astrabandi Elküldve Február5, 2011 Megoszt Elküldve Február5, 2011 Hali cartársak .az lenne a kérdésem ,hogy a váltó tetejéből jön az olaj . Nomost , valaki már irt ez irányú infót de nem találtam .Honnan jöhet és mi a megoldásrá .Válaszokat előre is köszi . :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Február5, 2011 Megoszt Elküldve Február5, 2011 Hali cartársak .az lenne a kérdésem ,hogy a váltó tetejéből jön az olaj . Nomost , valaki már irt ez irányú infót de nem találtam .Honnan jöhet és mi a megoldásrá .Válaszokat előre is köszi . :lol: A váltó kulissza szimering cseréje sokat javítana a problémádon.A GYIK.-ban megtalálsz róla mindent :D B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Február5, 2011 Megoszt Elküldve Február5, 2011 A váltó kulissza szimering cseréje sokat javítana a problémádon.A GYIK.-ban megtalálsz róla mindent :D B) Köszi a választ meg nézem . :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserko Elküldve Február5, 2011 Megoszt Elküldve Február5, 2011 Szerintem ez a tőketisztító hatása az olajra, ha van lehetőséged rá én a helyedben olajat cserélnék. Remélem igazad van és nem vizzel keveredett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserko Elküldve Február5, 2011 Megoszt Elküldve Február5, 2011 A tejeskávéra hasonló olaj általában arra utal hogy a víz összefolyt az olajjal! Nézd meg hogy a víz fogyott e vagy nem! Ha nem, valószínű hogy a tőketisztító hatása és szerintem is cserélj olajat! Üdv. Nem igazán vettem észre, hogy fogyott volna a vizből. Legalább is van a kiegyenlitő tartályba. Remélem, hogy csak az adalék hatása és igyekszem olajat cserélni. Valami más jele nem lenne az olaj viz keveredésének? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február5, 2011 Megoszt Elküldve Február5, 2011 Nem igazán vettem észre, hogy fogyott volna a vizből. Legalább is van a kiegyenlitő tartályba. Remélem, hogy csak az adalék hatása és igyekszem olajat cserélni. Valami más jele nem lenne az olaj viz keveredésének? A kiegyenlitő tartályban olajfoltos a víz, és/vagy a kipufogó erősen gőzőlne a füst fehér színű lenne. Szélsőséges esetben az a henger ahova bejut a víz nem is megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Február5, 2011 Megoszt Elküldve Február5, 2011 A kiegyenlitő tartályban olajfoltos a víz, és/vagy a kipufogó erősen gőzőlne a füst fehér színű lenne. Szélsőséges esetben az a henger ahova bejut a víz nem is megy. Vagy az enyém, ami meg is akadt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február5, 2011 Megoszt Elküldve Február5, 2011 Vagy az enyém, ami meg is akadt. :lol: Például. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserko Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 A kiegyenlitő tartályban olajfoltos a víz, és/vagy a kipufogó erősen gőzőlne a füst fehér színű lenne. Szélsőséges esetben az a henger ahova bejut a víz nem is megy. Hál istennek egyik jelenség sem áll fen remélem tényleg csak az adalék. Kőszi a valaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Veszprémben tudtok jó motorfelújító műhelyt? Sürgős lenne... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Veszprémben tudtok jó motorfelújító műhelyt? Sürgős lenne... :lol: Igen. Budapesti úton, a Szabó Miklós. A környéken mindenki ismeri. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Igen. Budapesti úton, a Szabó Miklós. A környéken mindenki ismeri. Kb. merre? Holnap megint megyek oda felétek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Kb. merre? Holnap megint megyek oda felétek. Honnan jössz? Ha fehérvár felől, akkor az első lámpa után ugy két-háromszáz méterre, jobbra egy hosszú piros kerítés. Fenn a kapu felett valami tábla. De benézve látszik a nagy dupla műhely. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 A 8-ason jövünk, a reptér melletti orosz szellemvárosban melózunk. :lol: Kösz az infót, megnézem majd. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 A 8-ason jövünk, a reptér melletti orosz szellemvárosban melózunk. B) Kösz az infót, megnézem majd. :D Akkor jó az irány. Jól dolgoznak a Mikiék, de ne nézz a szemébe, mert rosszat fogsz álmodni. :) :D :P Ilyen kékes szürkés szemek. :D :D Komolyan mondom, mintha átlátna az emberen. :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Olvastam itt, hogy néhány fórumtársnak van itt ott kedvezménye alkatrész vásárlásra. Hogyan lehet megoldani, hogy ne 35 ezer legyen a vezérlés szettem? Akárhol nézem, vizpumpával együtt nem uszom eg olcsóbban. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Olvastam itt, hogy néhány fórumtársnak van itt ott kedvezménye alkatrész vásárlásra. Hogyan lehet megoldani, hogy ne 35 ezer legyen a vezérlés szettem? Akárhol nézem, vizpumpával együtt nem uszom eg olcsóbban. :lol: Unix kártyával, vagy az Opel Clubos Cosmo kártyával 10% kedvezmény van unixban, bár egy ideje unix nem jelzi a kedvezményes árat a webshopban, pedig nekem van unix kártyám és azzal jelentkezek be. Esetleg még autószerelőmnek van egy picivel több kedvezménye a bárdinál. Pl az első fék nekem 25 ezer forintomba került munkadíjjal együtt. Textar betétek és brembo tárcsák. Ő vette a cuccokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Február6, 2011 Megoszt Elküldve Február6, 2011 Olvastam itt, hogy néhány fórumtársnak van itt ott kedvezménye alkatrész vásárlásra. Hogyan lehet megoldani, hogy ne 35 ezer legyen a vezérlés szettem? Akárhol nézem, vizpumpával együtt nem uszom eg olcsóbban. :lol: Úgy, hogy én veszem meg helyetted. Unix kártyával, vagy az Opel Clubos Cosmo kártyával 10% kedvezmény van unixban, bár egy ideje unix nem jelzi a kedvezményes árat a webshopban, pedig nekem van unix kártyám és azzal jelentkezek be. Esetleg még autószerelőmnek van egy picivel több kedvezménye a bárdinál. Pl az első fék nekem 25 ezer forintomba került munkadíjjal együtt. Textar betétek és brembo tárcsák. Ő vette a cuccokat. 15ből én is elhozom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabchee Elküldve Február7, 2011 Megoszt Elküldve Február7, 2011 Úgy, hogy én veszem meg helyetted. 15ből én is elhozom. Ez jól hangzik!!! :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Február7, 2011 Megoszt Elküldve Február7, 2011 Mekkora gáz! :S Mondom lecserélem a gyújtás kábeleket, mert áthúznak. Néztem az X16XEl kábelek árát... Hát borzasztó drága!! C14NZ-é sokkal olcsóbb. Vettem egy garnitúra C14NZ kábelt, és átszereltem az X16XEL-t. Annyit kellett módosítani, hogy germán barátaink terveztek rá valami lépésálló gégecsövet, meg egy hiper-szuper műanyag merevítőt a trafónál. Ezeket lehúztam a régi kábelről (Amiről lecsavartam a pipákat, hiszen menetesek...), és hosszában végig vágtam a gégecsövet, hogy az új kábelt be tudjam fűzni. Miután átkerült, a merevítő műanyagokat is átdobtam. Ezután jött az összeépítés. A gyárinál kicsit hosszabb (kb 2-3cm plussz) kábeleket el kellett rendezgetni. Sikerült szépen! Utána minden a helyén, és olcsóbban lett összedobva a gyújtás, mintha ragaszkodok a direkt X16XEl-hez gyártotthoz. Ugyan ez a típus került be az X14NZ-be korábban, és eddig semmi gondom vele. Szerintem itt is elpöfög jó darabig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Február7, 2011 Megoszt Elküldve Február7, 2011 Olvastam itt, hogy néhány fórumtársnak van itt ott kedvezménye alkatrész vásárlásra. Hogyan lehet megoldani, hogy ne 35 ezer legyen a vezérlés szettem? Akárhol nézem, vizpumpával együtt nem uszom eg olcsóbban. :D Sajnos én is itt toporgok... Nem akarok szart bele tenni, de az SKF szett az 30+8 a vízpumpa... Van aki vízpumpával 35-ötöt mond, de azt állítja, hogy utána 90ezerig nem kell hozzányúlni. Addig van garantálva. Nekem X16XEL-hez kellene valami tényleg strapabíró szett. Nem szeretném 40-50-nél a csapágy sírást hallgatni... :S Ha valaki tudna segíteni, azt nagyon megköszönném! Na meg fehérváron keresnék olyan embert, aki nem a szett áráért teszi be a cumókat, hanem reális áron. Ha nem lenne ennyire drága mutatvány egy motor felújítás, még lehet azt is megcsinálnám, de azért para van, meg így viszi az a felelősséget, aki megoldja. Egyébként egy olyan problémám van, hogy az emelt fordulati CO érték magas. 0.5 a 0.3 helyett. Nekem valaki azt mondta, hogy gyertya hiba. Most ki lett cserélve a légszűrő, olaj, olajszűrő, gyertya, gyújtáskábelek. Mi okozhat még ilyen problémát? Állítólag a lambda szépen működik. Ezt méréskor mondta a srác. Ötletek?? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február7, 2011 Megoszt Elküldve Február7, 2011 Sajnos én is itt toporgok... Nem akarok szart bele tenni, de az SKF szett az 30+8 a vízpumpa... Van aki vízpumpával 35-ötöt mond, de azt állítja, hogy utána 90ezerig nem kell hozzányúlni. Addig van garantálva. Nekem X16XEL-hez kellene valami tényleg strapabíró szett. Nem szeretném 40-50-nél a csapágy sírást hallgatni... :S Ha valaki tudna segíteni, azt nagyon megköszönném! Na meg fehérváron keresnék olyan embert, aki nem a szett áráért teszi be a cumókat, hanem reális áron. Ha nem lenne ennyire drága mutatvány egy motor felújítás, még lehet azt is megcsinálnám, de azért para van, meg így viszi az a felelősséget, aki megoldja. Egyébként egy olyan problémám van, hogy az emelt fordulati CO érték magas. 0.5 a 0.3 helyett. Nekem valaki azt mondta, hogy gyertya hiba. Most ki lett cserélve a légszűrő, olaj, olajszűrő, gyertya, gyújtáskábelek. Mi okozhat még ilyen problémát? Állítólag a lambda szépen működik. Ezt méréskor mondta a srác. Ötletek?? :D Tegyél bele 1/3 rész etanolt. Én 50-50%-al mentem mérésre, és egymás fejét vakarták hogyan lehet ilyen jó az eredmény. Én meg csak néztem jééé, mik vannak?! :lol: B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Február7, 2011 Megoszt Elküldve Február7, 2011 Tegyél bele 1/3 rész etanolt. Én 50-50%-al mentem mérésre, és egymás fejét vakarták hogyan lehet ilyen jó az eredmény. Én meg csak néztem jééé, mik vannak?! :lol: B) Szerinted nem fognak rájönni a szagából? Csak mert most a közlekedési főfelügyeletnél lesz megnézve, hiszen a gépet szeretném honosítani. Állítólag marhára belekötnek mindenbe. Remélem az enyhén rozsda ette tankommal nem foglalkoznak majd. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február7, 2011 Megoszt Elküldve Február7, 2011 Sajnos én is itt toporgok... Nem akarok szart bele tenni, de az SKF szett az 30+8 a vízpumpa... Van aki vízpumpával 35-ötöt mond, de azt állítja, hogy utána 90ezerig nem kell hozzányúlni. Addig van garantálva. Nekem X16XEL-hez kellene valami tényleg strapabíró szett. Nem szeretném 40-50-nél a csapágy sírást hallgatni... :S Ha valaki tudna segíteni, azt nagyon megköszönném! Na meg fehérváron keresnék olyan embert, aki nem a szett áráért teszi be a cumókat, hanem reális áron. Ha nem lenne ennyire drága mutatvány egy motor felújítás, még lehet azt is megcsinálnám, de azért para van, meg így viszi az a felelősséget, aki megoldja. Egyébként egy olyan problémám van, hogy az emelt fordulati CO érték magas. 0.5 a 0.3 helyett. Nekem valaki azt mondta, hogy gyertya hiba. Most ki lett cserélve a légszűrő, olaj, olajszűrő, gyertya, gyújtáskábelek. Mi okozhat még ilyen problémát? Állítólag a lambda szépen működik. Ezt méréskor mondta a srác. Ötletek?? :lol: Veszprémben tudok ajánlani szerelőt. Én hozzá viszem az autóimat már vagy 15 éve. Megvárhatod a cserét a műhelyben, akár az autó alá is beállhatsz amikor felemelik. Nem vernek át, az biztos. most árat nem tudok mondani, de szerintem ugy egy tizes körül van buli. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február7, 2011 Megoszt Elküldve Február7, 2011 Szerinted nem fognak rájönni a szagából? Csak mert most a közlekedési főfelügyeletnél lesz megnézve, hiszen a gépet szeretném honosítani. Állítólag marhára belekötnek mindenbe. Remélem az enyhén rozsda ette tankommal nem foglalkoznak majd. B) De miért baj az, ha érzik a szagán? :lol: Nem étolaj, hanem rendes, szabályos, benzinkúton tankolt üzemanyag. Nehogymá' belekössön :D A tankot meg kend le hemmörájttal, vagy alvázvédővel, vagy akármivel, aztán arra se mondhat semmit. (de szerintem arra se mondanának semmit, ha nem nagyon gőz) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts