Dáwid Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 és ez segíthet a fogyasztáson? (nemnagyon értek hozzá <_<) Persze. Hidegen többet fogyaszt :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Scabe Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 kössz a tippet, remélem csak azlesz a baj <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apipi Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 apipi! a gyertyákat nézted? a régi kadettunk is ezt csinálta, és a gyertyacsere segített Alig 12 ezer van a gyertyákban. Ettől független megnézhetem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Március22, 2011 Megoszt Elküldve Március22, 2011 Alig 12 ezer van a gyertyákban. Ettől független megnézhetem. Ha melegen nincs gondja, akkor szerintem is gyújtás oldalon kell keresni a problémát (gyertya, gyújtókábel, elosztó, stb.). Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuszó Elküldve Március22, 2011 Megoszt Elküldve Március22, 2011 Sziasztok! Miért van az ,hogy hidegen nagyon nehezen indul az autó? Második harmadik indítózásra indul el csak. Néha csinál olyat is ,hogy "röffen" párat az első indítózásra, de ennyi.Egyébként amikor elindult olyan mintha semmi nem történt volna.Jól megy ,húz rendesen. Melegen meg ha kicsit felpörgetem, és visszaejti a fordulatot "belebeszél" a kipufogóba. Lehet mindkettő dolog attól esetleg ,hogy rosszak az injektorok? Ötleteket szeretnék ,mert kicsit idegesítő már ez a dolog,ráadásul 2 hét múlva mennék Prágába. Nálam is vannak ilyen problémák az első indulásnál! Oka hogy az automata szivattyúnál visszaereszt a szelep, és ez által visszafolyik a benzin a csőbe, és az első indításnál a szivattyú előre tolja, de nincs meg még benne a nyomás ami elegendő lenne az injektor(oknak) <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március23, 2011 Megoszt Elküldve Március23, 2011 Nálam is vannak ilyen problémák az első indulásnál! Oka hogy az automata szivattyúnál visszaereszt a szelep, és ez által visszafolyik a benzin a csőbe, és az első indításnál a szivattyú előre tolja, de nincs meg még benne a nyomás ami elegendő lenne az injektor(oknak) <_< Tudtommal neked nincs is benne visszacsapó szeelep, ezért is búg a szivattyú 3-4 másodpercig gyujtás ráadásakor. Meg szoktad várni a relé kattanását indítózás előtt? :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
petyuska3 Elküldve Március23, 2011 Megoszt Elküldve Március23, 2011 Üdv mindenkinek Van egy 97-es F Astrám motor kód x14nz,a hibája a következő,meleg időben azaz 15-20 fokban alapjáraton és menet közben leáll a motor azonnali indításnál nem indul de, kb 30 másodperc elteltével indul,hibakód nincs ,amit cseréltem a következő gyujtáskábel,gyújtáselosztó,lambda szonda,gyertyák,benzinszivattyú(a relé jó)az alapjárat is felpörgött de,alapjárati motor cserével megoldódott.Azért lényeges hogy meleg időben ,mert télen nem csinálta és jön a tavasz a hétvégén megint jó idő volt és leállt megint.Ha tudtok segítsetek előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Március23, 2011 Megoszt Elküldve Március23, 2011 Üdv mindenkinek Van egy 97-es F Astrám motor kód x14nz,a hibája a következő,meleg időben azaz 15-20 fokban alapjáraton és menet közben leáll a motor azonnali indításnál nem indul de, kb 30 másodperc elteltével indul,hibakód nincs ,amit cseréltem a következő gyujtáskábel,gyújtáselosztó,lambda szonda,gyertyák,benzinszivattyú(a relé jó)az alapjárat is felpörgött de,alapjárati motor cserével megoldódott.Azért lényeges hogy meleg időben ,mert télen nem csinálta és jön a tavasz a hétvégén megint jó idő volt és leállt megint.Ha tudtok segítsetek előre is köszi. Ami még kimaradt a sorból az a Hall-jeladó és a gyújtásmodul. Lehet akár érintkezési hiba is. Először mozgasd át a csatlakozásokat (pl. Hall-jeladó csatija a gyújtáselosztó alatt, vagy a gyújtásmodulé a gyújtótrafó alatt, stb...) A gyújtáselosztó csere alatt csak a fedelet érted, vagy kompletten az egészet cserélted, mert ha igen akkor csak a gyújtásmodul marad az előbb említett két gyújtásalkatrészből. A gy.modult a gy.trafó alatt találod az akku mögött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petyuska3 Elküldve Március23, 2011 Megoszt Elküldve Március23, 2011 Ami még kimaradt a sorból az a Hall-jeladó és a gyújtásmodul. Lehet akár érintkezési hiba is. Először mozgasd át a csatlakozásokat (pl. Hall-jeladó csatija a gyújtáselosztó alatt, vagy a gyújtásmodulé a gyújtótrafó alatt, stb...) A gyújtáselosztó csere alatt csak a fedelet érted, vagy kompletten az egészet cserélted, mert ha igen akkor csak a gyújtásmodul marad az előbb említett két gyújtásalkatrészből. A gy.modult a gy.trafó alatt találod az akku mögött. ja igen Hall jeladó is cserélve lett igaz használtra a gyujtáselosztónál csak a fedelet értettem a többit megpróbálom.A gyujtásmodul mennyibe kerülhet?KÖSZÖNÖM <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
ahajnal Elküldve Március23, 2011 Megoszt Elküldve Március23, 2011 Sziasztok! Egy amatőr kérdésem lenne. Légszűrőt szeretnék cserélni (1.4, '99), de a 4+ márkaszervizes csere is 5 rugó, míg a szűrő (szinén márkaszervízben) 3100. Ha megveszem a szűrőt bele tudom egyedül rakni? A dobozt felnyitom és kicserélem? Köszi: Ákos Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Március23, 2011 Megoszt Elküldve Március23, 2011 Sziasztok! Egy amatőr kérdésem lenne. Légszűrőt szeretnék cserélni (1.4, '99), de a 4+ márkaszervizes csere is 5 rugó, míg a szűrő (szinén márkaszervízben) 3100. Ha megveszem a szűrőt bele tudom egyedül rakni? A dobozt felnyitom és kicserélem? Köszi: Ákos Pontosan. Csak ne felejtsd el vissza csukni <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március23, 2011 Megoszt Elküldve Március23, 2011 Sziasztok! Egy amatőr kérdésem lenne. Légszűrőt szeretnék cserélni (1.4, '99), de a 4+ márkaszervizes csere is 5 rugó, míg a szűrő (szinén márkaszervízben) 3100. Ha megveszem a szűrőt bele tudom egyedül rakni? A dobozt felnyitom és kicserélem? Köszi: Ákos Persze. Fém patentokat lepattintod, felemeled a szűrőház tetejét, és kiemeled a szűrőt. Porszívózd ki az alját :P (vagy ez csak az én mániám <_< mindegy, porszívózd ki és kész :angry: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ahajnal Elküldve Március23, 2011 Megoszt Elküldve Március23, 2011 Köszönöm a gyors válaszokat!!! Ákos Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Március23, 2011 Megoszt Elküldve Március23, 2011 Persze. Fém patentokat lepattintod, felemeled a szűrőház tetejét, és kiemeled a szűrőt. Porszívózd ki az alját :P (vagy ez csak az én mániám <_< mindegy, porszívózd ki és kész :angry: ) Áhh nem én pl még a pollenszűrő körül is cserekor! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március23, 2011 Megoszt Elküldve Március23, 2011 Áhh nem én pl még a pollenszűrő körül is cserekor! <_< Ott is kiporszívóztam én is :angry: . Sokat segített a párásodás csökkentésén, hogy nem ott rohadtak el a levelek a szűrő tövében :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Március23, 2011 Megoszt Elküldve Március23, 2011 Egy gyors kérdés: X16XEL-hez, a szívósor motor feletti részének, "legyezőjének", >>>karikázott rész<<< (amúgy hogy a búbánatos francnak hívják azt?), mekkora nyomatékkal kell a csavarjait/anyáit meghúzni? Ma leszedtem, a tömítés nagyon tré állapotban volt, kicseréltem. Fekete, olajsaras (?) az egész szívósor a blokktól a pillangószelepig. Azt mi okozhatta? Igaz már egy éve szétszedtem, kitakarítottam, de nem tudtam mindenütt. Ahol kitakarítottam, ott azóta is "tiszta", ergo gondolom, hogy az előző tulajnál történhetett valami. De mi? A válaszokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március23, 2011 Megoszt Elküldve Március23, 2011 Egy gyors kérdés: X16XEL-hez, a szívósor motor feletti részének, "legyezőjének", >>>karikázott rész<<< (amúgy hogy a búbánatos francnak hívják azt?), mekkora nyomatékkal kell a csavarjait/anyáit meghúzni? Ma leszedtem, a tömítés nagyon tré állapotban volt, kicseréltem. Fekete, olajsaras (?) az egész szívósor a blokktól a pillangószelepig. Azt mi okozhatta? Igaz már egy éve szétszedtem, kitakarítottam, de nem tudtam mindenütt. Ahol kitakarítottam, ott azóta is "tiszta", ergo gondolom, hogy az előző tulajnál történhetett valami. De mi? A válaszokat előre is köszönöm! Ez nem csak a motortakaró burkolat? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március23, 2011 Megoszt Elküldve Március23, 2011 Ez nem csak a motortakaró burkolat? :angry: Amire az ecotec van írva az az. <_< :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március23, 2011 Megoszt Elküldve Március23, 2011 Amire az ecotec van írva az az. <_< :P Baccameg tényleg. :angry: Ezek a német illesztések olyan pontosak, hogy nem láttam hol ér véget a takaró, és hol kezdődik a karika :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március23, 2011 Megoszt Elküldve Március23, 2011 ja igen Hall jeladó is cserélve lett igaz használtra a gyujtáselosztónál csak a fedelet értettem a többit megpróbálom.A gyujtásmodul mennyibe kerülhet?KÖSZÖNÖM <_< Én bontottat vettem 4 ezer forintért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Március23, 2011 Megoszt Elküldve Március23, 2011 Egy gyors kérdés: X16XEL-hez, a szívósor motor feletti részének, "legyezőjének", >>>karikázott rész<<< (amúgy hogy a búbánatos francnak hívják azt?), mekkora nyomatékkal kell a csavarjait/anyáit meghúzni? Ma leszedtem, a tömítés nagyon tré állapotban volt, kicseréltem. Fekete, olajsaras (?) az egész szívósor a blokktól a pillangószelepig. Azt mi okozhatta? Igaz már egy éve szétszedtem, kitakarítottam, de nem tudtam mindenütt. Ahol kitakarítottam, ott azóta is "tiszta", ergo gondolom, hogy az előző tulajnál történhetett valami. De mi? A válaszokat előre is köszönöm! Data szerint 22nm a meghúzási nyomaték a szívórendszerben, de húzd meg rendesen őket (sajnos erre csak azt tudom mondani, hogy neked kell érezni, hogy mennyire). A trutyi pedig olajgőz lerakódás. A fojtószelep környéke legyen tiszta, a többi nem annyira lényeges. Gázos autóknál tisztább szokott lenni (de büdösebb <_< ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március23, 2011 Megoszt Elküldve Március23, 2011 Üdv mindenkinek Van egy 97-es F Astrám motor kód x14nz,a hibája a következő,meleg időben azaz 15-20 fokban alapjáraton és menet közben leáll a motor azonnali indításnál nem indul de, kb 30 másodperc elteltével indul,hibakód nincs ,amit cseréltem a következő gyujtáskábel,gyújtáselosztó,lambda szonda,gyertyák,benzinszivattyú(a relé jó)az alapjárat is felpörgött de,alapjárati motor cserével megoldódott.Azért lényeges hogy meleg időben ,mert télen nem csinálta és jön a tavasz a hétvégén megint jó idő volt és leállt megint.Ha tudtok segítsetek előre is köszi. Nekem a gyújtásmodul cseréjével oldódott meg hasonló gondom...kb.20 és 30000Ft között van/volt az ára, de muszáj volt mert úgy életveszély volt a közlekedés. Nekem a csati mozgatására lefulladt illetve amikor lefulladt és megmozgattam akkor mindjárt újra is lehetett inditani pedig volt olyan amikor már majdnem véglegesen lemeritettem az aksit annyiszor inditóztam. Na, aztán jöttem a fórumra és nekem is csatik mozgatásával derült ki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 Data szerint 22nm a meghúzási nyomaték a szívórendszerben, de húzd meg rendesen őket (sajnos erre csak azt tudom mondani, hogy neked kell érezni, hogy mennyire). A trutyi pedig olajgőz lerakódás. A fojtószelep környéke legyen tiszta, a többi nem annyira lényeges. Gázos autóknál tisztább szokott lenni (de büdösebb :angry: ) Nem mertem 22-vel meghúzni, mert már a csavar forgácsolta azt a legyező-micsodát. <_< Mind1, leesni nem fog! :P Olajsár: hát ehhez képest az enyémről enni lehetne. Többet nem is foglalkozok akkor ezzel. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
petyuska3 Elküldve Március24, 2011 Megoszt Elküldve Március24, 2011 Nekem a gyújtásmodul cseréjével oldódott meg hasonló gondom...kb.20 és 30000Ft között van/volt az ára, de muszáj volt mert úgy életveszély volt a közlekedés. Nekem a csati mozgatására lefulladt illetve amikor lefulladt és megmozgattam akkor mindjárt újra is lehetett inditani pedig volt olyan amikor már majdnem véglegesen lemeritettem az aksit annyiszor inditóztam. Na, aztán jöttem a fórumra és nekem is csatik mozgatásával derült ki... Az tuti hogy életveszély,nekem egyszer előzés közben gondolta meg magát,nagyon para volt,köszönöm a sok segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 Helló! <_< Bontós ismerősöm szólt, hogy van neki egy komplett SE blokkja, és hogy nem kell-e. Na most, ha jól tudom ahoz hogy az én NZ-met átalakítassam, ahhoz kell a hengerfej kompletten szívósorral, injektorral, minden aprósággal. Kábelköteg, vezérlőelektronika, ACpumpa. Kihagytam valamit? Aztmondta 50ért odaadja az egészet, szerintetek megér ennyit 30ló+ ? Továbbá a váltóm jó hozzá? Köszi. Nekem am. ennyit megér, de kiváncsi vagyok a hozzáértőbbek mit gondolnak. Del. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts