zotya975 Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 a széntartályt még nyáron kivettem a helyéröl (de vissza is tettem) mert elvolt dugulva a mocihoz jövö vákumcsöve, ahogy ráztam a tartályt éreztem hogy lötyög az összes szén benne, és szivkálta a motor emiatt el is dugult a csöve+mágnes szelep is ugy hogy semennyit nem szivott ott a motor mégis simán bele ment a tankba több mint 50l és nem is látszik horpadás rajta. azota le is zártam a tartálytól jövö csövet + a mágnesszelephez menö csövet is hogy ne szivjon falsot a moci. nem vágom hogy neked hogy horpasztotta össze a tankod nekem semmit nem csinált Akkor horpad össze ha semmi levegő nem kerül a kiszívott benzin helyére. Mondjuk ilyenkor már szokott a moci is fuldokolni. Elég ha kicsit sérült a tanksapka tömítése, és bejut ott annyi levegő amennyi kell. Ritka hogy összehorpad a tank, de volt már rá példa itt a fórumon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Heló! Így utólag köszi a segítséget az illetékeseknek a termosztáttal kapcsolatban. Lenne még 2 kérdésem. :D Termosztát témánál előjött, hogy elkél egy hengerfejtömítés csere, vettem is, de a szerelőm mondta, hogy akkor már illik a hengerfej-"felköszörülés". Igazából a kérdésem az volna hogy vajon mennyibe fog ez nekem fájni? :lol: Kb. adat is megfelel, hátha valaki csináltatott ilyet mostanság. 2. Lehet, hogy X14NZ-nél nincs EGR szelep? Mer k@rvára nem találtam meg. Esetleges 3. kérdés. Új lambda szonda, de a régit nemtom kiszedni, úgy bele van rohadva. Rozsdaoldó is elfeküdt neki. Tipp, hogy hogy tudnám onnan ki imádkozni? KösziiiiKösziiii. Del. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Heló! Így utólag köszi a segítséget az illetékeseknek a termosztáttal kapcsolatban. Lenne még 2 kérdésem. :D Termosztát témánál előjött, hogy elkél egy hengerfejtömítés csere, vettem is, de a szerelőm mondta, hogy akkor már illik a hengerfej-"felköszörülés". Igazából a kérdésem az volna hogy vajon mennyibe fog ez nekem fájni? :lol: Kb. adat is megfelel, hátha valaki csináltatott ilyet mostanság. 2. Lehet, hogy X14NZ-nél nincs EGR szelep? Mer k@rvára nem találtam meg. Esetleges 3. kérdés. Új lambda szonda, de a régit nemtom kiszedni, úgy bele van rohadva. Rozsdaoldó is elfeküdt neki. Tipp, hogy hogy tudnám onnan ki imádkozni? KösziiiiKösziiii. Del. Szia! 1, Kizárólag a síkoltatás 3-5ezer magyar forint. 2, x14nz-nél nincs kipufogógáz visszavezetés, így vezérlő szelepe sincs. 3, Próbáld üzemmeleg kipufogórendszernél meglazítani, vagy alkalmazz helyi melegítést és izomerőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Heló! ... Új lambda szonda, de a régit nemtom kiszedni, úgy bele van rohadva. Rozsdaoldó is elfeküdt neki. Tipp, hogy hogy tudnám onnan ki imádkozni? ... Szia! ... 3, Próbáld üzemmeleg kipufogórendszernél meglazítani, vagy alkalmazz helyi melegítést és izomerőt. Plusz a megfelelő csillag-villás kulcs, a hatszögű része a lambdán, a villás felőli részérére pedig egy félcollos cső erőkarnak. Ez megvédi a hűtőt is a roncsolástól, nem indul meg olyan hirtelen. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wolfy26 Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Akkor horpad össze ha semmi levegő nem kerül a kiszívott benzin helyére. Mondjuk ilyenkor már szokott a moci is fuldokolni. Elég ha kicsit sérült a tanksapka tömítése, és bejut ott annyi levegő amennyi kell. Ritka hogy összehorpad a tank, de volt már rá példa itt a fórumon. lehet hogy nálam is a tanksapkánál szivja a levegöt a benya helyére :lol: még nyáron kivettem a benzinpumpát és telóval körbe videóztam a belsejét a tanknak. láttam hogy a pumpa nem közvetlenül a tank aljáról sziv, hanem egy kotliba lóg, amit a visszafolyo ág tölt fel a szintmérön keresztül egy csövön keresztül, és ha jol láttam a szintmérön van egy lyuk, amibe a tankban levö benzin beletud folyni, igy tölti fel a kotlit a benyával ami a tankban van. javits ki kérlek ha nem jól mondom. ja meg láttam 2 csövet (nem gumicsö, inkább valami müanyag rúd félének nevezném) ami a tank belsejében felül voltak rögzitve, ezek mik? gondolom az egyik a tankszellöztetö ami a széntartályhoz megy, a másikon meg a levegöt engedi be a kiszivott benya helyére? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Akkor horpad össze ha semmi levegő nem kerül a kiszívott benzin helyére. Mondjuk ilyenkor már szokott a moci is fuldokolni. Elég ha kicsit sérült a tanksapka tömítése, és bejut ott annyi levegő amennyi kell. Ritka hogy összehorpad a tank, de volt már rá példa itt a fórumon. Nekem is össze van roppanva a tankom :lol: karosszériásnál nem jól rakták össze :@ az 50es tankbol lett 44es...annyi a max amit bele tudok tankolni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Na, a délelőtt folyamán sikerült orvosolni a hűtőm nem működését. Hál ist' csak korrodáció okozta a problémát, a venti hőgombájához való csatlakozásnál, illetve számomra értetlen, de ott volt benne egy toldás... Ami szerény szavakkal is egy kalap sz@r volt... Mivel az elvileg odaforasztott csatlakozót kézzel hajtottam le róla. korrodáció 1kép korrodáció 1kép Közben rátaláltam miért vacakolt nekem a gázzal az autó és mi ad hülye sipitó hangot, az központi injektor fedelelén van egy átvezető cső, és ennek a csatlakozója szakadt el Erre gondolok voltam autós boltba röpke 2000ft-ért akart adni egy egyébként nem is ide valót, mert állítása szerint már ilyet nem gyártanak, nem tudnak beszerezni, e helyet amit pedig küldtek arany árba adná... Kérdésem, nincs valakinek esetleg egy elfekvőbe, amivel megalyándékozna? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Na, a délelőtt folyamán sikerült orvosolni a hűtőm nem működését. Hál ist' csak korrodáció okozta a problémát, a venti hőgombájához való csatlakozásnál, illetve számomra értetlen, de ott volt benne egy toldás... Ami szerény szavakkal is egy kalap sz@r volt... Mivel az elvileg odaforasztott csatlakozót kézzel hajtottam le róla. korrodáció 1kép korrodáció 1kép Közben rátaláltam miért vacakolt nekem a gázzal az autó és mi ad hülye sipitó hangot, az központi injektor fedelelén van egy átvezető cső, és ennek a csatlakozója szakadt el Erre gondolok voltam autós boltba röpke 2000ft-ért akart adni egy egyébként nem is ide valót, mert állítása szerint már ilyet nem gyártanak, nem tudnak beszerezni, e helyet amit pedig küldtek arany árba adná... Kérdésem, nincs valakinek esetleg egy elfekvőbe, amivel megalyándékozna? Kicsit odavolt az a saru. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 lehet hogy nálam is a tanksapkánál szivja a levegöt a benya helyére :D még nyáron kivettem a benzinpumpát és telóval körbe videóztam a belsejét a tanknak. láttam hogy a pumpa nem közvetlenül a tank aljáról sziv, hanem egy kotliba lóg, amit a visszafolyo ág tölt fel a szintmérön keresztül egy csövön keresztül, és ha jol láttam a szintmérön van egy lyuk, amibe a tankban levö benzin beletud folyni, igy tölti fel a kotlit a benyával ami a tankban van. javits ki kérlek ha nem jól mondom. ja meg láttam 2 csövet (nem gumicsö, inkább valami müanyag rúd félének nevezném) ami a tank belsejében felül voltak rögzitve, ezek mik? gondolom az egyik a tankszellöztetö ami a széntartályhoz megy, a másikon meg a levegöt engedi be a kiszivott benya helyére? Valahogy igy van ahogy mondod. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Tudja valaki mi a külömbség a c16nz, és c14nz főtengely közt? Vagy van-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Üdv. Remélem tudtok segíteni, a kérdésem a következő, hogy valaki meg tudná e mondani, hogy egy X16XEL '95-ös f astrának a főtengely végén lévő hosszbordás szíjtárcsánában milyen és mekkora csavar van ami oda fogja. Méreteket ha tudtok írni azt megköszönném. Mellékelek egy képet miről is érdeklődök. Köszönöm. http://kepfeltoltes.hu/110131/motor_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Na, a délelőtt folyamán sikerült orvosolni a hűtőm nem működését. Hál ist' csak korrodáció okozta a problémát, a venti hőgombájához való csatlakozásnál, illetve számomra értetlen, de ott volt benne egy toldás... Ami szerény szavakkal is egy kalap sz@r volt... Mivel az elvileg odaforasztott csatlakozót kézzel hajtottam le róla. korrodáció 1kép korrodáció 1kép Közben rátaláltam miért vacakolt nekem a gázzal az autó és mi ad hülye sipitó hangot, az központi injektor fedelelén van egy átvezető cső, és ennek a csatlakozója szakadt el Erre gondolok voltam autós boltba röpke 2000ft-ért akart adni egy egyébként nem is ide valót, mert állítása szerint már ilyet nem gyártanak, nem tudnak beszerezni, e helyet amit pedig küldtek arany árba adná... Kérdésem, nincs valakinek esetleg egy elfekvőbe, amivel megalyándékozna? Én zsugorcsővel szoktam megoldani , az simán müködik , de résolajcső sem lehet rosz :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 És az -t meg ki kell törölni a hozzászólásból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Tudja valaki mi a külömbség a c16nz, és c14nz főtengely közt? Vagy van-e? Mivel a két motornak más a lökete, valszeg nem egyformák. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Tudja valaki mi a külömbség a c16nz, és c14nz főtengely közt? Vagy van-e? Nem tudom, de ha eljösz én megengedem hogy szétszed és megnézzük :lol: Más, injektorn a kis gumi csövecske, én inkább epoxival 4rétegben körbetoltam és lásd ez lett belőle. Nem szép nem sorozatgyártás, de így marad... Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Akkor horpad össze ha semmi levegő nem kerül a kiszívott benzin helyére. Mondjuk ilyenkor már szokott a moci is fuldokolni. Elég ha kicsit sérült a tanksapka tömítése, és bejut ott annyi levegő amennyi kell. Ritka hogy összehorpad a tank, de volt már rá példa itt a fórumon. Pl Nálam. tankcsere után. Nekem nyáron történt a dolog, így a benya hol összehúzta, hol föllufizta,a napi hőmérséklettől függően, meg hogy hova álltam. Nem volt rángatás....csak a cuppanás töünt fel meg amikor negyed tanknál megállt, mert elfogyott a benzin. Mindenképpen alá kell nézni, ha horpadt, az nem nagyon jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Polifémosz Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Sziasztok! Amikor hidegen indítom a kocsit ( 1,6 16V, 178000 Km) az olajnyomás visszajelző még kb 1-2 sec -ig világít. A motor hangja is olyan durva, de mikor a lámpa elalszik akkor kisimul. Olaj van benne doszta. Nem is eszi. A hidrotőkéimet tutira pucolni kellene, mert kicsit kopognak néha, de nem vészesen. Arra gondoltam, hogy a 10W40-es Valvoline helyett 5W40-est tennék bele, meg csinálnék egy motortisztító adalékolást csere elött. Mi a véleményetek? Van ahol azt olvastam, hogy a hígabb olaj miatt még lassabban alakul ki a nyomás és nem javít ezen a problémán. Szerintetek mi lehet a baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Sziasztok! Amikor hidegen indítom a kocsit ( 1,6 16V, 178000 Km) az olajnyomás visszajelző még kb 1-2 sec -ig világít. A motor hangja is olyan durva, de mikor a lámpa elalszik akkor kisimul. Olaj van benne doszta. Nem is eszi. A hidrotőkéimet tutira pucolni kellene, mert kicsit kopognak néha, de nem vészesen. Arra gondoltam, hogy a 10W40-es Valvoline helyett 5W40-est tennék bele, meg csinálnék egy motortisztító adalékolást csere elött. Mi a véleményetek? Van ahol azt olvastam, hogy a hígabb olaj miatt még lassabban alakul ki a nyomás és nem javít ezen a problémán. Szerintetek mi lehet a baj? Előszőr egy olajszürő csere .... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Polifémosz Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Előszőr egy olajszürő csere .... 3 ezer km-el ezelőtt volt olaj és olajszűrő csere. A szűrő gyári Opel márkájú. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 3 ezer km-el ezelőtt volt olaj és olajszűrő csere. A szűrő gyári Opel márkájú. Akkor megvan a bibi. :lol: :D B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Polifémosz Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Akkor megvan a bibi. :lol: :D B) Miért az nem jó? Akkor melyik márka a megfelelő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pety79 Elküldve Február1, 2011 Megoszt Elküldve Február1, 2011 Sziasztok! Amikor hidegen indítom a kocsit ( 1,6 16V, 178000 Km) az olajnyomás visszajelző még kb 1-2 sec -ig világít. A motor hangja is olyan durva, de mikor a lámpa elalszik akkor kisimul. Olaj van benne doszta. Nem is eszi. A hidrotőkéimet tutira pucolni kellene, mert kicsit kopognak néha, de nem vészesen. Arra gondoltam, hogy a 10W40-es Valvoline helyett 5W40-est tennék bele, meg csinálnék egy motortisztító adalékolást csere elött. Mi a véleményetek? Van ahol azt olvastam, hogy a hígabb olaj miatt még lassabban alakul ki a nyomás és nem javít ezen a problémán. Szerintetek mi lehet a baj? Szerintem higabb olaj nem kell bele ,az hogy később alszik el nem jó , nézesd meg az olaj pumpát , nekem is igy kezdődött aztán főtengelyes volt , a motor tisztítás nem hülyeség , a gyári szűrővel nincs gond ,Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Sziasztok! Este fényképezek egyet, de egyszerűen hihetetlen mennyire fehér habos az olajbetöltő sapkámnál! Bár én még nem jártam sokat télen a vassal, de szinte rémisztő ez a jelenség, vízfogyást nem vettem észre max annyi, hogy a jel alatt volt és most cc 0,5L ion cseréltet nyomtam bele, de az a feltöltés óta kb ugyan annyi volt. Még van egy pár hónapom a vezérléscseréig, addig meg marad a folyamatos vízszint kontrol, mert kicsit bepánikoltam bevallom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Sziasztok! Este fényképezek egyet, de egyszerűen hihetetlen mennyire fehér habos az olajbetöltő sapkámnál! Bár én még nem jártam sokat télen a vassal, de szinte rémisztő ez a jelenség, vízfogyást nem vettem észre max annyi, hogy a jel alatt volt és most cc 0,5L ion cseréltet nyomtam bele, de az a feltöltés óta kb ugyan annyi volt. Még van egy pár hónapom a vezérléscseréig, addig meg marad a folyamatos vízszint kontrol, mert kicsit bepánikoltam bevallom. Természetes jelenség télen. Hibát nem jelent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Sziasztok! Este fényképezek egyet, de egyszerűen hihetetlen mennyire fehér habos az olajbetöltő sapkámnál! Bár én még nem jártam sokat télen a vassal, de szinte rémisztő ez a jelenség, vízfogyást nem vettem észre max annyi, hogy a jel alatt volt és most cc 0,5L ion cseréltet nyomtam bele, de az a feltöltés óta kb ugyan annyi volt. Még van egy pár hónapom a vezérléscseréig, addig meg marad a folyamatos vízszint kontrol, mert kicsit bepánikoltam bevallom. A rendszer nem levegősödik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Február2, 2011 Megoszt Elküldve Február2, 2011 Sziasztok! Semmi olyan jelenséget nem vettem eddig észre ami valami nagyon brutál hf problémára utalna, megy, indul teszi a dolgát, csak ahogy megláttam akkor hűlt le az arcomról a vigyor. Most is megvizsgáltam,lefényképeztem csak ez a tetű telefon nem akar kommunikálni a pc-vel és ezért nem tudtam feltenni a képet sajna. Holnap még megyek vele és utána szombatig pihen úgy is, lehet lekapom a vezértengely fedelét és bekukkantok, de viszek rendes fényképezőt mert ez a telefonos dolog nem akar összejönni. Köszi a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts