Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ja, valami leégős dolog volt, mert egy ideig erősödött, aztán elmúlt :D

Nem lehet, hogy a motort rántotta arrébb a tartóbakokon?

Lehet hülyeséget kérdezek, de már nem tudok mire gondolni.

A legegyszerűbb összehasonlítani lenne a csövet egy másikkal, ami jó.

Én már nem tudok mit kitalálni.

Egyszerűen a katalizátor előrébb mászott. 1-2 centit legalább.

Alternatív megoldás a cső meghosszabbítása lenne, de annyiért már veszek egy csövet bontóban.

Főleg alacsony fordulaton hallatja hangját, 2000 fölött megszűnik, majd bal kanyarokban jön elő megint.

Inkább meghajolhatott a cső és az a gond...

Elküldve
Üdv mindenkinek!!

Segítségeteket kérném a következő problémámban.

Hideg motornál rángat az autó, nem akar fölgyorsulni, ha nyomkodom a gázt akkor fulladozik, de viszont ha leveszem a lábam a gázpedálról akkor jól megy alapjáratonn. Meleg motornál minden ok.

93-as C18NZ.

Kb. 1 hete volt cserélve a benzin szűrő és a benzin pumpa.

Meg kell nézni a kétvezetékes hőmérséklet jeladóját, mert talán az ECU melegnek látja a motort...

Elküldve
Inkább meghajolhatott a cső és az a gond...

Van esély arra, hogy jobb belátásra bírjam a csövet?

Mondjuk melegítéssel és nagy erőkarral.

Azt inkább nem csinálom, hogy megpakolom a kocsit, és most kifelé akadok fenn :D

Elküldve
Van esély arra, hogy jobb belátásra bírjam a csövet?

Mondjuk melegítéssel és nagy erőkarral.

Azt inkább nem csinálom, hogy megpakolom a kocsit, és most kifelé akadok fenn :D

Kiszerelve persze, esély megvan rá, meg aztán úgysincs vesztenivalód, így nem maradhat örökre...

Elküldve
Kiszerelve persze, esély megvan rá, meg aztán úgysincs vesztenivalód, így nem maradhat örökre...

Szereztem ma csövet bontóból, áttettem rá a katalizátort, beraktam a kocsi alá, rátettem a középső dobot.

Megyek előre, hogy meghúzzam a két rugós csavart.

Nem volt az igazi, kicsit igazítani kellett rajta, mert csálé volt.

Meglazítom... :D

DSC_8597_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha egyszer elindul az a bizonyos roller lefelé a lejtőn...

Holnap megyek vele szerelőhöz, most egy csavar tartja (remélem tartja). Kábé olyan hangja van, mint a tuningsuzukiknak.

Két nap az indulásig...

Elküldve
Szereztem ma csövet bontóból, áttettem rá a katalizátort, beraktam a kocsi alá, rátettem a középső dobot.

Megyek előre, hogy meghúzzam a két rugós csavart.

Nem volt az igazi, kicsit igazítani kellett rajta, mert csálé volt.

Meglazítom... :D

Ha egyszer elindul az a bizonyos roller lefelé a lejtőn...

Holnap megyek vele szerelőhöz, most egy csavar tartja (remélem tartja). Kábé olyan hangja van, mint a tuningsuzukiknak.

Két nap az indulásig...

Ja a kipufrendszer csavarjai szeretnek törni, szerintem sima metrikus csavar, egy megfelelő átmérőjű, és hosszúságó mehet a helyére a vasbótból.

Elküldve
Ja a kipufrendszer csavarjai szeretnek törni, szerintem sima metrikus csavar, egy megfelelő átmérőjű, és hosszúságú mehet a helyére a vasbótból.

Az a baj, hogy ez a kipufogó rendszer egyetlen olyan csavar-párosa, ami átmenő csavarral nem helyettesíthető :D

Legalábbis nem tudok róla.

Ez a rugós résznél van.

A csavar pedig új volt, unixból, 400 Forintért darabja :D

El kell mennem szerelőhöz, nekem itthon nincs megfelelő szerszámozottságom ennek kibányászásához.

Ha nem sikerül, gondolom ki lesz fúrva 12-re, és megy bele olyan.

A lényeg már csak annyi, hogy legyen meg péntekig :D

(mellesleg az összes többi csavar új már, ennek legalább örülhet a szerelő)

Elküldve
Ja a kipufrendszer csavarjai szeretnek törni, szerintem sima metrikus csavar, egy megfelelő átmérőjű, és hosszúságó mehet a helyére a vasbótból.

