zotya975 Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Nem találom az úrégnek sem, a katergáz szűrőt, pedig tudom hogy láttam képekkel is. Valaki mondja merre, mert nem teljesen tiszta mely csövekre kell kötni :) Másik suzuki apósé kompressziómérés megvolt jót mutat, azonosak majdnem teljesen. Viszont a dugatyú repedést több helyről is mondták, szakszervíz csapszegre gondol, 70-80 magyar ezresért javítaná. Viszont kaptam két pesti szervízt ott ha igaz 20körül lenne másik motor és 10ér be-ki raknák. Holnap megy másik szerelő baráthoz mennyiért bontaná szét, mert ha 40be megállna még jó, mivel ugye új motor után kellene új műszaki is és kérdés hogy az is milyen lenne... Tessék: Bejelöltem hova mentek a csövek eredetileg: Ilyen trutyit eresztek le belőle egy-két hetente: A csövek most így néznek ki: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Ez a fehér hab nem gáz ha az olaj tiszta. Nézd meg az olajbetöltőn hogy csak a sapka alja fehéres vagy az olaj is . A szelep fedélen semmi különleges.Tiszta olaj jön fel.Csak a karter csövön,meg a nívón tejes. Nincs gond,de zavar. Se a víz,se az olaj nem fogy Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 A szelep fedélen semmi különleges.Tiszta olaj jön fel.Csak a karter csövön,meg a nívón tejes. Nincs gond,de zavar. Se a víz,se az olaj nem fogy Ha zavar akkor ne használd rövidtávokon az autót, más megoldás nincsen sajnos :) . Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Nem találom az úrégnek sem, a katergáz szűrőt, pedig tudom hogy láttam képekkel is. Valaki mondja merre, mert nem teljesen tiszta mely csövekre kell kötni :) Másik suzuki apósé kompressziómérés megvolt jót mutat, azonosak majdnem teljesen. Viszont a dugatyú repedést több helyről is mondták, szakszervíz csapszegre gondol, 70-80 magyar ezresért javítaná. Viszont kaptam két pesti szervízt ott ha igaz 20körül lenne másik motor és 10ér be-ki raknák. Holnap megy másik szerelő baráthoz mennyiért bontaná szét, mert ha 40be megállna még jó, mivel ugye új motor után kellene új műszaki is és kérdés hogy az is milyen lenne... Csináld magad, a hengerfejet és az olajteknőt csak le tudod venni? A többi sem bonyolultab. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 ... mivel ugye új motor után kellene új műszaki is és kérdés hogy az is milyen lenne... Miért kellene új motor miatt műszaki? Csak új forgalmi kell. Bemegy az ocsmányirodába a forgamival és a motor adásvételivel és pár ezresért kap egy új forgalmit amiben az új motorszám van. Bár nem tudom mi a helyzet a törzskártyával...gondolom az is új kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MomoadamM3 Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Mintha sérült lenne a szelep , kompressziómérésel kiderithető . Hello Szerintem hengerfejes nekem is suzukim volt és ilyen hangja volt 300 ropim bánta :-P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Hello Szerintem hengerfejes nekem is suzukim volt és ilyen hangja volt 300 ropim bánta :-P Egy hengerfej? :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
MomoadamM3 Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Egy hengerfej? :) :D Aha inkább eladtam félúton. csiszolták meg anyám kínja meg gyűrűztek tán miután valaki meg vette a vizhűtés se volt 100%. Jobban jársz ha eladod.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Aha inkább eladtam félúton. csiszolták meg anyám kínja meg gyűrűztek tán miután valaki meg vette a vizhűtés se volt 100%. Jobban jársz ha eladod.. A hengerfej és a gyűrűzés nem egy dolog. :) Inkább motorfelújítás. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
MomoadamM3 Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 A hengerfej és a gyűrűzés nem egy dolog. :) Inkább motorfelújítás. :D Nem nagyon értek hozzá elvittem szétszedte meg mondta mennyibe is fog kerülni közben meg eladtam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Nem nagyon értek hozzá elvittem szétszedte meg mondta mennyibe is fog kerülni közben meg eladtam... Akkor Te egy komplett generálról beszéltél, nem egy hengerfej felújításról, vagy cseréből. (megjegyzem 50 körül kaptál volna bele motort :) ) Ezer dologtól lehet még ilyen tünete, ami miatt nem kell eladni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Heló! Kicseréltem a termosztátot wahler-t raktam bele! Ma mentem vele és 15 km után éri el a 90 fokot és utána van hogy visszaengedi 90 alá de utána visszamegy! c14nz-sek, vélemény? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Heló! Kicseréltem a termosztátot wahler-t raktam bele! Ma mentem vele és 15 km után éri el a 90 fokot és utána van hogy visszaengedi 90 alá de utána visszamegy! c14nz-sek, vélemény? Tökéletes. Próbáld, ki, hogy nem nyomatod maxon a fűtést 4-es venti fokozattal (vagy 3, ha még régi), akkor 5km alatt bemelegszik. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Tökéletes. Próbáld, ki, hogy nem nyomatod maxon a fűtést 4-es venti fokozattal (vagy 3, ha még régi), akkor 5km alatt bemelegszik. :) Bocs elfelejtettem odaírni hogy fütés nélkül! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Bocs elfelejtettem odaírni hogy fütés nélkül! 15km alatti haladási sebesség is számít. Nekem 3km alatt bemelegszik, ha városban közlekedek max 50nel, de ha kimegyek főútra (mert elaludtam és kocsival megyek melóba :)) akkor enyémnek is kell 10km, mire eléri a szintet. Aztán rátekerem a fűtést, mikor nyit a termosztát, és vissza is zuhan 90 alá, de aztán beáll 90-re. :D Az nem baj, ha izeg-mozog a 90-es jelzésnél. Főleg, ha rányomod a fűtést és akkor visszazuhan. :D Az a jó, ha ilyen állatságokat művelsz, minthogy hirtelen max fűtés, négyes venti aztán leesik a vízhőfok de aztán korrigál a termosztát. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 15km alatti haladási sebesség is számít. Nekem 3km alatt bemelegszik, ha városban közlekedek max 50nel, de ha kimegyek főútra (mert elaludtam és kocsival megyek melóba :)) akkor enyémnek is kell 10km, mire eléri a szintet. Aztán rátekerem a fűtést, mikor nyit a termosztát, és vissza is zuhan 90 alá, de aztán beáll 90-re. :D Az nem baj, ha izeg-mozog a 90-es jelzésnél. Főleg, ha rányomod a fűtést és akkor visszazuhan. :D Az a jó, ha ilyen állatságokat művelsz, minthogy hirtelen max fűtés, négyes venti aztán leesik a vízhőfok de aztán korrigál a termosztát. :D Nem tudom, lehet hogy nálad se jó valami! Én sokallom a 10-15 km-t! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Nem tudom, lehet hogy nálad se jó valami! Én sokallom a 10-15 km-t! Nekem pont ma volt szerencsém hideg motorral indulnom reggel...garázsból kiállva, kb 3km után 80fok környékén lett a vizem, olyan 25-30as tempóval haladva...elötte annyit járt az auto alapjáraton amig becsuktam a garázsajtót meg a kaput :) Többet nemtudok hozzáfüzni, mivel szinte soha nemszoktam hideg motorral indulni...van a kocsiba elöfütö :D jah meg ugye az enyém dizel, nemtom mennyire lehet nagy a külömség dizel meg a benzines melegedése között, de valamennyi biztos van :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Nekem pont ma volt szerencsém hideg motorral indulnom reggel...garázsból kiállva, kb 3km után 80fok környékén lett a vizem, olyan 25-30as tempóval haladva...elötte annyit járt az auto alapjáraton amig becsuktam a garázsajtót meg a kaput :) Többet nemtudok hozzáfüzni, mivel szinte soha nemszoktam hideg motorral indulni...van a kocsiba elöfütö :D jah meg ugye az enyém dizel, nemtom mennyire lehet nagy a külömség dizel meg a benzines melegedése között, de valamennyi biztos van :D Dízelek nehezebben melegednek, mert jobb a hatásfokuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Dízelek nehezebben melegednek, mert jobb a hatásfokuk. Igen azt tudtam, furcsa is volt hozzászokni a benzines után...csak azt nemtudom h mégis mennyi lehet ugy kb a külömbség :) de még igysem kell 10-15km hogy bemelegedjen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Igen azt tudtam, furcsa is volt hozzászokni a benzines után...csak azt nemtudom h mégis mennyi lehet ugy kb a külömbség :) de még igysem kell 10-15km hogy bemelegedjen... Nem tudom mennyi lehet a külöNbség. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Nem tudom mennyi lehet a külöNbség. :D Legközelebb mielött elküldök egy hsz-t elöveszek egy helyesirási szótárat :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Legközelebb mielött elküldök egy hsz-t elöveszek egy helyesirási szótárat :) Elég egy jó böngésző is, amiben benne van gyárilag a helyesírás ellenőrző. :D (Mozilla Firefox) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Elég egy jó böngésző is, amiben benne van gyárilag a helyesírás ellenőrző. :) (Mozilla Firefox) Nagyritkán aztis szoktam használni :D de általában opera...hangulatfüggő :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Nemsokára itt a nyár és jó lesz! :) De valami biztos nem tökéletes még, lehet hogy a gombát is cserélni kéne! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Heló! Kicseréltem a termosztátot wahler-t raktam bele! Ma mentem vele és 15 km után éri el a 90 fokot és utána van hogy visszaengedi 90 alá de utána visszamegy! c14nz-sek, vélemény? A mai 0 fok körüli hőmérsékletben, hidegindítás után nekem kb 3 km alatt elérte a 90et, városban... de mikor a nagy mínuszok voltak, akkor ennyi alatt a feléig is alig vánszorgott el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts