zsoca25 Elküldve Március13, 2011 Megoszt Elküldve Március13, 2011 Hello!!! Nekem olyan kérdésem lenne,hogy mikor levettem a hátsó dobot,akkor víz volt benne az mitőllehet? Vagy az természetes,hogy van benne víz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március13, 2011 Megoszt Elküldve Március13, 2011 Hello!!! Nekem olyan kérdésem lenne,hogy mikor levettem a hátsó dobot,akkor víz volt benne az mitőllehet? Vagy az természetes,hogy van benne víz? Természetes dolog a víz a hátsó kipufogó dobban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Március13, 2011 Megoszt Elküldve Március13, 2011 Hello!!! Nekem olyan kérdésem lenne,hogy mikor levettem a hátsó dobot,akkor víz volt benne az mitőllehet? Vagy az természetes,hogy van benne víz? A katalizátor üzemszerű működésének és a hidegnek a következménye. Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 Valaki nem tudja véletlenül, hogy a szelepfedél csavarjait mekkora nyomatékkal kell meghúzni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 Valaki nem tudja véletlenül, hogy a szelepfedél csavarjait mekkora nyomatékkal kell meghúzni? érzéssel Nm :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 érzéssel Nm :D AS (ahogy sikerül) szabvány De tényleg nem tudja valaki? Mert új tömítésnél is nyomja ki az olajat és nem akarom megszakítani... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 AS (ahogy sikerül) szabvány De tényleg nem tudja valaki? Mert új tömítésnél is nyomja ki az olajat és nem akarom megszakítani... Egyrészt érdemes pasztát is alkalmazni hozzá, másrészt nem szabad szétnyomni a tömítést, mert akkor semmit se ér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 Egyrészt érdemes pasztát is alkalmazni hozzá, másrészt nem szabad szétnyomni a tömítést, mert akkor semmit se ér. Pasztát sajnos nem kaptam hozzá, így anélkül lett felrakva anno. Az elején teljesen jó volt (egy éve kb), csak egy kicsit elkezdett szivárogni. Veszek pasztát meg egy új tömítést és megcsinálom rendesen. A mostani tömítés egyébként nincs szétnyomva. Nem fél menettel szakadás előttig húztam a csavarokat :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 Pasztát sajnos nem kaptam hozzá, így anélkül lett felrakva anno. Az elején teljesen jó volt (egy éve kb), csak egy kicsit elkezdett szivárogni. Veszek pasztát meg egy új tömítést és megcsinálom rendesen. A mostani tömítés egyébként nincs szétnyomva. Nem fél menettel szakadás előttig húztam a csavarokat :D Nincs rajta a tömítés csomagolásán? A HF-tömítésén rajta volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 Nincs rajta a tömítés csomagolásán? A HF-tömítésén rajta volt. Sima fóliába volt csak csomagolva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 Sima fóliába volt csak csomagolva. Csigavonalat írnak, és 8Nm-nyomatékot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 Sima fóliába volt csak csomagolva. A parafát bámilyen nyomatékkal húzod le mindig szivárogni fog az olaj ha nem kened be tömítővel . Hát sajna ez van én már minden árfekvésűt ki próbáltam de mindegyiknél ugyan az volt . Tőmitőnélkűl nem megy . Link to comment Megosztás: More sharing options...
X18XE Elküldve Március14, 2011 Megoszt Elküldve Március14, 2011 Sziasztok, 96-os X18XE astránál ingadozik az alapjáratom, néha indítás után (melegen) le is áll. Az alapjárati motort kell megpucolni, vagy más (is) lehet a gond? Ezt hol találom egészen pontosan ? Előre is köszi! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március15, 2011 Megoszt Elküldve Március15, 2011 A parafát bámilyen nyomatékkal húzod le mindig szivárogni fog az olaj ha nem kened be tömítővel . Hát sajna ez van én már minden árfekvésűt ki próbáltam de mindegyiknél ugyan az volt . Tőmitőnélkűl nem megy . Nekem is szivárog, többet nem veszek parafát, tök úgy néz ki mintha magán az anyagon jönne átt az olaj. :D Sziasztok, 96-os X18XE astránál ingadozik az alapjáratom, néha indítás után (melegen) le is áll. Az alapjárati motort kell megpucolni, vagy más (is) lehet a gond? Ezt hol találom egészen pontosan ? Előre is köszi! Valahogy így néz ki. Nem tudom hol lehet, valahol a szívóoldalon keresd ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
X18XE Elküldve Március15, 2011 Megoszt Elküldve Március15, 2011 Nekem is szivárog, többet nem veszek parafát, tök úgy néz ki mintha magán az anyagon jönne átt az olaj. :D Valahogy így néz ki. Nem tudom hol lehet, valahol a szívóoldalon keresd ... Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Március15, 2011 Megoszt Elküldve Március15, 2011 Hy! X14NZ Cserélhető X14XE-re? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március15, 2011 Megoszt Elküldve Március15, 2011 Hy! X14NZ Cserélhető X14XE-re? Hivatalosan nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március15, 2011 Megoszt Elküldve Március15, 2011 Hivatalosan nem. Miért is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március15, 2011 Megoszt Elküldve Március15, 2011 Miért is? Mert többe kerülne, mint az autó értéke. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március15, 2011 Megoszt Elküldve Március15, 2011 Mert többe kerülne, mint az autó értéke. Ez kicsit más, mint a hivatalosan nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Március15, 2011 Megoszt Elküldve Március15, 2011 Szóval lehet, csak nagyon nem érné meg. De persze elvileg minden cserélhető (majdnem) mindenre... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Március16, 2011 Megoszt Elküldve Március16, 2011 Szóval lehet, csak nagyon nem érné meg. De persze elvileg minden cserélhető (majdnem) mindenre... 100.000,- ért lenne komplett blokk. A "legalizálása" kerül sokba? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március16, 2011 Megoszt Elküldve Március16, 2011 100.000,- ért lenne komplett blokk. A "legalizálása" kerül sokba? :lol: Mi más? :D A benzinben sem az anyagár a sok :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Március16, 2011 Megoszt Elküldve Március16, 2011 Mi más? :D A benzinben sem az anyagár a sok :D Átépítési engedély, meg újra műszakiztatás, meg a forgalmi? Egyéb más? Amugy mennyit adhatnak egy hibátlan X14NZ-ért? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Március16, 2011 Megoszt Elküldve Március16, 2011 Amúgy én úgy értettem a kérdést, hogy mivel F astrát gyártottak még ezzel a motorral, ezért a bakok, stb, jó-e hozzá. Pláne most jut eszembe, a váltóval mi a helyzet? Úgyemlékszem hogy a 100.000-ben nincs benne a váltó. Tehát szétbuherálás nélkül belerakható-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts