Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
sziasztok, lenne egy kérdésem!

van egy 93 as dízel astrám nagyon szeretem!elvittem a szerelőhöz hogy cseréljen vezérműszíjat feszítőt és vízpumpát! én vettem ezeket! ő ki is cserélte 4000 km után elszakadt!mondanom se kell 300000.- ezrembe került a szerelés mondván hozott alkatrészre nem vállal garanciát.no mindegy!ekkor 2000 km után elkezdte enni megint a vezérműszíjat.ráfogta az adagolóra.aztán megint elkezdte enni a szíjat mi lehet a hiba?????????????

nagyon szeretnék választ kapni mert már azon jár az eszem hogy egy igazságügyi szakértőt hívok (100000.-)

előre is köszi

Én a főtengely végén a bordás kerékre szavazok! Az forog a legtöbbet és igen el tud kopni, nekem is cserélni kellett!

Ll

Lehet hogy nem megfelelő fog-profilu , vagy osztásu vizpumpa lett beépitve . meg kell nézni az előzőn menyi és milyen fog helyezkedik el.

Elküldve

Üdv mindenkinek!

Egy kis segítség kellenne.Ma reggel kb.100m megtétele után leállt az autó. /1,6 C16NZ motor/.Újra beindul majd 1-2 mp.-en belül megint leáll.Többszöri próbák után is ezt produkálja. Benzint kap-AC zúg ,relé kattan,gyertyák benzinesek, injektor szívótorok is benzines-szikra is van igaz csak egy gyertyán lett ellenőrizve.Hibakódot nem jelez az ellenőrző lámpa. Kábelcsatlakozások ellenőrizve.

Ha valaki(k) tud kérem segítsen.

Köszi!

Elküldve
Üdv mindenkinek!

Egy kis segítség kellenne.Ma reggel kb.100m megtétele után leállt az autó. /1,6 C16NZ motor/.Újra beindul majd 1-2 mp.-en belül megint leáll.Többszöri próbák után is ezt produkálja. Benzint kap-AC zúg ,relé kattan,gyertyák benzinesek, injektor szívótorok is benzines-szikra is van igaz csak egy gyertyán lett ellenőrizve.Hibakódot nem jelez az ellenőrző lámpa. Kábelcsatlakozások ellenőrizve.

Ha valaki(k) tud kérem segítsen.

Köszi!

Amikor éppen megy akkor szabályos a motor járása, vagy akkor is hallani valami rendellenességet, zakatoló járás , rángatás, fuldoklás...stb?

Elküldve

Sziasztok

Segítséget kérnék. Már van egy x17dtl astrám és az asszonynak akarok venni egy benzines astrát. 1.6 vagy 1.8 gondoltam ezek közül a motorok közül melyiket érdemes venni mert mind a két féléből van 3 típus?

Elküldve
Amikor éppen megy akkor szabályos a motor járása, vagy akkor is hallani valami rendellenességet, zakatoló járás , rángatás, fuldoklás...stb?

Hali!

Semmi ilyen jelenségeket nem tapasztaltam. Tegnapelőtt este leálltam vele még minden rendben volt,ma reggel pedig ezt művelte.Először a gyújtásmodulra gondoltam de ugye 1-2mp-re beindul.

Elküldve
Hali!

Semmi ilyen jelenségeket nem tapasztaltam. Tegnapelőtt este leálltam vele még minden rendben volt,ma reggel pedig ezt művelte.Először a gyújtásmodulra gondoltam de ugye 1-2mp-re beindul.

A gyujtásmodul is tud többféle hibát produkálni, volt akinek berángatott menet közbe a motor, nekem meg nehezen indult a hibás modultól. A gyujtásod milyen típusú? Ha elosztó-rotoros, akkor azok voltak mostanában cserélve? Az elosztófedél közepén a grafítrúd nincs elkopva, eltörve? Gyertya mikor volt cserélve?

Elküldve
Hali!

Semmi ilyen jelenségeket nem tapasztaltam. Tegnapelőtt este leálltam vele még minden rendben volt,ma reggel pedig ezt művelte.Először a gyújtásmodulra gondoltam de ugye 1-2mp-re beindul.

az aku lehet hogy nem bírta az esti hideget, és elromlott a generátorod előtte! tölts fel az aksit este

Elküldve
az aku lehet hogy nem bírta az esti hideget, és elromlott a generátorod előtte! tölts fel az aksit este

Hááát, ha meg tudja forgatni a motor, akkor még van benne annyi energia, hogy a gyujtást kiszolgálja, és ha nincs töltés általában a műszerfalon jelzi is. <_< A lemerült akku általában úgy jön elő, hogy nyehe-nyehe-nyeeheee.... :D

Elküldve
Hááát, ha meg tudja forgatni a motor, akkor még van benne annyi energia, hogy a gyujtást kiszolgálja, és ha nincs töltés általában a műszerfalon jelzi is. <_< A lemerült akku általában úgy jön elő, hogy nyehe-nyehe-nyeeheee.... :D

Vagy csak: "katt." :D

Elküldve
A gyujtásmodul is tud többféle hibát produkálni, volt akinek berángatott menet közbe a motor, nekem meg nehezen indult a hibás modultól. A gyujtásod milyen típusú? Ha elosztó-rotoros, akkor azok voltak mostanában cserélve? Az elosztófedél közepén a grafítrúd nincs elkopva, eltörve? Gyertya mikor volt cserélve?

Nos a gyújtás EXF-i típusú elosztóval,rotorral.Az elosztófedél levolt véve,nem láttam rajta repedést,rotor szintén, a grafitrúd viszont eléggé el van kopva.Akksi még forgatott de a próbálkozások végére már csak gyengén/már töltőn van/. Gyertyák -GM- másfél éve voltak cserélve.Ki voltak véve meglettek tisztítva,igaz nem néztek ki tökéletesen.

Elküldve
Nos a gyújtás EXF-i típusú elosztóval,rotorral.Az elosztófedél levolt véve,nem láttam rajta repedést,rotor szintén, a grafitrúd viszont eléggé el van kopva.Akksi még forgatott de a próbálkozások végére már csak gyengén/már töltőn van/. Gyertyák -GM- másfél éve voltak cserélve.Ki voltak véve meglettek tisztítva,igaz nem néztek ki tökéletesen.

Azt írtad, csak egyik gyertyánál néztetek szikrát, azért nézd meg a másik 3-nál is hátha....

Elküldve

Nekem olyan kérdésem lenne,hogy javícsatok ki ha rosszul tom.

Nemek injektoros és ha sebességben gurulok akkor nem kap benzint.

Vagy rosszul tudom?

Elküldve
Nekem olyan kérdésem lenne,hogy javícsatok ki ha rosszul tom.

Nemek injektoros és ha sebességben gurulok akkor nem kap benzint.

Vagy rosszul tudom?

Ja, jól tudod. <_<

Elküldve
Nekem olyan kérdésem lenne,hogy javícsatok ki ha rosszul tom.

Nemek injektoros és ha sebességben gurulok akkor nem kap benzint.

Vagy rosszul tudom?

Ja, jól tudod. <_<

Így van. Fedélzeti kompjúter is gyönyörűen jelzi, ha sebességben gurulok, hogy 0,0l/100km a pillanatnyi fogyasztás. :D

Elküldve
Így van. Fedélzeti kompjúter is gyönyörűen jelzi, ha sebességben gurulok, hogy 0,0l/100km a pillanatnyi fogyasztás. <_<

De csak 1500-as fordulatig (nálam) utánna/alatta eltűnik a motorfék, és érezni ahogy megkapja az anyagot.

Elküldve
De csak 1500-as fordulatig (nálam) utánna/alatta eltűnik a motorfék, és érezni ahogy megkapja az anyagot.

jaja, bár nekem 1200nál kezd el kapni benyát. A BC is mutatja. <_<

Elküldve
jaja, bár nekem 1200nál kezd el kapni benyát. A BC is mutatja. :D

Nekem nem kell BC, meg mindenféle szirszar, én ÉRZEM a kocsit. :) Néha aztán érzi az előttem haladó is. <_< :D

Elküldve
Nekem nincs benne compjuter,se fordulatmérő meg se semmi.Csak érzésre megy,érezni kell a kocsit.

Mi is érezzük, csak mi szeretjük, ha vannak benne extrák!<_< (és szerintem még az is benne van, hogy szeretjük mi magunk beszerelni ezeket a kis apróságokat! :D Én még a (mások által megszólt) giccsességet is szeretem! :D :)

Kép 1, kép 2.

Elküldve
jaja ez a bucsús kormányvédő...hány pálcás volt? :D

:D Képzeld pénzt adtam érte 600 Ft volt... nekem tetszik! <_< De már kopik le a Turbo felirat, érzem is, hogy mintha már nem is menne annyira! :D :) :D

Elküldve
Találtam valakit, akivel abszolút megtaláltam a hangot (Valószínűleg a Rally mint közös pont sokat segített!)

Másfél hét, sok utánajárás, de kész lett a generál, bármilyen hideg van egy izzítás kis gáz és pöcccre indul!!!

Ha valakinek hasonló gondja van, tudok ajánlani valakit, aki nagyon rendben van!

Nem drága, már majdnem én éreztem szarul magam (Persze nem !!!) De nagyon korrekt az illető!!!!!

Ha kell az elérhetőség segítek !!!! Melegen tudom ajánlani!

Húúú de reklám szaga van <_<

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.