Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

200- 300 km körül de az a plafon

200-300 km egy liter olaj? az 1000km 3-4 liter? (10.000km 30-40 liter??? :D ) Akkor abba gyűrű kell meg szimmering nem olaj. B)

Valakinek mostanában már volt szerencséje, hogy ezt szétszedés-mentesen megoldotta. Le voltak ragadva a gyűrűk, és valami brutál motor tisztító kúrával sikerült "felszabadítania" őket :lol: Nem mondom hogy ez a tuti, de ha egy valakinek bejött, akkor bejöhet 2-nek is :D

Link to comment
Megosztás:

Valakinek mostanában már volt szerencséje, hogy ezt szétszedés-mentesen megoldotta. Le voltak ragadva a gyűrűk, és valami brutál motor tisztító kúrával sikerült "felszabadítania" őket :lol: Nem mondom hogy ez a tuti, de ha egy valakinek bejött, akkor bejöhet 2-nek is :D

Gondolod rosszabb már nem lesz?

Link to comment
Megosztás:

Gondolod rosszabb már nem lesz?

Nem gondolok semmit, mert aztán a maradék tömítést is kioldja belőle, és én leszek a hibás :D Csak azért mondtam, mert így úgysem maradhat, akkor meg vagy úgyis szét kell szedni, vagy még ezt meg lehet próbálni, maximum utána mégis szét kell szedni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Valakinek mostanában már volt szerencséje, hogy ezt szétszedés-mentesen megoldotta. Le voltak ragadva a gyűrűk, és valami brutál motor tisztító kúrával sikerült "felszabadítania" őket :lol: Nem mondom hogy ez a tuti, de ha egy valakinek bejött, akkor bejöhet 2-nek is :D

Olyan a leragadt gyűrű mint a félkemény f..sz B)

Az elkopott és megégett gyűrű csak ott van de nem tölti be a funkcióját ,meg kell gyűrűzni .

Link to comment
Megosztás:

Csepelröl Kamaraerdö oda vissza plussz amiket Csepelen járkálok kb 5-10 km

Városban tötymörgés és csepeli 5-10km nagyon kevés ahhoz, hogy felmelegedjen az olaj. Ez nem nevezhető hosszútávnak szerintem.

Pedig így volt csak a víz is le lett cserélve, és szelepfedél tömítés volt.

A szelepfedél tömítés a kartertér azaz a vezérmű tengelyek körüli tér és a kölvilág között tömít. Ha ez tönkremegy akkor max olajos lesz kívülről a hengerfejed, motorod, de semmi de semmi köze a vízhez!! Ott inkább a vízcsere tüntette el a már benne lévő olajat ami ki tudja honnan és mikor került bele, de tuti hogy nem a szelepfedél tömítés miatt.

200-300 km egy liter olaj? az 1000km 3-4 liter? (10.000km 30-40 liter??? :D ) Akkor abba gyűrű kell meg szimmering nem olaj. :lol:

A jobbik eset ha a betöltött mennyiség tócsában jelenik meg a földön. akkor lehet csak főtengely szimering, olajteknő tömítés és hasonlókkal meg lehet úszni. Ha viszont mind megeszi a motor akkor már igen csak kuka az a motor és elkerülhetetelen a generál.

Ez már olyan mennyiség (ha nem írta el) hogy ha tócsa akkor óriási, ha megeszi akkor pedig hatalmas fűst kellene, hogy legyen.

Link to comment
Megosztás:

Valakinek mostanában már volt szerencséje, hogy ezt szétszedés-mentesen megoldotta. Le voltak ragadva a gyűrűk, és valami brutál motor tisztító kúrával sikerült "felszabadítania" őket :lol: Nem mondom hogy ez a tuti, de ha egy valakinek bejött, akkor bejöhet 2-nek is :D

Én mostanában kezdtem el 1 kúrát.Hogy javít-e rajta vagy nem azt nem tudom,de sok vesztenivalóm nincs(1500 ft/flakon)Spurit nyomok neki dupla adagban. :D Sokan dicsérik ezt a cuccot,hát kipróbálom.Eredmény még nincs :D B)

Link to comment
Megosztás:

Valakinek mostanában már volt szerencséje, hogy ezt szétszedés-mentesen megoldotta. Le voltak ragadva a gyűrűk, és valami brutál motor tisztító kúrával sikerült "felszabadítania" őket :lol: Nem mondom hogy ez a tuti, de ha egy valakinek bejött, akkor bejöhet 2-nek is :D

A.. leragadt gyűrűt ha kiszednéd egy üres konzervesdoboz rugalmasságával rendelkező , a szélességéből 30%-al kevesebbel rendelkező kormos alkatrészt tartanál a kezedben.

Érdemes átszámolni hogy mennyi + üzemanyagot és olajat használlsz el amig rá szánod magad egy gyürüzésre.

Hf pakolás 2000-gyűrűk 5000- hajtókarcsapágy 3000- főtengelycsapágy 3000 , 1 tankolás ára fedezi az egészet

Olyan anyagot még nem találtak fel amit beleöntesz és olajlehúzó gyűrűvé alakul B)

Link to comment
Megosztás:

A.. leragadt gyűrűt ha kiszednéd egy üres konzervesdoboz rugalmasságával rendelkező , a szélességéből 30%-al kevesebbel rendelkező kormos alkatrészt tartanál a kezedben.

Érdemes átszámolni hogy mennyi + üzemanyagot és olajat használlsz el amig rá szánod magad egy gyürüzésre.

Hf pakolás 2000-gyűrűk 5000- hajtókarcsapágy 3000- főtengelycsapágy 3000 , 1 tankolás ára fedezi az egészet

Olyan anyagot még nem találtak fel amit beleöntesz és olajlehúzó gyűrűvé alakul :lol:

Én semennyit nem használok el.

Ha már gyűrűzök akkor nem tolom bele hordós hengerekbe az új gyűrűket.

Amúgy sem öntök bele semmit, de beszéld meg azzal akinek ettől megszűnt a probléma.

:D

Link to comment
Megosztás:

A.. leragadt gyűrűt ha kiszednéd egy üres konzervesdoboz rugalmasságával rendelkező , a szélességéből 30%-al kevesebbel rendelkező kormos alkatrészt tartanál a kezedben.

Érdemes átszámolni hogy mennyi + üzemanyagot és olajat használlsz el amig rá szánod magad egy gyürüzésre.

Hf pakolás 2000-gyűrűk 5000- hajtókarcsapágy 3000- főtengelycsapágy 3000 , 1 tankolás ára fedezi az egészet

Olyan anyagot még nem találtak fel amit beleöntesz és olajlehúzó gyűrűvé alakul :lol:

Kizárt dolog hogy egy tankolás árából kijön.

Link to comment
Megosztás:

A.. leragadt gyűrűt ha kiszednéd egy üres konzervesdoboz rugalmasságával rendelkező , a szélességéből 30%-al kevesebbel rendelkező kormos alkatrészt tartanál a kezedben.

Érdemes átszámolni hogy mennyi + üzemanyagot és olajat használlsz el amig rá szánod magad egy gyürüzésre.

Hf pakolás 2000-gyűrűk 5000- hajtókarcsapágy 3000- főtengelycsapágy 3000 , 1 tankolás ára fedezi az egészet

Olyan anyagot még nem találtak fel amit beleöntesz és olajlehúzó gyűrűvé alakul :lol:

A gyűrűk ill. csapágyak ára hengerenként értendő, nem?

Link to comment
Megosztás:

Ha nem "gyári" alkatrészekel rakod össze , akkor kb ennyiből kijön

Maximum ha otthon hajtogatod a gyűrűket, meg a csapágyakat. Nekem 4000 volt a gyűrű. Hengerenként. Meg a Hajtókar+főtengely csapágysor is egy huszas. És nem a legminőségibb cuccok.

A hengerfej tömítés lehet kijön 2000ből, de síkolással együtt már nem.(Plusz még akkor az új csavarok.)És akkor szívó kipufogósorral együtt kell levenned, mert ha nem, akkor az még plusz tömítés.

Link to comment
Megosztás:

Maximum ha otthon hajtogatod a gyűrűket, meg a csapágyakat. Nekem 4000 volt a gyűrű. Hengerenként. Meg a Hajtókar+főtengely csapágysor is egy huszas. És nem a legminőségibb cuccok.

A hengerfej tömítés lehet kijön 2000ből, de síkolással együtt már nem.(Plusz még akkor az új csavarok.)És akkor szívó kipufogósorral együtt kell levenned, mert ha nem, akkor az még plusz tömítés.

Hát ezt elhamarkodtam, a legutobbi gyürüzésemet lefedte egy 20-as olajal és olajszűrővel egy mazdán ,gondolom egy astrához olcsóbb az anyag.

Hf csavart nem szoktam cserélni , csapágyat csak abban az esetben ha kopott és érdemes kicserélni és a megmaradt anyagot visszaveszi a boltos.

A sikolás csak abban az esetben szükséges ha torzult a HF legalábbis ez a saját véleményem .

Link to comment
Megosztás:

A Tiédben most akkor végülis csak az az 1 henger lett hónoltatva, vagy meg lett végül csinálva az egész?

Az az egy lett meghónolva, amibe belefolyt a víz. Gondolom azért kopott meg egy kicsit mérgesebben. A többibe csak százados eltérés volt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segitségetek kellene.Olyan problémám van, hogy 1.4-es moci van a vasba.

Úgy kb 3 hete tőltőtem bele hidrotőke tisztitó adalékot.

Most néztem az olajat és a szine nem fekete volt hanem egy kicsit hasonlitott halvány tejeskávéhoz.

Ez természetes jelenség vagy valami rossz jel?

Segitsetek!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segitségetek kellene.Olyan problémám van, hogy 1.4-es moci van a vasba.

Úgy kb 3 hete tőltőtem bele hidrotőke tisztitó adalékot.

Most néztem az olajat és a szine nem fekete volt hanem egy kicsit hasonlitott halvány tejeskávéhoz.

Ez természetes jelenség vagy valami rossz jel?

Segitsetek!!!

Szerintem ez a tőketisztító hatása az olajra, ha van lehetőséged rá én a helyedben olajat cserélnék.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segitségetek kellene.Olyan problémám van, hogy 1.4-es moci van a vasba.

Úgy kb 3 hete tőltőtem bele hidrotőke tisztitó adalékot.

Most néztem az olajat és a szine nem fekete volt hanem egy kicsit hasonlitott halvány tejeskávéhoz.

Ez természetes jelenség vagy valami rossz jel?

Segitsetek!!!

A tejeskávéra hasonló olaj általában arra utal hogy a víz összefolyt az olajjal! Nézd meg hogy a víz fogyott e vagy nem! Ha nem, valószínű hogy a tőketisztító hatása és szerintem is cserélj olajat! Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.