petiii Elküldve Június30, 2011 Megoszt Elküldve Június30, 2011 Hello! nekem egy C14 NZ tipusú motorom van . pár hónapja vettem. és az olajszintem a nívópálca szerint joval a max felett van! ma reggel néztem és le is fotóztam! lehet tul van töltve! az olajteknő tömítésénél is elég mocskos! http://kepfeltoltes.hu/110630/DSC02258_www...ltoltes.hu_.jpg itt az olajteknő tömítése engedne? http://kepfeltoltes.hu/110630/DSC02259_www...ltoltes.hu_.jpg itt van az olajszint. pont az ujjam hegyéig van benne olaj: http://kepfeltoltes.hu/110630/DSC02261_www...ltoltes.hu_.jpg ez nagyon sok? azonnal engedjek le belőle vagy még kibírja? semmilyen fura hangot nem ad ki teljesen normális csak ez az olaj dolog zavar Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június30, 2011 Megoszt Elküldve Június30, 2011 Hello! nekem egy C14 NZ tipusú motorom van . pár hónapja vettem. és az olajszintem a nívópálca szerint joval a max felett van! ma reggel néztem és le is fotóztam! lehet tul van töltve! az olajteknő tömítésénél is elég mocskos! http://kepfeltoltes.hu/110630/DSC02258_www...ltoltes.hu_.jpg itt az olajteknő tömítése engedne? http://kepfeltoltes.hu/110630/DSC02259_www...ltoltes.hu_.jpg itt van az olajszint. pont az ujjam hegyéig van benne olaj: http://kepfeltoltes.hu/110630/DSC02261_www...ltoltes.hu_.jpg ez nagyon sok? azonnal engedjek le belőle vagy még kibírja? semmilyen fura hangot nem ad ki teljesen normális csak ez az olaj dolog zavar Az már qrva sok :D Érdemes lenne leszedni belőle... Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Június30, 2011 Megoszt Elküldve Június30, 2011 Az már qrva sok :D Érdemes lenne leszedni belőle... és akkor a nagy nyomás miatt engedhet a teknő tömítése. gondolom Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június30, 2011 Megoszt Elküldve Június30, 2011 és akkor a nagy nyomás miatt engedhet a teknő tömítése. gondolom Nem, az azért enged, mert csak :icon4: Az olajszivattyú ugyan annyit tol, mint amikor kevesebb olaj van benne, úgyhogy az olajnyomás nem lesz nagyobb azért mert több van benne :D (viszont ha van annyira magas, hogy belecsapnak a vasak, akkor felhabosodik, és gőz van.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június30, 2011 Megoszt Elküldve Június30, 2011 Az már qrva sok :D Érdemes lenne leszedni belőle... Egy 5mm-es keményfalú műanyagcső pont lefér a nívópálca helyén, és egy nagyobb injekciós fecskendővel lehet kiszedni belőle. :icon4: (mert általában akkor szokott az olajleeresztő csavar kiugrani az ember kezéből, mikor vissza szeretné csavarni :icon4: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Június30, 2011 Megoszt Elküldve Június30, 2011 Egy 5mm-es keményfalú műanyagcső pont lefér a nívópálca helyén, és egy nagyobb injekciós fecskendővel lehet kiszedni belőle. :icon4: (mert általában akkor szokott az olajleeresztő csavar kiugrani az ember kezéből, mikor vissza szeretné csavarni :icon4: ) már megoldottam de nagyon figyeltem a csavarra :D köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Június30, 2011 Megoszt Elküldve Június30, 2011 kartergáz minden f astrába van! az enyémbe is? :D C14NZ tipusú Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június30, 2011 Megoszt Elküldve Június30, 2011 kartergáz minden f astrába van! az enyémbe is? :D C14NZ tipusú Mondjuk úgy, hogy minden négyütemű motorban van... :icon4: Csak a kopott motorokban sokkal nagyobb, mint a nem kopottakban... :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Június30, 2011 Megoszt Elküldve Június30, 2011 Mondjuk úgy, hogy minden négyütemű motorban van... :D Csak a kopott motorokban sokkal nagyobb, mint a nem kopottakban... :icon4: és pontosan megtudnád mondani nekem hogy hol van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június30, 2011 Megoszt Elküldve Június30, 2011 és pontosan megtudnád mondani nekem hogy hol van? Ha járó motornál leveszed az olajbeöntő sapkát, ami nyomást érzel kijönni annak helyén, az a kartergáz. :icon4: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Június30, 2011 Megoszt Elküldve Június30, 2011 Ha járó motornál leveszed az olajbeöntő sapkát, ami nyomást érzel kijönni annak helyén, az a kartergáz. :icon4: :D ezt sejtettem de neten láttam sok helyen hogy kartergáz szűrőket árulnak! az van a kocsimba vagy kell az? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június30, 2011 Megoszt Elküldve Június30, 2011 ezt sejtettem de neten láttam sok helyen hogy kartergáz szűrőket árulnak! az van a kocsimba vagy kell az? Gyárilag nincs benne, de itt pár embernek van. Majd jönnek és megmondják miért jó. Addig is, ha rákeresel "bödön" néven megtalálod. pl.: itt Link to comment Megosztás: More sharing options...
jemjumai Elküldve Június30, 2011 Megoszt Elküldve Június30, 2011 Üdv! Ha valakinek van eladó 1994 Astra F c16se motoroshoz kipufogója eladó az szóljon! Persze pici occó pézé :D közép és hátsó dob lenne lényeges! köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július1, 2011 Megoszt Elküldve Július1, 2011 Üdv! Ha valakinek van eladó 1994 Astra F c16se motoroshoz kipufogója eladó az szóljon! Persze pici occó pézé :icon4: közép és hátsó dob lenne lényeges! köszi Szia! Ha valakinek van eladó, akkor az eladó topicba teszi fel, és a keresés topicban keresi rá a vevőt, nem itt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
trnokikoma Elküldve Július1, 2011 Megoszt Elküldve Július1, 2011 Halihó srácok. Lehet nem idevaló a kérdés de azért felteszem sleep.gif Gsi astrával szemezek, és a kérdés hogy a 8v mennyivel gyengébb mint a 16v?8v-hez még nem volt szerencsém Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július1, 2011 Megoszt Elküldve Július1, 2011 Halihó srácok. Lehet nem idevaló a kérdés de azért felteszem sleep.gif Gsi astrával szemezek, és a kérdés hogy a 8v mennyivel gyengébb mint a 16v?8v-hez még nem volt szerencsém Csak egy helyre... :D (egyébben már megválaszolták) Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Július2, 2011 Megoszt Elküldve Július2, 2011 Hello! tegnap menet közben felgyulladt a check engine sárga lámpám! néha elaludt útközben meg ugy vettem észre csak akkor gyúlt ki amikor már meleg volt a motor és ezért a lambdaszondára gyanakszom! a multkor leszedtem a kipufogót egészen a leömlőcsőtöl és a csavarokat szerelőpasztával raktam vissza meg a szonda környékére hőálló szilikon raktam és gondolom ahogy ezek kiégnek a füstjét érzi a szonda. jol gondolom??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Horysz Elküldve Július2, 2011 Megoszt Elküldve Július2, 2011 Amiket leirtam, és nekem produkált az autó, azokon segitett a kábel csere. :D Hát a gyújtókábel csere nem segített, ez most megint kidobott pénz (?) Asszem mostmár szinte biztos az opel szervíz, olcsóbb lenne, ha egy nagy raktárú szervíz pakolgatná bele találomra az alkatrészeket, mint megvenni mindent, ami nem is kell.. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Július2, 2011 Megoszt Elküldve Július2, 2011 Hát a gyújtókábel csere nem segített, ez most megint kidobott pénz (?) Asszem mostmár szinte biztos az opel szervíz, olcsóbb lenne, ha egy nagy raktárú szervíz pakolgatná bele találomra az alkatrészeket, mint megvenni mindent, ami nem is kell.. :D Én úgy szoktam ilyenkor csinálni, hogy van egy ismerősöm neki is ilyen motor van benne mint nekem, és ha nem vagyunk teljesen biztosak abba, hogy az adott alkatrész a hibás akkor átrakjuk az adott alkatrészt a másik autójába próbaképpen, hogy az-e a hibás. És így nem kell megvenni feleslegesen az alkatrészt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Július2, 2011 Megoszt Elküldve Július2, 2011 Üdv! Egy kis segítséget kérek! C14nz-röl van szó. Megyek vele x sebességgel és ha kidobom üresbe van amikor nem engedi vissza a fordulatot alapjáratra hanem 1500-1700-on ingadozik! Oda vissza ugrál! Én az alapjárati motorra gyanakszom de gondoltam megkérdezlek benneteket is hogy volt e már valakinek ilyen tapasztalata vagy mit tud erről a jelenségről! Köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Horysz Elküldve Július2, 2011 Megoszt Elküldve Július2, 2011 Én úgy szoktam ilyenkor csinálni, hogy van egy ismerősöm neki is ilyen motor van benne mint nekem, és ha nem vagyunk teljesen biztosak abba, hogy az adott alkatrész a hibás akkor átrakjuk az adott alkatrészt a másik autójába próbaképpen, hogy az-e a hibás. És így nem kell megvenni feleslegesen az alkatrészt. hát igen, de nincs az ismerősök között még egy X16XEL, az én C14SE-m meg sokban különbözik sajnos. de mindegy, mostmár be van jelentve hétfőre a kecskeméti opel-hez, talán lesz valami. Hálisten jófej volt a szerelő és visszavette a gy.kábelt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július2, 2011 Megoszt Elküldve Július2, 2011 Hello! tegnap menet közben felgyulladt a check engine sárga lámpám! néha elaludt útközben meg ugy vettem észre csak akkor gyúlt ki amikor már meleg volt a motor és ezért a lambdaszondára gyanakszom! a multkor leszedtem a kipufogót egészen a leömlőcsőtöl és a csavarokat szerelőpasztával raktam vissza meg a szonda környékére hőálló szilikon raktam és gondolom ahogy ezek kiégnek a füstjét érzi a szonda. jol gondolom??? Nem hiszem hogy erről van szó, az sem biztos, hogy a szonda a hibás villogtattál már? Üdv! Egy kis segítséget kérek! C14nz-röl van szó. Megyek vele x sebességgel és ha kidobom üresbe van amikor nem engedi vissza a fordulatot alapjáratra hanem 1500-1700-on ingadozik! Oda vissza ugrál! Én az alapjárati motorra gyanakszom de gondoltam megkérdezlek benneteket is hogy volt e már valakinek ilyen tapasztalata vagy mit tud erről a jelenségről! Köszi előre is! Az alapjárati motort ki lehet takarítani, de elméletilag az útjeladó járó motornál haladó járműnél magasan tartja a fordulatszámot. Amúgy sem kell X-sebességnél üresben gurulni. Vezetéstechnikailag nem helyes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Július2, 2011 Megoszt Elküldve Július2, 2011 1 tank benzinhez 1liter olajfogyasztás az sok szerintetek? :D Füst, sem hidegen,sem melegen nincs. Kipufogógáznak nincs égett-olajszaga stb. Kartergáz nincs. Olajfolyást nem látok sehol, garázsban áll,alatta sincs folt soha. Gyertyák őzbarna színűek, ennyi elégetett olaj után feketének kellene lenniük szerintem.... Hová lesz az olaj az a kérdés,illetve tapasztalt-e már valaki hasonlót, mert szerintem ha ez mind elégne,akkor füstölnie kellene mint állat, nem? Kihűlt motornál vízszintes helyzetben nézem a szintet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július2, 2011 Megoszt Elküldve Július2, 2011 1 tank benzinhez 1liter olajfogyasztás az sok szerintetek? :icon4: Füst, sem hidegen,sem melegen nincs. Kipufogógáznak nincs égett-olajszaga stb. Kartergáz nincs. Olajfolyást nem látok sehol, garázsban áll,alatta sincs folt soha. Gyertyák őzbarna színűek, ennyi elégetett olaj után feketének kellene lenniük szerintem.... Hová lesz az olaj az a kérdés,illetve tapasztalt-e már valaki hasonlót, mert szerintem ha ez mind elégne,akkor füstölnie kellene mint állat, nem? Kihűlt motornál vízszintes helyzetben nézem a szintet. Akkor nézd meg azt is, hogy mi van a hűtő-kiegyenlítő tartályodban. Ha szivárvány, akkor ott az olajad :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Július2, 2011 Megoszt Elküldve Július2, 2011 Nem hiszem hogy erről van szó, az sem biztos, hogy a szonda a hibás villogtattál már? Még nem villogtattam ki semmit! de a kipufogó festés előtt nem csinált ilyet soha! am kivillogtatni hol tudom mert ehhez nagyon nem értek h miez! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts