Guest Poetry Elküldve Május21, 2005 Elküldve Május21, 2005 pedig vmelyik topikban elég sokat feszegettük a témát... az suxx bazs a sárgában néztétek tényleg? mert ugye elvileg gyújtás rátesz és fel kell villania ha ez elmarad akkor az égő seholse... Hát igazából ez a baj ezzel a nagy fórummal, hogy mire végigolvasnám az egészet elmenne egy hónap. :-( Sajnos csak 4-5 nappal a megvétel előtt akadtam rá a fórumra, így nem olvastam sehol sem. De végülis nem hiszem, hogy óriási lesz a baj, úgyhogy... Az autó egyébként minden tekintetben a keresettnek felelt meg.
knight Elküldve Május22, 2005 Elküldve Május22, 2005 Ma egy ismerőshöz elvitte fatherom az autót kivillogtatni a hibakódokat. De a kezdeti 12 helyett valami 1-5-1-10 vagy valami ilyesmit dobott ki. Nem voltam ott, pontosan nem tudom, de hülyeségeket dobott ki. Úgyhogy hétfőn megyünk újra, de akkor már szgéppel olvastatjuk ki. Kérdés: ECOTEC-nél mások a hibakódok? Vagy ott is a 12-vel kezdődik? Ugyanez a tréfás helyzet volt nekem is... (1.4 16V) annyi a lényeg, hogy rendes GM Multec computer van benne, csak épp szabványosodnak a hibakódok... és emiatt már négyjegyűeket villog... és NINCS bevezető 12-es hibakód... szal ha nincs hiba akkor nem villog semmit... Az AGR szelep pl. 1405.... JAH és igen a 0 az 10 VILLOGÁS !!! amúgy itt vannak a kódok: http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/...fault_codes.htm Alul a Simtec kódoknál keresd... de mondom attól még Multec ECU... meg is néztem mert én sem akartam elhinni :lol: jah és ugyebár mivel 16 tűs ezért 5-6 ot kell összekötni !!!: http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/s007.jpg
opel16v Elküldve Május22, 2005 Elküldve Május22, 2005 Stepor! Minden motoron máshol az AGR, pl. az X16XEL esetében is lehet több helyen, attól függ melyik szívósorral szerelték. Nem lehet hozzáférni a szelep tengelyéhez, így ne számíts "tiszta" munkára, csak felületesen lehet tisztítani (pl. áztatással). És ha már kikopott a tengely, akkor hiába tisztítod, pár héten belül újra jelentkezni fog a hiba.
stepor Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 Opel16! Thx, a segítséget! Végül megtaláltam, és úgy fest, meg is oldottam az AGR szelep adta problémát. Elkopva hálistennek nem volt, a tetejét csisz papírral, drótkefével megtisztítottam, a szelepet benyomtam, és amihez hozzáfértem, kikapirgáltam, aztán a tömítés mintájára vágtam lemezből egy ugyanolyat, de azon már csak a csavarnak maradt lyuk! :lol: Aztán visszaszereltem. Sárga lámpa nem világít, megszűntek a rángatások, alacsony fordulatnál sem erőtlen, magas fordulatnál meg kimodottan felszabadult. Nekem így sokkal jobban tetszik! :lol: Egyébként is minek mérgezzem szegény motort kipufogógázzal? :lol: Szóval lényegesen javult a karakterisztikája. Babámat beültettem, hogy megmutassam az eredményt, kíváncsi voltam, hogy neki feltűnik-e, hogy erősebb lett. Babám reakciója: Astra mindenit, ez nagyon megy! :lol: Szóval köszönet a fórumnak!
opel16v Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 Én is azt mondom, hogy le kell azt zárni. :lol: Reméljük tényleg nincs kikopva a tengely (szárát nem látod), és nem jelentkezik később ez a hiba. :wink:
I_S Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 Nem kell kipufgáz - dinamikusabb lesz a kocsi - nincs fogyasztásnövekedés - nincs káros hatás - :lol: No ez engem is elkezdett érdekelni. tudtok valami képes leírást kreálni ehhez a művelethez? Az enyém c14nz, ezzel is meg lehet csinálni ezt a lefedéses eljárást? Bocs ha hüleséget kérdeztem, kicsit láma vagyok ilyen téren. :lol:
Psziho Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 tudtok valami képes leírást kreálni ehhez a művelethez? Bocs ha hüleséget kérdeztem, kicsit láma vagyok ilyen téren. :lol: C16nz -nél ez működik ?
leslie Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 Az enyém c14nz, ezzel is meg lehet csinálni ezt a lefedéses eljárást? 8V-ben nincs AGR. Tudtommal.
stepor Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 Opel16v! Nem vagyok benne biztos, de úgy láttam, hogy a tengely csúcsán vagy trox, vagy imbusz van, szal sztem ki lehet tekerni, ha valaki precízen akarja tisztítani, vagy gondolom lehet bele venni tengelyt, ha esetleg elkopott. Ebben nem vagyok 100%, mert én nem tekertem ki, de sztem műxene.
2004tiborc Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 8V-ben nincs AGR. Tudtommal. Az enyemben van :lol: De le is zartam mert egyszer beragadt 8)
I_S Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 Na most akkor nekem van ilen szelepem, vagy nincs :?
opel16v Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 C-s motoroknál nincs AGR. Tengelyt nem lehet kivenni belőle.
Psziho Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 C-s motoroknál nincs AGR. Legalább tudom hogy nem ezért rángat... :?
Butragueno Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 Legalább tudom hogy nem ezért rángat... :? Vazze a tijed is rángat :?: :?: :?: Nekem opel16v kolléga már megmondta, hogy az első lépcsőben történt tűzoltás nem lesz elég, és hát igaza lett.... :lol: Jövő keddig bírja ki, mert akkor viszem valami ultra okos ######ihoz. (aszt mondják itt Pécsen minden autószervíz oda viszi a verdát, ha már semmi remény...mondjuk az igaz, hogy legalább 15 autó mindig van náluk, és másfél hét a várolista...) Csak tudjam megfizetni... :lol:
opel16v Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 No és ki ez a fazon? (3 évig Pécsen éltem, ott kezdtem az autósportot is, ismerek pár embert) Ha javasolhatom, keresd inkább Rolit (20/3350278). Én két profi Opeles szerelőt ismerek az országban, ő az egyik. :lol: Vasason van a műhelye.
Tom Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 No és ki ez a fazon? (3 évig Pécsen éltem, ott kezdtem az autósportot is, ismerek pár embert) Ha javasolhatom, keresd inkább Rolit (20/3350278). Én két profi Opeles szerelőt ismerek az országban, ő az egyik. :lol: Vasason van a műhelye. Ki a másik?
Butragueno Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 No és ki ez a fazon? (3 évig Pécsen éltem, ott kezdtem az autósportot is, ismerek pár embert) Ha javasolhatom, keresd inkább Rolit (20/3350278). Én két profi Opeles szerelőt ismerek az országban, ő az egyik. :lol: Vasason van a műhelye. Na itt vagyok :!: Nekem Gomorka Gábort ajánlották (kint van az Egyetemi Klinikánál, ahol a helikopter leesett... a PMFC aréna mellett), és csupa jót halottam róla... Nem ismered :?: Ez a Roli tényleg ennyire jó :?: Kurvára kéne valami megbízható, mert 3 hét múlva mennénk Horvátba, és hát nem bírnám ha ott robbannék le...
opel16v Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 Tom! Gondolkodj! :lol: Butragueno! Nem ismerem ezt a tagot. Rolit ajánlom figyelmedbe, Opelekre van specializálódva, nagyon ismeri szinte minden típusát, rutinos versenyszerelő is egyben. :lol: Ja, és nem mellékes, hogy nem hagyod a gatyád nála, és nem kezd el mindent kicseréltetni, amit nem is kell... :lol:
Butragueno Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 Tom! Gondolkodj! :lol: Butragueno! Nem ismerem ezt a tagot. Rolit ajánlom figyelmedbe, Opelekre van specializálódva, nagyon ismeri szinte minden típusát, rutinos versenyszerelő is egyben. :lol: Ja, és nem mellékes, hogy nem hagyod a gatyád nála, és nem kezd el mindent kicseréltetni, amit nem is kell... :lol: Hát akkor én őt most fölhívom :!: Köszönöm :!: :!:
Butragueno Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 Már le is beszéltem vele, holnap megyek hozzá de. Mégegyszer köszi :!:
opel16v Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 Szívesen. Tőle egyébként mindenféle tuningos dolgokról is tudsz tanácsot kérni, komolyan mozog a versenyvilágban. :lol: Nekem ő hiányzik legjobban Pécsről, pedig volt egy-két szép lányismerősöm is... :lol: :lol: :lol:
Butragueno Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 Szívesen. Tőle egyébként mindenféle tuningos dolgokról is tudsz tanácsot kérni, komolyan mozog a versenyvilágban. :lol: Nekem ő hiányzik legjobban Pécsről, pedig volt egy-két szép lányismerősöm is... :lol: :lol: :lol: Írok, hogy mi történt :!: Ha megengeded üdvözlöm a nevedben is... :lol:
Tom Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 Tom! Gondolkodj! :lol: Sejtettem, csak van még pár tuner arc! :wink:
Recommended Posts