Nagymate Elküldve Június3, 2011 Megoszt Elküldve Június3, 2011 Ja és persze egy 94-98-as kocsin rozsdásodás sincs. :D szerintem nem lehetetlen ehhez mit szólsz? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra..._nagyon-4805371 nem néz ki szarnak Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június3, 2011 Megoszt Elküldve Június3, 2011 szerintem nem lehetetlen ehhez mit szólsz? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra..._nagyon-4805371 nem néz ki szarnak Nem lehetetlen, de ezek csak fényképek. Az enyém is csilli -villi ha a tecsó parkolóban meglátod, aztán rohadnak a rugótányérok, tankbeömlő a kerék felett...stb. De kivülről mindezt nem látod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Június3, 2011 Megoszt Elküldve Június3, 2011 szerintem nem lehetetlen ehhez mit szólsz? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra..._nagyon-4805371 nem néz ki szarnak Olyan telepről árulják,ahol biztosan nagyker áron, kedvezménnyel veszik a szilkont,sampont, waxot, dísztárcsát. :D Meg gondolom az összes autónak selymes hangja is van a finishtől. :D Fényképezni azt tudnak, de ha elkezded megnézegetni ezeket az autókat, akkor 90%-tól már akkor elmegy a kedved,amikor a telep sarkában szembesülsz a valósággal. Vásárlással kapcsolatban inkább egyéb topikba írj! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve Június3, 2011 Megoszt Elküldve Június3, 2011 Olyan telepről árulják,ahol biztosan nagyker áron, kedvezménnyel veszik a szilkont,sampont, waxot, dísztárcsát. :D Meg gondolom az összes autónak selymes hangja is van a finishtől. :D Fényképezni azt tudnak, de ha elkezded megnézegetni ezeket az autókat, akkor 90%-tól már akkor elmegy a kedved,amikor a telep sarkában szembesülsz a valósággal. Vásárlással kapcsolatban inkább egyéb topikba írj! Ja oké rendben ( de hová? ) igazából a 2.0i motorról akartam megtudni eztazt az elején, hogy milyen is az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sekler Elküldve Június3, 2011 Megoszt Elküldve Június3, 2011 Sziasztok Egy honapja kezdte el, hogy amikor egy par napig nem hasznaltam az autot amikor elforditom a kulcsot a motor "iger" egyet de nem indul el. Ujra vissza a kulcsot, majd a masodikra indul. Aznap tobbet ezt nem csinalja de az elso indotaskor 100%-ban mindig megcsinalja ezt a figurat. Van valakinek otlete miert van ez? Asta F Hatchback X14XE '97 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Június3, 2011 Megoszt Elküldve Június3, 2011 szerintem nem lehetetlen ehhez mit szólsz? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra..._nagyon-4805371 nem néz ki szarnak Pont eladásra lett elkészítve, annyira látszik... az ilyet kerüljük messziről! :P Főleg amelyik kereskedésben van, és persze csak 85000 km van benne! :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Június3, 2011 Megoszt Elküldve Június3, 2011 Sziasztok Egy honapja kezdte el, hogy amikor egy par napig nem hasznaltam az autot amikor elforditom a kulcsot a motor "iger" egyet de nem indul el. Ujra vissza a kulcsot, majd a masodikra indul. Aznap tobbet ezt nem csinalja de az elso indotaskor 100%-ban mindig megcsinalja ezt a figurat. Van valakinek otlete miert van ez? Asta F Hatchback X14XE '97 Ilyet általában a kezdeti alacsony benzinnyomás szokott okozni. Azt pedig több minden okozhatja, pl. ac relé, vagy maga a pumpa is, vagy belső tömítetlenség valahol az üa. rendszerben (ami miatt elejti a nyomást), stb, stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve Június3, 2011 Megoszt Elküldve Június3, 2011 Pont eladásra lett elkészítve, annyira látszik... az ilyet kerüljük messziről! :P Főleg amelyik kereskedésben van, és persze csak 85000 km van benne! :D :D :D ahha akkor olyat kell venni ami szarul is néz ki! mert azon legalább látszik hogy szar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Június3, 2011 Megoszt Elküldve Június3, 2011 Lehet hogy szíj feszes nagyon. köszi! mindenáron kell lazítani rajta?ha igen, mennnyire kell feszesnek lennie?olyasmi hangja van mint egy turbónak:D tetszik:D, de ha így valami kínja lehet akkor inkább szétborítom megint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június3, 2011 Megoszt Elküldve Június3, 2011 köszi! mindenáron kell lazítani rajta?ha igen, mennnyire kell feszesnek lennie?olyasmi hangja van mint egy turbónak:D tetszik:D, de ha így valami kínja lehet akkor inkább szétborítom megint. Vezérlés cserénél nem szemre szokták a feszességet állítani, hanem előírás szerint! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Június3, 2011 Megoszt Elküldve Június3, 2011 Vezérlés cserénél nem szemre szokták a feszességet állítani, hanem előírás szerint! :D közben sikerült rájönni hogy félreértelmeztem a leírást:D, már frankó minden Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június3, 2011 Megoszt Elküldve Június3, 2011 Pont eladásra lett elkészítve, annyira látszik... az ilyet kerüljük messziről! :lol: Főleg amelyik kereskedésben van, és persze csak 85000 km van benne! :D :D :P ahha akkor olyat kell venni ami szarul is néz ki! mert azon legalább látszik hogy szar. Kicsit túlzásokba esel... egy olyan autóról beszélünk, amelyiken a gumi oldalából csöpög a szilikon, szépen egynegyedig ki van húzva a hátsó antenna (el van törve mint a franc, ezért ott a szélvédőn a másik felragasztott) és a jobb hátsó ajtó - hátsó sárvédő között be tudsz szállni, ha nem akarod kinyitni az ajtót. :D (...és akkor még csak megnézett az ember pár fényképet, ott sem volt. Jah és belső kép sincs... ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Június3, 2011 Megoszt Elküldve Június3, 2011 Sziasztok Egy honapja kezdte el, hogy amikor egy par napig nem hasznaltam az autot amikor elforditom a kulcsot a motor "iger" egyet de nem indul el. Ujra vissza a kulcsot, majd a masodikra indul. Aznap tobbet ezt nem csinalja de az elso indotaskor 100%-ban mindig megcsinalja ezt a figurat. Van valakinek otlete miert van ez? Asta F Hatchback X14XE '97 Új szót tanultam! :D :D Elsőre nekem is hosszabban kell indítózni, valószínű hasonló okból... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Kicsit túlzásokba esel... egy olyan autóról beszélünk, amelyiken a gumi oldalából csöpög a szilikon, szépen egynegyedig ki van húzva a hátsó antenna (el van törve mint a franc, ezért ott a szélvédőn a másik felragasztott) és a jobb hátsó ajtó - hátsó sárvédő között be tudsz szállni, ha nem akarod kinyitni az ajtót. :D (...és akkor még csak megnézett az ember pár fényképet, ott sem volt. Jah és belső kép sincs... ) na köszi, én ezeket nem vettem észre! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunci Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Sziasztok. Nekem az lenne a kérdésem hogy az autóm F-Astra 1.4 sedan, injektoros,8 szelep hogy ennél vajon az MCU buzerálja e a gyújtásszöget? Vagy van e ebben valami centrifugális szabályzó vagy ilyesmi? Más: Beindítás után, alapjáraton 1 másodpercre betaposva a gázt és felengedve a motornak van valami utó-felpörgése szóval gáz felengedés után, lassul,majd kicsit felpörög és utánna áll be alapjáratra. Ez mitől lehet? Más: Mikor megvettem ez a kocsit, hatalmasat csalódtam. Beletapos az ember a gázba és csak néz ki a fejéből. Ez a széria alapból ilyen lomha? A benzines gépeknek f.sza pörgősöknek kellene lenniük nem? Kinek mi a tapasztalata? Más: Finomítani akarom a motor beállításait, optimalizálni. Mik a lehetőségek erre? (pl benzin levegő keverési arány) Más: Gyújtásszöget ellenőrizni alapjáraton, üzemi fordulaton, vagy pörgetve kell? A főtengelyen van valami kis pöcök amire villogtat a strobi de én még nem leltem meg. Az hogy néz ki? A belső vagy külső felén található? Mihez kell viszonyítani az állását? Bocs hogy ilyen sokat kérdeztem egyszerre :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Mikor megvettem ez a kocsit, hatalmasat csalódtam. Beletapos az ember a gázba és csak néz ki a fejéből. Ez a széria alapból ilyen lomha? A benzines gépeknek f.sza pörgősöknek kellene lenniük nem? Kinek mi a tapasztalata? Rendes motorral kellett volna venni, nem játékmotorral :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
BIKER30 Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Rendes motorral kellett volna venni, nem játékmotorral :D Mondjuk 1.8 16 szelepes 125 lovassal.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunci Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat :P :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Sziasztok. Nekem az lenne a kérdésem hogy az autóm F-Astra 1.4 sedan, injektoros,8 szelep hogy ennél vajon az MCU buzerálja e a gyújtásszöget? Vagy van e ebben valami centrifugális szabályzó vagy ilyesmi? Bocs hogy ilyen sokat kérdeztem egyszerre :D Elosztófedeles vagy DIS gyújtásos a motor? A felpörgésre azt mondanám első körben,hogy alapjárati motor. Na azt kellene először kitisztítani,de lehet hogy nem bele veló van benne. Az enyém olyankor csinált furcsa dolgokat,amikor 1.6 alapjárati ment bele próbaképpen. (1.2-1.4 egyforma) A benzin-levegő arány okosítását a fogyasztás növekedése nélkül olyan szerkezettel lehet megoldani,ami a fojtószelep poti jel valamint a map szenzor jelének függvényében ( pl. padlógáz) növeli a lamda szonda ellenállását,így az ECU-nak azt hazudjuk,hogy szegény a keverék, így dúsít rajta. Több cég is gyárt ilyet,én PT-boxot vettem. A 0-100 gyorsulásom 5-6 mp-et javult tőle, bár egyesek, akik közelről sem láttak még ilyet azt mondják,hogy semmit nem ér. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunci Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Elosztófedeles vagy DIS gyújtásos a motor? A felpörgésre azt mondanám első körben,hogy alapjárati motor. Na azt kellene először kitisztítani,de lehet hogy nem bele veló van benne. Az enyém olyankor csinált furcsa dolgokat,amikor 1.6 alapjárati ment bele próbaképpen. (1.2-1.4 egyforma) A benzin-levegő arány okosítását a fogyasztás növekedése nélkül olyan szerkezettel lehet megoldani,ami a fojtószelep poti jel valamint a map szenzor jelének függvényében ( pl. padlógáz) növeli a lamda szonda ellenállását,így az ECU-nak azt hazudjuk,hogy szegény a keverék, így dúsít rajta. Több cég is gyárt ilyet,én PT-boxot vettem. A 0-100 gyorsulásom 5-6 mp-et javult tőle, bár egyesek, akik közelről sem láttak még ilyet azt mondják,hogy semmit nem ér. :D Kicsi művelődés után (DIS,elosztófedél közötti különbség) :D Elosztófedeles. Ez az alapjárati motor hol van? Nem az injektorba az a kis rugós elektromágnes amire kivülről megy egy pár szál vezeték? Erre a PT-boxra én is kíváncsi lettem... :D És az injektorban a befecskedezőnél van egy csavar vele 90 fokban. Le van festve asszem pirossal. Az valami gyári beállítás? Mi az? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Kicsi művelődés után (DIS,elosztófedél közötti különbség) :D Elosztófedeles. Ez az alapjárati motor hol van? Nem az injektorba az a kis rugós elektromágnes amire kivülről megy egy pár szál vezeték? Erre a PT-boxra én is kíváncsi lettem... :D És az injektorban a befecskedezőnél van egy csavar vele 90 fokban. Le van festve asszem pirossal. Az valami gyári beállítás? Mi az? Az alapjárati motor talált,süllyedt. Keress rá,webshopokban hogy néz ki az 1.4 alapjárati motor vége mert az 1.6-é más. Szedd ki, ha nem bele való van benne akkor vegyél bele valót. Ha stimmel,akkor első körben tisztítsd meg féktisztítóval, ez sokszor megoldja a problémát,néha nem. :P Az injektor-házban nem tudom mire gondolsz. :D Oktánszámdugót lökd át 98-asra és esetleg próbáld ki olyannal vagy az fölötti oktánnal járni. Akkor kisebb előgyújtás szögekkel fog dolgozni az ecu. Ez is észrevehető változást szokott hozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Az alapjárati motor talált,süllyedt. Keress rá,webshopokban hogy néz ki az 1.4 alapjárati motor vége mert az 1.6-é más. Szedd ki, ha nem bele való van benne akkor vegyél bele valót. Ha stimmel,akkor első körben tisztítsd meg féktisztítóval, ez sokszor megoldja a problémát,néha nem. Az injektor-házban nem tudom mire gondolsz. Oktánszámdugót lökd át 98-asra és esetleg próbáld ki olyannal vagy az fölötti oktánnal járni. Akkor kisebb előgyújtás szögekkel fog dolgozni az ecu. Ez is észrevehető változást szokott hozni. Te olyan kis érzékeny vagy, hogy mindent észreveszel. :D Semmivel sem különb a menetteljesítmény. Bár az enyém jól megy akármikor. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 ... Beindítás után, alapjáraton 1 másodpercre betaposva a gázt és felengedve a motornak van valami utó-felpörgése szóval gáz felengedés után, lassul,majd kicsit felpörög és utánna áll be alapjáratra. Ez mitől lehet? Ez lehet akár fals levegő is, vagy alapjárati állító motor. Más: Mikor megvettem ez a kocsit, hatalmasat csalódtam. Beletapos az ember a gázba és csak néz ki a fejéből. Ez a széria alapból ilyen lomha? A benzines gépeknek f.sza pörgősöknek kellene lenniük nem? Kinek mi a tapasztalata? Ez bizony ilyen. Más: Finomítani akarom a motor beállításait, optimalizálni. Mik a lehetőségek erre? (pl benzin levegő keverési arány) Sokszor egy új lambda szonda is csodákra képes, ha már az előző nincs toppon. Más: Gyújtásszöget ellenőrizni alapjáraton, üzemi fordulaton, vagy pörgetve kell? A főtengelyen van valami kis pöcök amire villogtat a strobi de én még nem leltem meg. Az hogy néz ki? A belső vagy külső felén található? Mihez kell viszonyítani az állását? Alapjáraton kell ellenőrzini az alapelőgyújtást. Van egy álló jel is (egy pöcök) ahhoz kell. Ez alapból 10 fokot jelent. ... Az alapjárati motor talált,süllyedt. Keress rá,webshopokban hogy néz ki az 1.4 alapjárati motor vége mert az 1.6-é más. Szedd ki, ha nem bele való van benne akkor vegyél bele valót. Ha stimmel,akkor első körben tisztítsd meg féktisztítóval, ez sokszor megoldja a problémát,néha nem. :D Az injektor-házban nem tudom mire gondolsz. :D Oktánszámdugót lökd át 98-asra és esetleg próbáld ki olyannal vagy az fölötti oktánnal járni. Akkor kisebb előgyújtás szögekkel fog dolgozni az ecu. Ez is észrevehető változást szokott hozni. x14nz-nél 91/95 dugó van, és szerintem az ecu nem is ismeri a 98-as előgyújtástáblát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Június4, 2011 Megoszt Elküldve Június4, 2011 Te olyan kis érzékeny vagy, hogy mindent észreveszel. :D Semmivel sem különb a menetteljesítmény. Bár az enyém jól megy akármikor. :D Ezt mond az enyémnek amikor 5.ben 95-ös benyával dobolhatod a jobb lábaddal a gázpedálon Hifi-ből jövő zene ritmusát, és semmi nem történik. :D A semmit abszolút értelemben kell érteni. Egyenes vonalú egyenletes mozgás. :P Ellenben 100-as legalább elindítja a mutatót felfelé 5.ben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június5, 2011 Megoszt Elküldve Június5, 2011 ... Gyújtásszöget ellenőrizni alapjáraton, üzemi fordulaton, vagy pörgetve kell? A főtengelyen van valami kis pöcök amire villogtat a strobi de én még nem leltem meg. Az hogy néz ki? A belső vagy külső felén található? Mihez kell viszonyítani az állását? Bocs hogy ilyen sokat kérdeztem egyszerre :D Az alap előgyújtás ellenőrzéséhez a motornak diagnosztikai módban kell mennie, ehhez a biztitáblán található szervízcsatlakozón 2 lábat össze kell zárni, és így beindítani a motort. Nézd meg, hány lábú a csati a Tiédben, 10 vagy 16? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts