Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Van rá esély, hogy egy X16SZ dugói minden probléma nélkül berakható X16SZR blokkba? Furat és lökethossz elvileg ugyanaz. Főtengely kompatibilitását megnézem EPC-ben.

SZR-ben nincs a dugónak szoknyája, SZ-nek van.

Meg a teteje is más az eltérő kompresszió miatt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

SOS problémám van <_<

96-os X18XE csütörtök reggel kb fél másodpercre beindult majd leállt, azóta a hibajelző lámpa gyújtás ráadásakor folyamatosan megállás nélkül villog, és az autó nem indul. Szervízben immo hibát ír ki a gép, de egyenlőre nem tudtak vele mit kezdeni. Kulcs nem esett le, semmi különös nem történt vele. Egy db gyári, és egy második nem gyári kulcs van az autóhoz, egyikkel sem megy.

Előző este még jó volt.

Hogyan lehet az egész immót kiiktatni ?

Az immo mit blokkol egyébként? Gyújtást? Benzinpumpát? Mindkettőt?

Ha bárkinek van ötlete / megoldása az légyszi segítsen, mert (sajnos) az autó munkaeszköz és nem hobbiautó :angry:

Előre is köszönöm !

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

SOS problémám van <_<

96-os X18XE csütörtök reggel kb fél másodpercre beindult majd leállt, azóta a hibajelző lámpa gyújtás ráadásakor folyamatosan megállás nélkül villog, és az autó nem indul. Szervízben immo hibát ír ki a gép, de egyenlőre nem tudtak vele mit kezdeni. Kulcs nem esett le, semmi különös nem történt vele. Egy db gyári, és egy második nem gyári kulcs van az autóhoz, egyikkel sem megy.

Előző este még jó volt.

Hogyan lehet az egész immót kiiktatni ?

Az immo mit blokkol egyébként? Gyújtást? Benzinpumpát? Mindkettőt?

Ha bárkinek van ötlete / megoldása az légyszi segítsen, mert (sajnos) az autó munkaeszköz és nem hobbiautó :angry:

Előre is köszönöm !

Tudomásom szerint gyújtás, AC pumpa, meg ki tudja még mi. Ha nem hallod az AC hangot miután a gyújtást ráadod, az már elég rossz jel Inmobilizer szempontjából. De írtam Neked az Elektromos topicba is, olvasd el azt is. Nekem is X18XE kódú motorom van :P

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

SOS problémám van :angry:

...

Ha bárkinek van ötlete / megoldása az légyszi segítsen, mert (sajnos) az autó munkaeszköz és nem hobbiautó :P

Előre is köszönöm !

Elhiszem hogy sürgős, de aki tud segíteni, az segít egy beírásra is. Azzal hogy több helyre beszórod, nem azt éred el hogy hamarabb kapsz választ maximum, hogy moderátoroknak plusz dolga lesz. Aki tud segíteni, megtalálja elektromosban is. <_<

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!!!Ide is beköszönök és rögtön nyitok is egy kérdéssel olvasgatom már régóta a fórumot de csak most regisztráltam és régebben láttam itt olyat,hogy 1,4böl lehet seh-t ha jól irom csinálni na most ha jol tudom gsiben is létezett c20seh de nem találok olyan mocit a kérdésem a következő c20ne-böl is lehet csinálni c20seh-t??? <_<

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!!!Ide is beköszönök és rögtön nyitok is egy kérdéssel olvasgatom már régóta a fórumot de csak most regisztráltam és régebben láttam itt olyat,hogy 1,4böl lehet seh-t ha jól irom csinálni na most ha jol tudom gsiben is létezett c20seh de nem találok olyan mocit a kérdésem a következő c20ne-böl is lehet csinálni c20seh-t??? <_<

Itt találsz egy-két infót.

Katt

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

A problémám a következő:

C16SE-nél (1994) hosszabb állás után (min. 1/2 nap) nehéz a hidegindítás. Ha az első próbálkozás után lehúzom a levegő hőmérő vezetékét, elindul. vízhőmérő vezeték lehúzásra nem reagál. Levegő hőmérő cserélve (hála istennek csak gyárit tudtam szerezni), probléma ugyanaz. Autodata szerint mindent végig mértem, minden a határértékeken belül működik. Üzemanyag nyomás szerintem kilőve (bár még nem mértük), mert rövid indítózásokkal felnyomja a tápszivattyú (nemrég lett cserélve) a benzint, utána mégis 5-6 indítózásra indul el. Ha egyszer elindult, tökéletesen működik. Nincs hiba eltárolva, alapjárat azonnal beáll, gázadásra azonnal reagál terhelés alatt is.

Remélem valaki találkozott már hasonló hibával és tud segíteni.

Üdv: c16se

Link to comment
Megosztás:

Heló!

Vettem ######a olajteknő tömítést, mert az enyém már engedett át, viszont addig jutottam, hogy kivettem a csavarokat, de képtelen voltam levenni az alsórészt, annyira fogja a tömítés hogy el sem indul, és gondolom ragasztva van.

Valami ötlet, hogy hogy tudnám otthon aknában levenni? Esetleg valami trükk? - nem szeretném kilyukasztani a teknőt, vagy deformálni -

Köszi előre is, és köszönöm a válaszokat az X14XE-s kérdéseimre is utólag.

Delvecchio.

Fanatikus opeles, amatőr mókoló, és vezető nagyravágyó. <_< :angry:

Link to comment
Megosztás:

Heló!

Vettem ######a olajteknő tömítést, mert az enyém már engedett át, viszont addig jutottam, hogy kivettem a csavarokat, de képtelen voltam levenni az alsórészt, annyira fogja a tömítés hogy el sem indul, és gondolom ragasztva van.

Valami ötlet, hogy hogy tudnám otthon aknában levenni? Esetleg valami trükk? - nem szeretném kilyukasztani a teknőt, vagy deformálni -

Köszi előre is, és köszönöm a válaszokat az X14XE-s kérdéseimre is utólag.

Delvecchio.

Fanatikus opeles, amatőr mókoló, és vezető nagyravágyó. :angry: :P

Szikével körbevágni? <_<

Link to comment
Megosztás:

Heló!

Vettem ######a olajteknő tömítést, mert az enyém már engedett át, viszont addig jutottam, hogy kivettem a csavarokat, de képtelen voltam levenni az alsórészt, annyira fogja a tömítés hogy el sem indul, és gondolom ragasztva van.

Valami ötlet, hogy hogy tudnám otthon aknában levenni? Esetleg valami trükk? - nem szeretném kilyukasztani a teknőt, vagy deformálni -

Köszi előre is, és köszönöm a válaszokat az X14XE-s kérdéseimre is utólag.

Delvecchio.

Fanatikus opeles, amatőr mókoló, és vezető nagyravágyó. <_< :angry:

Váltóból is kicsavartad a csavarjait?

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!!!Ide is beköszönök és rögtön nyitok is egy kérdéssel olvasgatom már régóta a fórumot de csak most regisztráltam és régebben láttam itt olyat,hogy 1,4böl lehet seh-t ha jól irom csinálni na most ha jol tudom gsiben is létezett c20seh de nem találok olyan mocit a kérdésem a következő c20ne-böl is lehet csinálni c20seh-t??? <_<

SEH ha jól tudom csak gsi-kadett ba volt. Gsi-ben sztem nem. Annyit tudok, hogy a vezérműtengely különbözik NE és SEH között. De minek akarod átalakítani? Meg zavaros. Mi az az 1.4 a mondókád elején? később SEH majd C20NE?

Link to comment
Megosztás:

SEH ha jól tudom csak gsi-kadett ba volt. Gsi-ben sztem nem. Annyit tudok, hogy a vezérműtengely különbözik NE és SEH között. De minek akarod átalakítani? Meg zavaros. Mi az az 1.4 a mondókád elején? később SEH majd C20NE?

Csak arra gondolt, hogy ahogy megoldható a C14NZ->C14SE átalakítás, úgy megoldható-e a C20NE-> 20SEH átalakítás-e.

Link to comment
Megosztás:

Hm... hát én ilyenröl nem tudok....<_<

Hát pedig azt beszélik van. Ha minden igaz akkor láttam is már 2őt. :angry: Az egyik tuti az volt németből behozott. Láttam a forgalmiát is és az biza 136volt. Valami másféle légtömeg mérő meg vagy még 2féle szenzor volt ott a légszűrő körül meg fene tudja mi volt még más. De elég ritka.

De majd spzoli barátunk kimondja mivan. Lehet rámcáfol. De ugytom hogy létezik ilyen.

Link to comment
Megosztás:

Hát pedig azt beszélik van. Ha minden igaz akkor láttam is már 2őt. <_< Az egyik tuti az volt németből behozott. Láttam a forgalmiát is és az biza 136volt. Valami másféle légtömeg mérő meg vagy még 2féle szenzor volt ott a légszűrő körül meg fene tudja mi volt még más. De elég ritka.

De majd spzoli barátunk kimondja mivan. Lehet rámcáfol. De ugytom hogy létezik ilyen.

Hát lehetséges de ha ilyen ritka akkor honnan a.... szerezzek xd :angry:

Bár arra gondoltam 2.0 16v lesz a vége ....... nekem van 1 olyan papirom a kpm-töl ami gazolja,hogy környezeti hatás miatt nem látható a motorszám xd

Link to comment
Megosztás:

Hát lehetséges de ha ilyen ritka akkor honnan a.... szerezzek xd <_<

SEH-t se fogsz könnyebben lelni...

SZerk. Most rákerestem 136lovas ne re. de az XEV-t dobta. Ami valóban annyi. de nekem ez a srácc váltig állította hogy az 136lovas NE És valóban több katyvasz volt a motortérbe is mint egy általam látott régebbi NE-nek. Ha átvert a srácc akkor most utána hazudok én is. De mintha másfelöl is halottam volna ilyesmit..

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.