Sunci Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Én ezzel kommunikálok vele: :D :D :D :P :lol: :lol: :lol: :D Én kíváncsi lennék a szenzorok adataira/ és kellene valami adat hogy melyik szenzor mettől meddig feszültsége jó érték stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Én ezzel kommunikálok vele: http://kepfeltoltes.hu/110618/96032f91-53e9-4e86-b974-d47959b29bb6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[mg] :D Én azért professzionálisabb kiolvasót használok...:D Egy duplaszálas, nem sodrott réz vezeték, aminek az egyik vége össze van tekerve, van berakva a bizti táblához... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Én azért professzionálisabb kiolvasót használok...:D Egy duplaszálas, nem sodrott réz vezeték, aminek az egyik vége össze van tekerve, van berakva a bizti táblához... :D Mostanában nem volt gond vele, bár reggel kijáráskor volt egy kis fuldoklás, nem adtam gázt, hagytam hadd bontakozzon ki , ügyesen megoldota egyedül, felpörgette 2000-ig aztán visszaállt 1000-re a hideg alapjáratra. Valszeg a lötyögő tengelyű alapjárati moci okozza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Mostanában nem volt gond vele, bár reggel kijáráskor volt egy kis fuldoklás, nem adtam gázt, hagytam hadd bontakozzon ki , ügyesen megoldota egyedül, felpörgette 2000-ig aztán visszaállt 1000-re a hideg alapjáratra. Valszeg a lötyögő tengelyű alapjárati moci okozza. Én azért hetente kiolvasom, mert a lezárt EGR szelep miatt majdhogynem állandóan világít. Sosem tudni, nem e más baja van... :D De mindig csak az a francos 0400-as hibát tárolja! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Én azért hetente kiolvasom, mert a lezárt EGR szelep miatt majdhogynem állandóan világít. Sosem tudni, nem e más baja van... :D De mindig csak az a francos 0400-as hibát tárolja! :D Szerencsére egyszerű motorral szerelték az enyémet, utoljára a vezszíjszakadáskor volt sárga lámpa. Nemis egyszer egy bazi nagy pocsolyába mentem bele, akkor gyulladt fel a töltésjelzővel együtt. De akkor a motorháztetőről bellülről csöpögött a víz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Az ECU-nak miért kell tudni róla hogy mennyivel megy az autó? Magasan tartja a fordulatszámot amíg gurul a kocsi. Pölö ha motorfékkel gurulsz a lámpa fele akkor nekem kábé 1500-as fordulatszámnál tűnik el a motorfék ekkor már "ad gázt" az ECU. Igazából nem a mennyivel megy érdekli hanem csak az, hogy megy. Vagy ha üzemmeleg állapotban üresben gurulsz, akkor 1000-n pörög a motor, aztán ahogy megáll a bódé, leesik normál meleg alapjáratra. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunci Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Nemrég jöttem haza a "gépsárkánnyal" :D és már megint csalódnom kellett. Eddig csak panaszkodtam hogy gyenge mint a harmat de, mondom most teszteljünk akkor. 2esbe gurulásig, szinte alapjáratról padló. Egészen 60-70km/h-ig kihúzattam és amit észrevettem... hát majdnem dobtam egy smiley-it. Olyat csinál a moci mint ha kihagyna a gyújtás. Ezt még szkóppal le fogom ellenőrizni élesbe. Vagyis egyszer "húz" egyszer nem, szaggatottan húz. Mi lehet a gubanc? Csak üzem melegen csinálja. Hidegen ráfogom hogy még majdnem tökéletes is. AC pumpa, benyó szivattyú légszűrő cserélve kb. 1 hónapja. szal nem létezik hogy ne kapna elég anyagot. Ötlet? Mi okozhat ilyet? Hol keressem a hibát? Mit nézzek meg? Merre induljak? Legszívesebben a bontó felé venném az irányt, a kasznit sajnálnám egyedül, az tetszik. (Ha tényleg gyújtás baja lenne akkor hidegen is ezt csinálná.) Mennyibe fájna belepattintani egy C20LET mocit? Mit kell cserélni (gondolom a moci mellé a váltót mert ez nem bírná ki)? Mennyibe lenne a papírmunka? Biztosítás egyebek mennyivel emelkednének? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Nemrég jöttem haza a "gépsárkánnyal" :D és már megint csalódnom kellett. Eddig csak panaszkodtam hogy gyenge mint a harmat de, mondom most teszteljünk akkor. 2esbe gurulásig, szinte alapjáratról padló. Egészen 60-70km/h-ig kihúzattam és amit észrevettem... hát majdnem dobtam egy smiley-it. Olyat csinál a moci mint ha kihagyna a gyújtás. Ezt még szkóppal le fogom ellenőrizni élesbe. Vagyis egyszer "húz" egyszer nem, szaggatottan húz. Mi lehet a gubanc? Csak üzem melegen csinálja. Hidegen ráfogom hogy még majdnem tökéletes is. AC pumpa, benyó szivattyú légszűrő cserélve kb. 1 hónapja. szal nem létezik hogy ne kapna elég anyagot. Ötlet? Mi okozhat ilyet? Hol keressem a hibát? Mit nézzek meg? Merre induljak? Legszívesebben a bontó felé venném az irányt, a kasznit sajnálnám egyedül, az tetszik. (Ha tényleg gyújtás baja lenne akkor hidegen is ezt csinálná.) Mennyibe fájna belepattintani egy C20LET mocit? Mit kell cserélni (gondolom a moci mellé a váltót mert ez nem bírná ki)? Mennyibe lenne a papírmunka? Biztosítás egyebek mennyivel emelkednének? Hát amiket itt olvastam a fórumon, akkor sztem súrolná az 1 misit, mire a kálvária végére érnél...mármint a hivatalos verzóban... Sztem kellene szakműhelyes lambda-szonda mérést csinálni... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Hát amiket itt olvastam a fórumon, akkor sztem súrolná az 1 misit, mire a kálvária végére érnél...mármint a hivatalos verzóban... Sztem kellene szakműhelyes lambda-szonda mérést csinálni... :D Talán 1m...de akkor még csak egy gyári motorról van szó, amit nem újított fel teljesen. :D Márpedig ugye szinte mindegyik hibátlan, és gondmentes. Ja és necces a lepapírozás is. :D +fék+futómű Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunci Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Igen igen.... Számítottam rá. Sajna a calibra meg csak 2 ajtós.... Nem akarok kiszállni hogy a hátam mögött bújkáljanak befelé. A fogyasztásáról mit tudtok? 90km/h-nál olyan 7-8 liter? (valami ilyesmit olvastam valahol) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunci Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Mennyit érne ez a kocsi most? 2,5 éve 520ba vettem, mint első autó. Azóta már sokszor megbántam.... :D Azóta kb 200-250e lett ráköltve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Mennyit érne ez a kocsi most? 2,5 éve 520ba vettem, mint első autó. Azóta már sokszor megbántam.... :D Azóta kb 200-250e lett ráköltve. Ha jó állapotban van, akkor 400 körül... :D Te még jobban jártál, mint én... Én 2004 decemberben vettem 1,3 milláért...:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Nemrég jöttem haza a "gépsárkánnyal" :D és már megint csalódnom kellett. Eddig csak panaszkodtam hogy gyenge mint a harmat de, mondom most teszteljünk akkor. 2esbe gurulásig, szinte alapjáratról padló. Egészen 60-70km/h-ig kihúzattam és amit észrevettem... hát majdnem dobtam egy smiley-it. Olyat csinál a moci mint ha kihagyna a gyújtás. Ezt még szkóppal le fogom ellenőrizni élesbe. Vagyis egyszer "húz" egyszer nem, szaggatottan húz. Mi lehet a gubanc? Csak üzem melegen csinálja. Hidegen ráfogom hogy még majdnem tökéletes is. AC pumpa, benyó szivattyú légszűrő cserélve kb. 1 hónapja. szal nem létezik hogy ne kapna elég anyagot. Ötlet? Mi okozhat ilyet? Hol keressem a hibát? Mit nézzek meg? Merre induljak? Legszívesebben a bontó felé venném az irányt, a kasznit sajnálnám egyedül, az tetszik. (Ha tényleg gyújtás baja lenne akkor hidegen is ezt csinálná.) Mennyibe fájna belepattintani egy C20LET mocit? Mit kell cserélni (gondolom a moci mellé a váltót mert ez nem bírná ki)? Mennyibe lenne a papírmunka? Biztosítás egyebek mennyivel emelkednének? Akkor az enyém is szar? Csinál néha ilyet, úgy hallani, hogy :dadadadadadadadada.. :P Mennyit érne ez a kocsi most? 2,5 éve 520ba vettem, mint első autó. Azóta már sokszor megbántam.... :D Azóta kb 200-250e lett ráköltve. 4 éve vettem 600-ért, pont a tavalyi Blitz-kor duplázta meg az értéket némi segédlettel. :lol: Idén nem hiszem hogy megyek, mert ha megint duplázok vagyonosodási vizsgálat indul ellenem. :D Egy sima culáger egyszerűen nem kereshet ennyit. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Akkor az enyém is szar? Csinál néha ilyet, úgy hallani, hogy :dadadadadadadadada.. :lol: 4 éve vettem 600-ért, pont a tavalyi Blitz-kor duplázta meg az értéket némi segédlettel. :lol: Idén nem hiszem hogy megyek, mert ha megint duplázok vagyonosodási vizsgálat indul ellenem. :D Egy sima culáger egyszerűen nem kereshet ennyit. :D :D :D :P gyere, majd az enyémet a tied mögé kötjük, és majd fékezek, ha te elfelejtenél :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Akkor az enyém is szar? Csinál néha ilyet, úgy hallani, hogy :dadadadadadadadada.. :D Csak ha ötödikben csinálja. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 :D :D :P gyere, majd az enyémet a tied mögé kötjük, és majd fékezek, ha te elfelejtenél :lol: Nem volt baj a fékkel, szépen meg is állt...a két első kerék. :lol: Csak ha ötödikben csinálja. :D Eddíg csak 3-ban volt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Nem volt baj a fékkel, szépen meg is állt...a két első kerék. :D Jóó persze, de ha elalszol, és 50 méterrel később kezdesz el fékezni, vizen, akkor csont mindegy hogy az utolsó 5 méteren áll -e a kerék, vagy nem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
norbert76 Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Nemrég jöttem haza a "gépsárkánnyal" :D és már megint csalódnom kellett. Eddig csak panaszkodtam hogy gyenge mint a harmat de, mondom most teszteljünk akkor. 2esbe gurulásig, szinte alapjáratról padló. Egészen 60-70km/h-ig kihúzattam és amit észrevettem... hát majdnem dobtam egy smiley-it. Olyat csinál a moci mint ha kihagyna a gyújtás. Ezt még szkóppal le fogom ellenőrizni élesbe. Vagyis egyszer "húz" egyszer nem, szaggatottan húz. Mi lehet a gubanc? Csak üzem melegen csinálja. Hidegen ráfogom hogy még majdnem tökéletes is. AC pumpa, benyó szivattyú légszűrő cserélve kb. 1 hónapja. szal nem létezik hogy ne kapna elég anyagot. Ötlet? Mi okozhat ilyet? Hol keressem a hibát? Mit nézzek meg? Merre induljak? Legszívesebben a bontó felé venném az irányt, a kasznit sajnálnám egyedül, az tetszik. (Ha tényleg gyújtás baja lenne akkor hidegen is ezt csinálná.) Mennyibe fájna belepattintani egy C20LET mocit? Mit kell cserélni (gondolom a moci mellé a váltót mert ez nem bírná ki)? Mennyibe lenne a papírmunka? Biztosítás egyebek mennyivel emelkednének? Gyujtókábel és gyertya? A gyertya höre hülyülhet,s persze a gyujtásvezérlő is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Jóó persze, de ha elalszol, és 50 méterrel később kezdesz el fékezni, vizen, akkor csont mindegy hogy az utolsó 5 méteren áll -e a kerék, vagy nem :D A körülmények szerencsételen közjátékának az áldozata lettem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunci Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Hali. Mióta kicseréltem a gyertyákat, ngk-ra, azóta napi elsö inditáskor mindig elkezd ingadozni az alapjárat 2000- és lefuladás határon, de pár másodperc után beáll, és tartja ezt a magasabb 1500-2000 körüli fordulatot, majd kis melegedés után minden oké lesz. Elötte beru ultra x nevü gyertya volt benne, és nem volt ilyen gondja. http://www.kovacsauto.hu/fs_main.php?fsurl...tya/ngk_gyertya http://hyundaiaccent.atw.hu/temp/szereles/gyertya/index.html Hali. Kicseréltem a gyertyákat használt NGK-ra, amikkel szarakodott, az BKR5EK volt, és most asszem BKR6EK van benne, ezzel rendesen indul, lehet szar az uj gyertya? Sztem nem hamis, megnéztem a linken lévö képeket, és minden oké vele, csak fos :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 Hali. Kicseréltem a gyertyákat használt NGK-ra, amikkel szarakodott, az BKR5EK volt, és most asszem BKR6EK van benne, ezzel rendesen indul, lehet szar az uj gyertya? Sztem nem hamis, megnéztem a linken lévö képeket, és minden oké vele, csak fos :D Vagy csak nem megfelelő a hőértéke. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 egy olyan kérdésem lenne hogy a vízhőfok visszajelző a műszerfalon ingadozik, amikor lassan megyek városba felmegy 100ig de mikor városon kívül vagyok menetszél hatására vissza hűl 90re,a ventilátor bekapcsol nem értem:( mennyin kellene állni a mutatónak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Június18, 2011 Megoszt Elküldve Június18, 2011 egy olyan kérdésem lenne hogy a vízhőfok visszajelző a műszerfalon ingadozik, amikor lassan megyek városba felmegy 100ig de mikor városon kívül vagyok menetszél hatására vissza hűl 90re,a ventilátor bekapcsol nem értem:( mennyin kellene állni a mutatónak. Nálam is 90 és 100 között szokott mozogni a hőfokmutató általában, ez a közlekedéstől függő hűtési viszonyok folyamatos változása miatt teljesen normális. Ez a kezelésiből van, Opelék leegyszerűsítve így fogalmaznak: Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Június19, 2011 Megoszt Elküldve Június19, 2011 Vagy csak nem megfelelő a hőértéke. Ezt hozza az unixos alkatrészkeresö x16xel-hez. De több opel motorhoz is ezt hozza BKR5EK Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts