Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  Gabor -- C14Se írta:
Ja, valami leégős dolog volt, mert egy ideig erősödött, aztán elmúlt :D

Nem lehet, hogy a motort rántotta arrébb a tartóbakokon?

Lehet hülyeséget kérdezek, de már nem tudok mire gondolni.

A legegyszerűbb összehasonlítani lenne a csövet egy másikkal, ami jó.

Én már nem tudok mit kitalálni.

Egyszerűen a katalizátor előrébb mászott. 1-2 centit legalább.

Alternatív megoldás a cső meghosszabbítása lenne, de annyiért már veszek egy csövet bontóban.

Főleg alacsony fordulaton hallatja hangját, 2000 fölött megszűnik, majd bal kanyarokban jön elő megint.

Inkább meghajolhatott a cső és az a gond...

Elküldve
  a_lajos írta:
Üdv mindenkinek!!

Segítségeteket kérném a következő problémámban.

Hideg motornál rángat az autó, nem akar fölgyorsulni, ha nyomkodom a gázt akkor fulladozik, de viszont ha leveszem a lábam a gázpedálról akkor jól megy alapjáratonn. Meleg motornál minden ok.

93-as C18NZ.

Kb. 1 hete volt cserélve a benzin szűrő és a benzin pumpa.

Meg kell nézni a kétvezetékes hőmérséklet jeladóját, mert talán az ECU melegnek látja a motort...

Elküldve
  pszilaj írta:
Inkább meghajolhatott a cső és az a gond...

Van esély arra, hogy jobb belátásra bírjam a csövet?

Mondjuk melegítéssel és nagy erőkarral.

Azt inkább nem csinálom, hogy megpakolom a kocsit, és most kifelé akadok fenn :D

Elküldve
  Gabor -- C14Se írta:
Van esély arra, hogy jobb belátásra bírjam a csövet?

Mondjuk melegítéssel és nagy erőkarral.

Azt inkább nem csinálom, hogy megpakolom a kocsit, és most kifelé akadok fenn :D

Kiszerelve persze, esély megvan rá, meg aztán úgysincs vesztenivalód, így nem maradhat örökre...

Elküldve
  zotya975 írta:
Kiszerelve persze, esély megvan rá, meg aztán úgysincs vesztenivalód, így nem maradhat örökre...

Szereztem ma csövet bontóból, áttettem rá a katalizátort, beraktam a kocsi alá, rátettem a középső dobot.

Megyek előre, hogy meghúzzam a két rugós csavart.

Nem volt az igazi, kicsit igazítani kellett rajta, mert csálé volt.

Meglazítom... :D

DSC_8597_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha egyszer elindul az a bizonyos roller lefelé a lejtőn...

Holnap megyek vele szerelőhöz, most egy csavar tartja (remélem tartja). Kábé olyan hangja van, mint a tuningsuzukiknak.

Két nap az indulásig...

Elküldve
  Gabor -- C14Se írta:
Szereztem ma csövet bontóból, áttettem rá a katalizátort, beraktam a kocsi alá, rátettem a középső dobot.

Megyek előre, hogy meghúzzam a két rugós csavart.

Nem volt az igazi, kicsit igazítani kellett rajta, mert csálé volt.

Meglazítom... :D

Ha egyszer elindul az a bizonyos roller lefelé a lejtőn...

Holnap megyek vele szerelőhöz, most egy csavar tartja (remélem tartja). Kábé olyan hangja van, mint a tuningsuzukiknak.

Két nap az indulásig...

Ja a kipufrendszer csavarjai szeretnek törni, szerintem sima metrikus csavar, egy megfelelő átmérőjű, és hosszúságó mehet a helyére a vasbótból.

Elküldve
  zotya975 írta:
Ja a kipufrendszer csavarjai szeretnek törni, szerintem sima metrikus csavar, egy megfelelő átmérőjű, és hosszúságú mehet a helyére a vasbótból.

Az a baj, hogy ez a kipufogó rendszer egyetlen olyan csavar-párosa, ami átmenő csavarral nem helyettesíthető :D

Legalábbis nem tudok róla.

Ez a rugós résznél van.

A csavar pedig új volt, unixból, 400 Forintért darabja :D

El kell mennem szerelőhöz, nekem itthon nincs megfelelő szerszámozottságom ennek kibányászásához.

Ha nem sikerül, gondolom ki lesz fúrva 12-re, és megy bele olyan.

A lényeg már csak annyi, hogy legyen meg péntekig :D

(mellesleg az összes többi csavar új már, ennek legalább örülhet a szerelő)

Elküldve
  zotya975 írta:
Ja a kipufrendszer csavarjai szeretnek törni, szerintem sima metrikus csavar, egy megfelelő átmérőjű, és hosszúságó mehet a helyére a vasbótból.

Azé a 8.8 illendő, szerintem. 5.6 simán beletörik megint. :D

Elküldve
  daykiller írta:
Azé a 8.8 illendő, szerintem. 5.6 simán beletörik megint. :D

Hmmm...igazából nem néztem meg pontosan, nekem nem az tört bele, hanem a hátsó dob bilincse...meg a hővédő csavarjai... :D

Elküldve
  Gabor -- C14Se írta:
Szereztem ma csövet bontóból, áttettem rá a katalizátort, beraktam a kocsi alá, rátettem a középső dobot.

Megyek előre, hogy meghúzzam a két rugós csavart.

Nem volt az igazi, kicsit igazítani kellett rajta, mert csálé volt.

Meglazítom... :D

Ha egyszer elindul az a bizonyos roller lefelé a lejtőn...

Holnap megyek vele szerelőhöz, most egy csavar tartja (remélem tartja). Kábé olyan hangja van, mint a tuningsuzukiknak.

Két nap az indulásig...

Látom rád sóztak két fünyiró kerék tengelyt :D . Nem első eset unix-nál.

Elküldve
  Skorpijo írta:
Látom rád sóztak két fünyiró kerék tengelyt :D . Nem első eset unix-nál.

..és amikor én réz csavart kértem a csavarboltban hülyének néztek, minek nekem az.

Fúrja majd ő ki, ha beleszakad az acél scavart. :D

Elküldve

Üdv!

a 2.0 16v (136le) ecotec motor mennyire hajlamos az olajfogyasztásra? és mitől függ ez? mennyire hajtották , vagy olaj váltással csökkenthető?

Elküldve
  Nagymate írta:
Üdv!

a 2.0 16v (136le) ecotec motor mennyire hajlamos az olajfogyasztásra? és mitől függ ez? mennyire hajtották , vagy olaj váltással csökkenthető?

Az olajfogyás a kopottságól is függ, nameg ha kétszer annyi szimering van kétszer annyi a hely ahol lehet veszíteni. Olajcsere...sok szerelő tesz öregebb motorba pölö 15W40-et, mert "ebbe már ez köll" utánna meg ugye ezt nem eszi, na hát én megmondtam...struccpolitika.

Elküldve

Sziasztok!

Látom ez a kipuf dolog elő jött szép lassan minden kedves tulajnál, én kb 1,5 éve cseréltem hátsó dobot, erre most a középső adta meg magát, beleszakadt a hátsóba. Na ott volt nekem is matek a csavarokkal és a szakadást én sem kerültem el sajna, de egy átmenő megoldotta a problémát, azt is rézpasztával raktam össze, talán 2 év múlva könyebb lesz bontani ha ismét szétrohad valami a rendszerben. Imádom az utángyári, kisipari, jó minőséget, össze-vissza van hajtogatva a cső és minden helyen újra kellett lazítani és rögzíteni a kötésekt.

Elküldve
  zotya975 írta:
Az olajfogyás a kopottságól is függ, nameg ha kétszer annyi szimering van kétszer annyi a hely ahol lehet veszíteni. Olajcsere...sok szerelő tesz öregebb motorba pölö 15W40-et, mert "ebbe már ez köll" utánna meg ugye ezt nem eszi, na hát én megmondtam...struccpolitika.

én eddig motorkerékpárokkal foglalkoztam, ott pl a KTM-emnél már gyárilag volt olyan amelyik olajat jobban fogyasztotta. Másikat pedig nem. Ilyenre gondoltam, hogy van amit jobban csipeget .

Elküldve

Sziasztok

Írtam már a múltkor hogy megállt az Astra ha visszavettem a gázt..., nah szóval most kivillogtattam a hibakódot és a 24-es hibát dobja ki ami a sebesség érzékelõ hibáját jelenti. Kivettem az órát ami régebben egy Calibrában volt, megnéztem a fóliát de minden rendben van ott. Az óra minden funkciója működik csak ez az egy hiba zavar, hogy folyton megáll. Ha valki tudja hogy mi a gond írjon feltétlenül.

Elküldve
  jackdaniels87 írta:
Sziasztok

Írtam már a múltkor hogy megállt az Astra ha visszavettem a gázt..., nah szóval most kivillogtattam a hibakódot és a 24-es hibát dobja ki ami a sebesség érzékelõ hibáját jelenti. Kivettem az órát ami régebben egy Calibrában volt, megnéztem a fóliát de minden rendben van ott. Az óra minden funkciója működik csak ez az egy hiba zavar, hogy folyton megáll. Ha valki tudja hogy mi a gond írjon feltétlenül.

A spirál fölött van egy 3 érintkezős csatlakozó, az is rendben van? Nagyon esélyes, hogy az ott lévő sebességjeladó van elhalódva. Mikor nekem elszakadt a spirál, ugyanez volt a jelenség. :D

Elküldve
  jackdaniels87 írta:
Sziasztok

Írtam már a múltkor hogy megállt az Astra ha visszavettem a gázt..., nah szóval most kivillogtattam a hibakódot és a 24-es hibát dobja ki ami a sebesség érzékelõ hibáját jelenti. Kivettem az órát ami régebben egy Calibrában volt, megnéztem a fóliát de minden rendben van ott. Az óra minden funkciója működik csak ez az egy hiba zavar, hogy folyton megáll. Ha valki tudja hogy mi a gond írjon feltétlenül.

Attól, hogy a fólia oké még maga az érzékelő lehet kuka. A középkijelző két gombjának egyidejű kábé 5 másodperces lenyomására kiírja a sebességet 53Km/h-ig? Ez az adat is ettől a jeladótól származik.

Elküldve
  daykiller írta:
A spirál fölött van egy 3 érintkezős csatlakozó, az is rendben van? Nagyon esélyes, hogy az ott lévő sebességjeladó van elhalódva. Mikor nekem elszakadt a spirál, ugyanez volt a jelenség. :D

De a Calibrában amiből átraktam semmi probléma nem volt vele. Esetleg ezt a jeladót ki lehet cserélni?...pl: van egy másik fajta óracsoportom csak abban nincs fordulatszámmérő és tűs a sebesség jeladó. Meg lehetne e oldani hogy a ford. számmérő is megmaradjon csak a tűs jeladót átcserélni.

Elküldve
  jackdaniels87 írta:
De a Calibrában amiből átraktam semmi probléma nem volt vele. Esetleg ezt a jeladót ki lehet cserélni?...pl: van egy másik fajta óracsoportom csak abban nincs fordulatszámmérő és tűs a sebesség jeladó. Meg lehetne e oldani hogy a ford. számmérő is megmaradjon csak a tűs jeladót átcserélni.

Ha méretre passzol, próba-cseresznye. :D

Elküldve

Sziasztok!

Az 1,6 -os Ecotec Astrám alapjárata ingadozik. Főleg akkor, ha rövid járatás után (garázsba beállás) másnap hidegen újraindítom. Ilyenkor kicsit dadog is, de legtöbbször csak 1000-2500 közt ingatja a fordulatot. 1-2 perc tán spontán szűnik.

Ismerős szerint alapjárati motor tisztítás vagy lambdaszonda. Szerintetek?

Elküldve
  Polifémosz írta:
Sziasztok!

Az 1,6 -os Ecotec Astrám alapjárata ingadozik. Főleg akkor, ha rövid járatás után (garázsba beállás) másnap hidegen újraindítom. Ilyenkor kicsit dadog is, de legtöbbször csak 1000-2500 közt ingatja a fordulatot. 1-2 perc tán spontán szűnik.

Ismerős szerint alapjárati motor tisztítás vagy lambdaszonda. Szerintetek?

Szerintünk is alapjárati moci. A lambdát szerintem hidegen nem nézi :D

Elküldve
  1.6 16v írta:
Hali.

Mióta kicseréltem a gyertyákat, ngk-ra, azóta napi elsö inditáskor mindig elkezd ingadozni az alapjárat 2000- és lefuladás határon, de pár másodperc után beáll, és tartja ezt a magasabb 1500-2000 körüli fordulatot, majd kis melegedés után minden oké lesz.

Elötte beru ultra x nevü gyertya volt benne, és nem volt ilyen gondja.

  1.6 16v írta:
Hali.

Kicseréltem a gyertyákat használt NGK-ra, amikkel szarakodott, az BKR5EK volt, és most asszem BKR6EK van benne, ezzel rendesen indul, lehet szar az uj gyertya?

Sztem nem hamis, megnéztem a linken lévö képeket, és minden oké vele, csak fos :D

Kiderült mi okozta ezt a hibát az autónál, a 2 éve vásárolt "ugy" gyujtókábel szett, eddig birta. :P Aztán lehet hogy én téptem meg a kábelt, gyertyacserekor, de alig birtam lehúzni a gyertyárol a pipát. :D

Most kapott egy szett Beru-t, ha jól tom ez a gyári kábele. Vissza kerültek a BKR5EK gyertyák is, és szépen indul, jár, :D

Elküldve

Sziasztok!

Vezérmű szij csere c14nz benzines motornál 60ezrenként kell?Vagy km nem éri el idő hány év?

Jól emlékszem a km-re?

Elöre is köszi a választ!

üdv Rics

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.