Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Az a 7 ezert Ft-s Gm feliratú nem hinném hogy gyári. Szívesen kicserélném, de úgy hallottam, hogy van amikor a régi törve jön ki. Mivan ha az újjal még rosszabb, a régit meg már nem tudom visszatenni. Tudtok valami jó módszert a régi eltávolítására?

Ezt vettem: http://www.autoteka2000.hu/termek_adat.php?t_id=680

Ez gyári. :D A kivételére a legjobb megoldás a villáskulcs alkalmazása. :D Vagy vidd szerelőhöz. :lol:

Elküldve
Ez gyári. :D A kivételére a legjobb megoldás a villáskulcs alkalmazása. :D Vagy vidd szerelőhöz. :lol:

Üzemmeleg motornál, amikor mondjuk a menet is tágul egy kicsit, vagy hideg motornál amikor nem mozdul a menet?

Elküldve
Üzemmeleg motornál, amikor mondjuk a menet is tágul egy kicsit, vagy hideg motornál amikor nem mozdul a menet?

Van ilyen sorrend, de nem tudom hogy hogyan van. <_< Régebben valaki mintha leírta volna, hogy miképp kell. Zozornak meleg motornál húztam rá és nem szakadt bele, de nem én cseréltem.

Elküldve
Üzemmeleg motornál, amikor mondjuk a menet is tágul egy kicsit, vagy hideg motornál amikor nem mozdul a menet?

Melegnél próbáld kivenni, és hidegnél tedd be az újat, persze a csavarlazítót ne sajnáld!

Elküldve
Melegnél próbáld kivenni, és hidegnél tedd be az újat, persze a csavarlazítót ne sajnáld!

Legrosszabb esetben meg vihetem perselyeztetni a leömlőt mi? <_<

Elküldve
Az a 7 ezert Ft-s Gm feliratú nem hinném hogy gyári. Szívesen kicserélném, de úgy hallottam, hogy van amikor a régi törve jön ki. Mivan ha az újjal még rosszabb, a régit meg már nem tudom visszatenni. Tudtok valami jó módszert a régi eltávolítására?

Ezt vettem: http://www.autoteka2000.hu/termek_adat.php?t_id=680

Akkor esetleg veszel gyárit drágán, vagy 50ezer km-es Boscht tizenpárezerért.

Kockázat nélkül nincs győzelem. :angry: (akkor tényleg el kell vinni szerelőhöz)

Meleg motornál vedd ki, akkor könnyebben megindul. (ez nem gyertya, ami alu-ban van)

Csillag-villás kulcs a jó, vezetéket a csatlakozásnál széthúzod, a kulcs villás részére teszel egy csövet erőkarnak, így vigyázol a hűtőre is. :P

Ja, és pasztázni is kellene a menetet, hogy legközelebb is szét lehessen szedni. (mondjuk a Bosch szonda be van kenve gyárilag,de lehet ez is) <_<

Elküldve
Általában a megszorult csavarokat felmelegítik, úgy tekerik ki....a hőtágulás miatt.

Hátőőő, inkább az anyás részt (esetünkben leömlőt) melegítenék fel, a csavar maradna hideg. Így lenne az ideális.

Elküldve
Akkor esetleg veszel gyárit drágán, vagy 50ezer km-es Boscht tizenpárezerért.

Kockázat nélkül nincs győzelem. :angry: (akkor tényleg el kell vinni szerelőhöz)

Meleg motornál vedd ki, akkor könnyebben megindul. (ez nem gyertya, ami alu-ban van)

Csillag-villás kulcs a jó, vezetéket a csatlakozásnál széthúzod, a kulcs villás részére teszel egy csövet erőkarnak, így vigyázol a hűtőre is. :P

Ja, és pasztázni is kellene a menetet, hogy legközelebb is szét lehessen szedni. (mondjuk a Bosch szonda be van kenve gyárilag,de lehet ez is) <_<

Rezó paszta?

Elküldve
Hát akkor hajrá! :P

Vasúton így csinálják. <_< A kocsik kerekének tengelycsonkjára így illesztik a csapágyat (csapágy izzásig, tengelyt hűtik). Aztán a csapágyat hűtik és rakják a házba. :angry:

Elküldve
Rezó paszta?

Mindenképpen forró leömlőnél próbáld meg kicsavarni... (ÉGÉSI SÉRÜLÉS miatt vigyázz!!!! )

Én is így tudtam pár hónapja kivenni...

Elsőre jól megmorgattam a kocsit, és mire befeküdtem alá egy nagy kulccsal, visszahűlt...

akkor apám ült be és pörgette 2000-es fordulaton vagy 2 percig, és rögtön elkezdtem tekerni és akkor jött ki!

Ilyen lambdám van most már benne és eddig jól teljesít! (kopp-kopp-kopp) <_<

Elküldve
Vasúton így csinálják. <_< A kocsik kerekének tengelycsonkjára így illesztik a csapágyat (csapágy izzásig, tengelyt hűtik). Aztán a csapágyat hűtik és rakják a házba. :angry:

Tudom, de így amikor már össze van építve körülményes lenne csak a leömlőt melegíteni a szondát meg hűteni. :P

Elküldve
Tudom, de így amikor már össze van építve körülményes lenne csak a leömlőt melegíteni a szondát meg hűteni. <_<

Nyilván. Csak a legideálisabb megoldást írtam, nem azt írtam, hogy így kell. :angry:

Elküldve
Nyilván. Csak a legideálisabb megoldást írtam, nem azt írtam, hogy így kell. :angry:

Nálunk is a mechanika üzemben a lakatosok így szerelnek. <_<

Elküldve
Nálunk is a mechanika üzemben a lakatosok így szerelnek. <_<

Ja ismerős, Grábgyár, TMK-s szakember a sokszázmilliós gép beállt csapágya előtt....ehhez spéci csapágylehúzó kell ekkora nincs nekünk! De ennek a gépnek reggel már mennie kell! Akkor hozom a kalapácsom... :angry:

Elküldve

Köszönöm a segítséget. Hétvégén dugtunk rá egy notebook-ot aztán télleg a csekk endzsín lámpa volt a ludas. Kontaktos:) Valszeg el lehet oxidálódva vagy ilyesmi.

A csekkendzsín lámpa izzójára gondolt.

De ez csak azt tudja eredményezni hogy nem világít amikor kéne (pl.: gyújtáson) viszont hogy menet közben bevillant, azt nem lehet a számlájára írni <_<

Elküldve
Köszönöm a segítséget. Hétvégén dugtunk rá egy notebook-ot aztán télleg a csekk endzsín lámpa volt a ludas. Kontaktos:) Valszeg el lehet oxidálódva vagy ilyesmi.

Köszönöm, köszönöm! :angry: <_<

A villogás oka akkor megvan...

Elküldve
Mondasz valamit, ha már egyszer újra kell papírozni. Az igazság az, hogy amennyire én tudom átépítési engedélyt csak úgy adnak, hogy amit belerakhatsz motor nem lehet nagyobb a gyári legnagyobbnál. Tehát van egy Astra F amiből ha jóltudom a legnagyobb gyári motoros az 1.8-as, meg van az Astra GSI ami ugye a 2littyós, és sz.tem a gyár tesz külömbséget Astra F, és Astra GSI között, ezért sz.tem nem kapnék engedélyt a 2.0-ra. Lehet hogy ez marhaság, de én így tudom. Vagy kapnék de tényleg szürreális pénzért.

Javítsatok ki ha tévedek, elvégre okosodni járok ide.

Amugy ár/teljesítmény/gazdaságosság szempontban gondolkoztam.

Szerintetek melyik motorral járnék a legjobban?

Gondolom nem az 1.8 8V vel <_<

Na Páh!

Hali!

Nekem 2.0 16V caravan f astra-m van és nem gsi. Csak 136 lovas nem 150. Tehát létezik 2 lityis astra, viszont szerintem neked az azért nem lenne jó, mert te 1.4-est akarsz átmotorizálni. Szerintem ott már túl sok cuccot kéne cserélni. Pl. hátul is tárcsafék meg ilyenek. Remélem nem írtam hülyeséget, még nagyon friss opelos vagyok:D

Elküldve
Köszönöm, köszönöm! :angry: <_<

A villogás oka akkor megvan...

Szívesen, de neked villogás volt a gond?

Nekem menet közben néha bevillant 1-2-3 másodpercre, aztán néha meg gyújtás ráadásnál nem világított.

Elküldve
Szívesen, de neked villogás volt a gond?

Nekem menet közben néha bevillant 1-2-3 másodpercre, aztán néha meg gyújtás ráadásnál nem világított.

Nekem csak annyi volt, hogy nem mindig világított gyújtás ráadáskor, így vettem észre, hogy kontaktos, konkrétan ki volt csúszva az izzó a foglalatból. Hibakódom nem volt.

Egyébként érezhető valami változás, amikor világít? A hibakód kiolvasás tényleg előrébb vinne a megoldás keresésében.

Elküldve
Nekem csak annyi volt, hogy nem mindig világított gyújtás ráadáskor, így vettem észre, hogy kontaktos, konkrétan ki volt csúszva az izzó a foglalatból. Hibakódom nem volt.

Egyébként érezhető valami változás, amikor világít? A hibakód kiolvasás tényleg előrébb vinne a megoldás keresésében.

Én semmi változást nem érzékeltem, de mondta a srác, hogy azért villant fel néha, mert volt tárolt hibakód. Akkor ő kitörölte az említett hibakódot és azóta nincs semmi gond.

Elküldve
Üzemmeleg motornál, amikor mondjuk a menet is tágul egy kicsit, vagy hideg motornál amikor nem mozdul a menet?

Üdv. én hideg motornál tekertem ki. Simán kijött igaz menetfúróval átvágtam a menetet utánna. Én is ilyen szondával gurulok már lassan egy éve.

Elküldve
Mondasz valamit, ha már egyszer újra kell papírozni. Az igazság az, hogy amennyire én tudom átépítési engedélyt csak úgy adnak, hogy amit belerakhatsz motor nem lehet nagyobb a gyári legnagyobbnál. Tehát van egy Astra F amiből ha jóltudom a legnagyobb gyári motoros az 1.8-as, meg van az Astra GSI ami ugye a 2littyós, és sz.tem a gyár tesz külömbséget Astra F, és Astra GSI között, ezért sz.tem nem kapnék engedélyt a 2.0-ra. Lehet hogy ez marhaság, de én így tudom. Vagy kapnék de tényleg szürreális pénzért.

Javítsatok ki ha tévedek, elvégre okosodni járok ide.

Amugy ár/teljesítmény/gazdaságosság szempontban gondolkoztam.

Szerintetek melyik motorral járnék a legjobban?

Gondolom nem az 1.8 8V vel <_<

Na Páh!

Nem ilyen "egyszerű" a dolog. Olvass vissza!

Nem lehet nagyobb motor, nem lehet rosszabb környezetvédelmi besorolású, magyarán ugyanolyan motorra cserélhetsz csak!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.