m_petya Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 Igaz, de szerintem ha a nyomás miatt szegényedne a keverék, akkor egyben be is rángatna nem? Elvégre a szegény keveréknek nem olyan optimális az égése.... Nem rángat be, hanem erőtlen a motor. Kb egy hónapja nem úgy megy ahogy kéne.
zotya975 Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 Nem rángat be, hanem erőtlen a motor. Kb egy hónapja nem úgy megy ahogy kéne. Meg kö kergetni, ha nem bírsz vele majd én megcsinálom. <_<
m_petya Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 Meg kö kergetni, ha nem bírsz vele majd én megcsinálom. :angry: Hidd el azzal nincs gond Nincs betunyulva. Gyertyák is szép tiszták, csak éppen az a baj hogy fehérek az elektródák. <_<
zotya975 Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 Hidd el azzal nincs gond Nincs betunyulva. Gyertyák is szép tiszták, csak éppen az a baj hogy fehérek az elektródák. <_< Végülis nem mindíg őzbarnák, van hogy kissé fehéresek, mondjuk lehet nekem meg a szez miatt szegény a keverék...
FPepe Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 Hidd el azzal nincs gond Nincs betunyulva. Gyertyák is szép tiszták, csak éppen az a baj hogy fehérek az elektródák. <_< Legközelebb próbálj meg máshol tankolni. Ahol utoljára tankoltál, ott lehet kapni etanolt? Van egy olyan gyanúm, hogy az ilyen kutakon a kutasok kicsit higítják a benzint etanollal, azt meg vízzel pótolják, mivel az alkohol jól elegyedik vele.
pszilaj Elküldve Április1, 2011 Elküldve Április1, 2011 Főleg ha nem is a lambda lesz a baja. Mellesleg a 44-es hibakód a következő: Lamda szonda/befúvásjel /keverék túl szegény Szia! Bocsi, hogy beleszólok, de tutira a lambda-szonda döglött meg. Nekem is az az autotékás volt benne...7100 postával együtt. 2,5 hónapot bírt ki...garanciában cserélik, mert a tieddel együtt már a három rosszról tudok ebből szériából. Kérdés a szakértőkhöz! <_< A C14NZ-hez és az X14XE-hez való GM gyertya megegyezik illetve csereszabatos?
FPepe Elküldve Április1, 2011 Elküldve Április1, 2011 Szia! Bocsi, hogy beleszólok, de tutira a lambda-szonda döglött meg. Nekem is az az autotékás volt benne...7100 postával együtt. 2,5 hónapot bírt ki...garanciában cserélik, mert a tieddel együtt már a három rosszról tudok ebből szériából. Kérdés a szakértőkhöz! <_< A C14NZ-hez és az X14XE-hez való GM gyertya megegyezik illetve csereszabatos? Ha mindegyik 16-os kulcsnyílású, akkor sztem igen.
pszilaj Elküldve Április1, 2011 Elküldve Április1, 2011 Ha mindegyik 16-os kulcsnyílású, akkor sztem igen. Igen, mindegyik annyi. Csak azt hittem, hogy az eltérő kompresszió viszonyszám miatt eltérő a gyertyák hőértéke is...
Guest gorbi Elküldve Április1, 2011 Elküldve Április1, 2011 ... Nekem is az az autotékás volt benne...7100 postával együtt. 2,5 hónapot bírt ki...garanciában cserélik, mert a tieddel együtt már a három rosszról tudok ebből szériából. ... Azért érdekes ez a szonda. A zacsin a "Made is USA" felirat van, a dobozon pedig "Made in Japan" és alatta pedig "Distributed By GM Daewoo Auto & Technology Ca..... Korea". És még egy rakás kereskedelmi cégen átmegy, mire ideér Mo.-ra. De sehol egy hologram a csomagoláson.
Dark_Errant Elküldve Április1, 2011 Elküldve Április1, 2011 Egyik ismerősöm nagyon beleültette a bogarat a fülembe... Szerintetek melyik érné meg inkább? C14NZ -> C14SE vagy C14NZ -> C16NZ?
zotya975 Elküldve Április1, 2011 Elküldve Április1, 2011 Egyik ismerősöm nagyon beleültette a bogarat a fülembe... Szerintetek melyik érné meg inkább? C14NZ -> C14SE vagy C14NZ -> C16NZ? Szerintem az 1.6NZ, de ugye az SE legálisabb.
m_petya Elküldve Április1, 2011 Elküldve Április1, 2011 Szia! Bocsi, hogy beleszólok, de tutira a lambda-szonda döglött meg. Nekem is az az autotékás volt benne...7100 postával együtt. 2,5 hónapot bírt ki...garanciában cserélik, mert a tieddel együtt már a három rosszról tudok ebből szériából. Kérdés a szakértőkhöz! <_< A C14NZ-hez és az X14XE-hez való GM gyertya megegyezik illetve csereszabatos? Az a probléma, hogy már vagy egy éve vettem és csak most került bele. Számlájuk sem tudom hol van már. :S Szóval szerintem ez esélytelen. Szerintem megpróbálom a régit beáztatni benzinbe, hátha javul valamit helyzet.
hakapeszimaki Elküldve Április1, 2011 Elküldve Április1, 2011 Az a probléma, hogy már vagy egy éve vettem és csak most került bele. Számlájuk sem tudom hol van már. :S Szóval szerintem ez esélytelen. Szerintem megpróbálom a régit beáztatni benzinbe, hátha javul valamit helyzet. Az a szonda nekem is megadta magát. 1hét alatt. Kólába áztasd menetig 1napig,a foszforsav szépen lepucol mindent. Szerelőm is így csinálja a bontott szondákkal.
pszilaj Elküldve Április2, 2011 Elküldve Április2, 2011 Egyik ismerősöm nagyon beleültette a bogarat a fülembe... Szerintetek melyik érné meg inkább? C14NZ -> C14SE vagy C14NZ -> C16NZ? Én a helyedben SE + E85Power kit átalakítást csinálnám meg... <_<
Nonoka Elküldve Április2, 2011 Elküldve Április2, 2011 Sziasztok.Abban kérném valakinek a segítségét,hogy van egy 94-es 1,6i 16v ecotec motoros paripám.Olyan probléma van vele hogy ha nem indulok el vele kipörög szabályzásig,de viszont ha elindulok és tolom neki akkor olyan 3000 fordulat körül kigyullad a diagnosztika,és nem akar pörögni utána csak pufog kattog és iszonyú hangja lesz.Leállítás után ha indítok ismét elalszik addig amíg nem éri el azt a fordulatot megint.Próbáltam kivillogtatni a hibát és 19 adót ki,ami az indukciós impulzus jeladóra utal.Szerintetek akkor az cserés lesz és hol tudnák olyat,akár használtat is beszerezni?Mert nézegetem az újakat és azok elégé húzósak a jelenlegi anyagi hátteremhez.Vagy esetleg valahogy megcsinálni cserén kívül,hogy terhelésnél ne jöjjön ki ez a jelenség vagy valamit vele mert nem nagyon értek hozzá.Segítségeteket előre is köszönöm
Dáwid Elküldve Április2, 2011 Elküldve Április2, 2011 Sziasztok.Abban kérném valakinek a segítségét,hogy van egy 94-es 1,6i 16v ecotec motoros paripám.Olyan probléma van vele hogy ha nem indulok el vele kipörög szabályzásig,de viszont ha elindulok és tolom neki akkor olyan 3000 fordulat körül kigyullad a diagnosztika,és nem akar pörögni utána csak pufog kattog és iszonyú hangja lesz.Leállítás után ha indítok ismét elalszik addig amíg nem éri el azt a fordulatot megint.Próbáltam kivillogtatni a hibát és 19 adót ki,ami az indukciós impulzus jeladóra utal.Szerintetek akkor az cserés lesz és hol tudnák olyat,akár használtat is beszerezni?Mert nézegetem az újakat és azok elégé húzósak a jelenlegi anyagi hátteremhez.Segítségeteket előre is köszönöm. Gondolom vészprogramon megy a szerencsétlen <_< Ez nem maga a hiba, csak egy önvédelmi próbálkozása az autónak :angry:
Nonoka Elküldve Április2, 2011 Elküldve Április2, 2011 Aha értem köszi.De akkor tuti azzal a jeladóval van a bibi vagy mással is lehet,vagy az el tudja fo...ni magát egyáltalán?Mert egyáltalán nem értek az elektronikájához?
Dáwid Elküldve Április2, 2011 Elküldve Április2, 2011 Aha értem köszi.De akkor tuti azzal a jeladóval van a bibi vagy mással is lehet? Dízeles vagyok, nem értek a hibakódgyüjteményekhez :angry: <_<
Nonoka Elküldve Április2, 2011 Elküldve Április2, 2011 Mindegy azért köszi.Csak lesz fent valaki itt nemsokára aki ki tud kicsit oktatni,hogy ilyenkor mi is a hogyan tovább:)
Dáwid Elküldve Április2, 2011 Elküldve Április2, 2011 Mindegy azért köszi.Csak lesz fent valaki itt nemsokára aki ki tud kicsit oktatni,hogy ilyenkor mi is a hogyan tovább:) Előbb utóbb lesz <_<
Nonoka Elküldve Április2, 2011 Elküldve Április2, 2011 Ja még az a hibajelenségeket kifelejtetem hogy van amikor pld: visszaváltáskor benyomom a kuplungot és leáll a motor+amikkor csak melegen indítok néha olyan kopogós hangot ad mintha nem lenne jó a gyújtás,és megfogja nagyon az önindítót szegény alig bírja áthajtani a motort,mintha a ládáknál régen sok volt az előgyújtás.Gondolom ez is a jeladó miatt lehet összefüggésbe nem?
Jürgen Elküldve Április2, 2011 Elküldve Április2, 2011 A 19-es hiba az a vezérműtengely jeladó, tudtommal. Apám Vectrája is szenvedett ugyanettől, vészprogramon ment tőle néha és olyankor elveszett a fordulatszámjel... Utána én is, ha próbáltam indítózni, nagyon megviselte, szerintem olyankor hagyd, várj vele. Persze a hiba minél előbb megoldásra szorul, emlékeim szerint nem volt olyan horror ára, de nem tudom pontosan. :S
Nonoka Elküldve Április2, 2011 Elküldve Április2, 2011 Persze szoktam vele várni kicsit.Nekem azt mondták hogy az alsó ment el a 19kód azt jelzi.De én nem tudom azért várom hátha valaki segít majd.
daykiller Elküldve Április2, 2011 Elküldve Április2, 2011 Persze szoktam vele várni kicsit.Nekem azt mondták hogy az alsó ment el a 19kód azt jelzi.De én nem tudom azért várom hátha valaki segít majd. Igen. Szerintem is a főtengelyjeladó halt meg nálad vagy csak kontakthibás.
Jürgen Elküldve Április2, 2011 Elküldve Április2, 2011 Igen. Szerintem is a főtengelyjeladó halt meg nálad vagy csak kontakthibás. Igen, én is azt akartam írni, csak mindig elfelejtem, melyik a "crankshaft" és melyik a "camshaft". <_<
Recommended Posts