Dáwid Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Jó hát én is kergettem már r8at, aztán vhogy eltűnt :D De nem a tükörben :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Igen de benzinesnél figyelni kell az optimális keverék arányra. Vagyis ha kevés a levegő a benzin égéséhez, akkor nem ég el mind, kisebb nyomaték, pocséklás lesz a vége. A több levegő szerintem nem hátrány mivel a benzin elégett amit benyomott és ugyanolyan hengerűrtartalomban ha több a levegő akkor nagyobb a nyomás is. Mihez optimális keverék? Emisszió vagy teljesítmény szempontjából? Mert kibocsátás szempontjából 1 labda arány 1:14,7 az optimális,míg teljesítmény szempontjából a 12.5:1-hez aránynál Lambda=0.88) megy a legjobban egy szívóbenzines. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Jó hát én is kergettem már r8at, aztán vhogy eltűnt :D Ez is feltűnt mögöttem, teherautót hamarabb kikerülte, aztán elkezdtem kergetni. Mögé értem,nem lépett oda, aztán kikerültem és nem előzött vissza. Pedig azt hittem megmutatja mit tud a vas. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 De nem a tükörben :D :D Há' nem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Ez is feltűnt mögöttem, teherautót hamarabb kikerülte, aztán elkezdtem kergetni. Mögé értem,nem lépett oda, aztán kikerültem és nem előzött vissza. Pedig azt hittem megmutatja mit tud a vas. :D Megmutatja annak, aki megérdemli. Ágyúval nem illik verébre lőni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Megmutatja annak, aki megérdemli. Ágyúval nem illik verébre lőni. :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Mihez optimális keverék? Emisszió vagy teljesítmény szempontjából? Mert kibocsátás szempontjából 1 labda arány 1:14,7 az optimális,míg teljesítmény szempontjából a 12.5:1-hez aránynál Lambda=0.88) megy a legjobban egy szívóbenzines. Nem csak a lambda értéktől függ egy motor teljesítménye... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunci Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Mihez optimális keverék? Emisszió vagy teljesítmény szempontjából? Mert kibocsátás szempontjából 1 labda arány 1:14,7 az optimális,míg teljesítmény szempontjából a 12.5:1-hez aránynál Lambda=0.88) megy a legjobban egy szívóbenzines. Persze hogy teljesítmény, hadd füstöljön ha megy, én meg tudom hogy nem az olajat eszi míg más mondja: olajevő gép :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Persze hogy teljesítmény, hadd füstöljön ha megy, én meg tudom hogy nem az olajat eszi míg más mondja: olajevő gép :D Ez még mindig nem fér össze a c14nz-vel :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Ez még mindig nem fér össze a c14nz-vel :D Annak is van teljesítménye :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 Persze hogy teljesítmény, hadd füstöljön ha megy, én meg tudom hogy nem az olajat eszi míg más mondja: olajevő gép :D Nem füstöl csak a CO meg a CH lesz az egekben. Viszont a Nitrogén oxidok 0-hoz közelítenek. dús keverék esetén. Egyébként minden benzines motorra igaz,hogy 0.85 lambdánál megy a legjobban. Sima karburátoros motoron is, ha feljebb állítod az uszószintet, tehát dúsabb keverékkel üzemel,akkor jobban megy. Más kérdés,hogy ennek a +15% teljesítménytöbbletnek 30% fogyasztásemelkedés az ára, ezért kell ezt a dúsítást szabályozni és csak nagygázra működtetni. Viszont ennél dúsabb keverék már az égés rovására megy és rontja a teljesítményt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Ez is feltűnt mögöttem, teherautót hamarabb kikerülte, aztán elkezdtem kergetni. Mögé értem,nem lépett oda, aztán kikerültem és nem előzött vissza. Pedig azt hittem megmutatja mit tud a vas. :D Ez mé nem jelent semmit, én sem versenyzek soha közúton, bármilyen kocsiban ülök is. Ha megelőznek had menjen. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunci Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Mivel az ĂŠn gĂŠpem nem turbĂłs Ăgy gondolom nme beszerelhetĹ a PT-box. Kinek mi a tapasztalata? Egy ilyen doboz 30 rugĂł. MegĂŠri az ĂĄrĂĄt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunci Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Egy N5800-arol irok, latom nem szereti a forum az ekezetes betuit. Mivel a gepem nem turbos, beszerelheto a PT-box? 30 ezer egy ilyen, megeri a penzet? Kinek mi a tapasztalata? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunci Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Ez mĂŠ nem jelent semmit, ĂŠn sem versenyzek soha kĂśzĂşton, bĂĄrmilyen kocsiban ĂźlĂśk is. Ha megelĹznek had menjen. :D Valahogy egyutt erzek veled. C14NZ nem egy ulessuppeszto motor. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunci Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Nem tudjátok véletlenül hogy hol van a benzin hőmérséklet szenzor a gépembe? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Nem tudjátok véletlenül hogy hol van a benzin hőmérséklet szenzor a gépembe? Nincs ilyen szerkezet Astrában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunci Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Nem tudjátok véletlenül hogy a lambda szonda magasabb feszültség kimeneténél és az alacsonyabbnál hogy szabályozza az ECU a keveréket? Tehát mikor érzi úgy hogy szegény, és dúsít rajta és mikor hogy már túl dúsított? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunci Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Nem tudjátok véletlenül hogy a lambda szonda magasabb feszültség kimeneténél és az alacsonyabbnál hogy szabályozza az ECU a keveréket? Tehát mikor érzi úgy hogy szegény, és dúsít rajta és mikor hogy már túl dúsított? Már, megtaláltam... :D Azt írja a doksi: "A szonda működésének elengedhetetlen feltétele, hogy mintegy 300 °C-ra melegedjen fel." Honnan tudja az ECU hogy felmelegedett a szonda 300 fokra? Melyik szenzora ez? Vagyis ez egy érdekes kérdés ha semmiből mert akkor mi alapján vonja be a szabályzásba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Már, megtaláltam... :D Azt írja a doksi: "A szonda működésének elengedhetetlen feltétele, hogy mintegy 300 °C-ra melegedjen fel." Honnan tudja az ECU hogy felmelegedett a szonda 300 fokra? Melyik szenzora ez? Vagyis ez egy érdekes kérdés ha semmiből mert akkor mi alapján vonja be a szabályzásba? Motorhőmérséklet jeladó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Már, megtaláltam... :D Azt írja a doksi: "A szonda működésének elengedhetetlen feltétele, hogy mintegy 300 °C-ra melegedjen fel." Honnan tudja az ECU hogy felmelegedett a szonda 300 fokra? Melyik szenzora ez? Vagyis ez egy érdekes kérdés ha semmiből mert akkor mi alapján vonja be a szabályzásba? Használd már egy kicsit a google-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunci Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Használd már egy kicsit a google-t. Bocsássatok már meg, nem akarok az agyatokra menni.... :D Köszönöm a válaszokat :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Bocsássatok már meg, nem akarok az agyatokra menni.... :D Köszönöm a válaszokat :D Az én agyamra nem mész, Spzoli meg ....hagyjuk. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunci Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június6, 2011 Megoszt Elküldve Június6, 2011 Az én agyamra nem mész, Spzoli meg ....hagyjuk. :D Azért szegedre foltozd be a rohambilit :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts