Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Én azért professzionálisabb kiolvasót használok...:D

Egy duplaszálas, nem sodrott réz vezeték, aminek az egyik vége össze van tekerve, van berakva a bizti táblához... :D

Mostanában nem volt gond vele, bár reggel kijáráskor volt egy kis fuldoklás, nem adtam gázt, hagytam hadd bontakozzon ki , ügyesen megoldota egyedül, felpörgette 2000-ig aztán visszaállt 1000-re a hideg alapjáratra. Valszeg a lötyögő tengelyű alapjárati moci okozza.

Link to comment
Megosztás:

Mostanában nem volt gond vele, bár reggel kijáráskor volt egy kis fuldoklás, nem adtam gázt, hagytam hadd bontakozzon ki , ügyesen megoldota egyedül, felpörgette 2000-ig aztán visszaállt 1000-re a hideg alapjáratra. Valszeg a lötyögő tengelyű alapjárati moci okozza.

Én azért hetente kiolvasom, mert a lezárt EGR szelep miatt majdhogynem állandóan világít. Sosem tudni, nem e más baja van... :D

De mindig csak az a francos 0400-as hibát tárolja! :D

Link to comment
Megosztás:

Én azért hetente kiolvasom, mert a lezárt EGR szelep miatt majdhogynem állandóan világít. Sosem tudni, nem e más baja van... :D

De mindig csak az a francos 0400-as hibát tárolja! :D

Szerencsére egyszerű motorral szerelték az enyémet, utoljára a vezszíjszakadáskor volt sárga lámpa. Nemis egyszer egy bazi nagy pocsolyába mentem bele, akkor gyulladt fel a töltésjelzővel együtt. De akkor a motorháztetőről bellülről csöpögött a víz. :D

Link to comment
Megosztás:

Az ECU-nak miért kell tudni róla hogy mennyivel megy az autó?

Magasan tartja a fordulatszámot amíg gurul a kocsi. Pölö ha motorfékkel gurulsz a lámpa fele akkor nekem kábé 1500-as fordulatszámnál tűnik el a motorfék ekkor már "ad gázt" az ECU. Igazából nem a mennyivel megy érdekli hanem csak az, hogy megy.

Vagy ha üzemmeleg állapotban üresben gurulsz, akkor 1000-n pörög a motor, aztán ahogy megáll a bódé, leesik normál meleg alapjáratra. :D

Link to comment
Megosztás:

Nemrég jöttem haza a "gépsárkánnyal" :D és már megint csalódnom kellett.

Eddig csak panaszkodtam hogy gyenge mint a harmat de, mondom most teszteljünk akkor.

2esbe gurulásig, szinte alapjáratról padló. Egészen 60-70km/h-ig kihúzattam és amit észrevettem... hát majdnem dobtam egy smiley-it.

Olyat csinál a moci mint ha kihagyna a gyújtás. Ezt még szkóppal le fogom ellenőrizni élesbe.

Vagyis egyszer "húz" egyszer nem, szaggatottan húz. Mi lehet a gubanc? Csak üzem melegen csinálja. Hidegen ráfogom hogy még majdnem tökéletes is.

AC pumpa, benyó szivattyú légszűrő cserélve kb. 1 hónapja. szal nem létezik hogy ne kapna elég anyagot.

Ötlet? Mi okozhat ilyet? Hol keressem a hibát? Mit nézzek meg? Merre induljak? Legszívesebben a bontó felé venném az irányt, a kasznit sajnálnám egyedül, az tetszik.

(Ha tényleg gyújtás baja lenne akkor hidegen is ezt csinálná.)

Mennyibe fájna belepattintani egy C20LET mocit? Mit kell cserélni (gondolom a moci mellé a váltót mert ez nem bírná ki)? Mennyibe lenne a papírmunka? Biztosítás egyebek mennyivel emelkednének?

Link to comment
Megosztás:

Nemrég jöttem haza a "gépsárkánnyal" :D és már megint csalódnom kellett.

Eddig csak panaszkodtam hogy gyenge mint a harmat de, mondom most teszteljünk akkor.

2esbe gurulásig, szinte alapjáratról padló. Egészen 60-70km/h-ig kihúzattam és amit észrevettem... hát majdnem dobtam egy smiley-it.

Olyat csinál a moci mint ha kihagyna a gyújtás. Ezt még szkóppal le fogom ellenőrizni élesbe.

Vagyis egyszer "húz" egyszer nem, szaggatottan húz. Mi lehet a gubanc? Csak üzem melegen csinálja. Hidegen ráfogom hogy még majdnem tökéletes is.

AC pumpa, benyó szivattyú légszűrő cserélve kb. 1 hónapja. szal nem létezik hogy ne kapna elég anyagot.

Ötlet? Mi okozhat ilyet? Hol keressem a hibát? Mit nézzek meg? Merre induljak? Legszívesebben a bontó felé venném az irányt, a kasznit sajnálnám egyedül, az tetszik.

(Ha tényleg gyújtás baja lenne akkor hidegen is ezt csinálná.)

Mennyibe fájna belepattintani egy C20LET mocit? Mit kell cserélni (gondolom a moci mellé a váltót mert ez nem bírná ki)? Mennyibe lenne a papírmunka? Biztosítás egyebek mennyivel emelkednének?

Hát amiket itt olvastam a fórumon, akkor sztem súrolná az 1 misit, mire a kálvária végére érnél...mármint a hivatalos verzóban...

Sztem kellene szakműhelyes lambda-szonda mérést csinálni... :D

Link to comment
Megosztás:

Hát amiket itt olvastam a fórumon, akkor sztem súrolná az 1 misit, mire a kálvária végére érnél...mármint a hivatalos verzóban...

Sztem kellene szakműhelyes lambda-szonda mérést csinálni... :D

Talán 1m...de akkor még csak egy gyári motorról van szó, amit nem újított fel teljesen. :D Márpedig ugye szinte mindegyik hibátlan, és gondmentes.

Ja és necces a lepapírozás is. :D +fék+futómű

Link to comment
Megosztás:

Mennyit érne ez a kocsi most? 2,5 éve 520ba vettem, mint első autó. Azóta már sokszor megbántam.... :D

Azóta kb 200-250e lett ráköltve.

Ha jó állapotban van, akkor 400 körül... :D

Te még jobban jártál, mint én...

Én 2004 decemberben vettem 1,3 milláért...:D

Link to comment
Megosztás:

Nemrég jöttem haza a "gépsárkánnyal" :D és már megint csalódnom kellett.

Eddig csak panaszkodtam hogy gyenge mint a harmat de, mondom most teszteljünk akkor.

2esbe gurulásig, szinte alapjáratról padló. Egészen 60-70km/h-ig kihúzattam és amit észrevettem... hát majdnem dobtam egy smiley-it.

Olyat csinál a moci mint ha kihagyna a gyújtás. Ezt még szkóppal le fogom ellenőrizni élesbe.

Vagyis egyszer "húz" egyszer nem, szaggatottan húz. Mi lehet a gubanc? Csak üzem melegen csinálja. Hidegen ráfogom hogy még majdnem tökéletes is.

AC pumpa, benyó szivattyú légszűrő cserélve kb. 1 hónapja. szal nem létezik hogy ne kapna elég anyagot.

Ötlet? Mi okozhat ilyet? Hol keressem a hibát? Mit nézzek meg? Merre induljak? Legszívesebben a bontó felé venném az irányt, a kasznit sajnálnám egyedül, az tetszik.

(Ha tényleg gyújtás baja lenne akkor hidegen is ezt csinálná.)

Mennyibe fájna belepattintani egy C20LET mocit? Mit kell cserélni (gondolom a moci mellé a váltót mert ez nem bírná ki)? Mennyibe lenne a papírmunka? Biztosítás egyebek mennyivel emelkednének?

Akkor az enyém is szar? Csinál néha ilyet, úgy hallani, hogy :dadadadadadadadada.. :P

Mennyit érne ez a kocsi most? 2,5 éve 520ba vettem, mint első autó. Azóta már sokszor megbántam.... :D

Azóta kb 200-250e lett ráköltve.

4 éve vettem 600-ért, pont a tavalyi Blitz-kor duplázta meg az értéket némi segédlettel. :lol: Idén nem hiszem hogy megyek, mert ha megint duplázok vagyonosodási vizsgálat indul ellenem. :D Egy sima culáger egyszerűen nem kereshet ennyit. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Akkor az enyém is szar? Csinál néha ilyet, úgy hallani, hogy :dadadadadadadadada.. :lol:

4 éve vettem 600-ért, pont a tavalyi Blitz-kor duplázta meg az értéket némi segédlettel. :lol: Idén nem hiszem hogy megyek, mert ha megint duplázok vagyonosodási vizsgálat indul ellenem. :D Egy sima culáger egyszerűen nem kereshet ennyit. :D

:D :D :P gyere, majd az enyémet a tied mögé kötjük, és majd fékezek, ha te elfelejtenél :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nemrég jöttem haza a "gépsárkánnyal" :D és már megint csalódnom kellett.

Eddig csak panaszkodtam hogy gyenge mint a harmat de, mondom most teszteljünk akkor.

2esbe gurulásig, szinte alapjáratról padló. Egészen 60-70km/h-ig kihúzattam és amit észrevettem... hát majdnem dobtam egy smiley-it.

Olyat csinál a moci mint ha kihagyna a gyújtás. Ezt még szkóppal le fogom ellenőrizni élesbe.

Vagyis egyszer "húz" egyszer nem, szaggatottan húz. Mi lehet a gubanc? Csak üzem melegen csinálja. Hidegen ráfogom hogy még majdnem tökéletes is.

AC pumpa, benyó szivattyú légszűrő cserélve kb. 1 hónapja. szal nem létezik hogy ne kapna elég anyagot.

Ötlet? Mi okozhat ilyet? Hol keressem a hibát? Mit nézzek meg? Merre induljak? Legszívesebben a bontó felé venném az irányt, a kasznit sajnálnám egyedül, az tetszik.

(Ha tényleg gyújtás baja lenne akkor hidegen is ezt csinálná.)

Mennyibe fájna belepattintani egy C20LET mocit? Mit kell cserélni (gondolom a moci mellé a váltót mert ez nem bírná ki)? Mennyibe lenne a papírmunka? Biztosítás egyebek mennyivel emelkednének?

Gyujtókábel és gyertya?

A gyertya höre hülyülhet,s persze a gyujtásvezérlő is.

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Mióta kicseréltem a gyertyákat, ngk-ra, azóta napi elsö inditáskor mindig elkezd ingadozni az alapjárat 2000- és lefuladás határon, de pár másodperc után beáll, és tartja ezt a magasabb 1500-2000 körüli fordulatot, majd kis melegedés után minden oké lesz.

Elötte beru ultra x nevü gyertya volt benne, és nem volt ilyen gondja.

Hali.

Kicseréltem a gyertyákat használt NGK-ra, amikkel szarakodott, az BKR5EK volt, és most asszem BKR6EK van benne, ezzel rendesen indul, lehet szar az uj gyertya?

Sztem nem hamis, megnéztem a linken lévö képeket, és minden oké vele, csak fos :D

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Kicseréltem a gyertyákat használt NGK-ra, amikkel szarakodott, az BKR5EK volt, és most asszem BKR6EK van benne, ezzel rendesen indul, lehet szar az uj gyertya?

Sztem nem hamis, megnéztem a linken lévö képeket, és minden oké vele, csak fos :D

Vagy csak nem megfelelő a hőértéke.

Link to comment
Megosztás:

egy olyan kérdésem lenne hogy a vízhőfok visszajelző a műszerfalon ingadozik, amikor lassan megyek városba felmegy 100ig de mikor városon kívül vagyok menetszél hatására vissza hűl 90re,a ventilátor bekapcsol nem értem:( mennyin kellene állni a mutatónak.

Link to comment
Megosztás:

egy olyan kérdésem lenne hogy a vízhőfok visszajelző a műszerfalon ingadozik, amikor lassan megyek városba felmegy 100ig de mikor városon kívül vagyok menetszél hatására vissza hűl 90re,a ventilátor bekapcsol nem értem:( mennyin kellene állni a mutatónak.

Nálam is 90 és 100 között szokott mozogni a hőfokmutató általában, ez a közlekedéstől függő hűtési viszonyok folyamatos változása miatt teljesen normális.

Ez a kezelésiből van, Opelék leegyszerűsítve így fogalmaznak:

249253-20110607-IvIHJl.jpg

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.