daykiller Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Van rá esély, hogy egy X16SZ dugói minden probléma nélkül berakható X16SZR blokkba? Furat és lökethossz elvileg ugyanaz. Főtengely kompatibilitását megnézem EPC-ben. SZR-ben nincs a dugónak szoknyája, SZ-nek van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Van rá esély, hogy egy X16SZ dugói minden probléma nélkül berakható X16SZR blokkba? Furat és lökethossz elvileg ugyanaz. Főtengely kompatibilitását megnézem EPC-ben. SZR-ben nincs a dugónak szoknyája, SZ-nek van. Meg a teteje is más az eltérő kompresszió miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Meg a teteje is más az eltérő kompresszió miatt. Igen azt néztem, hogy az SZ csak 9,6:1 az SZR 10:1. Link to comment Megosztás: More sharing options...
X18XE Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Sziasztok ! SOS problémám van <_< 96-os X18XE csütörtök reggel kb fél másodpercre beindult majd leállt, azóta a hibajelző lámpa gyújtás ráadásakor folyamatosan megállás nélkül villog, és az autó nem indul. Szervízben immo hibát ír ki a gép, de egyenlőre nem tudtak vele mit kezdeni. Kulcs nem esett le, semmi különös nem történt vele. Egy db gyári, és egy második nem gyári kulcs van az autóhoz, egyikkel sem megy. Előző este még jó volt. Hogyan lehet az egész immót kiiktatni ? Az immo mit blokkol egyébként? Gyújtást? Benzinpumpát? Mindkettőt? Ha bárkinek van ötlete / megoldása az légyszi segítsen, mert (sajnos) az autó munkaeszköz és nem hobbiautó :angry: Előre is köszönöm ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Sziasztok ! SOS problémám van <_< 96-os X18XE csütörtök reggel kb fél másodpercre beindult majd leállt, azóta a hibajelző lámpa gyújtás ráadásakor folyamatosan megállás nélkül villog, és az autó nem indul. Szervízben immo hibát ír ki a gép, de egyenlőre nem tudtak vele mit kezdeni. Kulcs nem esett le, semmi különös nem történt vele. Egy db gyári, és egy második nem gyári kulcs van az autóhoz, egyikkel sem megy. Előző este még jó volt. Hogyan lehet az egész immót kiiktatni ? Az immo mit blokkol egyébként? Gyújtást? Benzinpumpát? Mindkettőt? Ha bárkinek van ötlete / megoldása az légyszi segítsen, mert (sajnos) az autó munkaeszköz és nem hobbiautó :angry: Előre is köszönöm ! Tudomásom szerint gyújtás, AC pumpa, meg ki tudja még mi. Ha nem hallod az AC hangot miután a gyújtást ráadod, az már elég rossz jel Inmobilizer szempontjából. De írtam Neked az Elektromos topicba is, olvasd el azt is. Nekem is X18XE kódú motorom van :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március20, 2011 Megoszt Elküldve Március20, 2011 Sziasztok ! SOS problémám van :angry: ... Ha bárkinek van ötlete / megoldása az légyszi segítsen, mert (sajnos) az autó munkaeszköz és nem hobbiautó :P Előre is köszönöm ! Elhiszem hogy sürgős, de aki tud segíteni, az segít egy beírásra is. Azzal hogy több helyre beszórod, nem azt éred el hogy hamarabb kapsz választ maximum, hogy moderátoroknak plusz dolga lesz. Aki tud segíteni, megtalálja elektromosban is. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
GSITHOMY Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 Szevasztok!!!Ide is beköszönök és rögtön nyitok is egy kérdéssel olvasgatom már régóta a fórumot de csak most regisztráltam és régebben láttam itt olyat,hogy 1,4böl lehet seh-t ha jól irom csinálni na most ha jol tudom gsiben is létezett c20seh de nem találok olyan mocit a kérdésem a következő c20ne-böl is lehet csinálni c20seh-t??? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 Szevasztok!!!Ide is beköszönök és rögtön nyitok is egy kérdéssel olvasgatom már régóta a fórumot de csak most regisztráltam és régebben láttam itt olyat,hogy 1,4böl lehet seh-t ha jól irom csinálni na most ha jol tudom gsiben is létezett c20seh de nem találok olyan mocit a kérdésem a következő c20ne-böl is lehet csinálni c20seh-t??? <_< Itt találsz egy-két infót. Katt Link to comment Megosztás: More sharing options...
C16SE Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 Üdv Mindenkinek! A problémám a következő: C16SE-nél (1994) hosszabb állás után (min. 1/2 nap) nehéz a hidegindítás. Ha az első próbálkozás után lehúzom a levegő hőmérő vezetékét, elindul. vízhőmérő vezeték lehúzásra nem reagál. Levegő hőmérő cserélve (hála istennek csak gyárit tudtam szerezni), probléma ugyanaz. Autodata szerint mindent végig mértem, minden a határértékeken belül működik. Üzemanyag nyomás szerintem kilőve (bár még nem mértük), mert rövid indítózásokkal felnyomja a tápszivattyú (nemrég lett cserélve) a benzint, utána mégis 5-6 indítózásra indul el. Ha egyszer elindult, tökéletesen működik. Nincs hiba eltárolva, alapjárat azonnal beáll, gázadásra azonnal reagál terhelés alatt is. Remélem valaki találkozott már hasonló hibával és tud segíteni. Üdv: c16se Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 Heló! Vettem ######a olajteknő tömítést, mert az enyém már engedett át, viszont addig jutottam, hogy kivettem a csavarokat, de képtelen voltam levenni az alsórészt, annyira fogja a tömítés hogy el sem indul, és gondolom ragasztva van. Valami ötlet, hogy hogy tudnám otthon aknában levenni? Esetleg valami trükk? - nem szeretném kilyukasztani a teknőt, vagy deformálni - Köszi előre is, és köszönöm a válaszokat az X14XE-s kérdéseimre is utólag. Delvecchio. Fanatikus opeles, amatőr mókoló, és vezető nagyravágyó. <_< :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 Heló! Vettem ######a olajteknő tömítést, mert az enyém már engedett át, viszont addig jutottam, hogy kivettem a csavarokat, de képtelen voltam levenni az alsórészt, annyira fogja a tömítés hogy el sem indul, és gondolom ragasztva van. Valami ötlet, hogy hogy tudnám otthon aknában levenni? Esetleg valami trükk? - nem szeretném kilyukasztani a teknőt, vagy deformálni - Köszi előre is, és köszönöm a válaszokat az X14XE-s kérdéseimre is utólag. Delvecchio. Fanatikus opeles, amatőr mókoló, és vezető nagyravágyó. :angry: :P Szikével körbevágni? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 Próbáltam, de nem férek normálisan hozzá, azt meg nem akartam, hogy pár helyen elvágom, máshol meg nem jön le, és több olajam folyik csak el. Del. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GSITHOMY Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 Itt találsz egy-két infót. Katt Szeva esetleg nem tudsz(tudtok) olyan bontot ahol lehet iet kapni vagy valamien oldalt ahol bövebben foglalkoznak a témával akárhogy keresem nem irnak rolla semmit ez érdekes ennyire ritka lenne!!!! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 Heló! Vettem ######a olajteknő tömítést, mert az enyém már engedett át, viszont addig jutottam, hogy kivettem a csavarokat, de képtelen voltam levenni az alsórészt, annyira fogja a tömítés hogy el sem indul, és gondolom ragasztva van. Valami ötlet, hogy hogy tudnám otthon aknában levenni? Esetleg valami trükk? - nem szeretném kilyukasztani a teknőt, vagy deformálni - Köszi előre is, és köszönöm a válaszokat az X14XE-s kérdéseimre is utólag. Delvecchio. Fanatikus opeles, amatőr mókoló, és vezető nagyravágyó. <_< :angry: Váltóból is kicsavartad a csavarjait? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 Szevasztok!!!Ide is beköszönök és rögtön nyitok is egy kérdéssel olvasgatom már régóta a fórumot de csak most regisztráltam és régebben láttam itt olyat,hogy 1,4böl lehet seh-t ha jól irom csinálni na most ha jol tudom gsiben is létezett c20seh de nem találok olyan mocit a kérdésem a következő c20ne-böl is lehet csinálni c20seh-t??? <_< SEH ha jól tudom csak gsi-kadett ba volt. Gsi-ben sztem nem. Annyit tudok, hogy a vezérműtengely különbözik NE és SEH között. De minek akarod átalakítani? Meg zavaros. Mi az az 1.4 a mondókád elején? később SEH majd C20NE? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 SEH ha jól tudom csak gsi-kadett ba volt. Gsi-ben sztem nem. Annyit tudok, hogy a vezérműtengely különbözik NE és SEH között. De minek akarod átalakítani? Meg zavaros. Mi az az 1.4 a mondókád elején? később SEH majd C20NE? Csak arra gondolt, hogy ahogy megoldható a C14NZ->C14SE átalakítás, úgy megoldható-e a C20NE-> 20SEH átalakítás-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GSITHOMY Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 Csak arra gondolt, hogy ahogy megoldható a C14NZ->C14SE átalakítás, úgy megoldható-e a C20NE-> 20SEH átalakítás-e. Igen ott a pont.... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 Igen ott a pont.... <_< De nem igen sokba tér el a SEH. SZtem. Amit tudok tutira hogy a vezérműtengely más. Azon kívül passz. De van NE-ből 136lovas verzsön is miért nem olyat mókolsz. Ugye az alap NE 115. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GSITHOMY Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 De nem igen sokba tér el a SEH. SZtem. Amit tudok tutira hogy a vezérműtengely más. Azon kívül passz. De van NE-ből 136lovas verzsön is miért nem olyat mókolsz. Ugye az alap NE 115. Hm... hát én ilyenröl nem tudok....<_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 De nem igen sokba tér el a SEH. SZtem. Amit tudok tutira hogy a vezérműtengely más. Azon kívül passz. De van NE-ből 136lovas verzsön is miért nem olyat mókolsz. Ugye az alap NE 115. Sztem az az X20XEV, annak nem sok köze van az NE-hez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GSITHOMY Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 Sztem az az X20XEV, annak nem sok köze van az NE-hez. Szerintem is xd Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 Hm... hát én ilyenröl nem tudok....<_< Hát pedig azt beszélik van. Ha minden igaz akkor láttam is már 2őt. :angry: Az egyik tuti az volt németből behozott. Láttam a forgalmiát is és az biza 136volt. Valami másféle légtömeg mérő meg vagy még 2féle szenzor volt ott a légszűrő körül meg fene tudja mi volt még más. De elég ritka. De majd spzoli barátunk kimondja mivan. Lehet rámcáfol. De ugytom hogy létezik ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 Sztem az az X20XEV, annak nem sok köze van az NE-hez. X20xev tudom hogy ekotek. és újabb az NE-nél. Ez NE 8szelepes csak 136lovas. Egyet amit ismerősöm hozott be németből az 100%ra az vóót. Rendes normális NE motor 136lóval. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GSITHOMY Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 Hát pedig azt beszélik van. Ha minden igaz akkor láttam is már 2őt. <_< Az egyik tuti az volt németből behozott. Láttam a forgalmiát is és az biza 136volt. Valami másféle légtömeg mérő meg vagy még 2féle szenzor volt ott a légszűrő körül meg fene tudja mi volt még más. De elég ritka. De majd spzoli barátunk kimondja mivan. Lehet rámcáfol. De ugytom hogy létezik ilyen. Hát lehetséges de ha ilyen ritka akkor honnan a.... szerezzek xd :angry: Bár arra gondoltam 2.0 16v lesz a vége ....... nekem van 1 olyan papirom a kpm-töl ami gazolja,hogy környezeti hatás miatt nem látható a motorszám xd Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Március21, 2011 Megoszt Elküldve Március21, 2011 Hát lehetséges de ha ilyen ritka akkor honnan a.... szerezzek xd <_< SEH-t se fogsz könnyebben lelni... SZerk. Most rákerestem 136lovas ne re. de az XEV-t dobta. Ami valóban annyi. de nekem ez a srácc váltig állította hogy az 136lovas NE És valóban több katyvasz volt a motortérbe is mint egy általam látott régebbi NE-nek. Ha átvert a srácc akkor most utána hazudok én is. De mintha másfelöl is halottam volna ilyesmit.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts