Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Szasz.

1.4be ha volt is kocka gyújtás az elég ritka SZERINTEM. X16szr lenne a jó hozzá de ott is kb hengerfejtől felfele cserélni kellene mindent. Mert annak ugye van AGR szelep stb stb. Komputer és kábelkorbács csere... Szóval nem ér annyit az egész. Az meg hogy hamar elkopik a rotor az hogy lehet?. Idén 9. éves a kocsim és még nem volt hozzá nyúlva a gyújtáshoz. Tehát 9évet nálam idáig kibírt. 114440KM. Úgy hogy Ne cseréld...

Volt DIS-es, a C14SE. Ezzel egyúttal nyerne vagy 20 lovat is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Egy olyan kérdésem lenne van egy f astra x14nz autom..Na ennek a motor felujitásán gondolokozok.Mennyibe fájna ez és miket kellene megnézetnem..Kuplungra is gondolok ha már szétszedem akkor az is cserés..

Attól függ mennyi pénzed van, és mennyire akarsz belenyúlni. Ha kuplungot is akarsz, akkor olyan 130-150 körül számolj. Ha te magad csinálod.

Link to comment
Megosztás:

Akkor ez is kilőve. <_< A hengerfej lett síkolva? Ha igen akkor ennek megfelelően vastagabb tömítés lett alá téve?

Vezérlés tuti a helyén van? Nincs elmászva? Vezérműtengely jeladó is a helyén van?

Apropó! A nem megy érzést mihez viszonyítod? Generál előtt is hajtottad vagy más autóból ültél át ebbe?

Csak mert ezzel a motorral meglepően lusta és lomha tud lenni 3ezres fordulat alatt.

Hali!Lett síkolva de nem sok lett leszedve!!!Vastagabb tömítés szerintem felesleges(annyit elbír)!!Hát a vezérlésre én is gondoltam(így ide oda elrakosgattam egy két fokkal de nem az igazi,szóval az is a helyén!!(megemlíteném hogy nem gondoltam volna hogy akár 4fog elrakást is kibír a gép,de kibírja!!!!A hangja akkor mint egy ralliverda!!!Menni mégjobban b.....!!))az jó!!!Jeladó heyén!!!!A háromezres fordulat alatt???Amikor megvettem ötödikben 35-röl nem gondolkodott!!!50-röl pedig nagyon ment!!!!(bőven háromezer alatt)A vas ha jó nem kell nagyobb tőle mert igazán jól megy!!(ez nekem is meglepő volt)Ja az előző autó Trabi(185 ötödikben ja bambaságom miatt kézifékkel!!)!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok nekem is tudnátok segíteni????????????????nekem 1.4 es f em van,és a gyujtás elosztót szeretném lecserélni elektronikusra mert ugye a rotor meg az elosztó fedél érintkezői hamar elkopik,van rá lehetőség hogy kiváltsam elektronikusra?ja és érdekelne kadett digitális kilométer óra nem baj ha nem megy a háttér világítás csak működjön persze nem csillag áron előre is köcce!

ELADÓ!!F astra gyári rugószett(8e)eredetti a festés rajta nem rozsdás,és motorhoz való gyári kopmlett légszűrő(8e)tiszta a szűrőbetét

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok nekem is tudnátok segíteni????????????????nekem 1.4 es f em van,és a gyujtás elosztót szeretném lecserélni elektronikusra mert ugye a rotor meg az elosztó fedél érintkezői hamar elkopik,van rá lehetőség hogy kiváltsam elektronikusra?ja és érdekelne kadett digitális kilométer óra nem baj ha nem megy a háttér világítás csak működjön persze nem csillag áron előre is köcce!

ELADÓ!!F astra gyári rugószett(8e)eredetti a festés rajta nem rozsdás,és motorhoz való gyári kopmlett légszűrő(8e)tiszta a szűrőbetét

Helló!Elosztónak nem lenne szabad hamar kopni!Ott lehet hogy más a baj!!Pl.:gyertyakábel,gyertya,kondi stb!Mérjétek ki a kábelt mert már lehet hogy túl régi és nagy az ellenállása!Egy próbát megér!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok nekem is tudnátok segíteni????????????????nekem 1.4 es f em van,és a gyujtás elosztót szeretném lecserélni elektronikusra mert ugye a rotor meg az elosztó fedél érintkezői hamar elkopik,van rá lehetőség hogy kiváltsam elektronikusra?ja és érdekelne kadett digitális kilométer óra nem baj ha nem megy a háttér világítás csak működjön persze nem csillag áron előre is köcce!

ELADÓ!!F astra gyári rugószett(8e)eredetti a festés rajta nem rozsdás,és motorhoz való gyári kopmlett légszűrő(8e)tiszta a szűrőbetét

Nem ezért vagy azért...ezt tegnap már írtad és írtak is rá neked...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nekem is tudnátok segíteni????????????????Nekem 1.4 es f-em van, és a gyújtás elosztót szeretném lecserélni elektronikusra, mert ugye a rotor meg az elosztó fedél érintkezői hamar elkopiknak.Van rá lehetőség hogy kiváltsam elektronikusra? Ja és érdekelne kadett digitális kilométer óra. Nem baj, ha nem megy a háttér világítás, csak működjön. Persze nem csillag áron. Előre is köcce!

ELADÓ!! F astra gyári rugószett(8e)eredetti a festés rajta, nem rozsdás és motorhoz való gyári kopmmplett légszűrő (8e), tiszta a szűrőbetét.

Nem gyanús hogy második napja próbálnak lebeszélni róla? <_<

A keresés, eladás pedig Adok-Veszek topicba valók :D

Link to comment
Megosztás:

különösebb nincs..a hidrotökék kicsit zajosak egy percig... csak megkérdeztem hogy esetleg érdemes e ezen gondolkozni mostanság <_<

Sztem amíg működik rendesen, addig ne nyúlj hozzá, általában akkor kezdődnek a problémák, mikor ok nélkül szétszedik. Olaj milyen van benne (viszkozitás, márka, km)?

Link to comment
Megosztás:

Hali!Lett síkolva de nem sok lett leszedve!!!Vastagabb tömítés szerintem felesleges(annyit elbír)!!

Azért 1-2 tized is sokat számíthat, nem hiába találták ki a vastagabb hengerfejtömítést. Így még az is lehet, hogy túl nagy a kompresszió és öngyulladássos égés azaz kopogás lesz amire az ECU úgy reagál, hogy visszavesz az előgyújtásból aminek a következménye hogy nem megy!

Esetleg megpróbálhatod a kopogásszenzort leszerelni a blokkról és egy rongyba csavarva lógva hagyni. Ha nem dob rá hibakódot akkor lehet lassan visszaemeli az előgyújtást és lehet megjön az erő, de lehet a csörgés is.

A háromezres fordulat alatt???Amikor megvettem ötödikben 35-röl nem gondolkodott!!!50-röl pedig nagyon ment!!!!(bőven háromezer alatt)A vas ha jó nem kell nagyobb tőle mert igazán jól megy!!

Lehet most lett gyári az autód? <_< Még nem hallottam egy x16xel-es motorról sem hogy jól menne 3e alatt hacsak nem csippelt. 3ezer alatt rendesen szegényít az ecu és a 16 szelepes kialakítás sem éppen jó hatásfokkal dolgozik ilyen kis áramlásoknál/fordulaton.

ötödikben 35! meg 50-ről ötödikben gyorsítani... Hát ez számomra elképzelhetetlen és amúgy is motorgyilkos megoldás 2ezer alatt terhelni.

Link to comment
Megosztás:

Azért 1-2 tized is sokat számíthat, nem hiába találták ki a vastagabb hengerfejtömítést. Így még az is lehet, hogy túl nagy a kompresszió és öngyulladássos égés azaz kopogás lesz amire az ECU úgy reagál, hogy visszavesz az előgyújtásból aminek a következménye hogy nem megy!

Esetleg megpróbálhatod a kopogásszenzort leszerelni a blokkról és egy rongyba csavarva lógva hagyni. Ha nem dob rá hibakódot akkor lehet lassan visszaemeli az előgyújtást és lehet megjön az erő, de lehet a csörgés is.

Lehet most lett gyári az autód? :) Még nem hallottam egy x16xel-es motorról sem hogy jól menne 3e alatt hacsak nem csippelt. 3ezer alatt rendesen szegényít az ecu és a 16 szelepes kialakítás sem éppen jó hatásfokkal dolgozik ilyen kis áramlásoknál/fordulaton.

ötödikben 35! meg 50-ről ötödikben gyorsítani... Hát ez számomra elképzelhetetlen és amúgy is motorgyilkos megoldás 2ezer alatt terhelni.

Nagyon ember függő hogy mire mondja azt hogy "megindul" meg "nagyon megy". Amúgy simán járok a Zafirával én is 2ezer alatt, búgás, meg szenvedés mentesen. <_< (igaz, azt hogy némi gyorsulási képesség jelét tudja mutatni, nem nevezem megindulásnak :D ) Ha el kell indulni akkor visszapakolászás van, de akkor megy is. Szerintem teljesen használható 1500-tól :D

Link to comment
Megosztás:

Nagyon ember függő hogy mire mondja azt hogy "megindul" meg "nagyon megy". Amúgy simán járok a Zafirával én is 2ezer alatt, búgás, meg szenvedés mentesen. <_< (igaz, azt hogy némi gyorsulási képesség jelét tudja mutatni, nem nevezem megindulásnak :D ) Ha el kell indulni akkor visszapakolászás van, de akkor megy is. Szerintem teljesen használható 1500-tól :D

Hát ez az, hogy én a "nagyon megy" kifejezést arra tudom mondani amit letalpalt gáznál 3ezer felett művel. Persze lehet gyorsítani szép lassan 1500-tól is de az már szinte nekem fáj ahogy ilyenkor küzd pedig egy visszakapcsolással lehet nagyot is ugrani. Persze városi körülmények között és is használom 1500 de inkább 2000 körül, de ha meg kell lódulni sosem kínzom visszaváltás nélkül.

Link to comment
Megosztás:

Szóval akkor inkább visszaváltás és 3ezer fölött egészségesebb a motornak? (kb-ra saccolom csak mert ugye nincs fordulatszámmérő) Esetleg az káros lehet hogy 5-ben 70-el tábla miatt, utánna lassan gyorsítással 90-re? Mármint ez károsabb mint vissza 4-be aztán 80-nál 5-be? <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.