Sunci Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Én ezzel kommunikálok vele: :D :D :D :P :lol: :lol: :lol: :D Én kíváncsi lennék a szenzorok adataira/ és kellene valami adat hogy melyik szenzor mettől meddig feszültsége jó érték stb...
pszilaj Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Én ezzel kommunikálok vele: http://kepfeltoltes.hu/110618/96032f91-53e9-4e86-b974-d47959b29bb6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[mg] :D Én azért professzionálisabb kiolvasót használok...:D Egy duplaszálas, nem sodrott réz vezeték, aminek az egyik vége össze van tekerve, van berakva a bizti táblához... :D
zotya975 Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Én azért professzionálisabb kiolvasót használok...:D Egy duplaszálas, nem sodrott réz vezeték, aminek az egyik vége össze van tekerve, van berakva a bizti táblához... :D Mostanában nem volt gond vele, bár reggel kijáráskor volt egy kis fuldoklás, nem adtam gázt, hagytam hadd bontakozzon ki , ügyesen megoldota egyedül, felpörgette 2000-ig aztán visszaállt 1000-re a hideg alapjáratra. Valszeg a lötyögő tengelyű alapjárati moci okozza.
pszilaj Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Mostanában nem volt gond vele, bár reggel kijáráskor volt egy kis fuldoklás, nem adtam gázt, hagytam hadd bontakozzon ki , ügyesen megoldota egyedül, felpörgette 2000-ig aztán visszaállt 1000-re a hideg alapjáratra. Valszeg a lötyögő tengelyű alapjárati moci okozza. Én azért hetente kiolvasom, mert a lezárt EGR szelep miatt majdhogynem állandóan világít. Sosem tudni, nem e más baja van... :D De mindig csak az a francos 0400-as hibát tárolja! :D
zotya975 Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Én azért hetente kiolvasom, mert a lezárt EGR szelep miatt majdhogynem állandóan világít. Sosem tudni, nem e más baja van... :D De mindig csak az a francos 0400-as hibát tárolja! :D Szerencsére egyszerű motorral szerelték az enyémet, utoljára a vezszíjszakadáskor volt sárga lámpa. Nemis egyszer egy bazi nagy pocsolyába mentem bele, akkor gyulladt fel a töltésjelzővel együtt. De akkor a motorháztetőről bellülről csöpögött a víz. :D
daykiller Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Az ECU-nak miért kell tudni róla hogy mennyivel megy az autó? Magasan tartja a fordulatszámot amíg gurul a kocsi. Pölö ha motorfékkel gurulsz a lámpa fele akkor nekem kábé 1500-as fordulatszámnál tűnik el a motorfék ekkor már "ad gázt" az ECU. Igazából nem a mennyivel megy érdekli hanem csak az, hogy megy. Vagy ha üzemmeleg állapotban üresben gurulsz, akkor 1000-n pörög a motor, aztán ahogy megáll a bódé, leesik normál meleg alapjáratra. :D
Sunci Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Nemrég jöttem haza a "gépsárkánnyal" :D és már megint csalódnom kellett. Eddig csak panaszkodtam hogy gyenge mint a harmat de, mondom most teszteljünk akkor. 2esbe gurulásig, szinte alapjáratról padló. Egészen 60-70km/h-ig kihúzattam és amit észrevettem... hát majdnem dobtam egy smiley-it. Olyat csinál a moci mint ha kihagyna a gyújtás. Ezt még szkóppal le fogom ellenőrizni élesbe. Vagyis egyszer "húz" egyszer nem, szaggatottan húz. Mi lehet a gubanc? Csak üzem melegen csinálja. Hidegen ráfogom hogy még majdnem tökéletes is. AC pumpa, benyó szivattyú légszűrő cserélve kb. 1 hónapja. szal nem létezik hogy ne kapna elég anyagot. Ötlet? Mi okozhat ilyet? Hol keressem a hibát? Mit nézzek meg? Merre induljak? Legszívesebben a bontó felé venném az irányt, a kasznit sajnálnám egyedül, az tetszik. (Ha tényleg gyújtás baja lenne akkor hidegen is ezt csinálná.) Mennyibe fájna belepattintani egy C20LET mocit? Mit kell cserélni (gondolom a moci mellé a váltót mert ez nem bírná ki)? Mennyibe lenne a papírmunka? Biztosítás egyebek mennyivel emelkednének?
pszilaj Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Nemrég jöttem haza a "gépsárkánnyal" :D és már megint csalódnom kellett. Eddig csak panaszkodtam hogy gyenge mint a harmat de, mondom most teszteljünk akkor. 2esbe gurulásig, szinte alapjáratról padló. Egészen 60-70km/h-ig kihúzattam és amit észrevettem... hát majdnem dobtam egy smiley-it. Olyat csinál a moci mint ha kihagyna a gyújtás. Ezt még szkóppal le fogom ellenőrizni élesbe. Vagyis egyszer "húz" egyszer nem, szaggatottan húz. Mi lehet a gubanc? Csak üzem melegen csinálja. Hidegen ráfogom hogy még majdnem tökéletes is. AC pumpa, benyó szivattyú légszűrő cserélve kb. 1 hónapja. szal nem létezik hogy ne kapna elég anyagot. Ötlet? Mi okozhat ilyet? Hol keressem a hibát? Mit nézzek meg? Merre induljak? Legszívesebben a bontó felé venném az irányt, a kasznit sajnálnám egyedül, az tetszik. (Ha tényleg gyújtás baja lenne akkor hidegen is ezt csinálná.) Mennyibe fájna belepattintani egy C20LET mocit? Mit kell cserélni (gondolom a moci mellé a váltót mert ez nem bírná ki)? Mennyibe lenne a papírmunka? Biztosítás egyebek mennyivel emelkednének? Hát amiket itt olvastam a fórumon, akkor sztem súrolná az 1 misit, mire a kálvária végére érnél...mármint a hivatalos verzóban... Sztem kellene szakműhelyes lambda-szonda mérést csinálni... :D
spzoli Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Hát amiket itt olvastam a fórumon, akkor sztem súrolná az 1 misit, mire a kálvária végére érnél...mármint a hivatalos verzóban... Sztem kellene szakműhelyes lambda-szonda mérést csinálni... :D Talán 1m...de akkor még csak egy gyári motorról van szó, amit nem újított fel teljesen. :D Márpedig ugye szinte mindegyik hibátlan, és gondmentes. Ja és necces a lepapírozás is. :D +fék+futómű
Sunci Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Igen igen.... Számítottam rá. Sajna a calibra meg csak 2 ajtós.... Nem akarok kiszállni hogy a hátam mögött bújkáljanak befelé. A fogyasztásáról mit tudtok? 90km/h-nál olyan 7-8 liter? (valami ilyesmit olvastam valahol)
Sunci Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Mennyit érne ez a kocsi most? 2,5 éve 520ba vettem, mint első autó. Azóta már sokszor megbántam.... :D Azóta kb 200-250e lett ráköltve.
pszilaj Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Mennyit érne ez a kocsi most? 2,5 éve 520ba vettem, mint első autó. Azóta már sokszor megbántam.... :D Azóta kb 200-250e lett ráköltve. Ha jó állapotban van, akkor 400 körül... :D Te még jobban jártál, mint én... Én 2004 decemberben vettem 1,3 milláért...:D
zotya975 Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Nemrég jöttem haza a "gépsárkánnyal" :D és már megint csalódnom kellett. Eddig csak panaszkodtam hogy gyenge mint a harmat de, mondom most teszteljünk akkor. 2esbe gurulásig, szinte alapjáratról padló. Egészen 60-70km/h-ig kihúzattam és amit észrevettem... hát majdnem dobtam egy smiley-it. Olyat csinál a moci mint ha kihagyna a gyújtás. Ezt még szkóppal le fogom ellenőrizni élesbe. Vagyis egyszer "húz" egyszer nem, szaggatottan húz. Mi lehet a gubanc? Csak üzem melegen csinálja. Hidegen ráfogom hogy még majdnem tökéletes is. AC pumpa, benyó szivattyú légszűrő cserélve kb. 1 hónapja. szal nem létezik hogy ne kapna elég anyagot. Ötlet? Mi okozhat ilyet? Hol keressem a hibát? Mit nézzek meg? Merre induljak? Legszívesebben a bontó felé venném az irányt, a kasznit sajnálnám egyedül, az tetszik. (Ha tényleg gyújtás baja lenne akkor hidegen is ezt csinálná.) Mennyibe fájna belepattintani egy C20LET mocit? Mit kell cserélni (gondolom a moci mellé a váltót mert ez nem bírná ki)? Mennyibe lenne a papírmunka? Biztosítás egyebek mennyivel emelkednének? Akkor az enyém is szar? Csinál néha ilyet, úgy hallani, hogy :dadadadadadadadada.. :P Mennyit érne ez a kocsi most? 2,5 éve 520ba vettem, mint első autó. Azóta már sokszor megbántam.... :D Azóta kb 200-250e lett ráköltve. 4 éve vettem 600-ért, pont a tavalyi Blitz-kor duplázta meg az értéket némi segédlettel. :lol: Idén nem hiszem hogy megyek, mert ha megint duplázok vagyonosodási vizsgálat indul ellenem. :D Egy sima culáger egyszerűen nem kereshet ennyit. :lol:
Dáwid Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Akkor az enyém is szar? Csinál néha ilyet, úgy hallani, hogy :dadadadadadadadada.. :lol: 4 éve vettem 600-ért, pont a tavalyi Blitz-kor duplázta meg az értéket némi segédlettel. :lol: Idén nem hiszem hogy megyek, mert ha megint duplázok vagyonosodási vizsgálat indul ellenem. :D Egy sima culáger egyszerűen nem kereshet ennyit. :D :D :D :P gyere, majd az enyémet a tied mögé kötjük, és majd fékezek, ha te elfelejtenél :lol:
Hjoe Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Akkor az enyém is szar? Csinál néha ilyet, úgy hallani, hogy :dadadadadadadadada.. :D Csak ha ötödikben csinálja. :D
zotya975 Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 :D :D :P gyere, majd az enyémet a tied mögé kötjük, és majd fékezek, ha te elfelejtenél :lol: Nem volt baj a fékkel, szépen meg is állt...a két első kerék. :lol: Csak ha ötödikben csinálja. :D Eddíg csak 3-ban volt. :lol:
Dáwid Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Nem volt baj a fékkel, szépen meg is állt...a két első kerék. :D Jóó persze, de ha elalszol, és 50 méterrel később kezdesz el fékezni, vizen, akkor csont mindegy hogy az utolsó 5 méteren áll -e a kerék, vagy nem :D
norbert76 Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Nemrég jöttem haza a "gépsárkánnyal" :D és már megint csalódnom kellett. Eddig csak panaszkodtam hogy gyenge mint a harmat de, mondom most teszteljünk akkor. 2esbe gurulásig, szinte alapjáratról padló. Egészen 60-70km/h-ig kihúzattam és amit észrevettem... hát majdnem dobtam egy smiley-it. Olyat csinál a moci mint ha kihagyna a gyújtás. Ezt még szkóppal le fogom ellenőrizni élesbe. Vagyis egyszer "húz" egyszer nem, szaggatottan húz. Mi lehet a gubanc? Csak üzem melegen csinálja. Hidegen ráfogom hogy még majdnem tökéletes is. AC pumpa, benyó szivattyú légszűrő cserélve kb. 1 hónapja. szal nem létezik hogy ne kapna elég anyagot. Ötlet? Mi okozhat ilyet? Hol keressem a hibát? Mit nézzek meg? Merre induljak? Legszívesebben a bontó felé venném az irányt, a kasznit sajnálnám egyedül, az tetszik. (Ha tényleg gyújtás baja lenne akkor hidegen is ezt csinálná.) Mennyibe fájna belepattintani egy C20LET mocit? Mit kell cserélni (gondolom a moci mellé a váltót mert ez nem bírná ki)? Mennyibe lenne a papírmunka? Biztosítás egyebek mennyivel emelkednének? Gyujtókábel és gyertya? A gyertya höre hülyülhet,s persze a gyujtásvezérlő is.
zotya975 Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Jóó persze, de ha elalszol, és 50 méterrel később kezdesz el fékezni, vizen, akkor csont mindegy hogy az utolsó 5 méteren áll -e a kerék, vagy nem :D A körülmények szerencsételen közjátékának az áldozata lettem. :D
1.6 16v Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Hali. Mióta kicseréltem a gyertyákat, ngk-ra, azóta napi elsö inditáskor mindig elkezd ingadozni az alapjárat 2000- és lefuladás határon, de pár másodperc után beáll, és tartja ezt a magasabb 1500-2000 körüli fordulatot, majd kis melegedés után minden oké lesz. Elötte beru ultra x nevü gyertya volt benne, és nem volt ilyen gondja. http://www.kovacsauto.hu/fs_main.php?fsurl...tya/ngk_gyertya http://hyundaiaccent.atw.hu/temp/szereles/gyertya/index.html Hali. Kicseréltem a gyertyákat használt NGK-ra, amikkel szarakodott, az BKR5EK volt, és most asszem BKR6EK van benne, ezzel rendesen indul, lehet szar az uj gyertya? Sztem nem hamis, megnéztem a linken lévö képeket, és minden oké vele, csak fos :D
zotya975 Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 Hali. Kicseréltem a gyertyákat használt NGK-ra, amikkel szarakodott, az BKR5EK volt, és most asszem BKR6EK van benne, ezzel rendesen indul, lehet szar az uj gyertya? Sztem nem hamis, megnéztem a linken lévö képeket, és minden oké vele, csak fos :D Vagy csak nem megfelelő a hőértéke.
lombi Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 egy olyan kérdésem lenne hogy a vízhőfok visszajelző a műszerfalon ingadozik, amikor lassan megyek városba felmegy 100ig de mikor városon kívül vagyok menetszél hatására vissza hűl 90re,a ventilátor bekapcsol nem értem:( mennyin kellene állni a mutatónak.
Guest gorbi Elküldve Június18, 2011 Elküldve Június18, 2011 egy olyan kérdésem lenne hogy a vízhőfok visszajelző a műszerfalon ingadozik, amikor lassan megyek városba felmegy 100ig de mikor városon kívül vagyok menetszél hatására vissza hűl 90re,a ventilátor bekapcsol nem értem:( mennyin kellene állni a mutatónak. Nálam is 90 és 100 között szokott mozogni a hőfokmutató általában, ez a közlekedéstől függő hűtési viszonyok folyamatos változása miatt teljesen normális. Ez a kezelésiből van, Opelék leegyszerűsítve így fogalmaznak:
1.6 16v Elküldve Június19, 2011 Elküldve Június19, 2011 Vagy csak nem megfelelő a hőértéke. Ezt hozza az unixos alkatrészkeresö x16xel-hez. De több opel motorhoz is ezt hozza BKR5EK
Recommended Posts