Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Akkor ezek szerint ha gyújtáson villog akkor immo ha menet közben világít akkor motorhiba? Elvileg az immoba nincs elem vagy van? Vagy az mitől csinálhatott ilyen hibát? Ha nincs hiba akkor nem gond csak kérdezem hogy legközelebb ne csesszen szét a para. :D

Ha gyújtáson villog akkor mit tudok csinálni? mármint indítsam vagy kulcs ki-be és hátha jó lesz? :lol:

Elvileg igen.

Nincs benne elem. Ha ismét előfordul, akkor próbáld meg a 2. kulccsal és ha azzal is csinálja, akkor nyomozni kell. (Diagnosztika, hátha mondani akar valamit.)

Bár furcsa, hogy villogó lámpa mellett szépen beindult.

Link to comment
Megosztás:

Elvileg igen.

Nincs benne elem. Ha ismét előfordul, akkor próbáld meg a 2. kulccsal és ha azzal is csinálja, akkor nyomozni kell. (Diagnosztika, hátha mondani akar valamit.)

Bár furcsa, hogy villogó lámpa mellett szépen beindult.

Nem, hanem villogó lámpa mellett hülyén indúlt ahogy idéztem is a "hangot", viszont szépen egyenletesen járt. hibakódot meg csak nem villogott mert nincs összezárva ami ahoz kell, meg különben se értek hozzá meg nem is merném! :D

Link to comment
Megosztás:

Lenne egy kérdésem. Szóval hétvégén vételeztem egy 1996-os f astra caravan-t. Pár kilométer(15-20) megtétele után néha 1-2 másodpercre felvillant a motor elektronika visszajelző. Most pedig azt teszi, hogy amikor ráadom a gyújtást és indítani akarok előfordul, hogy nem világít az előbb említett visszajelző, ez kb 2-3 szor fordult elő, tegnap. A motor kód x20xev. Tud valaki valami okosat mondani erről? Előre is köszönet:)

Link to comment
Megosztás:

Lenne egy kérdésem. Szóval hétvégén vételeztem egy 1996-os f astra caravan-t. Pár kilométer(15-20) megtétele után néha 1-2 másodpercre felvillant a motor elektronika visszajelző. Most pedig azt teszi, hogy amikor ráadom a gyújtást és indítani akarok előfordul, hogy nem világít az előbb említett visszajelző, ez kb 2-3 szor fordult elő, tegnap. A motor kód x20xev. Tud valaki valami okosat mondani erről? Előre is köszönet:)

Üdv, valószínűleg akkor van eltárolt hibakód, ki tud olvasni a hibatárolót, az alábbi linken találsz segítséget: Klikk ide 1.

Link to comment
Megosztás:

üdv!

érdeklődni szeretnék a felől, hogy kinek milyen tapasztalata van a sport légszűrökről vagy miket hallott afelől, hogy menyire káros a motornak. egy 1996-os 1.6 benzines caravan-om van és már régóta gondolkodom azon, hogy kicserélem. hallottam és olvastam olyat hogyha rendszeresen tisztítódik a szűrő akkor nem lehet gond de hallatom olyat is hogy 2-3 év alatt a motort is tönkreteszi.

ezzel kapcsolatba szeretném ha írnátok pár sort, hogy kinek milyenek a tapasztalatai vagy miket hallott olvasott.

előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

üdv!

érdeklődni szeretnék a felől, hogy kinek milyen tapasztalata van a sport légszűrökről vagy miket hallott afelől, hogy menyire káros a motornak. egy 1996-os 1.6 benzines caravan-om van és már régóta gondolkodom azon, hogy kicserélem. hallottam és olvastam olyat hogyha rendszeresen tisztítódik a szűrő akkor nem lehet gond de hallatom olyat is hogy 2-3 év alatt a motort is tönkreteszi.

ezzel kapcsolatba szeretném ha írnátok pár sort, hogy kinek milyenek a tapasztalatai vagy miket hallott olvasott.

előre is köszönöm.

Szia!

Megosztó kérdés ez.

Igazából nincs értelme. (Inkább cseréld a gyárit gyakrabban.)

Link to comment
Megosztás:

üdv!

érdeklődni szeretnék a felől, hogy kinek milyen tapasztalata van a sport légszűrökről vagy miket hallott afelől, hogy menyire káros a motornak. egy 1996-os 1.6 benzines caravan-om van és már régóta gondolkodom azon, hogy kicserélem. hallottam és olvastam olyat hogyha rendszeresen tisztítódik a szűrő akkor nem lehet gond de hallatom olyat is hogy 2-3 év alatt a motort is tönkreteszi.

ezzel kapcsolatba szeretném ha írnátok pár sort, hogy kinek milyenek a tapasztalatai vagy miket hallott olvasott.

előre is köszönöm.

A direkt szűrőnek nincs egy fikarcnyi értelme sem. A sport betétszűrő. Annyiból jobb, hogy tisztítható. Sztem nem érezhető a különbség. A motort tönkre nem teszi. 5ezer kilométerenként kikapod kimosod beolajzod és ennyi. Azért sem éri meg mivel 10ezer körül lehet kapni normálisat. Na most ha azt veszed h a sima papír szűrő 1ezer pénz. Akkor max 10olaj csere alatt hozza vissza az árát. Tisztítani 5ezer kilóméterenként illik ezt is. De kell hozzá mosó folyadék és olajzó spray is. Tehát nem feltétlen hozza vissza az árát még 10olaj csere után sem. Osztály társaméknak az S40es turbós volvóba is sport szűrő van ő azt mondja meg van vele elégedve. Én meg nem tom mert nekem nem volt még sport betét szűrőm.

Link to comment
Megosztás:

Lenne egy kérdésem. Szóval hétvégén vételeztem egy 1996-os f astra caravan-t. Pár kilométer(15-20) megtétele után néha 1-2 másodpercre felvillant a motor elektronika visszajelző. Most pedig azt teszi, hogy amikor ráadom a gyújtást és indítani akarok előfordul, hogy nem világít az előbb említett visszajelző, ez kb 2-3 szor fordult elő, tegnap. A motor kód x20xev. Tud valaki valami okosat mondani erről? Előre is köszönet:)

Hello!

Azért nézd meg, hogy rendesen bent van-e a helyén az izzó. Nekem pl. nem volt, azért világított csak néha gyújtás ráadáskor. (Ha nálad is ez van, akkor megeshet, hogy nem jókódot olvasol majd ki, ha van tárolt hiba.)

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Azért nézd meg, hogy rendesen bent van-e a helyén az izzó. Nekem pl. nem volt, azért világított csak néha gyújtás ráadáskor. (Ha nálad is ez van, akkor megeshet, hogy nem jókódot olvasol majd ki, ha van tárolt hiba.)

Mármint az elektronika visszajelző izzója?

Link to comment
Megosztás:

A direkt szűrőnek nincs egy fikarcnyi értelme sem. A sport betétszűrő. Annyiból jobb, hogy tisztítható. Sztem nem érezhető a különbség. A motort tönkre nem teszi. 5ezer kilométerenként kikapod kimosod beolajzod és ennyi. Azért sem éri meg mivel 10ezer körül lehet kapni normálisat. Na most ha azt veszed h a sima papír szűrő 1ezer pénz. Akkor max 10olaj csere alatt hozza vissza az árát. Tisztítani 5ezer kilóméterenként illik ezt is. De kell hozzá mosó folyadék és olajzó spray is. Tehát nem feltétlen hozza vissza az árát még 10olaj csere után sem. Osztály társaméknak az S40es turbós volvóba is sport szűrő van ő azt mondja meg van vele elégedve. Én meg nem tom mert nekem nem volt még sport betét szűrőm.

nagyon szépen köszönöm válaszod! most is gondolkodom, hogy mit tegyek minden nap olvasgatok ezzel kapcsolatba a neten még 1-2 hetet gondolkodom oszt viszem szervizbe mert az összes szűrőt ki akarom cserélni (+ olaj csere) addig meggondolom de lehet megpróbálkozom a direkt szűrővel és ha nem válik be visszateszem az eredetit és rakok bele sport betétszűrőt.

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek hogyan kell 16 szelepes motornál a vezérlést beállítani?

Nálam az a helyzet, hogy a szelepfedélen lévő 2 jel beljebb van, mint a vezérműtengelyek tengelye.

A fogaskeréken lévő jelek álljanak függőlegesen, de akkor nem passzol a jelhez, vagy állítsam jelhez, de akkor nem áll függőlegesen? Ez utóbbi esetben a szívó szelepek 1-2 foggal "sietnek", a kipufogók 1-2 foggal "késnek" a függőlegeshez képest.

Hogyan állítsam be?

Köszi előre is.

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek hogyan kell 16 szelepes motornál a vezérlést beállítani?

Nálam az a helyzet, hogy a szelepfedélen lévő 2 jel beljebb van, mint a vezérműtengelyek tengelye.

A fogaskeréken lévő jelek álljanak függőlegesen, de akkor nem passzol a jelhez, vagy állítsam jelhez, de akkor nem áll függőlegesen? Ez utóbbi esetben a szívó szelepek 1-2 foggal "sietnek", a kipufogók 1-2 foggal "késnek" a függőlegeshez képest.

Hogyan állítsam be?

Köszi előre is.

Sztem a jelet nem véletlenül tették oda, inkább ahhoz.

Link to comment
Megosztás:

nagyon szépen köszönöm válaszod! most is gondolkodom, hogy mit tegyek minden nap olvasgatok ezzel kapcsolatba a neten még 1-2 hetet gondolkodom oszt viszem szervizbe mert az összes szűrőt ki akarom cserélni (+ olaj csere) addig meggondolom de lehet megpróbálkozom a direkt szűrővel és ha nem válik be visszateszem az eredetit és rakok bele sport betétszűrőt.

Heló .Saját tapasztalat nagyon sokat nem lehet várni tőle de kissé hirtelenebb lesz tehát dinamikusabb mármint a motor . Sportosabb lesz a szívási hang szóval kinek tettszik van akinek nem a te döntésed .már most nem ojan drága dolog ez .

Link to comment
Megosztás:

Heló .Saját tapasztalat nagyon sokat nem lehet várni tőle de kissé hirtelenebb lesz tehát dinamikusabb mármint a motor . Sportosabb lesz a szívási hang szóval kinek tettszik van akinek nem a te döntésed .már most nem ojan drága dolog ez .

a sportosabb szívási hangért már megéri nekem én nem várom el, hogy az erejét a motornak növelje elég ha kissé hamarább felpörög gázadásra ahogy te is írtad "dinamikusabb lesz" és mostanság tényleg nem kerül sokba :D

kösz az infokat :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek hogyan kell 16 szelepes motornál a vezérlést beállítani?

Nálam az a helyzet, hogy a szelepfedélen lévő 2 jel beljebb van, mint a vezérműtengelyek tengelye.

A fogaskeréken lévő jelek álljanak függőlegesen, de akkor nem passzol a jelhez, vagy állítsam jelhez, de akkor nem áll függőlegesen? Ez utóbbi esetben a szívó szelepek 1-2 foggal "sietnek", a kipufogók 1-2 foggal "késnek" a függőlegeshez képest.

Hogyan állítsam be?

Köszi előre is.

http://www.kickasstorrents.com/search/opel-astra/

Szerintem nézd meg a szerelési utmitatókat a Lengyel fényképeket is tartalmaz.......

Link to comment
Megosztás:

üdv!

érdeklődni szeretnék a felől, hogy kinek milyen tapasztalata van a sport légszűrökről vagy miket hallott afelől, hogy menyire káros a motornak. egy 1996-os 1.6 benzines caravan-om van és már régóta gondolkodom azon, hogy kicserélem. hallottam és olvastam olyat hogyha rendszeresen tisztítódik a szűrő akkor nem lehet gond de hallatom olyat is hogy 2-3 év alatt a motort is tönkreteszi.

ezzel kapcsolatba szeretném ha írnátok pár sort, hogy kinek milyenek a tapasztalatai vagy miket hallott olvasott.

előre is köszönöm.

Ha direktszürőt teszel azzal megszünik a hangcsillapitása a szürőháznak , a pillangószelepnél lévő nyilás teljes átmérőben ...amit ugye nem használlsz..????

kb 40 mm

a légszürő házhos vezető cső kb 60mm , tehát nincs szükitve..

A direktszürő és a gyári meglévő szürö felülete lkb azonos ,csupán azt érdemes figyelembe venni hogy a légszürő ház megvédi a szürőt a felszapodó viztöl-sártol .....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.