Azé a 8.8 illendő, szerintem. 5.6 simán beletörik megint. :D

Elküldve
Azé a 8.8 illendő, szerintem. 5.6 simán beletörik megint. :D

Hmmm...igazából nem néztem meg pontosan, nekem nem az tört bele, hanem a hátsó dob bilincse...meg a hővédő csavarjai... :D

Elküldve
Szereztem ma csövet bontóból, áttettem rá a katalizátort, beraktam a kocsi alá, rátettem a középső dobot.

Megyek előre, hogy meghúzzam a két rugós csavart.

Nem volt az igazi, kicsit igazítani kellett rajta, mert csálé volt.

Meglazítom... :D

Ha egyszer elindul az a bizonyos roller lefelé a lejtőn...

Holnap megyek vele szerelőhöz, most egy csavar tartja (remélem tartja). Kábé olyan hangja van, mint a tuningsuzukiknak.

Két nap az indulásig...

Látom rád sóztak két fünyiró kerék tengelyt :D . Nem első eset unix-nál.

Elküldve
Látom rád sóztak két fünyiró kerék tengelyt :D . Nem első eset unix-nál.

..és amikor én réz csavart kértem a csavarboltban hülyének néztek, minek nekem az.

Fúrja majd ő ki, ha beleszakad az acél scavart. :D

Elküldve

Üdv!

a 2.0 16v (136le) ecotec motor mennyire hajlamos az olajfogyasztásra? és mitől függ ez? mennyire hajtották , vagy olaj váltással csökkenthető?

Elküldve
Üdv!

a 2.0 16v (136le) ecotec motor mennyire hajlamos az olajfogyasztásra? és mitől függ ez? mennyire hajtották , vagy olaj váltással csökkenthető?

Az olajfogyás a kopottságól is függ, nameg ha kétszer annyi szimering van kétszer annyi a hely ahol lehet veszíteni. Olajcsere...sok szerelő tesz öregebb motorba pölö 15W40-et, mert "ebbe már ez köll" utánna meg ugye ezt nem eszi, na hát én megmondtam...struccpolitika.

Elküldve

Sziasztok!

Látom ez a kipuf dolog elő jött szép lassan minden kedves tulajnál, én kb 1,5 éve cseréltem hátsó dobot, erre most a középső adta meg magát, beleszakadt a hátsóba. Na ott volt nekem is matek a csavarokkal és a szakadást én sem kerültem el sajna, de egy átmenő megoldotta a problémát, azt is rézpasztával raktam össze, talán 2 év múlva könyebb lesz bontani ha ismét szétrohad valami a rendszerben. Imádom az utángyári, kisipari, jó minőséget, össze-vissza van hajtogatva a cső és minden helyen újra kellett lazítani és rögzíteni a kötésekt.

Elküldve
Az olajfogyás a kopottságól is függ, nameg ha kétszer annyi szimering van kétszer annyi a hely ahol lehet veszíteni. Olajcsere...sok szerelő tesz öregebb motorba pölö 15W40-et, mert "ebbe már ez köll" utánna meg ugye ezt nem eszi, na hát én megmondtam...struccpolitika.

én eddig motorkerékpárokkal foglalkoztam, ott pl a KTM-emnél már gyárilag volt olyan amelyik olajat jobban fogyasztotta. Másikat pedig nem. Ilyenre gondoltam, hogy van amit jobban csipeget .

Elküldve

Sziasztok

Írtam már a múltkor hogy megállt az Astra ha visszavettem a gázt..., nah szóval most kivillogtattam a hibakódot és a 24-es hibát dobja ki ami a sebesség érzékelõ hibáját jelenti. Kivettem az órát ami régebben egy Calibrában volt, megnéztem a fóliát de minden rendben van ott. Az óra minden funkciója működik csak ez az egy hiba zavar, hogy folyton megáll. Ha valki tudja hogy mi a gond írjon feltétlenül.

Elküldve
Sziasztok

Írtam már a múltkor hogy megállt az Astra ha visszavettem a gázt..., nah szóval most kivillogtattam a hibakódot és a 24-es hibát dobja ki ami a sebesség érzékelõ hibáját jelenti. Kivettem az órát ami régebben egy Calibrában volt, megnéztem a fóliát de minden rendben van ott. Az óra minden funkciója működik csak ez az egy hiba zavar, hogy folyton megáll. Ha valki tudja hogy mi a gond írjon feltétlenül.

A spirál fölött van egy 3 érintkezős csatlakozó, az is rendben van? Nagyon esélyes, hogy az ott lévő sebességjeladó van elhalódva. Mikor nekem elszakadt a spirál, ugyanez volt a jelenség. :D

Elküldve
Sziasztok

Írtam már a múltkor hogy megállt az Astra ha visszavettem a gázt..., nah szóval most kivillogtattam a hibakódot és a 24-es hibát dobja ki ami a sebesség érzékelõ hibáját jelenti. Kivettem az órát ami régebben egy Calibrában volt, megnéztem a fóliát de minden rendben van ott. Az óra minden funkciója működik csak ez az egy hiba zavar, hogy folyton megáll. Ha valki tudja hogy mi a gond írjon feltétlenül.

Attól, hogy a fólia oké még maga az érzékelő lehet kuka. A középkijelző két gombjának egyidejű kábé 5 másodperces lenyomására kiírja a sebességet 53Km/h-ig? Ez az adat is ettől a jeladótól származik.

Elküldve
A spirál fölött van egy 3 érintkezős csatlakozó, az is rendben van? Nagyon esélyes, hogy az ott lévő sebességjeladó van elhalódva. Mikor nekem elszakadt a spirál, ugyanez volt a jelenség. :D

De a Calibrában amiből átraktam semmi probléma nem volt vele. Esetleg ezt a jeladót ki lehet cserélni?...pl: van egy másik fajta óracsoportom csak abban nincs fordulatszámmérő és tűs a sebesség jeladó. Meg lehetne e oldani hogy a ford. számmérő is megmaradjon csak a tűs jeladót átcserélni.

Elküldve
De a Calibrában amiből átraktam semmi probléma nem volt vele. Esetleg ezt a jeladót ki lehet cserélni?...pl: van egy másik fajta óracsoportom csak abban nincs fordulatszámmérő és tűs a sebesség jeladó. Meg lehetne e oldani hogy a ford. számmérő is megmaradjon csak a tűs jeladót átcserélni.

Ha méretre passzol, próba-cseresznye. :D

Elküldve

Sziasztok!

Az 1,6 -os Ecotec Astrám alapjárata ingadozik. Főleg akkor, ha rövid járatás után (garázsba beállás) másnap hidegen újraindítom. Ilyenkor kicsit dadog is, de legtöbbször csak 1000-2500 közt ingatja a fordulatot. 1-2 perc tán spontán szűnik.

Ismerős szerint alapjárati motor tisztítás vagy lambdaszonda. Szerintetek?

Elküldve
Sziasztok!

Az 1,6 -os Ecotec Astrám alapjárata ingadozik. Főleg akkor, ha rövid járatás után (garázsba beállás) másnap hidegen újraindítom. Ilyenkor kicsit dadog is, de legtöbbször csak 1000-2500 közt ingatja a fordulatot. 1-2 perc tán spontán szűnik.

Ismerős szerint alapjárati motor tisztítás vagy lambdaszonda. Szerintetek?

Szerintünk is alapjárati moci. A lambdát szerintem hidegen nem nézi :D

Elküldve
Hali.

Mióta kicseréltem a gyertyákat, ngk-ra, azóta napi elsö inditáskor mindig elkezd ingadozni az alapjárat 2000- és lefuladás határon, de pár másodperc után beáll, és tartja ezt a magasabb 1500-2000 körüli fordulatot, majd kis melegedés után minden oké lesz.

Elötte beru ultra x nevü gyertya volt benne, és nem volt ilyen gondja.

Hali.

Kicseréltem a gyertyákat használt NGK-ra, amikkel szarakodott, az BKR5EK volt, és most asszem BKR6EK van benne, ezzel rendesen indul, lehet szar az uj gyertya?

Sztem nem hamis, megnéztem a linken lévö képeket, és minden oké vele, csak fos :D

Kiderült mi okozta ezt a hibát az autónál, a 2 éve vásárolt "ugy" gyujtókábel szett, eddig birta. :P Aztán lehet hogy én téptem meg a kábelt, gyertyacserekor, de alig birtam lehúzni a gyertyárol a pipát. :D

Most kapott egy szett Beru-t, ha jól tom ez a gyári kábele. Vissza kerültek a BKR5EK gyertyák is, és szépen indul, jár, :D

Elküldve

Sziasztok!

Vezérmű szij csere c14nz benzines motornál 60ezrenként kell?Vagy km nem éri el idő hány év?

Jól emlékszem a km-re?

Elöre is köszi a választ!

üdv Rics

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.