Delvecchio Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 Heló Skacok! Az, hogy nem jár a 3. hengerem lehet attól, hogy szervó beépítés közben átugrott a vezérlés? :D Jesszus..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 Heló Skacok! Az, hogy nem jár a 3. hengerem lehet attól, hogy szervó beépítés közben átugrott a vezérlés? :D Jesszus..... Nem igazán, hiszen akkor minden hengernek eltolódott volna a szelepnyitási ciklusa. Inkább gyertya vagy kábel vagy ilyesmi lehet a ludas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 Heló Skacok! Az, hogy nem jár a 3. hengerem lehet attól, hogy szervó beépítés közben átugrott a vezérlés? :D Jesszus..... Attól függ mennyit ugrott, ha csak egy fokot, akkor még szerintem nem történik mechanikai károsodás, csak gyengül a motor a nem időben nyitó-záró szelepek miatt. Ha sokat ugrott és találkozott a dugó a szeleptányérral, az elgörbült akkor lehet hogy munkaütemben az energia nagy része elvész a sérülésnél. A henger működik ugyan csak teljesítménye nincs. Vagy eltört egy hiba és ki sem nyit a szelep. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 Attól függ mennyit ugrott, ha csak egy fokot, akkor még szerintem nem történik mechanikai károsodás, csak gyengül a motor a nem időben nyitó-záró szelepek miatt. Ha sokat ugrott és találkozott a dugó a szeleptányérral, az elgörbült akkor lehet hogy munkaütemben az energia nagy része elvész a sérülésnél. A henger működik ugyan csak teljesítménye nincs. Vagy eltört egy hiba és ki sem nyit a szelep. A himba tűnik eddig valószínünek. Nagyon erősen rángat a motor, nehezen indul, nincs nyomaték, és 4000nél nem pörög többet, a gyertyák tök kormosak, vákumcsövek jók, benzint, levegőt kap. Meg a szervó is jó lett. :icon4: :icon4: Komoly külömben 1 hónapba telt összeállítani a szervót, és most lett egy 1 tonnás kormányszervóm motor nélkül. Like.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 A himba tűnik eddig valószínünek. Nagyon erősen rángat a motor, nehezen indul, nincs nyomaték, és 4000nél nem pörög többet, a gyertyák tök kormosak, vákumcsövek jók, benzint, levegőt kap. Meg a szervó is jó lett. :icon4: :icon4: Komoly külömben 1 hónapba telt összeállítani a szervót, és most lett egy 1 tonnás kormányszervóm motor nélkül. Like.... :D Ezt még mindíg könnyebb javítani mint sérült szelepet cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Üdv! Heló Skacok! Az, hogy nem jár a 3. hengerem lehet attól, hogy szervó beépítés közben átugrott a vezérlés? :D Jesszus..... Ezt gondold végig. A vezérlés minden hengerre egyformán kihat, mint ahogy azt Invictus is írta. Az, hogy csak egy henger nem negy, a gyújtás, esetleg a törött gyűrűk okozhatják. Ez utóbbi nem valószinű, amennyiben korábban működött. Tehát matass egy kicsit a gyertyakábelek körül, hátha megtalálod a hibát. (Nem akarok senkit kioktatni, de a kábelnek is két vége van :icon4::-) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Üdv! Ezt gondold végig. A vezérlés minden hengerre egyformán kihat, mint ahogy azt Invictus is írta. Az, hogy csak egy henger nem negy, a gyújtás, esetleg a törött gyűrűk okozhatják. Ez utóbbi nem valószinű, amennyiben korábban működött. Tehát matass egy kicsit a gyertyakábelek körül, hátha megtalálod a hibát. (Nem akarok senkit kioktatni, de a kábelnek is két vége van :D:-) ) Megmondom őszintén, szervó összerakása után kb. fél km-t mentem vele mire megállt az egyik henger menet közben. Ráadásul egy felhajtó közepén ahol ugye van igénybevétel, + nem sajnáltam azért a gázt. 1-es ben voltam, és ahogy gázt adtam olyan volt mintha 3-asban próbáltam volna felmenni, aztán ledadogott majd megállt. Ez a szituáció kizárja a gyújtás problémát nem?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Megmondom őszintén, szervó összerakása után kb. fél km-t mentem vele mire megállt az egyik henger menet közben. Ráadásul egy felhajtó közepén ahol ugye van igénybevétel, + nem sajnáltam azért a gázt. 1-es ben voltam, és ahogy gázt adtam olyan volt mintha 3-asban próbáltam volna felmenni, aztán ledadogott majd megállt. Lehet nem is a motorral van baj? A váltórudazat is lehet bibi, de ez csak egy ötlet. Kompressziót mértetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Lehet nem is a motorral van baj? A váltórudazat is lehet bibi, de ez csak egy ötlet. Kompressziót mértetek? Kérlek szépen, a váltórudazatra nem tudok mit mondani, Kompresszióról annyit, hogy szerelés közben a fékdevander felől jövő vákuumcső 2. "tőgye" ami a MAP szenzor felé megy letörött. Észrevettem, nemtudtam egyből visszarakni, nemsokkal később alapjáraton enélkül is járt a motor szépen. Tegnap a vákuumcső cserélve lett, de a probléma ugye maradt. Amugy ez a vákuumcső mivel bontóba mentem érte egy 2.5 TD Omegából való, mivel ilyen astra nem volt, amiket találtam azokon meg csak egy tőgy volt. Bontós azt mondta jó az Omegáé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Kérlek szépen, a váltórudazatra nem tudok mit mondani, Kompresszióról annyit, hogy szerelés közben a fékdevander felől jövő vákuumcső 2. "tőgye" ami a MAP szenzor felé megy letörött. Észrevettem, nemtudtam egyből visszarakni, nemsokkal később alapjáraton enélkül is járt a motor szépen. Tegnap a vákuumcső cserélve lett, de a probléma ugye maradt. Amugy ez a vákuumcső mivel bontóba mentem érte egy 2.5 TD Omegából való, mivel ilyen astra nem volt, amiket találtam azokon meg csak egy tőgy volt. Bontós azt mondta jó az Omegáé. De emlegettél himbatörést is... egy szelepfedél levétellel 3-5 perc alatt utána lehet járni, továbbá még azt sem mondtad, hogy kap-e szikrát az adott henger, illetve a a gyertyát sem mondtad, hogy megpróbáltad volna cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 De emlegettél himbatörést is... egy szelepfedél levétellel 3-5 perc alatt utána lehet járni, továbbá még azt sem mondtad, hogy kap-e szikrát az adott henger, illetve a a gyertyát sem mondtad, hogy megpróbáltad volna cserélni. Szelepfedelet nem vettem le, nem akartam beleturkálni, hogy a szerelőm azt lássa ami történt, gyertyát cseréltem, kábelt is, szikrát kap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 A dolog most már tárgytalan, 10 perce beszéltem a szerelővel, kész az autó, a vezérlés volt elállítva. Nem törött, vagy sérült semmi. A segítséget köszönöm mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apipi Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Egy szervó beépítéstől,hogy ugrik át a vezérlés?! :D Más: 16 pólusú diag csati van a kocsiban. Mely lábakat kell összezárnom hogy hibakódot tudjak villogtatni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Egy szervó beépítéstől,hogy ugrik át a vezérlés?! :D Más: 16 pólusú diag csati van a kocsiban. Mely lábakat kell összezárnom hogy hibakódot tudjak villogtatni? Itt van. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Egy szervó beépítéstől,hogy ugrik át a vezérlés?! :D Más: 16 pólusú diag csati van a kocsiban. Mely lábakat kell összezárnom hogy hibakódot tudjak villogtatni? Hát elvileg, bár nem igazolt hogy ez az oka, mivel nekem nem volta légkulcsom, erőkarral lazítottam a főtengely tárcsa csavarját, ezáltal ugye tekertem az egész motort. Valószínű hogy eközben ugrott át a szíj, mivel egyik fele lazult másik fele feszült. Ami biztos, hogy 3 fokot ugrott el. Itt is megjegyzem, Senki ne próbálja erőkarral. Én nagyon nagyon finoman csináltam, hogy elkerüljem ezt, mégse sikerült. Vagy kérjünk meg szerelőt, vagy légkulcsal finoman. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pityusz13 Elküldve Július18, 2011 Megoszt Elküldve Július18, 2011 hali ide is írok. '96os sedan 1.6 16V szerintetek használhatom az autót átalakító nélkül E85el? Ma este kéne tankolnom :$ de dilemmában vagyok ha van tapasztalat azt is várom szeretettel köszi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július18, 2011 Megoszt Elküldve Július18, 2011 hali ide is írok. '96os sedan 1.6 16V szerintetek használhatom az autót átalakító nélkül E85el? Ma este kéne tankolnom :$ de dilemmában vagyok ha van tapasztalat azt is várom szeretettel köszi :D Maximum 50-50%-ban!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kid Elküldve Július18, 2011 Megoszt Elküldve Július18, 2011 Sziasztok, A napokban olyan probléma lépett fel az autómnál, hogy az olajnyomást jelző lámpa néha "stroboszkóp" szerű villogással bevillan egy pár másodpercre, elalszik, majd 1-2 perc eltelte után ismét elkezdi ugyanúgy a villogást. De valamikor egyáltalán nem villog (hosszabb utaknál se). Az olajszintet néztem reggel első indítás előtt az megfelelő volt. Az autó motorkódja x17dtl. A stroboszkóp szerű villogás alatt azt értem mint ha kontakt hibás lenne és hol erősebben hol pedig egészen halványan világít az olajlámpa. Ha valakinek volt hasonló problémája, vagy találkozott ehhez hasonló jelenséggel kérem segítsen. Előre is köszönöm mindenki segítségét aki próbál tanácsokkal segíteni az ügyben. Üdv:I Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július18, 2011 Megoszt Elküldve Július18, 2011 Sziasztok, A napokban olyan probléma lépett fel az autómnál, hogy az olajnyomást jelző lámpa néha "stroboszkóp" szerű villogással bevillan egy pár másodpercre, elalszik, majd 1-2 perc eltelte után ismét elkezdi ugyanúgy a villogást. De valamikor egyáltalán nem villog (hosszabb utaknál se). Az olajszintet néztem reggel első indítás előtt az megfelelő volt. Az autó motorkódja x17dtl. A stroboszkóp szerű villogás alatt azt értem mint ha kontakt hibás lenne és hol erősebben hol pedig egészen halványan világít az olajlámpa. Ha valakinek volt hasonló problémája, vagy találkozott ehhez hasonló jelenséggel kérem segítsen. Előre is köszönöm mindenki segítségét aki próbál tanácsokkal segíteni az ügyben. Üdv:I Ha szerencséd van, csak a jeladó szórakozik, ha nincs, akkor kevés az olajnyomásod. Első körben jeladócsere, és meg kéne méretni mekkora a nyomás a rendszeren. Ha kevés abból nagy bajok lehetnek..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kid Elküldve Július18, 2011 Megoszt Elküldve Július18, 2011 Ha szerencséd van, csak a jeladó szórakozik, ha nincs, akkor kevés az olajnyomásod. Első körben jeladócsere, és meg kéne méretni mekkora a nyomás a rendszeren. Ha kevés abból nagy bajok lehetnek..... Köszi a gyors hozzászólást, a jeladó egyébként hol található? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kid Elküldve Július18, 2011 Megoszt Elküldve Július18, 2011 Köszi a gyors hozzászólást, a jeladó egyébként hol található? Ja azt hiszem meg van ha minden igaz az olajszivattyún. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pityusz13 Elküldve Július18, 2011 Megoszt Elküldve Július18, 2011 Maximum 50-50%-ban!!! csak 50-50? többel ne próbálkozzak? :$ 80-20? (tartós használatnál sem?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július18, 2011 Megoszt Elküldve Július18, 2011 csak 50-50? többel ne próbálkozzak? :$ 80-20? (tartós használatnál sem?) Nem kéne. 70:30-nál már virítani fog a csekkendzsín :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Nem kéne. 70:30-nál már virítani fog a csekkendzsín :D Nahát ezt pont éppen Te honnan tutod? Nálam még csak nem is pislákolt. :icon4: Ettől függgetlenül sem kell 50-50 föé menni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 csak 50-50? többel ne próbálkozzak? :$ 80-20? (tartós használatnál sem?) Sztem ne nagyon, mert a vezérlő már nem tudja maradéktalanul biztosítani a kellő mennyiséget és ha elszegényedik a keverék, akkor túlhevül a hengertér, aztán jön az, hogy tönkremegy a gyertya, túlhevülnek a szelepek. Nem éri meg! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts