Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Hidd el azzal nincs gond Nincs betunyulva. Gyertyák is szép tiszták, csak éppen az a baj hogy fehérek az elektródák. <_<

Legközelebb próbálj meg máshol tankolni. Ahol utoljára tankoltál, ott lehet kapni etanolt? Van egy olyan gyanúm, hogy az ilyen kutakon a kutasok kicsit higítják a benzint etanollal, azt meg vízzel pótolják, mivel az alkohol jól elegyedik vele.

Link to comment
Megosztás:

Főleg ha nem is a lambda lesz a baja. Mellesleg a 44-es hibakód a következő: Lamda szonda/befúvásjel /keverék túl szegény

Szia!

Bocsi, hogy beleszólok, de tutira a lambda-szonda döglött meg.

Nekem is az az autotékás volt benne...7100 postával együtt. 2,5 hónapot bírt ki...garanciában cserélik, mert a tieddel együtt már a három rosszról tudok ebből szériából.

Kérdés a szakértőkhöz! <_<

A C14NZ-hez és az X14XE-hez való GM gyertya megegyezik illetve csereszabatos?

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Bocsi, hogy beleszólok, de tutira a lambda-szonda döglött meg.

Nekem is az az autotékás volt benne...7100 postával együtt. 2,5 hónapot bírt ki...garanciában cserélik, mert a tieddel együtt már a három rosszról tudok ebből szériából.

Kérdés a szakértőkhöz! <_<

A C14NZ-hez és az X14XE-hez való GM gyertya megegyezik illetve csereszabatos?

Ha mindegyik 16-os kulcsnyílású, akkor sztem igen.

Link to comment
Megosztás:

...

Nekem is az az autotékás volt benne...7100 postával együtt. 2,5 hónapot bírt ki...garanciában cserélik, mert a tieddel együtt már a három rosszról tudok ebből szériából.

...

Azért érdekes ez a szonda.

A zacsin a "Made is USA" felirat van, a dobozon pedig "Made in Japan" és alatta pedig "Distributed By GM Daewoo Auto & Technology Ca..... Korea". És még egy rakás kereskedelmi cégen átmegy, mire ideér Mo.-ra. De sehol egy hologram a csomagoláson.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Bocsi, hogy beleszólok, de tutira a lambda-szonda döglött meg.

Nekem is az az autotékás volt benne...7100 postával együtt. 2,5 hónapot bírt ki...garanciában cserélik, mert a tieddel együtt már a három rosszról tudok ebből szériából.

Kérdés a szakértőkhöz! <_<

A C14NZ-hez és az X14XE-hez való GM gyertya megegyezik illetve csereszabatos?

Az a probléma, hogy már vagy egy éve vettem és csak most került bele. Számlájuk sem tudom hol van már. :S Szóval szerintem ez esélytelen. Szerintem megpróbálom a régit beáztatni benzinbe, hátha javul valamit helyzet.

Link to comment
Megosztás:

Az a probléma, hogy már vagy egy éve vettem és csak most került bele. Számlájuk sem tudom hol van már. :S Szóval szerintem ez esélytelen. Szerintem megpróbálom a régit beáztatni benzinbe, hátha javul valamit helyzet.

Az a szonda nekem is megadta magát. 1hét alatt.

Kólába áztasd menetig 1napig,a foszforsav szépen lepucol mindent. Szerelőm is így csinálja a bontott szondákkal.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Abban kérném valakinek a segítségét,hogy van egy 94-es 1,6i 16v ecotec motoros paripám.Olyan probléma van vele hogy ha nem indulok el vele kipörög szabályzásig,de viszont ha elindulok és tolom neki akkor olyan 3000 fordulat körül kigyullad a diagnosztika,és nem akar pörögni utána csak pufog kattog és iszonyú hangja lesz.Leállítás után ha indítok ismét elalszik addig amíg nem éri el azt a fordulatot megint.Próbáltam kivillogtatni a hibát és 19 adót ki,ami az indukciós impulzus jeladóra utal.Szerintetek akkor az cserés lesz és hol tudnák olyat,akár használtat is beszerezni?Mert nézegetem az újakat és azok elégé húzósak a jelenlegi anyagi hátteremhez.Vagy esetleg valahogy megcsinálni cserén kívül,hogy terhelésnél ne jöjjön ki ez a jelenség vagy valamit vele mert nem nagyon értek hozzá.Segítségeteket előre is köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Abban kérném valakinek a segítségét,hogy van egy 94-es 1,6i 16v ecotec motoros paripám.Olyan probléma van vele hogy ha nem indulok el vele kipörög szabályzásig,de viszont ha elindulok és tolom neki akkor olyan 3000 fordulat körül kigyullad a diagnosztika,és nem akar pörögni utána csak pufog kattog és iszonyú hangja lesz.Leállítás után ha indítok ismét elalszik addig amíg nem éri el azt a fordulatot megint.Próbáltam kivillogtatni a hibát és 19 adót ki,ami az indukciós impulzus jeladóra utal.Szerintetek akkor az cserés lesz és hol tudnák olyat,akár használtat is beszerezni?Mert nézegetem az újakat és azok elégé húzósak a jelenlegi anyagi hátteremhez.Segítségeteket előre is köszönöm.

Gondolom vészprogramon megy a szerencsétlen <_< Ez nem maga a hiba, csak egy önvédelmi próbálkozása az autónak :angry:

Link to comment
Megosztás:

Ja még az a hibajelenségeket kifelejtetem hogy van amikor pld: visszaváltáskor benyomom a kuplungot és leáll a motor+amikkor csak melegen indítok néha olyan kopogós hangot ad mintha nem lenne jó a gyújtás,és megfogja nagyon az önindítót szegény alig bírja áthajtani a motort,mintha a ládáknál régen sok volt az előgyújtás.Gondolom ez is a jeladó miatt lehet összefüggésbe nem?

Link to comment
Megosztás:

A 19-es hiba az a vezérműtengely jeladó, tudtommal. Apám Vectrája is szenvedett ugyanettől, vészprogramon ment tőle néha és olyankor elveszett a fordulatszámjel... Utána én is, ha próbáltam indítózni, nagyon megviselte, szerintem olyankor hagyd, várj vele. Persze a hiba minél előbb megoldásra szorul, emlékeim szerint nem volt olyan horror ára, de nem tudom pontosan. :S

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.