csoper Elküldve Június12, 2011 Megoszt Elküldve Június12, 2011 Volt egy Rekordom , azon elégvolt lehúzni a hőfok jeladót és működött a motor , csupán dúsabb keveréket kapott. Csak egyerüen,ha rángat húzzam szétt és kész?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június12, 2011 Megoszt Elküldve Június12, 2011 Csak egyerüen,ha rángat húzzam szétt és kész?? Aztán majd sírni fog az ECU és lehet vészprogram lesz belőle.... nem megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csoper Elküldve Június12, 2011 Megoszt Elküldve Június12, 2011 Aztán majd sírni fog az ECU és lehet vészprogram lesz belőle.... nem megoldás. értem. Akkor mi lehet a megldás? Lehet,hogy a motorvezérlő elektronika haldoklik? Vagy az lehet hogy nem megfelelő gyertya van benne. (új Bosch gyertya lett beletéve kb 2 hete) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Június12, 2011 Megoszt Elküldve Június12, 2011 értem. Akkor mi lehet a megldás? Lehet,hogy a motorvezérlő elektronika haldoklik? Vagy az lehet hogy nem megfelelő gyertya van benne. (új Bosch gyertya lett beletéve kb 2 hete) Mérd meg hogy dolgozik-e a lambdaszonda ,és a hőgomba. A lambda szamályozza azelőgyujtást azért rángathat ,vagy a gyenge minőségű gyertyakábelek tudnak szivatni de azok már inditáskor is áthúznak Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Június12, 2011 Megoszt Elküldve Június12, 2011 Sziasztok . Valaki megtudná mondani , hogy milyen átmérője a hidrotőkének . Ha valakinek van ki szedve . Akarok csinálni egy tőke le nyomó célszerszámot ,hogy kilehessen szedni a szelep himbákat . Előre is köszi . Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június12, 2011 Megoszt Elküldve Június12, 2011 Sziasztok . Valaki megtudná mondani , hogy milyen átmérője a hidrotőkének . Ha valakinek van ki szedve . Akarok csinálni egy tőke le nyomó célszerszámot ,hogy kilehessen szedni a szelep himbákat . Előre is köszi . Magát a tőkét nem tudom, de a helyét 21.5mm-nek mértem. De igazából szerintem a szelepet egyszerűbb lenyomni mint a tőkét. Itt is van méret:Klatty. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Június12, 2011 Megoszt Elküldve Június12, 2011 Magát a tőkét nem tudom, de a helyét 21.5mm-nek mértem. De igazából szerintem a szelepet egyszerűbb lenyomni mint a tőkét. Itt is van méret:Klatty. Köszi . Nem tudom lehet hogy igazad van . De ez nagyon egyszerű szerkezet majd ha kész teszek föl képet , vagyis már készen van csak még a pontos méreteket meg a furatok el helyezkedését nem tudom . Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június12, 2011 Megoszt Elküldve Június12, 2011 Köszi . Nem tudom lehet hogy igazad van . De ez nagyon egyszerű szerkezet majd ha kész teszek föl képet , vagyis már készen van csak még a pontos méreteket meg a furatok el helyezkedését nem tudom . Ugye általában a tőkét akarják cserélni a HF-csavarok fellazítása, és a vezérműtengely leszedése nélkül, ezért általában mindenki a szelepeket igyekszik lenyomkodni, lepiszkálni a himbát és kihúzni a tőkét. Sokszor volt már kérdes, de még nem derült ki, hogy kiférnek-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Június12, 2011 Megoszt Elküldve Június12, 2011 Ugye általában a tőkét akarják cserélni a HF-csavarok fellazítása, és a vezérműtengely leszedése nélkül, ezért általában mindenki a szelepeket igyekszik lenyomkodni, lepiszkálni a himbát és kihúzni a tőkét. Sokszor volt már kérdes, de még nem derült ki, hogy kiférnek-e. Ezzel a kis okos dologgal nem kell semmit leszedni piszkálni .ezzel lenyomod a h-tőkét kiveszed himbát vissza ereszted a kiskűtyűt és már kint is van a tőke na de majd meg látod ha betudom pontosan határolni a méreteket . Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június13, 2011 Megoszt Elküldve Június13, 2011 hali és ezt ,hogyan tudnám kideríteni?. Van valami speckó trükk? Van egy speckó trükk... Szerezz egy kis multimétert, amivel meg kell mérni hidegen és üzem melegen a hőmérséklet jeladó ellenállását... :D Értékek: 20 °C: 2500-3500 Ohm 90 °C: 300-350 Ohm Ja és a lamdba-szonda nem az előgyújtást szabályozza, hanem a keverék benzin-levegő arányát... Ha a hőmérséklet jeladó jónak mutatkozik, akkor a lambda-szonda lesz a ludas... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Június13, 2011 Megoszt Elküldve Június13, 2011 Ezzel a kis okos dologgal nem kell semmit leszedni piszkálni .ezzel lenyomod a h-tőkét kiveszed himbát vissza ereszted a kiskűtyűt és már kint is van a tőke na de majd meg látod ha betudom pontosan határolni a méreteket . Talán segit 1.6-osé http://kephost.hu/kep/2011/06/420001410_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Talán segit 1.6-osé http://kephost.hu/kep/2011/06/420001410_.jpg Na ez igen ez tuti segít nagyon köszi . :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június14, 2011 Megoszt Elküldve Június14, 2011 Ugye általában a tőkét akarják cserélni a HF-csavarok fellazítása, és a vezérműtengely leszedése nélkül, ezért általában mindenki a szelepeket igyekszik lenyomkodni, lepiszkálni a himbát és kihúzni a tőkét. Sokszor volt már kérdes, de még nem derült ki, hogy kiférnek-e. Kifér. :D Ezzel a kis okos dologgal nem kell semmit leszedni piszkálni .ezzel lenyomod a h-tőkét kiveszed himbát vissza ereszted a kiskűtyűt és már kint is van a tőke na de majd meg látod ha betudom pontosan határolni a méreteket . Egyszerűbb, ha ráérő idődben leveszed a szelepfedelet, és egyből látod mit, hogyan. Pont úgy vannak a csavarok, hogy az egyik szelepet jobbról, a másikat balról le lehet nyomni, ugyanazzal a szerszámmal. :D Nem fényképeztem mikor csináltam :D , de azért most nem szedem szét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Sziasztok! Tud valaki ésszerű magyarázatot adni arra, hogy miért járt a motorom kb. 3 percig úgy, hogy reagált a gázra (vette a fordulatot), miközben az AC pumpa nem kapott áramot? Köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Sziasztok! Mi okozhat olyan jelenséget x20xev motornál, hogy nem indul el csak néha amikor kedve van pöffen egyet kettőt és kész. A kontroll lámpa elalszik és nem jelez hibát, viszont nem indulbe. Egyedi építés, és nincs csatlakozóm hogy laptoppal megnézzük. összeérintettem a két diagnosztikai szálat, de semmi sem történik. Nem kezd el villogni a kontroll lámpa. A motor egy F astrából származik, és egy C Kadettbe került bele. A motor járt mielött a kábelezés bekerült a hejére a műszerfal mögé. Mióta bennvan nem indul. Remélem valaki összefutott már ilyen jelenséggel. Kétszer átnéztem a vezetékezést, és jó. Ha nemlesz ötlet szétszedem nullára a kábelezést és összerakom újra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Sziasztok! Mi okozhat olyan jelenséget x20xev motornál, hogy nem indul el csak néha amikor kedve van pöffen egyet kettőt és kész. A kontroll lámpa elalszik és nem jelez hibát, viszont nem indulbe. Egyedi építés, és nincs csatlakozóm hogy laptoppal megnézzük. összeérintettem a két diagnosztikai szálat, de semmi sem történik. Nem kezd el villogni a kontroll lámpa. A motor egy F astrából származik, és egy C Kadettbe került bele. A motor járt mielött a kábelezés bekerült a hejére a műszerfal mögé. Mióta bennvan nem indul. Remélem valaki összefutott már ilyen jelenséggel. Kétszer átnéztem a vezetékezést, és jó. Ha nemlesz ötlet szétszedem nullára a kábelezést és összerakom újra. http://img.carstyling.hu/usercars/00/06/50..._1306429153.jpg Olyan, mintha üzemanyagot nem kapna. Elsőnek azt nézd meg, hogy az AC-pumpa megy-e egyáltalán, mikor indítózol. Az injektoroknál a benzinhídon sztem van egy kerékszelephez hasonló szelep, ott lehet ellenőrizni, hogy van-e üzemanyagnyomás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Olyan, mintha üzemanyagot nem kapna. Elsőnek azt nézd meg, hogy az AC-pumpa megy-e egyáltalán, mikor indítózol. Az injektoroknál a benzinhídon sztem van egy kerékszelephez hasonló szelep, ott lehet ellenőrizni, hogy van-e üzemanyagnyomás. Az ac megy és üzemanyag nyomás is van. Azt megnéztem a kis szeleppel. Injektor eltömődhet? Mert mintha elég koszos benzin jött volna ki a szelepnből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Az ac megy és üzemanyag nyomás is van. Azt megnéztem a kis szeleppel. Injektor eltömődhet? Mert mintha elég koszos benzin jött volna ki a szelepnből. Igen, de elég valószínűtlen, hogy mind a 4 egyszerre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Igen, de elég valószínűtlen, hogy mind a 4 egyszerre. Gyujtás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Sziasztok! Tud valaki ésszerű magyarázatot adni arra, hogy miért járt a motorom kb. 3 percig úgy, hogy reagált a gázra (vette a fordulatot), miközben az AC pumpa nem kapott áramot? Köszi előre is. Neked nagynyomású pumpád van ami kábé 3 baros nem? És nyomás alatt marad a rendszer ha megáll a moci akkor is...ennyire volt elég a nyomás a csövekben. :D Szerintem. Ha megállítom a pumpát, nekem sem azonnal, hanem némi késéssel fullad be a motor. Pedig nem nem tartja a nyomást, de a benzinnek ami a csövekben van van némi tehetetlensége, nem tűnik el azonnal ahogy megáll a pumpa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Igen, de elég valószínűtlen, hogy mind a 4 egyszerre. levettem a benzincsövet hogy meglessem mennyire dzsuvás, és majdnem sírva fakadtam. 1*1mm-es fekete pöttyökkel van tele a benzin, pedig az ac elött is és utána is van szűrőm. Sajnos az autó éveket állt mielött elkezdődött az átépítés és sajnos a csövekben leült a retek gondolom. teszek bele egy szűröt közvetlenül a benzinhíd elé is egy ideig, és meglátjuk hogy mi lesz. Injektorokat kilehet valahogy tisztítani? ha nem oldódik meg a dolog akkor jövök vissza és zaklatlak titeket tovább a hülyeségeimmel! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 levettem a benzincsövet hogy meglessem mennyire dzsuvás, és majdnem sírva fakadtam. 1*1mm-es fekete pöttyökkel van tele a benzin, pedig az ac elött is és utána is van szűrőm. Sajnos az autó éveket állt mielött elkezdődött az átépítés és sajnos a csövekben leült a retek gondolom. teszek bele egy szűröt közvetlenül a benzinhíd elé is egy ideig, és meglátjuk hogy mi lesz. Injektorokat kilehet valahogy tisztítani? ha nem oldódik meg a dolog akkor jövök vissza és zaklatlak titeket tovább a hülyeségeimmel! Üdv! Igazából tisztitó lötyikkel szokták, de ez csak olyan "megpróbálom ártani nem árthat" dolog , vagy kiszerelve ultrahangal. Szétszedni nem érdemes őket, úgy nem lehet kitakarítani. Nem az aktívszenes tartályból kevergett be a szén a rendszerbe? Az AC-pumpa alatt is van egy szűrő, az injektornál (nálam) meg kettő. Elméletileg ezek is megfogják a trutyit: Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Igazából tisztitó lötyikkel szokták, de ez csak olyan "megpróbálom ártani nem árthat" dolog , vagy kiszerelve ultrahangal. Szétszedni nem érdemes őket, úgy nem lehet kitakarítani. Nem az aktívszenes tartályból kevergett be a szén a rendszerbe? Az AC-pumpa alatt is van egy szűrő, az injektornál (nálam) meg kettő. Elméletileg ezek is megfogják a trutyit: http://kepfeltoltes.hu/110615/P4120004_www...ltoltes.hu_.jpg C Kadettben van a motor. Nem tudok aktívszenes tartályról. van a tank és az ac között egy nagyon finom szűrő, meg az ac után egy az acnél jóval nagyobb szűrő. Lehet ez az aktív szenes miujság? Sajnos nem láttam az injektoron szűrőt, de megnézem amint lesz időm foglalkozni vele, mert hétvégéig nem leszek az autó közelében sajnos. Ja nekem nem így néz ki az injektor az x20xev-n. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 C Kadettben van a motor. Nem tudok aktívszenes tartályról. van a tank és az ac között egy nagyon finom szűrő, meg az ac után egy az acnél jóval nagyobb szűrő. Lehet ez az aktív szenes miujság? Sajnos nem láttam az injektoron szűrőt, de megnézem amint lesz időm foglalkozni vele, mert hétvégéig nem leszek az autó közelében sajnos. Ja nekem nem így néz ki az injektor az x20xev-n. Persze hogy nem hiszen a mellékelt kép a központi injektoros injektor. A hengerenkénti injektor sokkal másabbúl néz ki de az elv ugyan az. :D Csak a csomagolása más. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Június15, 2011 Megoszt Elküldve Június15, 2011 Neked nagynyomású pumpád van ami kábé 3 baros nem? És nyomás alatt marad a rendszer ha megáll a moci akkor is...ennyire volt elég a nyomás a csövekben. :D Szerintem. Ha megállítom a pumpát, nekem sem azonnal, hanem némi késéssel fullad be a motor. Pedig nem nem tartja a nyomást, de a benzinnek ami a csövekben van van némi tehetetlensége, nem tűnik el azonnal ahogy megáll a pumpa. A helyzet nálam más volt, indítózáskor sem ment az AC, mégis beindult, ment, túráztatni is lehetett, és nem lefulladt, hanem leállítottam. Igaz többet nem indult be (a mai napig), csak röfög párat, azt ennyi. Egyébként valszleg az utólagos immo lesz a ludas... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts