Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Igaz, de szerintem ha a nyomás miatt szegényedne a keverék, akkor egyben be is rángatna nem? Elvégre a szegény keveréknek nem olyan optimális az égése....

Nem rángat be, hanem erőtlen a motor. Kb egy hónapja nem úgy megy ahogy kéne.

Elküldve
Meg kö kergetni, ha nem bírsz vele majd én megcsinálom. :angry:

Hidd el azzal nincs gond Nincs betunyulva. Gyertyák is szép tiszták, csak éppen az a baj hogy fehérek az elektródák. <_<

Elküldve
Hidd el azzal nincs gond Nincs betunyulva. Gyertyák is szép tiszták, csak éppen az a baj hogy fehérek az elektródák. <_<

Végülis nem mindíg őzbarnák, van hogy kissé fehéresek, mondjuk lehet nekem meg a szez miatt szegény a keverék...

Elküldve
Hidd el azzal nincs gond Nincs betunyulva. Gyertyák is szép tiszták, csak éppen az a baj hogy fehérek az elektródák. <_<

Legközelebb próbálj meg máshol tankolni. Ahol utoljára tankoltál, ott lehet kapni etanolt? Van egy olyan gyanúm, hogy az ilyen kutakon a kutasok kicsit higítják a benzint etanollal, azt meg vízzel pótolják, mivel az alkohol jól elegyedik vele.

Elküldve
Főleg ha nem is a lambda lesz a baja. Mellesleg a 44-es hibakód a következő: Lamda szonda/befúvásjel /keverék túl szegény

Szia!

Bocsi, hogy beleszólok, de tutira a lambda-szonda döglött meg.

Nekem is az az autotékás volt benne...7100 postával együtt. 2,5 hónapot bírt ki...garanciában cserélik, mert a tieddel együtt már a három rosszról tudok ebből szériából.

Kérdés a szakértőkhöz! <_<

A C14NZ-hez és az X14XE-hez való GM gyertya megegyezik illetve csereszabatos?

Elküldve
Szia!

Bocsi, hogy beleszólok, de tutira a lambda-szonda döglött meg.

Nekem is az az autotékás volt benne...7100 postával együtt. 2,5 hónapot bírt ki...garanciában cserélik, mert a tieddel együtt már a három rosszról tudok ebből szériából.

Kérdés a szakértőkhöz! <_<

A C14NZ-hez és az X14XE-hez való GM gyertya megegyezik illetve csereszabatos?

Ha mindegyik 16-os kulcsnyílású, akkor sztem igen.

Elküldve
Ha mindegyik 16-os kulcsnyílású, akkor sztem igen.

Igen, mindegyik annyi.

Csak azt hittem, hogy az eltérő kompresszió viszonyszám miatt eltérő a gyertyák hőértéke is...

Elküldve
...

Nekem is az az autotékás volt benne...7100 postával együtt. 2,5 hónapot bírt ki...garanciában cserélik, mert a tieddel együtt már a három rosszról tudok ebből szériából.

...

Azért érdekes ez a szonda.

A zacsin a "Made is USA" felirat van, a dobozon pedig "Made in Japan" és alatta pedig "Distributed By GM Daewoo Auto & Technology Ca..... Korea". És még egy rakás kereskedelmi cégen átmegy, mire ideér Mo.-ra. De sehol egy hologram a csomagoláson.

Elküldve
Egyik ismerősöm nagyon beleültette a bogarat a fülembe...

Szerintetek melyik érné meg inkább?

C14NZ -> C14SE vagy C14NZ -> C16NZ?

Szerintem az 1.6NZ, de ugye az SE legálisabb.

Elküldve
Szia!

Bocsi, hogy beleszólok, de tutira a lambda-szonda döglött meg.

Nekem is az az autotékás volt benne...7100 postával együtt. 2,5 hónapot bírt ki...garanciában cserélik, mert a tieddel együtt már a három rosszról tudok ebből szériából.

Kérdés a szakértőkhöz! <_<

A C14NZ-hez és az X14XE-hez való GM gyertya megegyezik illetve csereszabatos?

Az a probléma, hogy már vagy egy éve vettem és csak most került bele. Számlájuk sem tudom hol van már. :S Szóval szerintem ez esélytelen. Szerintem megpróbálom a régit beáztatni benzinbe, hátha javul valamit helyzet.

Elküldve
Az a probléma, hogy már vagy egy éve vettem és csak most került bele. Számlájuk sem tudom hol van már. :S Szóval szerintem ez esélytelen. Szerintem megpróbálom a régit beáztatni benzinbe, hátha javul valamit helyzet.

Az a szonda nekem is megadta magát. 1hét alatt.

Kólába áztasd menetig 1napig,a foszforsav szépen lepucol mindent. Szerelőm is így csinálja a bontott szondákkal.

Elküldve
Egyik ismerősöm nagyon beleültette a bogarat a fülembe...

Szerintetek melyik érné meg inkább?

C14NZ -> C14SE vagy C14NZ -> C16NZ?

Én a helyedben SE + E85Power kit átalakítást csinálnám meg... <_<

Elküldve

Sziasztok.Abban kérném valakinek a segítségét,hogy van egy 94-es 1,6i 16v ecotec motoros paripám.Olyan probléma van vele hogy ha nem indulok el vele kipörög szabályzásig,de viszont ha elindulok és tolom neki akkor olyan 3000 fordulat körül kigyullad a diagnosztika,és nem akar pörögni utána csak pufog kattog és iszonyú hangja lesz.Leállítás után ha indítok ismét elalszik addig amíg nem éri el azt a fordulatot megint.Próbáltam kivillogtatni a hibát és 19 adót ki,ami az indukciós impulzus jeladóra utal.Szerintetek akkor az cserés lesz és hol tudnák olyat,akár használtat is beszerezni?Mert nézegetem az újakat és azok elégé húzósak a jelenlegi anyagi hátteremhez.Vagy esetleg valahogy megcsinálni cserén kívül,hogy terhelésnél ne jöjjön ki ez a jelenség vagy valamit vele mert nem nagyon értek hozzá.Segítségeteket előre is köszönöm

Elküldve
Sziasztok.Abban kérném valakinek a segítségét,hogy van egy 94-es 1,6i 16v ecotec motoros paripám.Olyan probléma van vele hogy ha nem indulok el vele kipörög szabályzásig,de viszont ha elindulok és tolom neki akkor olyan 3000 fordulat körül kigyullad a diagnosztika,és nem akar pörögni utána csak pufog kattog és iszonyú hangja lesz.Leállítás után ha indítok ismét elalszik addig amíg nem éri el azt a fordulatot megint.Próbáltam kivillogtatni a hibát és 19 adót ki,ami az indukciós impulzus jeladóra utal.Szerintetek akkor az cserés lesz és hol tudnák olyat,akár használtat is beszerezni?Mert nézegetem az újakat és azok elégé húzósak a jelenlegi anyagi hátteremhez.Segítségeteket előre is köszönöm.

Gondolom vészprogramon megy a szerencsétlen <_< Ez nem maga a hiba, csak egy önvédelmi próbálkozása az autónak :angry:

Elküldve

Aha értem köszi.De akkor tuti azzal a jeladóval van a bibi vagy mással is lehet,vagy az el tudja fo...ni magát egyáltalán?Mert egyáltalán nem értek az elektronikájához?

Elküldve
Aha értem köszi.De akkor tuti azzal a jeladóval van a bibi vagy mással is lehet?

Dízeles vagyok, nem értek a hibakódgyüjteményekhez :angry: <_<

Elküldve

Ja még az a hibajelenségeket kifelejtetem hogy van amikor pld: visszaváltáskor benyomom a kuplungot és leáll a motor+amikkor csak melegen indítok néha olyan kopogós hangot ad mintha nem lenne jó a gyújtás,és megfogja nagyon az önindítót szegény alig bírja áthajtani a motort,mintha a ládáknál régen sok volt az előgyújtás.Gondolom ez is a jeladó miatt lehet összefüggésbe nem?

Elküldve

A 19-es hiba az a vezérműtengely jeladó, tudtommal. Apám Vectrája is szenvedett ugyanettől, vészprogramon ment tőle néha és olyankor elveszett a fordulatszámjel... Utána én is, ha próbáltam indítózni, nagyon megviselte, szerintem olyankor hagyd, várj vele. Persze a hiba minél előbb megoldásra szorul, emlékeim szerint nem volt olyan horror ára, de nem tudom pontosan. :S

Elküldve

Persze szoktam vele várni kicsit.Nekem azt mondták hogy az alsó ment el a 19kód azt jelzi.De én nem tudom azért várom hátha valaki segít majd.

Elküldve
Persze szoktam vele várni kicsit.Nekem azt mondták hogy az alsó ment el a 19kód azt jelzi.De én nem tudom azért várom hátha valaki segít majd.

Igen. Szerintem is a főtengelyjeladó halt meg nálad vagy csak kontakthibás.

Elküldve
Igen. Szerintem is a főtengelyjeladó halt meg nálad vagy csak kontakthibás.

Igen, én is azt akartam írni, csak mindig elfelejtem, melyik a "crankshaft" és melyik a "camshaft". <_<

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.