Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
hahaha :lol:

Szerintem a levegő a tankba játszik veled! Felállsz valamire a hátsó kerékkel és próba hogy mennyi megy bele! (ez olyan mint egy pl. 2literes flakon, nem tudod teletölteni fekve csak ha felállítod)

Elküldve
nem azt kérdeztem hogy mi az a mennyiség aminél TE többet nem tankolnál bele! fel tettem egy kérdést amire segitséget várok, nem pedig azt várom hogy okoskodjanak nekem. bocs ha megsértettelek, de te kezdted! :lol:)

Akkor nyugodtan tedd csak tönkre a tankszellőztető rendszert a kocsidban, aztán majd jól megáll a gépsas alattad én meg jót röhögök. :D Remélem ezek után mindenki így fog neked segíteni.

Elküldve
Akkor nyugodtan tedd csak tönkre a tankszellőztető rendszert a kocsidban, aztán majd jól megáll a gépsas alattad én meg jót röhögök. :lol: Remélem ezek után mindenki így fog neked segíteni.

Ezért volt az első kérdés hogy nem-e horpadt össze a tankja. Majd fog:-D

Nekem annó eltömődött az aktívszenes szűrő, aminek a következménye hogy az ac pumpa összerántotta a tankot, és nemsokra rá az ac pumpa is megadta magát. Ja és kb 8 literrel csökkent a tank kapacitása.

Elküldve
én is gondoltam erre, de semmi baja a tanknak. valami más ötleted van-e? azon filozok hogy a beöntö csönek a végén ahol csatlakozik a tankba nincs-e valami szelep, ami megszorult és nem engedi be a benyát a tankba. azért jutott ez eszembe mert ha jol tudom a csö 2l-es. mi van akkor ha megszorult az a szelep, és csak a csövet töltöttem fel azzal a 2l-el?

Van két szelep is, egy a tankban ez gumiból van és úgy néz ki mint a 3 -ágú szívbillentyű, meg van egy műanyag visszacsapó szelep is a cső legelején, talán ez látszik is ha benézel a lyukon. De szerintem bármelyik akadt is meg nem fér a felette lévő csőbe két liter.

Elküldve

Tudja valaki hogy a főtengely végen az ékszíjtárcsa csavarja milyen menetemelkedésű! Balosra tippelek mivel a motor jobbra forog de nem vagyok benne 100%-ig biztos! c14nz! Köszi

Elküldve
Tudja valaki hogy a főtengely végen az ékszíjtárcsa csavarja milyen menetemelkedésű! Balosra tippelek mivel a motor jobbra forog de nem vagyok benne 100%-ig biztos! c14nz! Köszi

Jobbos ma szedtem le , minek a menetemelkedés?

Gyártani akarsz másikat?

Ma én gondoltam rá hogy rakok a végére egy normális csavarfejet.

Elküldve
Tudja valaki hogy a főtengely végen az ékszíjtárcsa csavarja milyen menetemelkedésű! Balosra tippelek mivel a motor jobbra forog de nem vagyok benne 100%-ig biztos! c14nz! Köszi

Úgy emlékszem, hogy jobbos, és a motor balra forog, az óramutatóval ellenkező irányba. :lol:

Elküldve
Úgy emlékszem, hogy jobbos, és a motor balra forog, az óramutatóval ellenkező irányba. :lol:

Attól függ, hogy melyik végéről nézed. B) Amúgy jobbra forog a szíjtárcsák felől nézve. :D

Elküldve
Úgy emlékszem, hogy jobbos, és a motor balra forog, az óramutatóval ellenkező irányba. :lol:

Én a vezérléssel szembenézve mondtam hogy jobbra forog a motor! Azért kérdeztem mert nem tudtam meglazítani, mondjuk nem is nagyon erőlködtem vele mert nem tudtam hogy merre lazítsam! Tehát jobbos menet köszi!

Elküldve
Én a vezérléssel szembenézve mondtam hogy jobbra forog a motor! Azért kérdeztem mert nem tudtam meglazítani, mondjuk nem is nagyon erőlködtem vele mert nem tudtam hogy merre lazítsam! Tehát jobbos menet köszi!

Látom nem vetted észre a hozzászólásom. :lol:

Elküldve
Jobbos ma szedtem le , minek a menetemelkedés?

Gyártani akarsz másikat?

Ma én gondoltam rá hogy rakok a végére egy normális csavarfejet.

Légkulcsal lazítottad vagy csillag-villással?

Elküldve
Meg van az egy fokozatú gomba, de amúgy két fokozatú a rendszer. (klíma ruleeez :D)

Ha két fokozatú, akkor nem érte el azt a hőmérsékletet, bár eddig nekem úgy tűnt, hogy dízelekben előfordulóbb a kétfokozatú.

Jaaaa értenii B)

nem azt kérdeztem hogy mi az a mennyiség aminél TE többet nem tankolnál bele! fel tettem egy kérdést amire segitséget várok, nem pedig azt várom hogy okoskodjanak nekem. bocs ha megsértettelek, de te kezdted! :lol:)

Te aztán jó fej vagy... örülj neki hogy tanácsot adnak... de végülis nem a miénk a kocsi, hanem a tied... úgy teszed tönkre ahogy akarod...

Elküldve
Kösz Breki. A spirálcsere megoldotta a gondot. :D

De miért ad a szakadt spirálra 35-ös hibakódot? B)

Jó kérdés. Elméletileg 24-et kéne dobnia. Nem vágom, miért az alapjárati mocit reklamálja :D

A lényeg, hogy jó lett. :lol:

Elküldve
Jó kérdés. Elméletileg 24-et kéne dobnia. Nem vágom, miért az alapjárati mocit reklamálja :D

A lényeg, hogy jó lett. :lol:

Nekem,a hibás sebességjeladóra egyszerre dobta mindkettőt (24,35).

A szakadt spirálra pedig semmit. B)

Elküldve
Nekem,a hibás sebességjeladóra egyszerre dobta mindkettőt (24,35).

A szakadt spirálra pedig semmit. :D

A 24 érthető, mert az a sebességjeladó kódja, a 35 már érdekesebb.

Hmm....ha belegondolok, úgy rémlik nekem is beírta mindkettőt, mikor az 1.8-on elszakadt a spirál. Mondjuk nekem nem állt le, csak sárgalámpázott..... :lol:

Elküldve (edited)
Attól függ, hogy melyik végéről nézed. B) Amúgy jobbra forog a szíjtárcsák felől nézve. :D

Ja igaz. :lol:

Én a vezérléssel szembenézve mondtam hogy jobbra forog a motor! Azért kérdeztem mert nem tudtam meglazítani, mondjuk nem is nagyon erőlködtem vele mert nem tudtam hogy merre lazítsam! Tehát jobbos menet köszi!

Ha nem volt még leszedve akkor menetrögzítő is van rajta egyszerűbb légkulcsal lelövetni gumissal. Amúgy ha leveszed a szelepfedelet a tengelyen a 2-3-as henger között van egy kulcsal megfogható rész. Ha már volt leszedve akkor a vezkerék egyik könnyítésén benyúlva az alsó burkolat csavarjához lehet betámasztani egy csavarhúzóval. De a legbiztonságabb a légkulcs.

Ja benéztem a főtengelyről van szó, akkor viszont beteszed 4-be, és valaki rááll a fékre.

Módosítva : zotya975
Elküldve
13? egyröl beszélünk? Nekem a főtengely végén az ékszíjtárcsa csavarját 18as fogja!

nekem egy 6-ágú mint a torx kulcs . a 13-as crova egy kicsit megakad rajta de ezért nem veszek hozzá speckó fejet :lol:

Elküldve
nekem egy 6-ágú mint a torx kulcs . a 13-as crova egy kicsit megakad rajta de ezért nem veszek hozzá speckó fejet :lol:

Ja értem, kösz a segítséget!

Elküldve
Ja igaz. :lol:

Ha nem volt még leszedve akkor menetrögzítő is van rajta egyszerűbb légkulcsal lelövetni gumissal. Amúgy ha leveszed a szelepfedelet a tengelyen a 2-3-as henger között van egy kulcsal megfogható rész. Ha már volt leszedve akkor a vezkerék egyik könnyítésén benyúlva az alsó burkolat csavarjához lehet betámasztani egy csavarhúzóval. De a legbiztonságabb a légkulcs.

Ja benéztem a főtengelyről van szó, akkor viszont beteszed 4-be, és valaki rááll a fékre.

Értem, kösz szépen!

Elküldve
Ezért volt az első kérdés hogy nem-e horpadt össze a tankja. Majd fog:-D

Nekem annó eltömődött az aktívszenes szűrő, aminek a következménye hogy az ac pumpa összerántotta a tankot, és nemsokra rá az ac pumpa is megadta magát. Ja és kb 8 literrel csökkent a tank kapacitása.

a széntartályt még nyáron kivettem a helyéröl (de vissza is tettem) mert elvolt dugulva a mocihoz jövö vákumcsöve, ahogy ráztam a tartályt éreztem hogy lötyög az összes szén benne, és szivkálta a motor emiatt el is dugult a csöve+mágnes szelep is ugy hogy semennyit nem szivott ott a motor mégis simán bele ment a tankba több mint 50l és nem is látszik horpadás rajta. azota le is zártam a tartálytól jövö csövet + a mágnesszelephez menö csövet is hogy ne szivjon falsot a moci. nem vágom hogy neked hogy horpasztotta össze a tankod nekem semmit nem csinált

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.