Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Szóval Patyi Laci csinálta anno 135-é. Ebbe benne volt minden. Persze az ár függ attól is, hogy mennyiért lehet alkatrészeket szerezni. Kell hozzá komplett hengerfej, vezérmüház tengellyel, kompjuter, kábelköteg, nagy nyomású benzinpumpa, és persze maga a szívórész. Ja még a légszűrőház sem kompatibilis (legfeljebb az alsó része, mivel sokkal vastagabb ház utáni cső.) Nekem minden cuccot megszerzett, meg persze be is szerelte egy nap alatt. A lamdaszondát érdemes cserélni, ha kipufcsonkkal szereztek hengerfejet, nekem ugyanis rögtön világított a "sárgalámpa". Az SE hengerfejek a legjobb esetben is 4-5 évesek, vagy több...

cím: 15. ker Őrjárat u. 1-3. (a kórház területén, jól hátul)

Elküldve

ez a átalakítós kérdés olyan gyakran felmerül, hogy lasan bele kéne tenni a FAQ-ba :)

öööö fényképek esetleg nemkészültek? ki lehetne rakni a weboldalra, hogy mi minden kell és esetleg a mesternek is lehetne csinálni egy kis ingyenreklámot :wink:

Elküldve

Patyi Laci nem az a fajta, aki szereti elmagyarázni, mit miért csinál. :)

Odaadod reggel neki az autót, és estére visszaadja azt, amit addig csak

tervezgettél... És persze kompromisszumok nélkül működik. :D

Nekem is ő csinálta a versenyváltót. Most ha minden igaz, a sperremen

dolgozik éppen, azt nagyon ki kell agyalnia, hogyan faragja bele a váltómba.

De nem félek hogy nem sikerül neki megoldást találnia. :lol:

Elküldve

S.O.S.

Alacsony az alapjáratom!! C20NE motor, és 500-600 körül ingadozik a fordulatszám.

alapjárati motor ok. , gertyák kábelek újak, befecskendező ok.

a Tech comp. 800-at mutat ha rádugják.

valami jeladó lehet a probéma, esetleg a főtengely fordulatszám jeladó szaraxik??

Hozzáértő irjo, fontos! hai

Elküldve

"Maradék alkatrészekkel mit csináltál?"

Jelenleg már csak a komjuter van meg, meg a kábelköteg, de azt nehezebb eladni mert immobilájzeres. A többi cuccot "beszámították" például 4leömlőbe, vezérműtengelybe.

Egyébként Patyi Laci ugyis megszerez mindent könnyebben, mint mi. Persze, ha van jó kapcsolat...

Szerintem jelenleg az NZ-SE átalakítás a legkifzetődőbb. Garantált +22Le. Azt meg lehet továbbfejleszteni. De már csak sokkal-sokkal drágábban.

Elküldve
ez a átalakítós kérdés olyan gyakran felmerül, hogy lasan bele kéne tenni a FAQ-ba :)

öööö fényképek esetleg nemkészültek? ki lehetne rakni a weboldalra, hogy mi minden kell és esetleg a mesternek is lehetne csinálni egy kis ingyenreklámot :wink:

Fénykép sajna nincs, de amiket felsoroltam tutinyerő az ember, ha be tudja szerezni. Persze kell még egyéb fogyóeszköz is, mint pl: kipuftömítés, hengerfejtömítés, esetleg új csavarok. De a lényeget fentebb feldosoltam. Ha valaki saját maga szerzi az alkatrészeket érdemes előtte megnézni, hogy milyen állapotban van a hengerfej (hidtotőke, himbák, szelepek, szimeringek) Beszerelés előtt szeleptisztítás. Vagy amit én elcsesztem: érdemes rögtön beszerelés előtt "kitágítani" a szívó, meg kipufogó járatokat. Polír, ez-az, stb. (Incontrol kft. - Turcsán Laci) Mer utána nem kell megint leszedni a hengerfejet. Persze ez + lóvé, de még igy a legolcsóbb.

Elküldve
Patyi Laci, most ha minden igaz, a sperremen

dolgozik éppen, azt nagyon ki kell agyalnia, hogyan faragja bele a váltómba.

Na majd megnézem. Az egész hétfő délelőttöt nála töltöm... :wink:

Gabi, hallottad mostanában hogy szól a versenyautója? Megint reszeltek rajta... brutal... :shock: :)

Elküldve

Mondta hogy rendesen megszögelik idénre az autót. De hát RTE-be már

illő is... :lol:

Majd azért emlékeztesd, hogy sok teendője között gondoljon néha a

sperre is. Bár tudom hogy jó munkához idő kell, úgyhogy nem akarom

siettetni. :)

Elküldve
Sziasztok!

Már egy 4 hónapja hogy megvolt egy C14NZ - C14SE átalakításom. Akkor rögtön letesztelve óra szerint 4 fokozatban 185 körül volt a vége.

Azóta van benne egy négyleömlő (Lexmaul), K&N betétszűrő, sportgyertyák (Splitfire) meg egy 272 fokos dbilas vezérműtengely. Viszont ez szinte semmit sem éreztet a végsebességen. Csak nagy nehez, megy 190km/h közelébe. Ez persze már 5.-ben, mert 4-ben leszabályoz 185 felett. Természetesen alacsony fordulaton nyomatékszegényebb :) , de nagyobb fordulaton jobban húz :lol: .

Mi a véleményetek? Azóta valami teljesítményvesztés álhatott be, vagy csak ilyen rossz az F13-as váltó áttételezése. Esetleg kéne egy Chiptuning is, hogy "optimálisabb" legyen a cucc?

Mit alakítottak rajta? Hol csinálták? Sok pénz volt?

Közben tovább olvastam, és mindenre megkaptam a választ!

Elküldve

Maszik egyre feljebb az alapjaratom. Altalaban 1800 korul all, neha meg mintha seggberugnak, 1 sec alatt leesik valahova egeszen melyre, majd visszaall. A fordszam ora alig az ilyen kieseseket alig tudja kovetni.

Amugy jol fogyaszt, nagyritkan (komoly terhelesre motorkontroll eg), nem is megy rosszul...

Ez alapjarati motor?

Elküldve

Ha huzatom, nem hagy ki, szoval gyertyakabel es tarsai sem valoszinu.

Lehet gyertyakabelt hazilag tesztelni?

Elküldve

Újabb fejlemények a motorom ügyében!!

Lekopogom, ma minden gond nélkül beindult hidegen is, melegen is elsőre!!! (pedig még hozzá se nyúlt senki!!!)

Lehet hogy a benzinben volt valami mocsok, amit tankoltam és esetleg eldugította egy kicsit a fúvókákat, vagy valami ilyen hasonlót és mostanra kidolgozta magából a rendszer???? :?: :?:

Na mind1, azért holnap mégis csak megejtem ezt a cTech1-es vizsgálatot ha már iderángatom az Opel-es szakit! :!:

Te iqbela!!!

Az egy dolog hogy azt mondtad drukkolsz nekem, de azt nem mondtad hogy telepatikusan meg is szereled a gépemet!!!!! :) :lol:

Elküldve

Látodlátod, megéri velem jóban lenni :lol:

Már csak a sajátomat kéne telepatikusan megjavítani... :)

Elküldve
Látodlátod, megéri velem jóban lenni :D

Már csak a sajátomat kéne telepatikusan megjavítani... :lol:

Én koncentrálok rá, bár úgy érzem az én telepatikus képességem egy kicsit gyengébb a tiednél!!!! :)

Elküldve
Maszik egyre feljebb az alapjaratom. Altalaban 1800 korul all, neha meg mintha seggberugnak, 1 sec alatt leesik valahova egeszen melyre, majd visszaall. A fordszam ora alig az ilyen kieseseket alig tudja kovetni.

Amugy jol fogyaszt, nagyritkan (komoly terhelesre motorkontroll eg), nem is megy rosszul...

Ez alapjarati motor?

Nem biztos!!! SFI doboz le - aztán amit alatta találsz - nekiállni tisztítóspryel befújni. Biztos tele van mocsokkal. Nekem is volt hasonló problémám. Ezzel megoldódott :wink:

Elküldve
Hadd kérdezzek amatőr dolgot,mint 1hetes gsi tulaj, mi a fax az sfi doboz?

:oops: égőőőő :oops:

esetleg ha megtennéd, hogy a motorháztetőt felnyitod akkor ott fogsz találni egy nagy fekete dobozt középen 4 csavar tartja és piros b@szom betükkel rá van írva a bűvös szó :wink:

Elküldve
Hadd kérdezzek amatőr dolgot,mint 1hetes gsi tulaj, mi a fax az sfi doboz?

:oops: égőőőő :oops:

Motor felett mögött található, hatalmas fekete doboz, rajta piros betükkel : SFI.

Pontosan mit is csinál?? Passz!! Annyit tudok hogy több kamra van benne, ettől kering benne a levegő, mielőtt a befecskendező rendszerbe jutna!!!

Ezért is van az, hogy ha telitalpasan hirtelen rátaposol, nem rögtöm ugrik a szekér, hanem egy pillanatnyi kihagyással reagál, hisz a hirtelen többletlevegőszükséglet a kamrák miatt nem rögtön jut a rendszerbe!!!

Röviden : Folytás a GSI-ken!!!!!! :wink: :roll: (elő-ECOTEC-izáció!!) :)

Elküldve
thx, a helyét tudom,mert nehézlenne nemészrevenni :)

Jó van na! Gyenge poén volt!!! :roll: :lol:

Szerintem majd ha jönnek a szakik, azok többet, és értelmesebbet tudnak majd a dologról írni!!! :idea:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.