Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Megtaláltam! És ha ezt lehúzom akkor mi is történik?

Lehúzod és mész egy kört az autóval, és figyeled, hogy produkálja-e a hibát. Ha nem produkálja, akkor lehet, hogy az a hibás alkatrész, ha produkálja akkor nem az a hibás alkatrész. Már amennyibe ez hiba, mert valaki írta, hogy ez nem hiba

Link to comment
Megosztás:

szevasztok srácok

asszonynak a corsa helyett nézelődök. astra lesz az áldozat csak nem tudom, hogy az 1.6 motorból 8v vagy 16v legyen. még szóba jöhet az 1.8 16v. mit tanácsoltok melyik a legjobb megoldás?

F astra az jó!!!

off egy kicsi

eladóvá vált autómatat szívesen ajánlom

Opel Astra F 1,8 16v x18xe 116 le 1997-es 80 ezer km

-automataváltó téli és sportfokozattal

-bőr műszerfal kormány, elöl hátul elektromos ablakok, elektromos, fűthető tükör

- manuális klíma, alufelni ( continental eco contact gumival) + lemezfelni kléber krisalp gumival

-hibátlan festés, ha találsz az alján egy roszdát is akkor ingyen elviheted :D nyáron járt inkább egy évben max 2 ezer km

télen abszolút nem ment a téli gumi csak dísznek van :icon4:

bocsi az offért

Link to comment
Megosztás:

üdv cartársak.

pár napja kifogyott alattam a benzin, mert a megcélzott benzinkúton áramszünet volt így távolabbival próbálkoztam, csak nem igazán jött össze.

a történet annyi hogy első leállás után próbálgattam újra és újra hátha eljutok még valameddig ... de mindhiába ..

azóta kicsit darabosnak mondanám az alapjáratot, hébe-hóba beszaggat, viszont menet közben semmi változás .. ugyan úgy húz minden.

mi lehet a keksz? valaminek árthattam vagy csak most téreget magához? :D

Link to comment
Megosztás:

üdv cartársak.

pár napja kifogyott alattam a benzin, mert a megcélzott benzinkúton áramszünet volt így távolabbival próbálkoztam, csak nem igazán jött össze.

a történet annyi hogy első leállás után próbálgattam újra és újra hátha eljutok még valameddig ... de mindhiába ..

azóta kicsit darabosnak mondanám az alapjáratot, hébe-hóba beszaggat, viszont menet közben semmi változás .. ugyan úgy húz minden.

mi lehet a keksz? valaminek árthattam vagy csak most téreget magához? :D

Esetleg egy benzinszűrő csere nem árthat.

Ha sok kosz van/volt a tank aljában, akkor felkaphatott belőle az AC, és a szűrőnek ez nem tesz jót.

Link to comment
Megosztás:

Esetleg egy benzinszűrő csere nem árthat.

Ha sok kosz van/volt a tank aljában, akkor felkaphatott belőle az AC, és a szűrőnek ez nem tesz jót.

Az AC mindig a tank aljából szív. :D Akkor is ha tele a a tank, akkor is amikor éppen elfogyni készül a lé. Szerintem annyi retek nem tud összegyűlni benne, hogy ennyire teledobja a szűrőt, egy elfogyásra :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Az AC mindig a tank aljából szív. :D Akkor is ha tele a a tank, akkor is amikor éppen elfogyni készül a lé. Szerintem annyi retek nem tud összegyűlni benne, hogy ennyire teledobja a szűrőt, egy elfogyásra :icon4:

Plussz még az AC alatt is van egy előszűrő, igaz nem olyan finom mint a kerék előtti, de a tankba jutó kosz nagy részét megfogja.

Link to comment
Megosztás:

na ha már felmerült hasonló előttem akkor jön az én balga kérdésem:

X14NZ és ha addig hajtom mig ki nem fogy belőle a benzin utána ha felöntöm benzinnel a tankot simán beindul az autó??? vagy szerelőhöz kell vigyem???

sokszor gondolkodtam már rajta hogy addig kéne menni mig ki nem fogy a benya, mert szeretném megtudni valóban hány literes a tankja az óra elvileg 50et mutat! és még egy kérdés:

nekem a kis autómban niincs fordulatszámmérő 1998. 6. havi Astra Sedan kivitel!

Ez normális dolog???

Válaszaitokat előre is köszi!

Üdv.: Elnök

Link to comment
Megosztás:

na ha már felmerült hasonló előttem akkor jön az én balga kérdésem:

X14NZ és ha addig hajtom mig ki nem fogy belőle a benzin utána ha felöntöm benzinnel a tankot simán beindul az autó??? vagy szerelőhöz kell vigyem???

sokszor gondolkodtam már rajta hogy addig kéne menni mig ki nem fogy a benya, mert szeretném megtudni valóban hány literes a tankja az óra elvileg 50et mutat! és még egy kérdés:

nekem a kis autómban niincs fordulatszámmérő 1998. 6. havi Astra Sedan kivitel!

Ez normális dolog???

Válaszaitokat előre is köszi!

Üdv.: Elnök

Nekem már fogyott ki a benzin a kocsimból, kannából öntöttünk bele 3-4L-t, szépen beindult, és elmentem vele a kútig.

Fordszámmérős órát nem mindegyikbe tettek, felszereltségtől függően, de utólag beépíthető.

Link to comment
Megosztás:

Nekem már fogyott ki a benzin a kocsimból, kannából öntöttünk bele 3-4L-t, szépen beindult, és elmentem vele a kútig.

Fordszámmérős órát nem mindegyikbe tettek, felszereltségtől függően, de utólag beépíthető.

Csak azért nem jó dolog, ha mondjuk előzéskor, vagy a kereszteződés közepén áll le a kocsi. :D

Link to comment
Megosztás:

na ha már felmerült hasonló előttem akkor jön az én balga kérdésem:

X14NZ és ha addig hajtom mig ki nem fogy belőle a benzin utána ha felöntöm benzinnel a tankot simán beindul az autó??? vagy szerelőhöz kell vigyem???

sokszor gondolkodtam már rajta hogy addig kéne menni mig ki nem fogy a benya, mert szeretném megtudni valóban hány literes a tankja az óra elvileg 50et mutat! és még egy kérdés:

nekem a kis autómban niincs fordulatszámmérő 1998. 6. havi Astra Sedan kivitel!

Ez normális dolog???

Válaszaitokat előre is köszi!

Üdv.: Elnök

Asszem az ac nak nem tesz jót ha kifogy mert én úgy tudom hogy a benzin hűti a szerkezetet! En erről csa hallottam nincs rá bizonyítékom

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Az X14XE astrámat megörökölte az unoka öcsém, és nagyon bántja a fülemet, hogy amikor indítja elég nehezen indul, aztán mikor végre elkapja, tapsolva megy a motor és egy két másodperc kell hogy kisimuljon a hangja. Én így hallásra azt feltételezném hogy nincs üzemanyag nyomás indításkor, és azt szeretném kérdezni hogy van e valami szelep, ami megtartja álló motornál a 3 báros nyomást az injektorban? Valami okosabb ötlet valakinek?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Az X14XE astrámat megörökölte az unoka öcsém, és nagyon bántja a fülemet, hogy amikor indítja elég nehezen indul, aztán mikor végre elkapja, tapsolva megy a motor és egy két másodperc kell hogy kisimuljon a hangja. Én így hallásra azt feltételezném hogy nincs üzemanyag nyomás indításkor, és azt szeretném kérdezni hogy van e valami szelep, ami megtartja álló motornál a 3 báros nyomást az injektorban? Valami okosabb ötlet valakinek?

Ha jól emlékszem akkor a pumpánál van valami visszacsapó, vagy lábszerep-szerűség bent a tankban.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Az X14XE astrámat megörökölte az unoka öcsém, és nagyon bántja a fülemet, hogy amikor indítja elég nehezen indul, aztán mikor végre elkapja, tapsolva megy a motor és egy két másodperc kell hogy kisimuljon a hangja. Én így hallásra azt feltételezném hogy nincs üzemanyag nyomás indításkor, és azt szeretném kérdezni hogy van e valami szelep, ami megtartja álló motornál a 3 báros nyomást az injektorban? Valami okosabb ötlet valakinek?

Szia!

A pumpában csak egy biztonsági szelep van. Van rendes nyomásszabályozó szelep is. Ez a szívósoron az injektorok közös benzinátvezetőjének a végén található. Tipikus membrános szabályozó kinézete van, a tetejére megy egy vákuumcső is.

Ha van lehetőséged, akkor érdemes lenne üa. nyomást mérni.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

A pumpában csak egy biztonsági szelep van. Van rendes nyomásszabályozó szelep is. Ez a szívósoron az injektorok közös benzinátvezetőjének a végén található. Tipikus membrános szabályozó kinézete van, a tetejére megy egy vákuumcső is.

Ha van lehetőséged, akkor érdemes lenne üa. nyomást mérni.

Nekem is pont ugyanez a problémám. Nem akar reggelente indulni.Mértünk üza. nyomást reggel természetesen nem volt,pontosabban nagyon kicsi volt.

Tettünk egy visszacsapó szelepet az ac elé, de még így sem az igazi.

Honnan tudom meg ha az injektoroknál lévő nyomásszabályzó szelep rossz?

Link to comment
Megosztás:

Nekem is pont ugyanez a problémám. Nem akar reggelente indulni.Mértünk üza. nyomást reggel természetesen nem volt,pontosabban nagyon kicsi volt.

Tettünk egy visszacsapó szelepet az ac elé, de még így sem az igazi.

Honnan tudom meg ha az injektoroknál lévő nyomásszabályzó szelep rossz?

Tegyük fel, hogy még megfelelő a pumpa. Járó motor mellett 2,3-2,7bar között kell lennie a nyomásnak. Ha lehúzod a vákuumcsövet, akkor pedig 2,8-3,2bar között kell, hogy legyen (kb. 0,5bar a különbség alapjáraton, lehúzott v.csőnél). A szabályozó, ill. az injektorok hibájából is el tudja engedni a nyomást.

Meg kell nézni, hogy ha rajtahagyjátok a nyomásmérőt, akkor mennyi ideig tartja meg a nyomást és milyen gyorsan esik vissza.

Ha kiveszed a pumpa reléjét és direktbe kötöd egy kicsit indítás előtt (megjáratod a pumpát), majd visszarakod a relét, indítasz, akkor szépen beindul?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok ma kigyulladt a motorhiba lámpám de nem adott kódot a TID töbször ujra inditottam és nem aludt ki , viszont 15 perc után egy padlógázas előzésnél kialudt ????

utána a 95-ös kódot irta ki

Mitől lehetett?

Két napja felujjitottam a kipu rendszert edig a hásó dob hiányzott , lehet hogy a lambdaszonda reagál furán?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok ma kigyulladt a motorhiba lámpám de nem adott kódot a TID töbször ujra inditottam és nem aludt ki , viszont 15 perc után egy padlógázas előzésnél kialudt ????

utána a 95-ös kódot irta ki

Mitől lehetett?

Két napja felujjitottam a kipu rendszert edig a hásó dob hiányzott , lehet hogy a lambdaszonda reagál furán?

Igazából nem a tidet kell faggatni, mert az csak a kijelzővel kapcslatos hibakódokat dobja, hanem a biztidoboz melletti csatit kell megkérdezni. A lambdaszonda meg előre figyel, nem hátra. :D

Link to comment
Megosztás:

Szia!

A pumpában csak egy biztonsági szelep van. Van rendes nyomásszabályozó szelep is. Ez a szívósoron az injektorok közös benzinátvezetőjének a végén található. Tipikus membrános szabályozó kinézete van, a tetejére megy egy vákuumcső is.

Ha van lehetőséged, akkor érdemes lenne üa. nyomást mérni.

Nekem is pont ugyanez a problémám. Nem akar reggelente indulni.Mértünk üza. nyomást reggel természetesen nem volt,pontosabban nagyon kicsi volt.

Tettünk egy visszacsapó szelepet az ac elé, de még így sem az igazi.

Honnan tudom meg ha az injektoroknál lévő nyomásszabályzó szelep rossz?

Tegyük fel, hogy még megfelelő a pumpa. Járó motor mellett 2,3-2,7bar között kell lennie a nyomásnak. Ha lehúzod a vákuumcsövet, akkor pedig 2,8-3,2bar között kell, hogy legyen (kb. 0,5bar a különbség alapjáraton, lehúzott v.csőnél). A szabályozó, ill. az injektorok hibájából is el tudja engedni a nyomást.

Meg kell nézni, hogy ha rajtahagyjátok a nyomásmérőt, akkor mennyi ideig tartja meg a nyomást és milyen gyorsan esik vissza.

Ha kiveszed a pumpa reléjét és direktbe kötöd egy kicsit indítás előtt (megjáratod a pumpát), majd visszarakod a relét, indítasz, akkor szépen beindul?

Köszönöm a válaszokat megnézem, hátha megoldódik a probléma!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.