Delvecchio Elküldve Február28, 2011 Megoszt Elküldve Február28, 2011 Haló-Heló! Mire érdemes figyelni kipufogó tűzgyűrű cserénél? csak mert enyém megérett rá, ki is cseréltem, de Hemi Cuda hangja lett <_< Kösziii. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabi16v Elküldve Február28, 2011 Megoszt Elküldve Február28, 2011 Sziasztok! nem tudna nekem valaki segiteni? azt szeretném hogy kis 1.4 16v-s astám kicsit jobban gyorsuljon....+figyeltem h kb 3ezres fordulat után kezd el harapni, és ha ez alatt lepadlozom akkor 1 ideig semmi...gondolom vki már probálkozott okosággal és van is rá vmi +oldás! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február28, 2011 Megoszt Elküldve Február28, 2011 Sziasztok! nem tudna nekem valaki segiteni? azt szeretném hogy kis 1.4 16v-s astám kicsit jobban gyorsuljon....+figyeltem h kb 3ezres fordulat után kezd el harapni, és ha ez alatt lepadlozom akkor 1 ideig semmi...gondolom vki már probálkozott okosággal és van is rá vmi +oldás! 16v, kell neki a fordulat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február28, 2011 Megoszt Elküldve Február28, 2011 Haló-Heló! Mire érdemes figyelni kipufogó tűzgyűrű cserénél? csak mert enyém megérett rá, ki is cseréltem, de Hemi Cuda hangja lett :lol: Kösziii. A csavarokra. Nekem az összes menet kipusztult, és csak átmenő csavarokkal tudtam rendesen összerakni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február28, 2011 Megoszt Elküldve Február28, 2011 Sziasztok! nem tudna nekem valaki segiteni? azt szeretném hogy kis 1.4 16v-s astám kicsit jobban gyorsuljon....+figyeltem h kb 3ezres fordulat után kezd el harapni, és ha ez alatt lepadlozom akkor 1 ideig semmi...gondolom vki már probálkozott okosággal és van is rá vmi +oldás! Szia! Alapvetően ez ilyen, akkor is ha minden rendben van. Ám ha túl sokat gondolkodik padlózásra, akkor lehet csak be van lustulva. Meg kell zavarni egy kicsit és ellenőrizni a kipufogógáz visszavezetést is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabi16v Elküldve Február28, 2011 Megoszt Elküldve Február28, 2011 Szia! Alapvetően ez ilyen, akkor is ha minden rendben van. Ám ha túl sokat gondolkodik padlózásra, akkor lehet csak be van lustulva. Meg kell zavarni egy kicsit és ellenőrizni a kipufogógáz visszavezetést is. és azt merre fele kell ellenörizni?? :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február28, 2011 Megoszt Elküldve Február28, 2011 és azt merre fele kell ellenörizni?? :S Az egr szelepet ki kell takarítani és akár le is lehet zárni, így ez mindjárt kiesik a lehetséges okok közül. Erről mindent megtalálsz a Gyik topikban, vagy az Agr lezárásos topikban. Nekem egy x14xe tigrán ugyan ez volt a jelenség, sokat rövidtávozott vele a gazdája és nem használta fordulaton a motort. Kegyetlenül "belustult". Mondtam neki, hogy mielőtt bármit is csináltatna az autón egy próbát megér a következő. Használja a motort a szokásosnál magasabb fordulaton hosszútávon (akár ne is kapcsoljon soha 5.et), így van esély hogy kipucolódjon belül. Mehet bele egy kis injektor tisztító is, de hangsúlyozom, hogy ennek csak akkor van érezhető haszna, ha csak tényleg be van lustulva és nem pedig valamilyen egyéb problémája van. De érdemes ezzel kezdeni, mert ez nem kerül semmibe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február28, 2011 Megoszt Elküldve Február28, 2011 Mire érdemes figyelni kipufogó tűzgyűrű cserénél? Arra hogy a régit maradéktalanul eltávolítsad Sziasztok! nem tudna nekem valaki segiteni? azt szeretném hogy kis 1.4 16v-s astám kicsit jobban gyorsuljon....+figyeltem h kb 3ezres fordulat után kezd el harapni, és ha ez alatt lepadlozom akkor 1 ideig semmi...gondolom vki már probálkozott okosággal és van is rá vmi +oldás! 16V ilyen. Lehet csippelni akkor egy kicsit többet ki lehet hozni alacsonyabb fordulatból is, de csodát ne várj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Március1, 2011 Megoszt Elküldve Március1, 2011 A csavarokra. Nekem az összes menet kipusztult, és csak átmenő csavarokkal tudtam rendesen összerakni :D Az igazság az, hogy a régi sok szenvedés árán, de lejött. Aztán nézegetem a csavarokat, mondom lefujom picit rozsdaoldóval, akkor látom, hogy a két csavarfeszítő rugó annyira összevan, hogy rövidebbek mint a csavar menetes része, és mikor rakom össze előbb megáll a csava, mint szorítana, tettem rá alátétet, meg is tudtam húzni, de ha adok egy kövéret, és picit lefogom a kiput, látom hogy füstölget. Abban sem vagyok biztos hogy a tömítés amit vettem ugyanaz-e, bár opel ker.ben vettem motorkód alapján, a régi olyan mintha az összefűzött dróton valamilyen lakk vagy valami impregnáló lett volna, amit vettem az pedig csak a fűzött drót. Aztán lehet hogy csak azért látom így mert annyira össze volt égve. A lényeg az, hogy akárhogy rakom össze mindig kifúj, pedig a tömítés a helyén van. Jesszus... Nehogy már ezen akadjak fenn :lol: Mondjuk így utánam fordulnak a népek hogy mi a férfinemiszerv. :D ...Van aki erre bukik. Del. Link to comment Megosztás: More sharing options...
haby Elküldve Március1, 2011 Megoszt Elküldve Március1, 2011 Sziasztok! A corsás topik eléggé be van halva úgyhogy ide teszem fel a kérdést ha nem baj :D Érdekes hibajalenséggel lepett meg a drágám. Egyszer csak nem akart beindulni. Teker teker de semmi. Vártam vele aztán beindult. Aztán menetközben gondol egyet és megint megáll. Néha csak egy darabig aztán észhez kap és megy tovább, de van amikor teljesen leáll, és várni kell vagy 10-20 percet mire megint beindul. Akkor megint jó egy darabig. Igazából se időjáráshoz se motorhőmérséklethez nem tudom kötni a dolgot mert teljesen véletlenszerű. Van amikor már reggel indításnál nem reagál, van úgy hogy akkor áll le ha már mentem vele 10-20km-t. Kezdésnek kicseréltem a benzinszűrőt, de nem segített. A gyújtás is rendben van, valami az üzemanyag ellátással lehet, de az injektorig eljön a benzin, viszont amikor indítózok a befecskendező szelepen nem jön az anyag. Lehet hogy ez elkoszolódott? Lehet ezt vhogy tisztítani? Vagy valami más lehet a háttérben? A motor C12NZ. Nagyon idegesítő amikor előzés közben vagy épp lámpánál leáll és nem tudok mit csinálni. Valakinek valami ötlet? Köszi előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandika Elküldve Március1, 2011 Megoszt Elküldve Március1, 2011 Sziasztok! A corsás topik eléggé be van halva úgyhogy ide teszem fel a kérdést ha nem baj :D Érdekes hibajalenséggel lepett meg a drágám. Egyszer csak nem akart beindulni. Teker teker de semmi. Vártam vele aztán beindult. Aztán menetközben gondol egyet és megint megáll. Néha csak egy darabig aztán észhez kap és megy tovább, de van amikor teljesen leáll, és várni kell vagy 10-20 percet mire megint beindul. Akkor megint jó egy darabig. Igazából se időjáráshoz se motorhőmérséklethez nem tudom kötni a dolgot mert teljesen véletlenszerű. Van amikor már reggel indításnál nem reagál, van úgy hogy akkor áll le ha már mentem vele 10-20km-t. Kezdésnek kicseréltem a benzinszűrőt, de nem segített. A gyújtás is rendben van, valami az üzemanyag ellátással lehet, de az injektorig eljön a benzin, viszont amikor indítózok a befecskendező szelepen nem jön az anyag. Lehet hogy ez elkoszolódott? Lehet ezt vhogy tisztítani? Vagy valami más lehet a háttérben? A motor C12NZ. Nagyon idegesítő amikor előzés közben vagy épp lámpánál leáll és nem tudok mit csinálni. Valakinek valami ötlet? Köszi előre is Nekem ez teljesen úgy tűnik mintha a gyujtásmodul szarakodna időként, mikor nem indul meg kéne nézni hogy van -e szikra a gyertyákhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
haby Elküldve Március1, 2011 Megoszt Elküldve Március1, 2011 Nekem ez teljesen úgy tűnik mintha a gyujtásmodul szarakodna időként, mikor nem indul meg kéne nézni hogy van -e szikra a gyertyákhoz. Amikor épp nem indult akkor kipróbáltam hogy a pillangószelepre töltöttem egy hangya######nyi benzint. Amikor ráindítottam ez elégett, de utána ugyanúgy nem indult be, azért gondolom hogy nem gyújtás, bár a tévedés jogát fentartom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március1, 2011 Megoszt Elküldve Március1, 2011 Az igazság az, hogy a régi sok szenvedés árán, de lejött. Aztán nézegetem a csavarokat, mondom lefujom picit rozsdaoldóval, akkor látom, hogy a két csavarfeszítő rugó annyira összevan, hogy rövidebbek mint a csavar menetes része, és mikor rakom össze előbb megáll a csava, mint szorítana, tettem rá alátétet, meg is tudtam húzni, de ha adok egy kövéret, és picit lefogom a kiput, látom hogy füstölget. Abban sem vagyok biztos hogy a tömítés amit vettem ugyanaz-e, bár opel ker.ben vettem motorkód alapján, a régi olyan mintha az összefűzött dróton valamilyen lakk vagy valami impregnáló lett volna, amit vettem az pedig csak a fűzött drót. Aztán lehet hogy csak azért látom így mert annyira össze volt égve. A lényeg az, hogy akárhogy rakom össze mindig kifúj, pedig a tömítés a helyén van. Jesszus... Nehogy már ezen akadjak fenn :D Mondjuk így utánam fordulnak a népek hogy mi a férfinemiszerv. :lol: ...Van aki erre bukik. Del. De ugye ezt nem egyedül nézted meg? :D Amikor épp nem indult akkor kipróbáltam hogy a pillangószelepre töltöttem egy hangya######nyi benzint. Amikor ráindítottam ez elégett, de utána ugyanúgy nem indult be, azért gondolom hogy nem gyújtás, bár a tévedés jogát fentartom. Lehet halódó ,akadozó pumpa is, vagy kontakthiba a pumpa áramkörében (konkrétan a pumpa csatija volt) , nekem mindkettő hasonló hibát okozott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március1, 2011 Megoszt Elküldve Március1, 2011 Amikor épp nem indult akkor kipróbáltam hogy a pillangószelepre töltöttem egy hangya######nyi benzint. Amikor ráindítottam ez elégett, de utána ugyanúgy nem indult be, azért gondolom hogy nem gyújtás, bár a tévedés jogát fentartom. Nézd meg az AC-relét, ill. ha van rejtett kapcsoló, vagy riasztó, ami az AC áramkörét szakítja meg, akkor azt is. De elsőre én is a gyújtásmodult mondtam volna, az okoz ilyen random hibát. Ha tudsz, szerezz egyet próbára, C14NZ motoros kocsiból is lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Március2, 2011 Megoszt Elküldve Március2, 2011 De ugye ezt nem egyedül nézted meg? :lol: Nem ;) :D Bedugtam krumplival :D :) Háhhhá. :D Amúgy a probléma továbbra is fen áll. Link to comment Megosztás: More sharing options...
haby Elküldve Március2, 2011 Megoszt Elküldve Március2, 2011 Nézd meg az AC-relét, ill. ha van rejtett kapcsoló, vagy riasztó, ami az AC áramkörét szakítja meg, akkor azt is. De elsőre én is a gyújtásmodult mondtam volna, az okoz ilyen random hibát. Ha tudsz, szerezz egyet próbára, C14NZ motoros kocsiból is lehet. Nem tudok ilyen kapcsolóról, hogy lenne benne. Az AC relét hol találom és hogy tudom ellenőrizni? Az még az éérdekes jelenség, hogy amikor menet közbe megáll, de pár mp múlva összeszedi magát akkor magas lesz az alapjárat, és nem is esik vissza normál fordulatra, csak ha leállítom és újra beindítom (már ha beindul...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március2, 2011 Megoszt Elküldve Március2, 2011 Nem tudok ilyen kapcsolóról, hogy lenne benne. Az AC relét hol találom és hogy tudom ellenőrizni? Az még az éérdekes jelenség, hogy amikor menet közbe megáll, de pár mp múlva összeszedi magát akkor magas lesz az alapjárat, és nem is esik vissza normál fordulatra, csak ha leállítom és újra beindítom (már ha beindul...) Ez alapján akár a motorvezérlő elektronika is lehet a hibás. Astrában a jobb oldali lábtérburkolat alatt található az AC-relé is, meg a motorvezérlő elektronika is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
haby Elküldve Március2, 2011 Megoszt Elküldve Március2, 2011 Ez alapján akár a motorvezérlő elektronika is lehet a hibás. Astrában a jobb oldali lábtérburkolat alatt található az AC-relé is, meg a motorvezérlő elektronika is. Na annak örülnék csak igazán... :D Azzal amúgy lehet összefüggésben, hogy amikor gyorsítani akarok alacsonyabb fordulatról akkor megtorpan és utána lő ki, vagy ez normális jelenség? Ezt már régóta csinálja amúgy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március2, 2011 Megoszt Elküldve Március2, 2011 (edited) Na annak örülnék csak igazán... :D Azzal amúgy lehet összefüggésben, hogy amikor gyorsítani akarok alacsonyabb fordulatról akkor megtorpan és utána lő ki, vagy ez normális jelenség? Ezt már régóta csinálja amúgy. Torpanást a lambda ia szokott okozni. Az AC-relét kipróbálhatod úgy, hgy kihúzod, és a foglalatában a 30-85-ös lábakat összekötöd egy dróttal, gémkapoccsal. Ekkor a pumpa azonnal elindul, ha így mész egy próbakört, és a hiba megszűnik a relé a bibi, de nem tartom valószínűnek. Elnézést, a lábkiosztás astránál van így, a tiédhez megerősítést kérek valakitől, de azért nézd meg... Módosítva Március2, 2011 : zotya975 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Március2, 2011 Megoszt Elküldve Március2, 2011 Sziasztok . Egy kis infó kellene valaki régebben irt lambda szonda vásárlásról valami 6-7000 körűl no én ezt keresném . ha valaki tudna linkelni címet akkor nagyon meg köszönöm . :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Március2, 2011 Megoszt Elküldve Március2, 2011 Sziasztok . Egy kis infó kellene valaki régebben irt lambda szonda vásárlásról valami 6-7000 körűl no én ezt keresném . ha valaki tudna linkelni címet akkor nagyon meg köszönöm . :D Tessék... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Március2, 2011 Megoszt Elküldve Március2, 2011 Tessék... :D Nagyon szépen köszönöm örök hála . :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zoollanderhu Elküldve Március3, 2011 Megoszt Elküldve Március3, 2011 Sziasztok! Sajnos a gépsárkányomnál előjött egy kisebb probléma. Furcsa zakataló; olyan mintha vmi csapágy nem lenne jó, Először a ékszíjra gyanakodtam, de mivel annak fesszesége rendben és a generátor töltése is jó ezért az kizáőrható. Ismerösöm is meghallgatta, és szerinte a vízpumpa felöl jön a hang. Az érdekesség hogy most decemberben cseréltem pumpát a vezérléssel együtt ( pumpa; görgő; szíj). Előfordulhat, hogy az új pumpa megadta magát? Vagy ezt a hangot más is tudja adni? Köszi előre is! Üdv, Norbi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március3, 2011 Megoszt Elküldve Március3, 2011 Sziasztok! Sajnos a gépsárkányomnál előjött egy kisebb probléma. Furcsa zakataló; olyan mintha vmi csapágy nem lenne jó, Először a ékszíjra gyanakodtam, de mivel annak fesszesége rendben és a generátor töltése is jó ezért az kizáőrható. Ismerösöm is meghallgatta, és szerinte a vízpumpa felöl jön a hang. Az érdekesség hogy most decemberben cseréltem pumpát a vezérléssel együtt ( pumpa; görgő; szíj). Előfordulhat, hogy az új pumpa megadta magát? Vagy ezt a hangot más is tudja adni? Köszi előre is! Üdv, Norbi A generátor tud tölteni attól, hogy csapágyas :D bármi előfordulhat, de szerinted honnan jön? Mássz bele nyakig, és hallgatózz :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március3, 2011 Megoszt Elküldve Március3, 2011 Sziasztok! Sajnos a gépsárkányomnál előjött egy kisebb probléma. Furcsa zakataló; olyan mintha vmi csapágy nem lenne jó, Először a ékszíjra gyanakodtam, de mivel annak fesszesége rendben és a generátor töltése is jó ezért az kizáőrható. Ismerösöm is meghallgatta, és szerinte a vízpumpa felöl jön a hang. Az érdekesség hogy most decemberben cseréltem pumpát a vezérléssel együtt ( pumpa; görgő; szíj). Előfordulhat, hogy az új pumpa megadta magát? Vagy ezt a hangot más is tudja adni? Köszi előre is! Üdv, Norbi Vedd le az ékszíjat, ha úgy nem hallod, akkor generátor (ill. szervópumpa, ha van). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts