spzoli Elküldve Május20, 2011 Elküldve Május20, 2011 A sok benzint a lambda-szonda miatt kapja. Öregszik a szerencsétlen és folyamatosan szegény keveréket jelez az ECUnak, ezért az dúsít. A hidegjárásba nem szól bele a lambda-szonda. Kb 50-70 °C környékén kezd el szabályozni. Ez egy kicsit kevés lesz.
pszilaj Elküldve Május20, 2011 Elküldve Május20, 2011 Ez egy kicsit kevés lesz. Motorhőmérsékletben nézve nem rossz az adat. :D Tudom hogy a lambda-szonda 400°C-ig meg sem "szólal"...főleg a régi, fűtés nélküli egyvezetékesek... :D
spzoli Elküldve Május20, 2011 Elküldve Május20, 2011 Motorhőmérsékletben nézve nem rossz az adat. :D Tudom hogy a lambda-szonda 400°C-ig meg sem "szólal"...főleg a régi, fűtés nélküli egyvezetékesek... :D De a lambda nem motorhőmérséklet alapján múkoggy. Ha beindítod a motort, már több mint 50fokos.
pszilaj Elküldve Május20, 2011 Elküldve Május20, 2011 Amennyiben ennyire kukacoskodni akarsz, akkor kb 50-70 °C-os motorhőmérséklet eléréséig a vezérlő nem veszi figyelembe a lambda-szonda jeleit. Nekem legalábbis ez a tapasztalatom. De mivel csak egy vidéki suttyó vagyok, ráadásul nem is autószerelő, lehet hogy hülyeségeket beszélek...:D
spzoli Elküldve Május20, 2011 Elküldve Május20, 2011 Amennyiben ennyire kukacoskodni akarsz, akkor kb 50-70 °C-os motorhőmérséklet eléréséig a vezérlő nem veszi figyelembe a lambda-szonda jeleit. Nekem legalábbis ez a tapasztalatom. De mivel csak egy vidéki suttyó vagyok, ráadásul nem is autószerelő, lehet hogy hülyeségeket beszélek...:D Nem kukacoskodás. Írtál egy adatot, aminél még alszik a szonda és kész. Nem mondtam, hogy vidéki suttyó vagy.
Endre06 Elküldve Május20, 2011 Elküldve Május20, 2011 De a lambda nem motorhőmérséklet alapján múkoggy. Ha beindítod a motort, már több mint 50fokos. Kb mennyi idő után? Mármint maga a motor? :D Vagy pl a víz, ha 25'C melegben(kinti hőmérséklet) mennyi idő múlva lesz a víz pl 30'C? (gáz átkapcsolás miatt kérdezem). :D
Sanya82 Elküldve Május20, 2011 Elküldve Május20, 2011 A sok benzint a lambda-szonda miatt kapja. Öregszik a szerencsétlen és folyamatosan szegény keveréket jelez az ECUnak, ezért az dúsít. A hidegjárásba nem szól bele a lambda-szonda. Kb 50-70 °C környékén kezd el szabályozni. Köszönöm szépen! Milyen márkájú szondát szokás bele tenni? Néztem az unixot, elég sokféle van.
Soma01 Elküldve Május20, 2011 Elküldve Május20, 2011 Az alapjárati motort milyen szerrel érdemes tisztítani? Tapasztalataitok szerint mi a leghatékonyabb? Amúgy mennyi időnként szokott nektek aktuálissá válni a tisztitás?
pszilaj Elküldve Május20, 2011 Elküldve Május20, 2011 Nem kukacoskodás. Írtál egy adatot, aminél még alszik a szonda és kész. Nem mondtam, hogy vidéki suttyó vagy. Nem is mondtad és nem is állítottam ilyet. De én tudom, hogy az vagyok... :D
pszilaj Elküldve Május20, 2011 Elküldve Május20, 2011 Köszönöm szépen! Milyen márkájú szondát szokás bele tenni? Néztem az unixot, elég sokféle van. Csak is a GM-hologramos gyárit érdemes. Kb 25ezres/db... Sokak szerint a Csergőben érdemes megvenni.
Sanya82 Elküldve Május20, 2011 Elküldve Május20, 2011 Csak is a GM-hologramos gyárit érdemes. Kb 25ezres/db... Sokak szerint a Csergőben érdemes megvenni. Köszönöm szépen! Ez nem is rossz ár, sőt, az unixban 38xxx volt a legolcsóbb...
spzoli Elküldve Május20, 2011 Elküldve Május20, 2011 Nem is mondtad és nem is állítottam ilyet. De én tudom, hogy az vagyok... :) heheheh :D :D
pszilaj Elküldve Május20, 2011 Elküldve Május20, 2011 heheheh :D :) hehe...ha eleddig nem fejlődött ki, már nem is fog... :D
zotya975 Elküldve Május20, 2011 Elküldve Május20, 2011 Az alapjárati motort milyen szerrel érdemes tisztítani? Tapasztalataitok szerint mi a leghatékonyabb? Amúgy mennyi időnként szokott nektek aktuálissá válni a tisztitás? Féktisztítóval, és akkor ha gond van az alapjárattal. Csak úgy nem kell szétszedni ha jó műkszik. Csak is a GM-hologramos gyárit érdemes. Kb 25ezres/db... Sokak szerint a Csergőben érdemes megvenni. 6-7-ezer forint. :D
spzoli Elküldve Május20, 2011 Elküldve Május20, 2011 Féktisztítóval, és akkor ha gond van az alapjárattal. Csak úgy nem kell szétszedni ha jó műkszik. 6-7-ezer forint. :D x20xev-ben 4vezetékes szonda van....
zotya975 Elküldve Május20, 2011 Elküldve Május20, 2011 x20xev-ben 4vezetékes szonda van.... Hja szar ügy, minek akkora moci... :D
spzoli Elküldve Május20, 2011 Elküldve Május20, 2011 Hja szar ügy, minek akkora moci... :D Hogy ne kelljen gondolkozni, hogy megelőzze-e azt a trabantot vagy sem :D
pszilaj Elküldve Május20, 2011 Elküldve Május20, 2011 Hogy ne kelljen gondolkozni, hogy megelőzze-e azt a trabantot vagy sem B) Nekünk sem kell...:) Sem gondolkozni, sem előzni! :D :D
zotya975 Elküldve Május21, 2011 Elküldve Május21, 2011 Hogy ne kelljen gondolkozni, hogy megelőzze-e azt a trabantot vagy sem :D Miért kellene azt már megelőzheted 1literes Suzukival is.
Sanya82 Elküldve Május23, 2011 Elküldve Május23, 2011 Hja szar ügy, minek akkora moci... :D Azé' mert azt mondta valami okos, hogy a nagy felnitől nem lesz erősebb a gyenge moci, sőt megfelelő körülmények között még a trágyás IFA is megelőz :D :D :) B) De amúgy viccen kívül azért vettem ezt, mert ez nagyon jó állapotban volt a többihez képest, és régi álmom volt egy erős caravan.
Jürgen Elküldve Május23, 2011 Elküldve Május23, 2011 Ne aggódj, én örülnék, ha az enyémben X20XEV lenne. :D
Sanya82 Elküldve Május23, 2011 Elküldve Május23, 2011 Ne aggódj, én örülnék, ha az enyémben X20XEV lenne. :D Nem aggódok, sőt örülök :D
spzoli Elküldve Május23, 2011 Elküldve Május23, 2011 Nem aggódok, sőt örülök :D Ne örülj, aggódj. :D :)
Jürgen Elküldve Május23, 2011 Elküldve Május23, 2011 Ne örülj, aggódj. :D :D Miért, nem olyan rossz az az X20XEV. :)
spzoli Elküldve Május23, 2011 Elküldve Május23, 2011 Miért, nem olyan rossz az az X20XEV. :D Ha nem bántották nagyon, megkapta az új jeladókat akkor még egészen motor jellege van. Persze a ecotec cuccokat ki kell irtani belőle. :D
Recommended Posts