Hjoe Elküldve Május5, 2011 Megoszt Elküldve Május5, 2011 Hálisten nálam kimaradt a köszörülés és egyéb motorélettartam-csökkentő dolgok. :D Minden maradt alapméret. 136 ezer kilométeres SZR-ből. :D Én 150nél szedtem szét. Muszáj volt köszörülni. Kotyogott a főtengely hosszirányban. (valaki marha sokat állt a pirosnál a kuplungon...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Május6, 2011 Megoszt Elküldve Május6, 2011 Én 150nél szedtem szét. Muszáj volt köszörülni. Kotyogott a főtengely hosszirányban. (valaki marha sokat állt a pirosnál a kuplungon...) Mert azt nem szabad? :D mámint mi számít soknak? ha pl látom hogy a szembejövők megálltak a pirosnál és akkor már benyomott kuplung az gáz vagy az még nem? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május6, 2011 Megoszt Elküldve Május6, 2011 Mert azt nem szabad? B) mámint mi számít soknak? ha pl látom hogy a szembejövők megálltak a pirosnál és akkor már benyomott kuplung az gáz vagy az még nem? :D Ha állsz, akkor üres, és nem kuplung taposás :D Minél kevesebbet van rúgva annál jobb, nincs határérték, csak érdemes spórolni vele :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbertoBaggio Elküldve Május6, 2011 Megoszt Elküldve Május6, 2011 Köszönöm a vezérműszíj kérdésemre a válaszokat!! Üdvözlet Ceglédről minden fórumtársnak! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Május6, 2011 Megoszt Elküldve Május6, 2011 Mert azt nem szabad? :D mámint mi számít soknak? ha pl látom hogy a szembejövők megálltak a pirosnál és akkor már benyomott kuplung az gáz vagy az még nem? :D Nem illik. Soknak az számít, ha minden piros lámpát kinyomott kuplunggal vársz végig. Na az már sok. Az én támcsapágyam is kikopott valamitől. A főtengelyen lévő, középső csapágy. Mert ugye ha rálépsz a kuplungra, akkor az hosszirányban nyomja a főtengelyt. És ha sokat állsz rajta, akkor jobban kopik mint kellene. Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Május6, 2011 Megoszt Elküldve Május6, 2011 Ha állsz, akkor üres, és nem kuplung taposás :D Minél kevesebbet van rúgva annál jobb, nincs határérték, csak érdemes spórolni vele :D Nem illik. Soknak az számít, ha minden piros lámpát kinyomott kuplunggal vársz végig. Na az már sok. Az én támcsapágyam is kikopott valamitől. A főtengelyen lévő, középső csapágy. Mert ugye ha rálépsz a kuplungra, akkor az hosszirányban nyomja a főtengelyt. És ha sokat állsz rajta, akkor jobban kopik mint kellene. Szerintem. Ok köszönöm! Akkor majd figyelek erre is! B) Bár olyan sokat nem szoktam rajta állni, de majd lejebb szorítom ezt az értéket is! Mindig tanulok valamit. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május6, 2011 Megoszt Elküldve Május6, 2011 A hátsó váznyúlvány szokott még rejtett meglepetést okozni. A rugótányéroknál főleg. Nem illik. Soknak az számít, ha minden piros lámpát kinyomott kuplunggal vársz végig. Na az már sok. Az én támcsapágyam is kikopott valamitől. A főtengelyen lévő, középső csapágy. Mert ugye ha rálépsz a kuplungra, akkor az hosszirányban nyomja a főtengelyt. És ha sokat állsz rajta, akkor jobban kopik mint kellene. Szerintem. Plussz még ha megtolnak hátulról, és leugrasz a pedálról akkor még közelebb kerülsz az előtted állóhoz. :D De úgy tudom a kuplung benyomásától , még nem terhelődik a főtengely hosszirányban, de lehet tévedek.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május6, 2011 Megoszt Elküldve Május6, 2011 Sziasztok! Az olajszint jelző gombánál jön kicsit az olaj. Szedett már szét valaki ilyen motort vagy ilyesmit, ebből az időből és volt már a kezébe valakinek az a jeladó? Mert nem tudom, hogy van e ott egy O-gyűrű és azt kell cserélni, vagy az egész gombát? Utángyártottban nincsen ilyen alkatrész, tudomásom szerint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Május6, 2011 Megoszt Elküldve Május6, 2011 Sziasztok! Az olajszint jelző gombánál jön kicsit az olaj. Szedett már szét valaki ilyen motort vagy ilyesmit, ebből az időből és volt már a kezébe valakinek az a jeladó? Mert nem tudom, hogy van e ott egy O-gyűrű és azt kell cserélni, vagy az egész gombát? Utángyártottban nincsen ilyen alkatrész, tudomásom szerint. Nekem is volt ilyen problémám, én utánhúzással orvosolni tudtam! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május6, 2011 Megoszt Elküldve Május6, 2011 Nekem zégergyűrű van felül és ha azt kiveszem, beesik a karterbe a jeladó. Ez a jeladó a kis alu-karter előrenyúló részének a felső részén van. Nekem ezt mondták, hogy biztosan van ott valami tömítés és oda van sütve! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Május6, 2011 Megoszt Elküldve Május6, 2011 Plussz még ha megtolnak hátulról, és leugrasz a pedálról akkor még közelebb kerülsz az előtted állóhoz. :D De úgy tudom a kuplung benyomásától , még nem terhelődik a főtengely hosszirányban, de lehet tévedek.... :D A kinyomócsapágy, ezeket a rugós lamellákat nyomja befelé nem? Ez meg az egész kuplungszerkezettel együtt, fent van a lendkeréken. Az pedig a főtengelyen. Tehát ha kuplungolsz, akkor a főtengely ez miatt kap oldalirányú terhelést. De ez csak az én elméletem. http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=6ffabb753...&aid=211904 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május6, 2011 Megoszt Elküldve Május6, 2011 A kinyomócsapágy, ezeket a rugós lamellákat nyomja befelé nem? Ez meg az egész kuplungszerkezettel együtt, fent van a lendkeréken. Az pedig a főtengelyen. Tehát ha kuplungolsz, akkor a főtengely ez miatt kap oldalirányú terhelést. De ez csak az én elméletem. http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=6ffabb753...&aid=211904 Oké, de a főtengely fixen össze van kötve a váltóval? Mintha az rémlene, ha leveszem a váltót, csak szét kell húzni a motortól... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Május6, 2011 Megoszt Elküldve Május6, 2011 Oké, de a főtengely fixen össze van kötve a váltóval? Mintha az rémlene, ha leveszem a váltót, csak szét kell húzni a motortól... Hjoe-nak igaza van :D (erő-ellenerő) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Május6, 2011 Megoszt Elküldve Május6, 2011 Oké, de a főtengely fixen össze van kötve a váltóval? Mintha az rémlene, ha leveszem a váltót, csak szét kell húzni a motortól... Nem. Egy bordástengellyel. Hogy legyen hosszirányú mozgás is.( Gondolom a fellépő feszültségek miatt.) Hát épp ezért tudod simán lehúzni, mivel egy bordástengely van a váltóban. A kinyomócsapágy közepén. Az csúszik be a kuplungtárcsa ferodolos részébe. Viszont a főtengelybe már nem. Tehát a váltóban lévő bordástengely, csak a kupluszerkezet ferodolos részével van közvetlen kapcsolatban. De nézd meg a képeim. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május6, 2011 Megoszt Elküldve Május6, 2011 Nem. Egy bordástengellyel. Hogy legyen hosszirányú mozgás is.( Gondolom a fellépő feszültségek miatt.) Hát épp ezért tudod simán lehúzni, mivel egy bordástengely van a váltóban. A kinyomócsapágy közepén. Az csúszik be a kuplungtárcsa ferodolos részébe. Viszont a főtengelybe már nem. Tehát a váltóban lévő bordástengely, csak a kupluszerkezet ferodolos részével van közvetlen kapcsolatban. De nézd meg a képeim. Meg fogom, mert tervezem kikapni a mocit. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Május6, 2011 Megoszt Elküldve Május6, 2011 Meg fogom, mert tervezem kikapni a mocit. :D Na. Akkor ott úgyis rájössz, miről beszéltem most. Meg mi mivel kapcsolódik, a hogyan. Viszont ha a váltót benne hagyod, akkor majd visszarakásnál vicces lesz összeilleszteni a bordás részeket... Amúgy megnézhetem majd...? Más nem az utcáról figyellek majd... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május7, 2011 Megoszt Elküldve Május7, 2011 Na. Akkor ott úgyis rájössz, miről beszéltem most. Meg mi mivel kapcsolódik, a hogyan. Viszont ha a váltót benne hagyod, akkor majd visszarakásnál vicces lesz összeilleszteni a bordás részeket... Amúgy megnézhetem majd...? Más nem az utcáról figyellek majd... :D Persze, csak még nem tudom mikor csinálom.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wizzards Elküldve Május7, 2011 Megoszt Elküldve Május7, 2011 Sziasztok! 1.6 16V astrám van X16XEL és alapjárati problémám van vele! Most cseréltem az alapjárati motort és ki lett takarítva végig a szívó oldal. A problémám az lenne, hogy továbbra is ingadozik az alapjáratom és indításkor nem veszi fel a fordulatot hanem leáll! A hibakód 0505! Van vmi ötletetek hogy mi lehet a baj? Előre is köszi! Üdv Laca Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Május8, 2011 Megoszt Elküldve Május8, 2011 Múltkor írtam hogy nem indul az X17DTL astra. A tulaj akié volt, azt mondja valami elektromos gondja van. Tippek?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május8, 2011 Megoszt Elküldve Május8, 2011 Múltkor írtam hogy nem indul az X17DTL astra. A tulaj akié volt, azt mondja valami elektromos gondja van. Tippek?! Adagoló fejszelep. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Május8, 2011 Megoszt Elküldve Május8, 2011 Sziasztok! 1.6 16V astrám van X16XEL és alapjárati problémám van vele! Most cseréltem az alapjárati motort és ki lett takarítva végig a szívó oldal. A problémám az lenne, hogy továbbra is ingadozik az alapjáratom és indításkor nem veszi fel a fordulatot hanem leáll! A hibakód 0505! Van vmi ötletetek hogy mi lehet a baj? Előre is köszi! Üdv Laca A hiba kód az alapjárati léptetőmotort adja ki ludasnak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wizzards Elküldve Május9, 2011 Megoszt Elküldve Május9, 2011 A hiba kód az alapjárati léptetőmotort adja ki ludasnak... Az nem a sima alapjárati motor? Sajna hülye vagyok ezekhez! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május9, 2011 Megoszt Elküldve Május9, 2011 Az nem a sima alapjárati motor? Sajna hülye vagyok ezekhez! :D De, csak azért híjják úgy, mert az eredeti túl hosszú :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Május11, 2011 Megoszt Elküldve Május11, 2011 Sziasztok! Azt meg tudja valaki mondani, hogy a Dis-es C20XE kék injektora beszerelhető-e a rotorosba? Csak az injektor fejekről van szó, benzin nyomásszabályzó marad ugyanaz. Valamint tud valaki egy tuti módszert a nyomásszabályzó manuális ellenőrzésére? Olyasmire gondolok, hogy leszedni, belenyúlni, megnyomkodni, fülelni, hogy szuttyog-e, vagy mittudomén. Bontóban nem mindig lehet megnyomatni, meg rámérni műszerrel. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május11, 2011 Megoszt Elküldve Május11, 2011 Ha gázt adok, akkor adagoló hangot hallok a motortér felől, de csak terhelésnél. Tipp? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts