wzsolt_1.6_16V Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Agr szelep és környéke pucoláson esett át!!!Nem szorul!!!!Sajnos a 100 paciból kb a fele elment nyaralni!!!!Magasabb fordulaton képes "életben" maradni!!! ???? Úgy látom a motor rendbe lett téve és sokminden cserélve, de egy valami még nem hangzott el: Hogy van a kipuf rendszer? Ha pl összetört a katalizátor vagy csak ez egyik dobban szétesett összekuszlódott valami akkor tudhat szép dugulást csinálni ami pont így szépen lefojtja a motort és elveszi a pacikat. Nem melegszik a normálisnál jobban a motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szepnorbee Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Egyébként kb mennyi szén van benne? Hát kb. annak a tartálynak a fele. (Úgy rémlik, bár nekem akkor már hiányzott egy vákumcsőnyi belőle mert kiszippantotta) <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 C20NE mocin hol van a léptetőmotor? Váltásoknál felbőg a motor, mintha szorulna a gázpedál, és amikor váltunk, nagyon leesik a fordulatszám! Majdnem leáll.... Szerintetek mi baja lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 C20NE mocin hol van a léptetőmotor? Váltásoknál felbőg a motor, mintha szorulna a gázpedál, és amikor váltunk, nagyon leesik a fordulatszám! Majdnem leáll.... Szerintetek mi baja lehet? Az hogy benzinnel megy <_< :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gore007 Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Segitségre lenne szükségem mi az istenért fogyszthat sokat egy astra gsi c20xe olyan 11-11,5 körül van mikor nem nyomom neki és a termosztát és a motorhöfok jelado és tökletes .. mi lehet még a fogyasztas növekedés oka ????? Helló,cseréld ki a lamnda szondát mert nekem is emiatt evett ojan 11 eket és csak 1.4es,meg nem tapasztaltál ojat hogy néha megtorpan a agázadásnál ?mert ez is amiatt van Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Helló,cseréld ki a lamnda szondát mert nekem is emiatt evett ojan 11 eket és csak 1.4es,meg nem tapasztaltál ojat hogy néha megtorpan a agázadásnál ?mert ez is amiatt van 2003-12-04 - 00:34 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 2003-12-04 - 00:34 Hátha még nincs kész :D Nem mindenki kapkodja el a dolgokat <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
gore007 Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Sziasztok nekem is tudnátok segíteni????????????????nekem 1.4 es f em van,és a gyujtás elosztót szeretném lecserélni elektronikusra mert ugye a rotor meg az elosztó fedél érintkezői hamar elkopik,van rá lehetőség hogy kiváltsam elektronikusra?ja és érdekelne kadett digitális kilométer óra nem baj ha nem megy a háttér világítás csak működjön persze nem csillag áron előre is köcce! ELADÓ!!F astra gyári rugószett(8e)eredetti a festés rajta nem rozsdás,és motorhoz való gyári kopmlett légszűrő(8e)tiszta a szűrőbetét Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Hátha még nincs kész :D Nem mindenki kapkodja el a dolgokat <_< Én azt nem értem, hogy minek fórumozik, ha nem tudja kezelni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Én azt nem értem, hogy minek fórumozik, ha nem tudja kezelni. <_< Há' nem látod? Azért hogy vegyen, meg eladjon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 2003-12-04 - 00:34 Hátha még nincs kész :D Nem mindenki kapkodja el a dolgokat <_< Azóta talán már el is porladt az a géjesi. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 C20NE mocin hol van a léptetőmotor? Váltásoknál felbőg a motor, mintha szorulna a gázpedál, és amikor váltunk, nagyon leesik a fordulatszám! Majdnem leáll.... Szerintetek mi baja lehet? Az hogy benzinnel megy :D :) Jó, de ezen kívül? <_< Fontos lenne.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Azóta talán már el is porladt az a géjesi. <_< Nem, jó állapotban van az a gsi. Rendes motor is van benne, ohne traktorteknik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Nem, jó állapotban van az a gsi. Rendes motor is van benne, ohne traktorteknik <_< 5.8 l/ 100 km. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 5.8 l/ 100 km. :D :D Tegnap takoltam: 5.4 <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Tegnap takoltam: 5.4 :D spzoli??? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 spzoli??? :D Ő gyorsulási adatokat fog írni, ha számháború van <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Sziasztok! Van egy kis gondom a kocsival (c16nz). Ma mentem vele és egyszer csak egy nagyobb előzés után elkezdett kattogni valami a motorba, megálltam és alapjáraton is csinálta és ahogy változot a fordulat szám a kattogás is gyorsabb lett. Aztán leállítottam vártam picit, elindítottam és csinálta tovább, aztán elindultam hogy haza jöjjek de szép lassan idővel elhalgatott. Ez mi lehetett? Talán egy szelep? Mi legyen vele szerintetek, mert most már nem csinálja. ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Hi. Egyébként az csinál valami galibát hogy én az összes szenet kiöntöttem abból a szűrőből és tök üresen van a helyén? Nem, az csak azért van benne, hogy a külvilág fele ne szellezzön a benzingőz, azt hivatott megszűrnie. Sziasztok nekem is tudnátok segíteni????????????????nekem 1.4 es f em van,és a gyujtás elosztót szeretném lecserélni elektronikusra mert ugye a rotor meg az elosztó fedél érintkezői hamar elkopik,van rá lehetőség hogy kiváltsam elektronikusra?ja és érdekelne kadett digitális kilométer óra nem baj ha nem megy a háttér világítás csak működjön persze nem csillag áron előre is köcce! ELADÓ!!F astra gyári rugószett(8e)eredetti a festés rajta nem rozsdás,és motorhoz való gyári kopmlett légszűrő(8e)tiszta a szűrőbetét Mi az hogy hamar? Normál esetben több 10 ezer, vagy akár 100ezer kilóméter alatt kopnak el, pontosabban nem is kopnak, mert a rotor nem ér össze a szegmensekkel, csak elhalad előtte. Sziasztok! Van egy kis gondom a kocsival (c16nz). Ma mentem vele és egyszer csak egy nagyobb előzés után elkezdett kattogni valami a motorba, megálltam és alapjáraton is csinálta és ahogy változot a fordulat szám a kattogás is gyorsabb lett. Aztán leállítottam vártam picit, elindítottam és csinálta tovább, aztán elindultam hogy haza jöjjek de szép lassan idővel elhalgatott. Ez mi lehetett? Talán egy szelep? Mi legyen vele szerintetek, mert most már nem csinálja. ? Amíg nem jön elő megint én nem törödnék vele. Hacsak nem akarod szétszedni a motort, amúgy nem nagyon látsz bele. ha megint kezdi akkor kell hallgatózni pontosan honnan jön a hang. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 spzoli??? <_< c20xe 6.2 :D nem gyorsulás. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 c20xe 6.2 :D nem gyorsulás. :D Hasmagasság? <_< :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
vip Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Úgy látom a motor rendbe lett téve és sokminden cserélve, de egy valami még nem hangzott el: Hogy van a kipuf rendszer? Ha pl összetört a katalizátor vagy csak ez egyik dobban szétesett összekuszlódott valami akkor tudhat szép dugulást csinálni ami pont így szépen lefojtja a motort és elveszi a pacikat. Nem melegszik a normálisnál jobban a motor? Hali!!Hát igen!Kiment a buksimból!!!Komplett rendszer cserélve!!!Sajnos ezért nem tom mit kezdjek vele!!!Lassan az egész verda újjly de még mindig nem megy!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
vip Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Csakmert én már több mint fél éve így járok vele... de én nem vettem észre semit... A tankszellőztetés is jó... Szal nem kell az a korom bele nekem <_< Egy pár ismerősömnek is ki van szedve(nekem is)de semmi külömbség!!Kivéve hogy a vákumcső tiszta marad!!Ajánlom én is!!De!!!!!!!!!A szellőzőbe beraktam egy kisméretü gagyi műanyag benzinszűrőt!!!Hogy miért???Elvi szinten ott is tud a moci "trutyit" beszipákolni!!!Deee levegő át fog rajta menni!!!Idővel persze csere javasolt!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Sziasztok nekem is tudnátok segíteni????????????????nekem 1.4 es f em van,és a gyujtás elosztót szeretném lecserélni elektronikusra mert ugye a rotor meg az elosztó fedél érintkezői hamar elkopik,van rá lehetőség hogy kiváltsam elektronikusra?ja és érdekelne kadett digitális kilométer óra nem baj ha nem megy a háttér világítás csak működjön persze nem csillag áron előre is köcce! ELADÓ!!F astra gyári rugószett(8e)eredetti a festés rajta nem rozsdás,és motorhoz való gyári kopmlett légszűrő(8e)tiszta a szűrőbetét Szasz. 1.4be ha volt is kocka gyújtás az elég ritka SZERINTEM. X16szr lenne a jó hozzá de ott is kb hengerfejtől felfele cserélni kellene mindent. Mert annak ugye van AGR szelep stb stb. Komputer és kábelkorbács csere... Szóval nem ér annyit az egész. Az meg hogy hamar elkopik a rotor az hogy lehet?. Idén 9. éves a kocsim és még nem volt hozzá nyúlva a gyújtáshoz. Tehát 9évet nálam idáig kibírt. 114440KM. Úgy hogy Ne cseréld... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Hali!!Hát igen!Kiment a buksimból!!!Komplett rendszer cserélve!!!Sajnos ezért nem tom mit kezdjek vele!!!Lassan az egész verda újjly de még mindig nem megy!! Akkor ez is kilőve. <_< A hengerfej lett síkolva? Ha igen akkor ennek megfelelően vastagabb tömítés lett alá téve? Vezérlés tuti a helyén van? Nincs elmászva? Vezérműtengely jeladó is a helyén van? Apropó! A nem megy érzést mihez viszonyítod? Generál előtt is hajtottad vagy más autóból ültél át ebbe? Csak mert ezzel a motorral meglepően lusta és lomha tud lenni 3ezres fordulat alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts