Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Agr szelep és környéke pucoláson esett át!!!Nem szorul!!!!Sajnos a 100 paciból kb a fele elment nyaralni!!!!Magasabb fordulaton képes "életben" maradni!!! ????

Úgy látom a motor rendbe lett téve és sokminden cserélve, de egy valami még nem hangzott el:

Hogy van a kipuf rendszer? Ha pl összetört a katalizátor vagy csak ez egyik dobban szétesett összekuszlódott valami akkor tudhat szép dugulást csinálni ami pont így szépen lefojtja a motort és elveszi a pacikat.

Nem melegszik a normálisnál jobban a motor?

Elküldve
Egyébként kb mennyi szén van benne?

Hát kb. annak a tartálynak a fele. (Úgy rémlik, bár nekem akkor már hiányzott egy vákumcsőnyi belőle mert kiszippantotta) <_<

Elküldve
C20NE mocin hol van a léptetőmotor?

Váltásoknál felbőg a motor, mintha szorulna a gázpedál, és amikor váltunk, nagyon leesik a fordulatszám! Majdnem leáll....

Szerintetek mi baja lehet?

Az hogy benzinnel megy <_< :D

Elküldve
Segitségre lenne szükségem mi az istenért fogyszthat

sokat egy astra gsi c20xe

olyan 11-11,5 körül van mikor nem nyomom neki és

a termosztát és a motorhöfok jelado és tökletes ..

mi lehet még a fogyasztas növekedés oka ?????

Helló,cseréld ki a lamnda szondát mert nekem is emiatt evett ojan 11 eket és csak 1.4es,meg nem tapasztaltál ojat hogy néha megtorpan a agázadásnál ?mert ez is amiatt van

Elküldve
Helló,cseréld ki a lamnda szondát mert nekem is emiatt evett ojan 11 eket és csak 1.4es,meg nem tapasztaltál ojat hogy néha megtorpan a agázadásnál ?mert ez is amiatt van

2003-12-04 - 00:34

Elküldve

Sziasztok nekem is tudnátok segíteni????????????????nekem 1.4 es f em van,és a gyujtás elosztót szeretném lecserélni elektronikusra mert ugye a rotor meg az elosztó fedél érintkezői hamar elkopik,van rá lehetőség hogy kiváltsam elektronikusra?ja és érdekelne kadett digitális kilométer óra nem baj ha nem megy a háttér világítás csak működjön persze nem csillag áron előre is köcce!

ELADÓ!!F astra gyári rugószett(8e)eredetti a festés rajta nem rozsdás,és motorhoz való gyári kopmlett légszűrő(8e)tiszta a szűrőbetét

Elküldve
2003-12-04 - 00:34

Hátha még nincs kész :D Nem mindenki kapkodja el a dolgokat <_<

Azóta talán már el is porladt az a géjesi. :D

Elküldve
C20NE mocin hol van a léptetőmotor?

Váltásoknál felbőg a motor, mintha szorulna a gázpedál, és amikor váltunk, nagyon leesik a fordulatszám! Majdnem leáll....

Szerintetek mi baja lehet?

Az hogy benzinnel megy :D :)

Jó, de ezen kívül? <_<

Fontos lenne.... :D

Elküldve

Sziasztok!

Van egy kis gondom a kocsival (c16nz).

Ma mentem vele és egyszer csak egy nagyobb előzés után elkezdett kattogni valami a motorba, megálltam és alapjáraton is csinálta és ahogy változot a fordulat szám a kattogás is gyorsabb lett. Aztán leállítottam vártam picit, elindítottam és csinálta tovább, aztán elindultam hogy haza jöjjek de szép lassan idővel elhalgatott. Ez mi lehetett? Talán egy szelep? Mi legyen vele szerintetek, mert most már nem csinálja. ?

Elküldve
Hi. Egyébként az csinál valami galibát hogy én az összes szenet kiöntöttem abból a szűrőből és tök üresen van a helyén?

Nem, az csak azért van benne, hogy a külvilág fele ne szellezzön a benzingőz, azt hivatott megszűrnie.

Sziasztok nekem is tudnátok segíteni????????????????nekem 1.4 es f em van,és a gyujtás elosztót szeretném lecserélni elektronikusra mert ugye a rotor meg az elosztó fedél érintkezői hamar elkopik,van rá lehetőség hogy kiváltsam elektronikusra?ja és érdekelne kadett digitális kilométer óra nem baj ha nem megy a háttér világítás csak működjön persze nem csillag áron előre is köcce!

ELADÓ!!F astra gyári rugószett(8e)eredetti a festés rajta nem rozsdás,és motorhoz való gyári kopmlett légszűrő(8e)tiszta a szűrőbetét

Mi az hogy hamar? Normál esetben több 10 ezer, vagy akár 100ezer kilóméter alatt kopnak el, pontosabban nem is kopnak, mert a rotor nem ér össze a szegmensekkel, csak elhalad előtte.

Sziasztok!

Van egy kis gondom a kocsival (c16nz).

Ma mentem vele és egyszer csak egy nagyobb előzés után elkezdett kattogni valami a motorba, megálltam és alapjáraton is csinálta és ahogy változot a fordulat szám a kattogás is gyorsabb lett. Aztán leállítottam vártam picit, elindítottam és csinálta tovább, aztán elindultam hogy haza jöjjek de szép lassan idővel elhalgatott. Ez mi lehetett? Talán egy szelep? Mi legyen vele szerintetek, mert most már nem csinálja. ?

Amíg nem jön elő megint én nem törödnék vele. Hacsak nem akarod szétszedni a motort, amúgy nem nagyon látsz bele. ha megint kezdi akkor kell hallgatózni pontosan honnan jön a hang.

Elküldve
Úgy látom a motor rendbe lett téve és sokminden cserélve, de egy valami még nem hangzott el:

Hogy van a kipuf rendszer? Ha pl összetört a katalizátor vagy csak ez egyik dobban szétesett összekuszlódott valami akkor tudhat szép dugulást csinálni ami pont így szépen lefojtja a motort és elveszi a pacikat.

Nem melegszik a normálisnál jobban a motor?

Hali!!Hát igen!Kiment a buksimból!!!Komplett rendszer cserélve!!!Sajnos ezért nem tom mit kezdjek vele!!!Lassan az egész verda újjly de még mindig nem megy!!

Elküldve
Csakmert én már több mint fél éve így járok vele... de én nem vettem észre semit... A tankszellőztetés is jó... Szal nem kell az a korom bele nekem <_<

Egy pár ismerősömnek is ki van szedve(nekem is)de semmi külömbség!!Kivéve hogy a vákumcső tiszta marad!!Ajánlom én is!!De!!!!!!!!!A szellőzőbe beraktam egy kisméretü gagyi műanyag benzinszűrőt!!!Hogy miért???Elvi szinten ott is tud a moci "trutyit" beszipákolni!!!Deee levegő át fog rajta menni!!!Idővel persze csere javasolt!!!

Elküldve
Sziasztok nekem is tudnátok segíteni????????????????nekem 1.4 es f em van,és a gyujtás elosztót szeretném lecserélni elektronikusra mert ugye a rotor meg az elosztó fedél érintkezői hamar elkopik,van rá lehetőség hogy kiváltsam elektronikusra?ja és érdekelne kadett digitális kilométer óra nem baj ha nem megy a háttér világítás csak működjön persze nem csillag áron előre is köcce!

ELADÓ!!F astra gyári rugószett(8e)eredetti a festés rajta nem rozsdás,és motorhoz való gyári kopmlett légszűrő(8e)tiszta a szűrőbetét

Szasz.

1.4be ha volt is kocka gyújtás az elég ritka SZERINTEM. X16szr lenne a jó hozzá de ott is kb hengerfejtől felfele cserélni kellene mindent. Mert annak ugye van AGR szelep stb stb. Komputer és kábelkorbács csere... Szóval nem ér annyit az egész. Az meg hogy hamar elkopik a rotor az hogy lehet?. Idén 9. éves a kocsim és még nem volt hozzá nyúlva a gyújtáshoz. Tehát 9évet nálam idáig kibírt. 114440KM. Úgy hogy Ne cseréld...

Elküldve
Hali!!Hát igen!Kiment a buksimból!!!Komplett rendszer cserélve!!!Sajnos ezért nem tom mit kezdjek vele!!!Lassan az egész verda újjly de még mindig nem megy!!

Akkor ez is kilőve. <_< A hengerfej lett síkolva? Ha igen akkor ennek megfelelően vastagabb tömítés lett alá téve?

Vezérlés tuti a helyén van? Nincs elmászva? Vezérműtengely jeladó is a helyén van?

Apropó! A nem megy érzést mihez viszonyítod? Generál előtt is hajtottad vagy más autóból ültél át ebbe?

Csak mert ezzel a motorral meglepően lusta és lomha tud lenni 3ezres fordulat alatt.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.