astrabandi Elküldve Február5, 2011 Elküldve Február5, 2011 Hali cartársak .az lenne a kérdésem ,hogy a váltó tetejéből jön az olaj . Nomost , valaki már irt ez irányú infót de nem találtam .Honnan jöhet és mi a megoldásrá .Válaszokat előre is köszi . :lol:
gabchee Elküldve Február5, 2011 Elküldve Február5, 2011 Hali cartársak .az lenne a kérdésem ,hogy a váltó tetejéből jön az olaj . Nomost , valaki már irt ez irányú infót de nem találtam .Honnan jöhet és mi a megoldásrá .Válaszokat előre is köszi . :lol: A váltó kulissza szimering cseréje sokat javítana a problémádon.A GYIK.-ban megtalálsz róla mindent :D B)
astrabandi Elküldve Február5, 2011 Elküldve Február5, 2011 A váltó kulissza szimering cseréje sokat javítana a problémádon.A GYIK.-ban megtalálsz róla mindent :D B) Köszi a választ meg nézem . :lol:
cserko Elküldve Február5, 2011 Elküldve Február5, 2011 Szerintem ez a tőketisztító hatása az olajra, ha van lehetőséged rá én a helyedben olajat cserélnék. Remélem igazad van és nem vizzel keveredett.
cserko Elküldve Február5, 2011 Elküldve Február5, 2011 A tejeskávéra hasonló olaj általában arra utal hogy a víz összefolyt az olajjal! Nézd meg hogy a víz fogyott e vagy nem! Ha nem, valószínű hogy a tőketisztító hatása és szerintem is cserélj olajat! Üdv. Nem igazán vettem észre, hogy fogyott volna a vizből. Legalább is van a kiegyenlitő tartályba. Remélem, hogy csak az adalék hatása és igyekszem olajat cserélni. Valami más jele nem lenne az olaj viz keveredésének?
zotya975 Elküldve Február5, 2011 Elküldve Február5, 2011 Nem igazán vettem észre, hogy fogyott volna a vizből. Legalább is van a kiegyenlitő tartályba. Remélem, hogy csak az adalék hatása és igyekszem olajat cserélni. Valami más jele nem lenne az olaj viz keveredésének? A kiegyenlitő tartályban olajfoltos a víz, és/vagy a kipufogó erősen gőzőlne a füst fehér színű lenne. Szélsőséges esetben az a henger ahova bejut a víz nem is megy.
Hjoe Elküldve Február5, 2011 Elküldve Február5, 2011 A kiegyenlitő tartályban olajfoltos a víz, és/vagy a kipufogó erősen gőzőlne a füst fehér színű lenne. Szélsőséges esetben az a henger ahova bejut a víz nem is megy. Vagy az enyém, ami meg is akadt. :lol:
zotya975 Elküldve Február5, 2011 Elküldve Február5, 2011 Vagy az enyém, ami meg is akadt. :lol: Például. :D
cserko Elküldve Február6, 2011 Elküldve Február6, 2011 A kiegyenlitő tartályban olajfoltos a víz, és/vagy a kipufogó erősen gőzőlne a füst fehér színű lenne. Szélsőséges esetben az a henger ahova bejut a víz nem is megy. Hál istennek egyik jelenség sem áll fen remélem tényleg csak az adalék. Kőszi a valaszokat!
öcsibácsi Elküldve Február6, 2011 Elküldve Február6, 2011 Veszprémben tudtok jó motorfelújító műhelyt? Sürgős lenne... :lol:
Tiv. Elküldve Február6, 2011 Elküldve Február6, 2011 Veszprémben tudtok jó motorfelújító műhelyt? Sürgős lenne... :lol: Igen. Budapesti úton, a Szabó Miklós. A környéken mindenki ismeri.
öcsibácsi Elküldve Február6, 2011 Elküldve Február6, 2011 Igen. Budapesti úton, a Szabó Miklós. A környéken mindenki ismeri. Kb. merre? Holnap megint megyek oda felétek.
Tiv. Elküldve Február6, 2011 Elküldve Február6, 2011 Kb. merre? Holnap megint megyek oda felétek. Honnan jössz? Ha fehérvár felől, akkor az első lámpa után ugy két-háromszáz méterre, jobbra egy hosszú piros kerítés. Fenn a kapu felett valami tábla. De benézve látszik a nagy dupla műhely.
öcsibácsi Elküldve Február6, 2011 Elküldve Február6, 2011 A 8-ason jövünk, a reptér melletti orosz szellemvárosban melózunk. :lol: Kösz az infót, megnézem majd. :D
Tiv. Elküldve Február6, 2011 Elküldve Február6, 2011 A 8-ason jövünk, a reptér melletti orosz szellemvárosban melózunk. B) Kösz az infót, megnézem majd. :D Akkor jó az irány. Jól dolgoznak a Mikiék, de ne nézz a szemébe, mert rosszat fogsz álmodni. :) :D :P Ilyen kékes szürkés szemek. :D :D Komolyan mondom, mintha átlátna az emberen. :lol: :D
Tiv. Elküldve Február6, 2011 Elküldve Február6, 2011 Olvastam itt, hogy néhány fórumtársnak van itt ott kedvezménye alkatrész vásárlásra. Hogyan lehet megoldani, hogy ne 35 ezer legyen a vezérlés szettem? Akárhol nézem, vizpumpával együtt nem uszom eg olcsóbban. :lol:
daykiller Elküldve Február6, 2011 Elküldve Február6, 2011 Olvastam itt, hogy néhány fórumtársnak van itt ott kedvezménye alkatrész vásárlásra. Hogyan lehet megoldani, hogy ne 35 ezer legyen a vezérlés szettem? Akárhol nézem, vizpumpával együtt nem uszom eg olcsóbban. :lol: Unix kártyával, vagy az Opel Clubos Cosmo kártyával 10% kedvezmény van unixban, bár egy ideje unix nem jelzi a kedvezményes árat a webshopban, pedig nekem van unix kártyám és azzal jelentkezek be. Esetleg még autószerelőmnek van egy picivel több kedvezménye a bárdinál. Pl az első fék nekem 25 ezer forintomba került munkadíjjal együtt. Textar betétek és brembo tárcsák. Ő vette a cuccokat.
Hjoe Elküldve Február6, 2011 Elküldve Február6, 2011 Olvastam itt, hogy néhány fórumtársnak van itt ott kedvezménye alkatrész vásárlásra. Hogyan lehet megoldani, hogy ne 35 ezer legyen a vezérlés szettem? Akárhol nézem, vizpumpával együtt nem uszom eg olcsóbban. :lol: Úgy, hogy én veszem meg helyetted. Unix kártyával, vagy az Opel Clubos Cosmo kártyával 10% kedvezmény van unixban, bár egy ideje unix nem jelzi a kedvezményes árat a webshopban, pedig nekem van unix kártyám és azzal jelentkezek be. Esetleg még autószerelőmnek van egy picivel több kedvezménye a bárdinál. Pl az első fék nekem 25 ezer forintomba került munkadíjjal együtt. Textar betétek és brembo tárcsák. Ő vette a cuccokat. 15ből én is elhozom.
gabchee Elküldve Február7, 2011 Elküldve Február7, 2011 Úgy, hogy én veszem meg helyetted. 15ből én is elhozom. Ez jól hangzik!!! :lol: :D
hetyke Elküldve Február7, 2011 Elküldve Február7, 2011 Mekkora gáz! :S Mondom lecserélem a gyújtás kábeleket, mert áthúznak. Néztem az X16XEl kábelek árát... Hát borzasztó drága!! C14NZ-é sokkal olcsóbb. Vettem egy garnitúra C14NZ kábelt, és átszereltem az X16XEL-t. Annyit kellett módosítani, hogy germán barátaink terveztek rá valami lépésálló gégecsövet, meg egy hiper-szuper műanyag merevítőt a trafónál. Ezeket lehúztam a régi kábelről (Amiről lecsavartam a pipákat, hiszen menetesek...), és hosszában végig vágtam a gégecsövet, hogy az új kábelt be tudjam fűzni. Miután átkerült, a merevítő műanyagokat is átdobtam. Ezután jött az összeépítés. A gyárinál kicsit hosszabb (kb 2-3cm plussz) kábeleket el kellett rendezgetni. Sikerült szépen! Utána minden a helyén, és olcsóbban lett összedobva a gyújtás, mintha ragaszkodok a direkt X16XEl-hez gyártotthoz. Ugyan ez a típus került be az X14NZ-be korábban, és eddig semmi gondom vele. Szerintem itt is elpöfög jó darabig.
hetyke Elküldve Február7, 2011 Elküldve Február7, 2011 Olvastam itt, hogy néhány fórumtársnak van itt ott kedvezménye alkatrész vásárlásra. Hogyan lehet megoldani, hogy ne 35 ezer legyen a vezérlés szettem? Akárhol nézem, vizpumpával együtt nem uszom eg olcsóbban. :D Sajnos én is itt toporgok... Nem akarok szart bele tenni, de az SKF szett az 30+8 a vízpumpa... Van aki vízpumpával 35-ötöt mond, de azt állítja, hogy utána 90ezerig nem kell hozzányúlni. Addig van garantálva. Nekem X16XEL-hez kellene valami tényleg strapabíró szett. Nem szeretném 40-50-nél a csapágy sírást hallgatni... :S Ha valaki tudna segíteni, azt nagyon megköszönném! Na meg fehérváron keresnék olyan embert, aki nem a szett áráért teszi be a cumókat, hanem reális áron. Ha nem lenne ennyire drága mutatvány egy motor felújítás, még lehet azt is megcsinálnám, de azért para van, meg így viszi az a felelősséget, aki megoldja. Egyébként egy olyan problémám van, hogy az emelt fordulati CO érték magas. 0.5 a 0.3 helyett. Nekem valaki azt mondta, hogy gyertya hiba. Most ki lett cserélve a légszűrő, olaj, olajszűrő, gyertya, gyújtáskábelek. Mi okozhat még ilyen problémát? Állítólag a lambda szépen működik. Ezt méréskor mondta a srác. Ötletek?? :lol:
zotya975 Elküldve Február7, 2011 Elküldve Február7, 2011 Sajnos én is itt toporgok... Nem akarok szart bele tenni, de az SKF szett az 30+8 a vízpumpa... Van aki vízpumpával 35-ötöt mond, de azt állítja, hogy utána 90ezerig nem kell hozzányúlni. Addig van garantálva. Nekem X16XEL-hez kellene valami tényleg strapabíró szett. Nem szeretném 40-50-nél a csapágy sírást hallgatni... :S Ha valaki tudna segíteni, azt nagyon megköszönném! Na meg fehérváron keresnék olyan embert, aki nem a szett áráért teszi be a cumókat, hanem reális áron. Ha nem lenne ennyire drága mutatvány egy motor felújítás, még lehet azt is megcsinálnám, de azért para van, meg így viszi az a felelősséget, aki megoldja. Egyébként egy olyan problémám van, hogy az emelt fordulati CO érték magas. 0.5 a 0.3 helyett. Nekem valaki azt mondta, hogy gyertya hiba. Most ki lett cserélve a légszűrő, olaj, olajszűrő, gyertya, gyújtáskábelek. Mi okozhat még ilyen problémát? Állítólag a lambda szépen működik. Ezt méréskor mondta a srác. Ötletek?? :D Tegyél bele 1/3 rész etanolt. Én 50-50%-al mentem mérésre, és egymás fejét vakarták hogyan lehet ilyen jó az eredmény. Én meg csak néztem jééé, mik vannak?! :lol: B)
hetyke Elküldve Február7, 2011 Elküldve Február7, 2011 Tegyél bele 1/3 rész etanolt. Én 50-50%-al mentem mérésre, és egymás fejét vakarták hogyan lehet ilyen jó az eredmény. Én meg csak néztem jééé, mik vannak?! :lol: B) Szerinted nem fognak rájönni a szagából? Csak mert most a közlekedési főfelügyeletnél lesz megnézve, hiszen a gépet szeretném honosítani. Állítólag marhára belekötnek mindenbe. Remélem az enyhén rozsda ette tankommal nem foglalkoznak majd. :D
Tiv. Elküldve Február7, 2011 Elküldve Február7, 2011 Sajnos én is itt toporgok... Nem akarok szart bele tenni, de az SKF szett az 30+8 a vízpumpa... Van aki vízpumpával 35-ötöt mond, de azt állítja, hogy utána 90ezerig nem kell hozzányúlni. Addig van garantálva. Nekem X16XEL-hez kellene valami tényleg strapabíró szett. Nem szeretném 40-50-nél a csapágy sírást hallgatni... :S Ha valaki tudna segíteni, azt nagyon megköszönném! Na meg fehérváron keresnék olyan embert, aki nem a szett áráért teszi be a cumókat, hanem reális áron. Ha nem lenne ennyire drága mutatvány egy motor felújítás, még lehet azt is megcsinálnám, de azért para van, meg így viszi az a felelősséget, aki megoldja. Egyébként egy olyan problémám van, hogy az emelt fordulati CO érték magas. 0.5 a 0.3 helyett. Nekem valaki azt mondta, hogy gyertya hiba. Most ki lett cserélve a légszűrő, olaj, olajszűrő, gyertya, gyújtáskábelek. Mi okozhat még ilyen problémát? Állítólag a lambda szépen működik. Ezt méréskor mondta a srác. Ötletek?? :lol: Veszprémben tudok ajánlani szerelőt. Én hozzá viszem az autóimat már vagy 15 éve. Megvárhatod a cserét a műhelyben, akár az autó alá is beállhatsz amikor felemelik. Nem vernek át, az biztos. most árat nem tudok mondani, de szerintem ugy egy tizes körül van buli.
Dáwid Elküldve Február7, 2011 Elküldve Február7, 2011 Szerinted nem fognak rájönni a szagából? Csak mert most a közlekedési főfelügyeletnél lesz megnézve, hiszen a gépet szeretném honosítani. Állítólag marhára belekötnek mindenbe. Remélem az enyhén rozsda ette tankommal nem foglalkoznak majd. B) De miért baj az, ha érzik a szagán? :lol: Nem étolaj, hanem rendes, szabályos, benzinkúton tankolt üzemanyag. Nehogymá' belekössön :D A tankot meg kend le hemmörájttal, vagy alvázvédővel, vagy akármivel, aztán arra se mondhat semmit. (de szerintem arra se mondanának semmit, ha nem nagyon gőz)
Recommended Posts