy relé még ami tönkre mehetett?

Ha valakinek van ötlete kérem segítsen, szombaton fontos lenne vidékre utaznom.

Köszi!!!!!

Szerintem a biztosítékoknál nézz körül lehet hogy kiment ott valami! :D De persze lehet hülyeséget írok, így mindjárt jönnek a tapasztalt rókák s kijavítanak! :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Kedves Fórumozók!

Szeretném a segítségeteket kérni "97-es évjáratú 1,6 16V Astámmal kapcsolatban.

Mai indulásnál felkapcsoltam a világítást, egy pillanatra felvillant és egy halk kattanással elaludt. Azóta nem tudok életet lehelni a világításba.

Megnéztem a kapcsolót, az működik. Mérhető a 12V a kapcsoló mögötti csatlakozón, de a fényszórók és a műszerek világítása nem megy.

A fénykürt viszont igen. Lenne esetleg egy relé még ami tönkre mehetett?

Ha valakinek van ötlete kérem segítsen, szombaton fontos lenne vidékre utaznom.

Köszi!!!!!

Ha minden biztosíték okés, akkor szerintem kapcsoló probléma lesz. :D Nem tudsz 1 próba erejéig kölcsönkérni egyet valakitől? (2 perc alatt kiderülne, hogy a kapcsoló-e a ludas, vagy sem)

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Ma egy érdekes, számomra új dolgot produkált a szekér. Sebesség váltásnál, mikor kinyomtam a kuplungot felpörgött a motor, nem tudom mennyire, nincs fordulatszám mérőm, de fülre 2000 körüli lehetett. Álló helyzetben egyenletes az alapjárat. Valami ötlet?

Előre is köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Ma egy érdekes, számomra új dolgot produkált a szekér. Sebesség váltásnál, mikor kinyomtam a kuplungot felpörgött a motor, nem tudom mennyire, nincs fordulatszám mérőm, de fülre 2000 körüli lehetett. Álló helyzetben egyenletes az alapjárat. Valami ötlet?

Előre is köszi a segítséget!

Alapjárati moci? :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Ma egy érdekes, számomra új dolgot produkált a szekér. Sebesség váltásnál, mikor kinyomtam a kuplungot felpörgött a motor, nem tudom mennyire, nincs fordulatszám mérőm, de fülre 2000 körüli lehetett. Álló helyzetben egyenletes az alapjárat. Valami ötlet?

Előre is köszi a segítséget!

Elsőre talán elkoszólódott alapjárati léptetőmotor, ki kellene takarítani, és a fészkét is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Van egy 1.6 16v-s F astrám pár napja vacakolni kezdett az alapjárat ,és kigyuladt a hibalámpa. Kitakarítottam a fojtószelepet , az alapjárati motort összeraktam 1 napig ment az autó rendesen. Megint jelzett a hibajelző bár igazából nagy hibát nem tapasztaltam , csak annyit hogy amikor visszaváltottam 2 esbe fekvőrendőr előtt az áthaladás után a kigyorsítás közben picit berángatott. Két nap elteltévelodáig fajult a dolog hogy ez a szaggatás állandósult és az alapjárat is ingadozott összevissza 1000-2500 között. Ismét szétszedtem kipucoltam az alapjárati motort két indításig jó volt az alapjárat.Hoztam egy másik alapjárati motort azzal is ugyanezt csinálta. Megint szétszedtem kitörölgettem azóta mégnagyobb tartományban mozog az alapjárat 2000-4000 között. Most tehát bőg a motorom , mint állat. Meg eléggé szaggat. A hibajelző folyamatosan világít. Teljesen tanácstalan vagyok. Ha valakinek van ötlete kérem segítsen. Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Van egy 1.6 16v-s F astrám pár napja vacakolni kezdett az alapjárat ,és kigyuladt a hibalámpa. Kitakarítottam a fojtószelepet , az alapjárati motort összeraktam 1 napig ment az autó rendesen. Megint jelzett a hibajelző bár igazából nagy hibát nem tapasztaltam , csak annyit hogy amikor visszaváltottam 2 esbe fekvőrendőr előtt az áthaladás után a kigyorsítás közben picit berángatott. Két nap elteltévelodáig fajult a dolog hogy ez a szaggatás állandósult és az alapjárat is ingadozott összevissza 1000-2500 között. Ismét szétszedtem kipucoltam az alapjárati motort két indításig jó volt az alapjárat.Hoztam egy másik alapjárati motort azzal is ugyanezt csinálta. Megint szétszedtem kitörölgettem azóta mégnagyobb tartományban mozog az alapjárat 2000-4000 között. Most tehát bőg a motorom , mint állat. Meg eléggé szaggat. A hibajelző folyamatosan világít. Teljesen tanácstalan vagyok. Ha valakinek van ötlete kérem segítsen. Előre is köszi!

Hibakód nincs? Ha már egyszer világit az a lámpás. :D

Vákuumcsöveket nézd át.

Nekem 1szer a MAP szenzor csöve repedt be alul és az szívatott.

Link to comment
Megosztás:

Hibakód nincs? Ha már egyszer világit az a lámpás. :D

Vákuumcsöveket nézd át.

Nekem 1szer a MAP szenzor csöve repedt be alul és az szívatott.

Sajna hibakód nincs. A vákumcsövek éppek. Még most is bütykölöm. Mostmár 2500 as fordulat az alap. És a pufóm furcsán habog , nem úgy mint a motor kicsi eltérés van köztük. Mindenképp az alapjárati motor körül keresendő a probléma?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.