pszilaj Elküldve Június20, 2011 Megoszt Elküldve Június20, 2011 Ja, valami leégős dolog volt, mert egy ideig erősödött, aztán elmúlt :D Nem lehet, hogy a motort rántotta arrébb a tartóbakokon? Lehet hülyeséget kérdezek, de már nem tudok mire gondolni. A legegyszerűbb összehasonlítani lenne a csövet egy másikkal, ami jó. Én már nem tudok mit kitalálni. Egyszerűen a katalizátor előrébb mászott. 1-2 centit legalább. Alternatív megoldás a cső meghosszabbítása lenne, de annyiért már veszek egy csövet bontóban. Főleg alacsony fordulaton hallatja hangját, 2000 fölött megszűnik, majd bal kanyarokban jön elő megint. Inkább meghajolhatott a cső és az a gond... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június20, 2011 Megoszt Elküldve Június20, 2011 Üdv mindenkinek!! Segítségeteket kérném a következő problémámban. Hideg motornál rángat az autó, nem akar fölgyorsulni, ha nyomkodom a gázt akkor fulladozik, de viszont ha leveszem a lábam a gázpedálról akkor jól megy alapjáratonn. Meleg motornál minden ok. 93-as C18NZ. Kb. 1 hete volt cserélve a benzin szűrő és a benzin pumpa. Meg kell nézni a kétvezetékes hőmérséklet jeladóját, mert talán az ECU melegnek látja a motort... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június20, 2011 Megoszt Elküldve Június20, 2011 Inkább meghajolhatott a cső és az a gond... Van esély arra, hogy jobb belátásra bírjam a csövet? Mondjuk melegítéssel és nagy erőkarral. Azt inkább nem csinálom, hogy megpakolom a kocsit, és most kifelé akadok fenn :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június20, 2011 Megoszt Elküldve Június20, 2011 Van esély arra, hogy jobb belátásra bírjam a csövet? Mondjuk melegítéssel és nagy erőkarral. Azt inkább nem csinálom, hogy megpakolom a kocsit, és most kifelé akadok fenn :D Kiszerelve persze, esély megvan rá, meg aztán úgysincs vesztenivalód, így nem maradhat örökre... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Kiszerelve persze, esély megvan rá, meg aztán úgysincs vesztenivalód, így nem maradhat örökre... Szereztem ma csövet bontóból, áttettem rá a katalizátort, beraktam a kocsi alá, rátettem a középső dobot. Megyek előre, hogy meghúzzam a két rugós csavart. Nem volt az igazi, kicsit igazítani kellett rajta, mert csálé volt. Meglazítom... :D Ha egyszer elindul az a bizonyos roller lefelé a lejtőn... Holnap megyek vele szerelőhöz, most egy csavar tartja (remélem tartja). Kábé olyan hangja van, mint a tuningsuzukiknak. Két nap az indulásig... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Szereztem ma csövet bontóból, áttettem rá a katalizátort, beraktam a kocsi alá, rátettem a középső dobot. Megyek előre, hogy meghúzzam a két rugós csavart. Nem volt az igazi, kicsit igazítani kellett rajta, mert csálé volt. Meglazítom... :D Ha egyszer elindul az a bizonyos roller lefelé a lejtőn... Holnap megyek vele szerelőhöz, most egy csavar tartja (remélem tartja). Kábé olyan hangja van, mint a tuningsuzukiknak. Két nap az indulásig... Ja a kipufrendszer csavarjai szeretnek törni, szerintem sima metrikus csavar, egy megfelelő átmérőjű, és hosszúságó mehet a helyére a vasbótból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Ja a kipufrendszer csavarjai szeretnek törni, szerintem sima metrikus csavar, egy megfelelő átmérőjű, és hosszúságú mehet a helyére a vasbótból. Az a baj, hogy ez a kipufogó rendszer egyetlen olyan csavar-párosa, ami átmenő csavarral nem helyettesíthető :D Legalábbis nem tudok róla. Ez a rugós résznél van. A csavar pedig új volt, unixból, 400 Forintért darabja :D El kell mennem szerelőhöz, nekem itthon nincs megfelelő szerszámozottságom ennek kibányászásához. Ha nem sikerül, gondolom ki lesz fúrva 12-re, és megy bele olyan. A lényeg már csak annyi, hogy legyen meg péntekig :D (mellesleg az összes többi csavar új már, ennek legalább örülhet a szerelő) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Ja a kipufrendszer csavarjai szeretnek törni, szerintem sima metrikus csavar, egy megfelelő átmérőjű, és hosszúságó mehet a helyére a vasbótból. Azé a 8.8 illendő, szerintem. 5.6 simán beletörik megint. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Azé a 8.8 illendő, szerintem. 5.6 simán beletörik megint. :D Hmmm...igazából nem néztem meg pontosan, nekem nem az tört bele, hanem a hátsó dob bilincse...meg a hővédő csavarjai... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Hmmm...igazából nem néztem meg pontosan, nekem nem az tört bele, hanem a hátsó dob bilincse...meg a hővédő csavarjai... :D próbáld ki, jó buli :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Szereztem ma csövet bontóból, áttettem rá a katalizátort, beraktam a kocsi alá, rátettem a középső dobot. Megyek előre, hogy meghúzzam a két rugós csavart. Nem volt az igazi, kicsit igazítani kellett rajta, mert csálé volt. Meglazítom... :D Ha egyszer elindul az a bizonyos roller lefelé a lejtőn... Holnap megyek vele szerelőhöz, most egy csavar tartja (remélem tartja). Kábé olyan hangja van, mint a tuningsuzukiknak. Két nap az indulásig... Látom rád sóztak két fünyiró kerék tengelyt :D . Nem első eset unix-nál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Látom rád sóztak két fünyiró kerék tengelyt :D . Nem első eset unix-nál. ..és amikor én réz csavart kértem a csavarboltban hülyének néztek, minek nekem az. Fúrja majd ő ki, ha beleszakad az acél scavart. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve Június21, 2011 Megoszt Elküldve Június21, 2011 Üdv! a 2.0 16v (136le) ecotec motor mennyire hajlamos az olajfogyasztásra? és mitől függ ez? mennyire hajtották , vagy olaj váltással csökkenthető? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Üdv! a 2.0 16v (136le) ecotec motor mennyire hajlamos az olajfogyasztásra? és mitől függ ez? mennyire hajtották , vagy olaj váltással csökkenthető? Az olajfogyás a kopottságól is függ, nameg ha kétszer annyi szimering van kétszer annyi a hely ahol lehet veszíteni. Olajcsere...sok szerelő tesz öregebb motorba pölö 15W40-et, mert "ebbe már ez köll" utánna meg ugye ezt nem eszi, na hát én megmondtam...struccpolitika. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Sziasztok! Látom ez a kipuf dolog elő jött szép lassan minden kedves tulajnál, én kb 1,5 éve cseréltem hátsó dobot, erre most a középső adta meg magát, beleszakadt a hátsóba. Na ott volt nekem is matek a csavarokkal és a szakadást én sem kerültem el sajna, de egy átmenő megoldotta a problémát, azt is rézpasztával raktam össze, talán 2 év múlva könyebb lesz bontani ha ismét szétrohad valami a rendszerben. Imádom az utángyári, kisipari, jó minőséget, össze-vissza van hajtogatva a cső és minden helyen újra kellett lazítani és rögzíteni a kötésekt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Az olajfogyás a kopottságól is függ, nameg ha kétszer annyi szimering van kétszer annyi a hely ahol lehet veszíteni. Olajcsere...sok szerelő tesz öregebb motorba pölö 15W40-et, mert "ebbe már ez köll" utánna meg ugye ezt nem eszi, na hát én megmondtam...struccpolitika. én eddig motorkerékpárokkal foglalkoztam, ott pl a KTM-emnél már gyárilag volt olyan amelyik olajat jobban fogyasztotta. Másikat pedig nem. Ilyenre gondoltam, hogy van amit jobban csipeget . Link to comment Megosztás: More sharing options...
jackdaniels87 Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Sziasztok Írtam már a múltkor hogy megállt az Astra ha visszavettem a gázt..., nah szóval most kivillogtattam a hibakódot és a 24-es hibát dobja ki ami a sebesség érzékelõ hibáját jelenti. Kivettem az órát ami régebben egy Calibrában volt, megnéztem a fóliát de minden rendben van ott. Az óra minden funkciója működik csak ez az egy hiba zavar, hogy folyton megáll. Ha valki tudja hogy mi a gond írjon feltétlenül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Sziasztok Írtam már a múltkor hogy megállt az Astra ha visszavettem a gázt..., nah szóval most kivillogtattam a hibakódot és a 24-es hibát dobja ki ami a sebesség érzékelõ hibáját jelenti. Kivettem az órát ami régebben egy Calibrában volt, megnéztem a fóliát de minden rendben van ott. Az óra minden funkciója működik csak ez az egy hiba zavar, hogy folyton megáll. Ha valki tudja hogy mi a gond írjon feltétlenül. A spirál fölött van egy 3 érintkezős csatlakozó, az is rendben van? Nagyon esélyes, hogy az ott lévő sebességjeladó van elhalódva. Mikor nekem elszakadt a spirál, ugyanez volt a jelenség. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 Sziasztok Írtam már a múltkor hogy megállt az Astra ha visszavettem a gázt..., nah szóval most kivillogtattam a hibakódot és a 24-es hibát dobja ki ami a sebesség érzékelõ hibáját jelenti. Kivettem az órát ami régebben egy Calibrában volt, megnéztem a fóliát de minden rendben van ott. Az óra minden funkciója működik csak ez az egy hiba zavar, hogy folyton megáll. Ha valki tudja hogy mi a gond írjon feltétlenül. Attól, hogy a fólia oké még maga az érzékelő lehet kuka. A középkijelző két gombjának egyidejű kábé 5 másodperces lenyomására kiírja a sebességet 53Km/h-ig? Ez az adat is ettől a jeladótól származik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jackdaniels87 Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 A spirál fölött van egy 3 érintkezős csatlakozó, az is rendben van? Nagyon esélyes, hogy az ott lévő sebességjeladó van elhalódva. Mikor nekem elszakadt a spirál, ugyanez volt a jelenség. :D De a Calibrában amiből átraktam semmi probléma nem volt vele. Esetleg ezt a jeladót ki lehet cserélni?...pl: van egy másik fajta óracsoportom csak abban nincs fordulatszámmérő és tűs a sebesség jeladó. Meg lehetne e oldani hogy a ford. számmérő is megmaradjon csak a tűs jeladót átcserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június22, 2011 Megoszt Elküldve Június22, 2011 De a Calibrában amiből átraktam semmi probléma nem volt vele. Esetleg ezt a jeladót ki lehet cserélni?...pl: van egy másik fajta óracsoportom csak abban nincs fordulatszámmérő és tűs a sebesség jeladó. Meg lehetne e oldani hogy a ford. számmérő is megmaradjon csak a tűs jeladót átcserélni. Ha méretre passzol, próba-cseresznye. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Polifémosz Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Sziasztok! Az 1,6 -os Ecotec Astrám alapjárata ingadozik. Főleg akkor, ha rövid járatás után (garázsba beállás) másnap hidegen újraindítom. Ilyenkor kicsit dadog is, de legtöbbször csak 1000-2500 közt ingatja a fordulatot. 1-2 perc tán spontán szűnik. Ismerős szerint alapjárati motor tisztítás vagy lambdaszonda. Szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Sziasztok! Az 1,6 -os Ecotec Astrám alapjárata ingadozik. Főleg akkor, ha rövid járatás után (garázsba beállás) másnap hidegen újraindítom. Ilyenkor kicsit dadog is, de legtöbbször csak 1000-2500 közt ingatja a fordulatot. 1-2 perc tán spontán szűnik. Ismerős szerint alapjárati motor tisztítás vagy lambdaszonda. Szerintetek? Szerintünk is alapjárati moci. A lambdát szerintem hidegen nem nézi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Június25, 2011 Megoszt Elküldve Június25, 2011 Hali. Mióta kicseréltem a gyertyákat, ngk-ra, azóta napi elsö inditáskor mindig elkezd ingadozni az alapjárat 2000- és lefuladás határon, de pár másodperc után beáll, és tartja ezt a magasabb 1500-2000 körüli fordulatot, majd kis melegedés után minden oké lesz. Elötte beru ultra x nevü gyertya volt benne, és nem volt ilyen gondja. Hali. Kicseréltem a gyertyákat használt NGK-ra, amikkel szarakodott, az BKR5EK volt, és most asszem BKR6EK van benne, ezzel rendesen indul, lehet szar az uj gyertya? Sztem nem hamis, megnéztem a linken lévö képeket, és minden oké vele, csak fos :D Kiderült mi okozta ezt a hibát az autónál, a 2 éve vásárolt "ugy" gyujtókábel szett, eddig birta. :P Aztán lehet hogy én téptem meg a kábelt, gyertyacserekor, de alig birtam lehúzni a gyertyárol a pipát. :D Most kapott egy szett Beru-t, ha jól tom ez a gyári kábele. Vissza kerültek a BKR5EK gyertyák is, és szépen indul, jár, :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rics Elküldve Június25, 2011 Megoszt Elküldve Június25, 2011 Sziasztok! Vezérmű szij csere c14nz benzines motornál 60ezrenként kell?Vagy km nem éri el idő hány év? Jól emlékszem a km-re? Elöre is köszi a választ! üdv Rics Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts