Guest gorbi Elküldve Március7, 2011 Megoszt Elküldve Március7, 2011 Akkor ezek szerint ha gyújtáson villog akkor immo ha menet közben világít akkor motorhiba? Elvileg az immoba nincs elem vagy van? Vagy az mitől csinálhatott ilyen hibát? Ha nincs hiba akkor nem gond csak kérdezem hogy legközelebb ne csesszen szét a para. :D Ha gyújtáson villog akkor mit tudok csinálni? mármint indítsam vagy kulcs ki-be és hátha jó lesz? :lol: Elvileg igen. Nincs benne elem. Ha ismét előfordul, akkor próbáld meg a 2. kulccsal és ha azzal is csinálja, akkor nyomozni kell. (Diagnosztika, hátha mondani akar valamit.) Bár furcsa, hogy villogó lámpa mellett szépen beindult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Március7, 2011 Megoszt Elküldve Március7, 2011 Elvileg igen. Nincs benne elem. Ha ismét előfordul, akkor próbáld meg a 2. kulccsal és ha azzal is csinálja, akkor nyomozni kell. (Diagnosztika, hátha mondani akar valamit.) Bár furcsa, hogy villogó lámpa mellett szépen beindult. Nem, hanem villogó lámpa mellett hülyén indúlt ahogy idéztem is a "hangot", viszont szépen egyenletesen járt. hibakódot meg csak nem villogott mert nincs összezárva ami ahoz kell, meg különben se értek hozzá meg nem is merném! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sanya82 Elküldve Március9, 2011 Megoszt Elküldve Március9, 2011 Helló mindenki! Új tag vagyok, gondoltam beköszönök:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sanya82 Elküldve Március9, 2011 Megoszt Elküldve Március9, 2011 Lenne egy kérdésem. Szóval hétvégén vételeztem egy 1996-os f astra caravan-t. Pár kilométer(15-20) megtétele után néha 1-2 másodpercre felvillant a motor elektronika visszajelző. Most pedig azt teszi, hogy amikor ráadom a gyújtást és indítani akarok előfordul, hogy nem világít az előbb említett visszajelző, ez kb 2-3 szor fordult elő, tegnap. A motor kód x20xev. Tud valaki valami okosat mondani erről? Előre is köszönet:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
akiraly2 Elküldve Március9, 2011 Megoszt Elküldve Március9, 2011 Helló mindenki! Új tag vagyok, gondoltam beköszönök:) HELLLLLO Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március9, 2011 Megoszt Elküldve Március9, 2011 Lenne egy kérdésem. Szóval hétvégén vételeztem egy 1996-os f astra caravan-t. Pár kilométer(15-20) megtétele után néha 1-2 másodpercre felvillant a motor elektronika visszajelző. Most pedig azt teszi, hogy amikor ráadom a gyújtást és indítani akarok előfordul, hogy nem világít az előbb említett visszajelző, ez kb 2-3 szor fordult elő, tegnap. A motor kód x20xev. Tud valaki valami okosat mondani erről? Előre is köszönet:) Üdv, valószínűleg akkor van eltárolt hibakód, ki tud olvasni a hibatárolót, az alábbi linken találsz segítséget: Klikk ide 1. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoleem3 Elküldve Március9, 2011 Megoszt Elküldve Március9, 2011 üdv! érdeklődni szeretnék a felől, hogy kinek milyen tapasztalata van a sport légszűrökről vagy miket hallott afelől, hogy menyire káros a motornak. egy 1996-os 1.6 benzines caravan-om van és már régóta gondolkodom azon, hogy kicserélem. hallottam és olvastam olyat hogyha rendszeresen tisztítódik a szűrő akkor nem lehet gond de hallatom olyat is hogy 2-3 év alatt a motort is tönkreteszi. ezzel kapcsolatba szeretném ha írnátok pár sort, hogy kinek milyenek a tapasztalatai vagy miket hallott olvasott. előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Március9, 2011 Megoszt Elküldve Március9, 2011 üdv! érdeklődni szeretnék a felől, hogy kinek milyen tapasztalata van a sport légszűrökről vagy miket hallott afelől, hogy menyire káros a motornak. egy 1996-os 1.6 benzines caravan-om van és már régóta gondolkodom azon, hogy kicserélem. hallottam és olvastam olyat hogyha rendszeresen tisztítódik a szűrő akkor nem lehet gond de hallatom olyat is hogy 2-3 év alatt a motort is tönkreteszi. ezzel kapcsolatba szeretném ha írnátok pár sort, hogy kinek milyenek a tapasztalatai vagy miket hallott olvasott. előre is köszönöm. Szia! Megosztó kérdés ez. Igazából nincs értelme. (Inkább cseréld a gyárit gyakrabban.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sanya82 Elküldve Március9, 2011 Megoszt Elküldve Március9, 2011 Üdv, valószínűleg akkor van eltárolt hibakód, ki tud olvasni a hibatárolót, az alábbi linken találsz segítséget: Klikk ide 1. Köszönöm szépen:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Március9, 2011 Megoszt Elküldve Március9, 2011 üdv! érdeklődni szeretnék a felől, hogy kinek milyen tapasztalata van a sport légszűrökről vagy miket hallott afelől, hogy menyire káros a motornak. egy 1996-os 1.6 benzines caravan-om van és már régóta gondolkodom azon, hogy kicserélem. hallottam és olvastam olyat hogyha rendszeresen tisztítódik a szűrő akkor nem lehet gond de hallatom olyat is hogy 2-3 év alatt a motort is tönkreteszi. ezzel kapcsolatba szeretném ha írnátok pár sort, hogy kinek milyenek a tapasztalatai vagy miket hallott olvasott. előre is köszönöm. A direkt szűrőnek nincs egy fikarcnyi értelme sem. A sport betétszűrő. Annyiból jobb, hogy tisztítható. Sztem nem érezhető a különbség. A motort tönkre nem teszi. 5ezer kilométerenként kikapod kimosod beolajzod és ennyi. Azért sem éri meg mivel 10ezer körül lehet kapni normálisat. Na most ha azt veszed h a sima papír szűrő 1ezer pénz. Akkor max 10olaj csere alatt hozza vissza az árát. Tisztítani 5ezer kilóméterenként illik ezt is. De kell hozzá mosó folyadék és olajzó spray is. Tehát nem feltétlen hozza vissza az árát még 10olaj csere után sem. Osztály társaméknak az S40es turbós volvóba is sport szűrő van ő azt mondja meg van vele elégedve. Én meg nem tom mert nekem nem volt még sport betét szűrőm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Március10, 2011 Megoszt Elküldve Március10, 2011 Lenne egy kérdésem. Szóval hétvégén vételeztem egy 1996-os f astra caravan-t. Pár kilométer(15-20) megtétele után néha 1-2 másodpercre felvillant a motor elektronika visszajelző. Most pedig azt teszi, hogy amikor ráadom a gyújtást és indítani akarok előfordul, hogy nem világít az előbb említett visszajelző, ez kb 2-3 szor fordult elő, tegnap. A motor kód x20xev. Tud valaki valami okosat mondani erről? Előre is köszönet:) Hello! Azért nézd meg, hogy rendesen bent van-e a helyén az izzó. Nekem pl. nem volt, azért világított csak néha gyújtás ráadáskor. (Ha nálad is ez van, akkor megeshet, hogy nem jókódot olvasol majd ki, ha van tárolt hiba.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sanya82 Elküldve Március10, 2011 Megoszt Elküldve Március10, 2011 Hello! Azért nézd meg, hogy rendesen bent van-e a helyén az izzó. Nekem pl. nem volt, azért világított csak néha gyújtás ráadáskor. (Ha nálad is ez van, akkor megeshet, hogy nem jókódot olvasol majd ki, ha van tárolt hiba.) Mármint az elektronika visszajelző izzója? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március10, 2011 Megoszt Elküldve Március10, 2011 Mármint az elektronika visszajelző izzója? A csekkendzsín lámpa izzójára gondolt. De ez csak azt tudja eredményezni hogy nem világít amikor kéne (pl.: gyújtáson) viszont hogy menet közben bevillant, azt nem lehet a számlájára írni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sanya82 Elküldve Március10, 2011 Megoszt Elküldve Március10, 2011 A csekkendzsín lámpa izzójára gondolt. De ez csak azt tudja eredményezni hogy nem világít amikor kéne (pl.: gyújtáson) viszont hogy menet közben bevillant, azt nem lehet a számlájára írni :D Jaja, köszönöm. Megnézem meg kiolvasom a kódot. Köszönet:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Március11, 2011 Megoszt Elküldve Március11, 2011 Helló! Mit tudtok az X14NZ-nél az injektor fejben lévő másodlagos légszűrőről? Én speciel haby kolléga képein láttam hogy ilyen is van :D Ezt kell tisztítani, vagy karbantartani? (erre gondolok: http://kepfeltoltes.hu/view/110305/2011030...ltoltes.hu_.jpg ) Del. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március11, 2011 Megoszt Elküldve Március11, 2011 Helló! Mit tudtok az X14NZ-nél az injektor fejben lévő másodlagos légszűrőről? Én speciel haby kolléga képein láttam hogy ilyen is van :D Ezt kell tisztítani, vagy karbantartani? (erre gondolok: http://kepfeltoltes.hu/view/110305/2011030...ltoltes.hu_.jpg ) Del. Az övé karburátoros. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Március11, 2011 Megoszt Elküldve Március11, 2011 A csekkendzsín lámpa izzójára gondolt. De ez csak azt tudja eredményezni hogy nem világít amikor kéne (pl.: gyújtáson) viszont hogy menet közben bevillant, azt nem lehet a számlájára írni :D Ez így is van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoleem3 Elküldve Március11, 2011 Megoszt Elküldve Március11, 2011 A direkt szűrőnek nincs egy fikarcnyi értelme sem. A sport betétszűrő. Annyiból jobb, hogy tisztítható. Sztem nem érezhető a különbség. A motort tönkre nem teszi. 5ezer kilométerenként kikapod kimosod beolajzod és ennyi. Azért sem éri meg mivel 10ezer körül lehet kapni normálisat. Na most ha azt veszed h a sima papír szűrő 1ezer pénz. Akkor max 10olaj csere alatt hozza vissza az árát. Tisztítani 5ezer kilóméterenként illik ezt is. De kell hozzá mosó folyadék és olajzó spray is. Tehát nem feltétlen hozza vissza az árát még 10olaj csere után sem. Osztály társaméknak az S40es turbós volvóba is sport szűrő van ő azt mondja meg van vele elégedve. Én meg nem tom mert nekem nem volt még sport betét szűrőm. nagyon szépen köszönöm válaszod! most is gondolkodom, hogy mit tegyek minden nap olvasgatok ezzel kapcsolatba a neten még 1-2 hetet gondolkodom oszt viszem szervizbe mert az összes szűrőt ki akarom cserélni (+ olaj csere) addig meggondolom de lehet megpróbálkozom a direkt szűrővel és ha nem válik be visszateszem az eredetit és rakok bele sport betétszűrőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Március11, 2011 Megoszt Elküldve Március11, 2011 Szerintetek hogyan kell 16 szelepes motornál a vezérlést beállítani? Nálam az a helyzet, hogy a szelepfedélen lévő 2 jel beljebb van, mint a vezérműtengelyek tengelye. A fogaskeréken lévő jelek álljanak függőlegesen, de akkor nem passzol a jelhez, vagy állítsam jelhez, de akkor nem áll függőlegesen? Ez utóbbi esetben a szívó szelepek 1-2 foggal "sietnek", a kipufogók 1-2 foggal "késnek" a függőlegeshez képest. Hogyan állítsam be? Köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március11, 2011 Megoszt Elküldve Március11, 2011 Szerintetek hogyan kell 16 szelepes motornál a vezérlést beállítani? Nálam az a helyzet, hogy a szelepfedélen lévő 2 jel beljebb van, mint a vezérműtengelyek tengelye. A fogaskeréken lévő jelek álljanak függőlegesen, de akkor nem passzol a jelhez, vagy állítsam jelhez, de akkor nem áll függőlegesen? Ez utóbbi esetben a szívó szelepek 1-2 foggal "sietnek", a kipufogók 1-2 foggal "késnek" a függőlegeshez képest. Hogyan állítsam be? Köszi előre is. Sztem a jelet nem véletlenül tették oda, inkább ahhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március11, 2011 Megoszt Elküldve Március11, 2011 Helló! Mit tudtok az X14NZ-nél az injektor fejben lévő másodlagos légszűrőről? Én speciel haby kolléga képein láttam hogy ilyen is van :D Ezt kell tisztítani, vagy karbantartani? (erre gondolok: http://kepfeltoltes.hu/view/110305/2011030...ltoltes.hu_.jpg ) Del. A tiédben csak benzinszűrő van, de nem igényel karbantartást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Március11, 2011 Megoszt Elküldve Március11, 2011 nagyon szépen köszönöm válaszod! most is gondolkodom, hogy mit tegyek minden nap olvasgatok ezzel kapcsolatba a neten még 1-2 hetet gondolkodom oszt viszem szervizbe mert az összes szűrőt ki akarom cserélni (+ olaj csere) addig meggondolom de lehet megpróbálkozom a direkt szűrővel és ha nem válik be visszateszem az eredetit és rakok bele sport betétszűrőt. Heló .Saját tapasztalat nagyon sokat nem lehet várni tőle de kissé hirtelenebb lesz tehát dinamikusabb mármint a motor . Sportosabb lesz a szívási hang szóval kinek tettszik van akinek nem a te döntésed .már most nem ojan drága dolog ez . Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoleem3 Elküldve Március11, 2011 Megoszt Elküldve Március11, 2011 Heló .Saját tapasztalat nagyon sokat nem lehet várni tőle de kissé hirtelenebb lesz tehát dinamikusabb mármint a motor . Sportosabb lesz a szívási hang szóval kinek tettszik van akinek nem a te döntésed .már most nem ojan drága dolog ez . a sportosabb szívási hangért már megéri nekem én nem várom el, hogy az erejét a motornak növelje elég ha kissé hamarább felpörög gázadásra ahogy te is írtad "dinamikusabb lesz" és mostanság tényleg nem kerül sokba :D kösz az infokat :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Március12, 2011 Megoszt Elküldve Március12, 2011 Szerintetek hogyan kell 16 szelepes motornál a vezérlést beállítani? Nálam az a helyzet, hogy a szelepfedélen lévő 2 jel beljebb van, mint a vezérműtengelyek tengelye. A fogaskeréken lévő jelek álljanak függőlegesen, de akkor nem passzol a jelhez, vagy állítsam jelhez, de akkor nem áll függőlegesen? Ez utóbbi esetben a szívó szelepek 1-2 foggal "sietnek", a kipufogók 1-2 foggal "késnek" a függőlegeshez képest. Hogyan állítsam be? Köszi előre is. http://www.kickasstorrents.com/search/opel-astra/ Szerintem nézd meg a szerelési utmitatókat a Lengyel fényképeket is tartalmaz....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Március12, 2011 Megoszt Elküldve Március12, 2011 üdv! érdeklődni szeretnék a felől, hogy kinek milyen tapasztalata van a sport légszűrökről vagy miket hallott afelől, hogy menyire káros a motornak. egy 1996-os 1.6 benzines caravan-om van és már régóta gondolkodom azon, hogy kicserélem. hallottam és olvastam olyat hogyha rendszeresen tisztítódik a szűrő akkor nem lehet gond de hallatom olyat is hogy 2-3 év alatt a motort is tönkreteszi. ezzel kapcsolatba szeretném ha írnátok pár sort, hogy kinek milyenek a tapasztalatai vagy miket hallott olvasott. előre is köszönöm. Ha direktszürőt teszel azzal megszünik a hangcsillapitása a szürőháznak , a pillangószelepnél lévő nyilás teljes átmérőben ...amit ugye nem használlsz..???? kb 40 mm a légszürő házhos vezető cső kb 60mm , tehát nincs szükitve.. A direktszürő és a gyári meglévő szürö felülete lkb azonos ,csupán azt érdemes figyelembe venni hogy a légszürő ház megvédi a szürőt a felszapodó viztöl-sártol ..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts